Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(66)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(65)
available
(62)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(24)
Wypo┼╝yczalnie
(40)
Czytelnie
(65)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Mruk Henryk
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Maison Dominika
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarek J├│zef
(1)
Borysowski Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Burgers Willem
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlebda Barbara
(1)
Chlebda Wojciech (1950- )
(1)
Czarnecki Pawe┼é (1980- )
(1)
Danecka Irena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dereń Bożena
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Fazlagi─ç Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garga┼Ť Klaudia
(1)
Gorman Lyn
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
G─Ödek Marek (1965- )
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Konarzewska-┼╗uczek Anna
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Kruk Wacław
(1)
Kuku┼éa Artur Jan (1969- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Majewski Piotr
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marcinkiewicz Radosław
(1)
Marć Małgorzata
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McLean David (1949- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milutina Tamara A
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musioł Marcin
(1)
My┼Ťliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nesterowicz Miros┼éaw (1942- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowicka Julia
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
O┼╝├│g Marcin (1975- )
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Przyszlak Alicja Joanna
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Sadza Agata
(1)
Sagan Adam
(1)
Siemieniecki Bronis┼éaw (1950- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Stefańska Elwira
(1)
Stru┼╝ycki Marian (1930- )
(1)
Stupak Marcin
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Svensson Ulf
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Tarsa Jadwiga
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Traple El┼╝bieta
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska-Michna Franciszka
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zale┼Ťkiewicz Tomasz
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(15)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(66)
Language
Polish
(65)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Handlowcy
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Subject
REKLAMA
(14)
MARKETING
(12)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
INTERNET
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
FARMACJA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
LEKI
(2)
Marketing
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Turystyka
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Aptekarstwo
(1)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
J─śZYK POLSKIi
(1)
J─Özyk rosyjski
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacje
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEST─śPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
Prawo
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
Reklama
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Sport
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wojsko
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(15)
PODR─śCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
Podr─Öcznik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI FRAZEOLOGICZNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
66 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest spojrzenie na reklam─Ö z mo┼╝liwie jak najwi─Ökszej liczby punkt├│w widzenia. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 12 artyku┼é├│w. Ich autorzy analizuj─ů zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczaj├│w, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artyku┼é├│w przedstawiaj─ů r├│┼╝ne formy przekazu reklamowego, m.in. reklam─Ö polityczn─ů i marketing szeptany, a tak┼╝e ich konsekwencje, zar├│wno dla odbiorc├│w, jak i nadawc├│w. Nie zabrak┼éo r├│wnie┼╝ artyku┼é├│w, kt├│re odkrywa┼éyby niekt├│re aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16227 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-163.
Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia podstawowe typy oraz szczeg├│┼éowe rodzaje efekt├│w uzyskiwanych za pomoc─ů reklamy. Najwi─Öcej miejsca po┼Ťwi─Öca efektom komunikacyjnym, opisuj─ůc liczne modelowe uj─Öcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontek┼Ťcie proces├│w zarz─ůdczych zwi─ůzanych z reklam─ů, omawiaj─ůc etap wyznaczania cel├│w w procesie planowania reklamy oraz za┼éo┼╝enia i przebieg procesu pomiaru wynik├│w inwestycji reklamowych. Podr─Öcznik powsta┼é w oparciu o monografi─Ö "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12138 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö - poza wst─Öpem i zako┼äczeniem - z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym zosta┼éa om├│wiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na kt├│rych bazuje reklama, niekiedy nie┼Ťwiadomie. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest istocie reklamy. Rozdzia┼é czwarty wskazuje na miejsce reklamy we wsp├│┼éczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdzia┼é pi─ůty analizuje reklam─Ö w kontek┼Ťcie znaku i znaczenia, czyli traktuje reklam─Ö jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikat├│w reklamowych. Rozdzia┼é sz├│sty zajmuje si─Ö istot─ů samego komunikatu reklamowego, jego element├│w i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z u┼╝yciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem ┼╝ycia w reklamie. Rozdzia┼é si├│dmy po┼Ťwi─Öcony jest uwarunkowaniom, w jakich przysz┼éo reklamie funkcjonowa─ç, co nie pozostaje bez wp┼éywu na kwestie efektywno┼Ťci, skuteczno┼Ťci i oddzia┼éywania. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13854 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej ksi─ů┼╝ce prezentuj─ů spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od wi─Ökszo┼Ťci uj─Ö─ç prezentowanych w polskoj─Özycznych publikacjach. Nie koncentruj─ů si─Ö na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do cel├│w firmy, aby osi─ůgn─ů─ç konkretne i wymierne cele biznesowe. Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak zaplanowa─ç kampani─Ö reklamow─ů oraz przybli┼╝a sposoby okre┼Ťlania adresat├│w, cel├│w i tre┼Ťci reklamy. Omawia r├│wnie┼╝, w jaki spos├│b ustali─ç zakres wykorzystania medi├│w w kampanii reklamowej i jakie to maj─ů by─ç media. Poradnik prezentuje tak┼╝e r├│┼╝nice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczno┼Ťci reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie si─Ö w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz wi─Öksza z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia gospodarczego oraz mnogo┼Ť─ç i mniej przewidywalna wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç instrument├│w komunikacji powoduj─ů, ┼╝e mened┼╝erowie podejmuj─ů wiele decyzji w warunkach rosn─ůcej niepewno┼Ťci. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewn─ůtrz niej by┼éa skuteczna i sp├│jna, firma powinna wykorzysta─ç potencja┼é zr├│┼╝nicowanych do┼Ťwiadcze┼ä i umiej─Ötno┼Ťci swoich pracownik├│w. Dlatego harmonijno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä w kontaktach osobistych i grupowych, umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne we wzmocnieniu si┼éy komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ods┼éania kulisy reklamy. Prezentuje j─ů niejako od kuchni. Rozbieraj─ůc na cz─Ö┼Ťci pierwsze, ukazuje jak ka┼╝dy jej aspekt oddzia┼éuje na odbiorc─Ö. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne go┼éym okiem, ale r├│wnie┼╝ to, co jest hermetycznie ukryte przed widowni─ů. Pozwala znale┼║─ç si─Ö po drugiej stronie i zobaczy─ç, jak poszczeg├│lne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozaj─Özykowe (linia, barwa, gra ┼Ťwiat┼éem, ruchem, kompozycj─ů i kadrem) wp┼éywaj─ů na odbiorc─Ö. Ksi─ů┼╝ka ta ods┼éania kurtyn─Ö reklamowej rzeczywisto┼Ťci - uczy my┼Ťlenia reklamowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13092 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy pracach.
Zmiany dokonywane w otoczeniu implikuj─ů konieczno┼Ť─ç przekszta┼écania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiej─Ötno┼Ťciach i kompetencjach, zorientowane na ci─ůg┼éy rozw├│j i realizacj─Ö proces├│w uczenia si─Ö. W konsekwencji pojawia si─Ö konieczno┼Ť─ç wprowadzania nowych sposob├│w i koncepcji zarz─ůdzania, pozwalaj─ůcych organizacjom wykorzystywa─ç wiedz─Ö, wzmacnia─ç kluczowe kompetencje i rozwija─ç umiej─Ötno┼Ťci pracownik├│w, wspomaga─ç organizacyjne uczenie si─Ö, jak r├│wnie┼╝ budowa─ç sw├│j wizerunek. Obserwacja praktyki pozwala stwierdzi─ç, ┼╝e o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Wsp├│┼éczesne organizacje musz─ů podejmowa─ç wi─Öc dzia┼éania zwi─ůzane z kszta┼étowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapita┼éu intelektualnego, kt├│rego podstaw─Ö zawsze stanowi wiedza jej pracownik├│w i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadz─ů wiedz─Ö, wzbogacaj─ů j─ů o w┼éasne do┼Ťwiadczenia, przetwarzaj─ů i decyduj─ů o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolno┼Ť─ç oraz ch─Ö─ç uczenia si─Ö pracownik├│w organizacji by┼éy jak najwi─Öksze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18505 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce om├│wione zosta┼éy tematy, stanowi─ůce zasadnicz─ů kanw─Ö wyk┼éad├│w z "podstaw marketingu". Maj─ů na celu pom├│c studentom odpowiedzie─ç na ich zapotrzebowanie, a wybrane przez Autora "bloki tematyczne" odpowiadaj─ů podstawom wiedzy marketingowej i u┼éatwiaj─ů znalezienie i zrozumienie konkretnego tekstu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7701 [Magazyn 1], P.7686 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8690 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8689 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka proponuj─ůca nowe podej┼Ťcie do rozwi─ůza┼ä marketingowych, od okre┼Ťlenia produkt├│w i rynk├│w po ustalanie cen, promocj─Ö i dystrybucj─Ö. Autor podkre┼Ťla konieczno┼Ť─ç uwzgl─Ödniania bada┼ä w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj─ůtkowo zabawny, b┼éyskotliwy i bezpo┼Ťredni spos├│b. Dzi─Öki przejrzystemu wywodowi oraz przyk┼éadom wpadek i sukces├│w r├│┼╝nych firm ka┼╝dy mened┼╝er z ┼éatwo┼Ťci─ů prze┼éo┼╝y rady autora na w┼éasn─ů praktyk─Ö. Ksi─ů┼╝ka dostarczy mened┼╝erowi ┼Ťwie┼╝ych pomys┼é├│w oraz zainspiruje do efektywnego dzia┼éania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzy─ç rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sie─ç - wsp├│┼éprac─Ö z du┼╝ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa┼╝y i aukcji internetowych. W ksi─ů┼╝ce prezentuje solidn─ů wiedz─Ö o e-biznesie poszerzon─ů o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt├│rzy skorzystali z jego do┼Ťwiadczenia... i nie┼║le na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C], P.4897 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284 IX.12 [Czytelnia C], 5458 IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ide─ů niniejszej ksi─ů┼╝ki jest odniesienie si─Ö do etyki public relations w kontek┼Ťcie etyki profesjonalnej. Punktem wyj┼Ťcia jest pr├│ba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, warto┼Ťci i regulacji funkcjonuj─ůcych w ramach systemu samoregulacji bran┼╝y. Najistotniejsza jest jednak praktyka spo┼éeczna zwi─ůzana z etycznymi regulacjami bran┼╝y. Kolejne rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone s─ů dziennikarstwu i reklamie, jako uzupe┼énieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13191 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podr─Öcznik ┼é─ůczy teori─Ö z praktyk─ů, staj─ůc si─Ö swoistym przewodnikiem po ┼Ťwiecie reklamy, w kt├│rym zaczynaj─ů dominowa─ç nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapozna─ç si─Ö z kluczowymi narz─Ödziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu medi├│w, a tak┼╝e dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku b─Öd─ů dokonywa┼éy si─Ö zmiany w ┼Ťwiecie medi├│w. Autorzy wyja┼Ťniaj─ů Czytelnikowi r├│┼╝nice pomi─Ödzy tradycyjn─ů reklam─ů a jej odmian─ů on-line, dostarczaj─ů r├│wnie┼╝ odpowiedzi na pytanie jak kszta┼étowa─ç wizerunek w sieci oraz tworzy─ç pozytywne relacje z klientem spo┼éeczno┼Ťciowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Sz├│sty zeszyt tematycznego przek┼éadowego s┼éownika wielowyrazowych jednostek j─Özyka po┼Ťwi─Öcony jest w ca┼éo┼Ťci szeroko pojmowanemu ruchowi turystycznemu i obejmuje takie obszary, jak historia miasta i regionu, oprowadzanie wycieczek, zwiedzanie muze├│w, orientowanie si─Ö w przestrzeni, promocja i reklama w turystyce, ekonomia turystyki itp. Zalet─ů s┼éownika jest to, ┼╝e ustalone przez autor├│w pary przek┼éadowe w zdecydowanej wi─Ökszo┼Ťci nie by┼éy dotychczas notowane przez s┼éowniki przek┼éadowe. S┼éownik zawiera ok. 3500 jednostek i ich ekwiwalent├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15535 XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysi─ůce kobiet w Polsce codziennie zastanawiaj─ů si─Ö nad za┼éo┼╝eniem w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Niestety, znaczna cz─Ö┼Ť─ç z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie pod─ů┼╝a za w┼éasnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w ka┼╝dy skok na g┼é─Öbok─ů wod─Ö, powtrzymuje je konieczno┼Ť─ç dope┼énienia wielu formalno┼Ťci i skomplikowana procedura zak┼éadania i prowadzenia w┼éasnej formy. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz konkretne wskaz├│wki pozwalaj─ůce zorientowa─ç si─Ö w przepisach i nie utkn─ů─ç na jakiej┼Ť rafie. Niezale┼╝nie od tego, jaki typ dzia┼éalno┼Ťci planujesz prowadzi─ç, zdob─Ödziesz wiedz─Ö o obowi─ůzuj─ůcym prawie, regu┼éach pisania biznesplanu i mo┼╝liwo┼Ťciach sfinansowania swojego przedsi─Öwzi─Öcia. Dowiesz si─Ö tak┼╝e wi─Öcej o wyborze sposobu opodatkowania w zale┼╝no┼Ťci od typu dzia┼éalno┼Ťci oraz o dzia┼éaniach marketingowych. Nast─Öpnie przejrzysz szczeg├│┼éowe propozycje i pomys┼éy autorki dotycz─ůce r├│┼╝nych dziedzin prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci - od apteki do szko┼éy ta┼äca - oraz gotowe wzory wa┼╝nych um├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12744 IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13781 IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
Prezentowana ksi─ů┼╝ka jest wynikiem zar├│wno naukowych zainteresowa┼ä autor├│w, jak i ich zwi─ůzku z praktyk─ů. Jest pierwszym szczeg├│┼éowym opracowaniem problematyki dotycz─ůcej prawa farmaceutycznego w Polsce. Chocia┼╝ jej autorzy skupiaj─ů si─Ö g┼é├│wnie na om├│wieniu przepis├│w ustawy - Prawo farmaceutyczne, nie mo┼╝na jej nazwa─ç komentarzem, poniewa┼╝ poruszane zagadnienia wykraczaj─ů daleko poza zakres tej ustawy. Om├│wiono w niej podstawowe poj─Öcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne zwi─ůzane z dopuszczaniem do obrotu produkt├│w leczniczych, prowadzeniem bada┼ä klinicznych, wytwarzaniem produkt├│w leczniczych, reklam─ů produkt├│w leczniczych, obrotem produktami leczniczymi, w tym z ustalaniem cen. Przedmiotem analizy prawnej s─ů tak┼╝e zagadnienia ochrony wy┼é─ůczno┼Ťci danych, SPC, ochrony znak├│w towarowych w zwi─ůzku z importem r├│wnoleg┼éym. Praca zawiera r├│wnie┼╝ pe┼éne odniesienie do prawa wsp├│lnotowego i w szerokim zakresie uwzgl─Ödnia orzecznictwo Europejskiego Trybuna┼éu Sprawiedliwo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11661 XVIII.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest pr├│b─ů interdyscyplinarnego podej┼Ťcia do problematyki promocji i reklamy we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, ze szczeg├│lnym odniesieniem do zachodnich warunk├│w kulturowych oraz spo┼éecze┼ästw pa┼ästw wysokorozwini─Ötych i rozwijaj─ůcych si─Ö. Dominuj─ůcymi perspektywami spojrzenia na promocj─Ö i reklam─Ö w prezentowanej publikacji s─ů perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalaz┼éy si─Ö tak┼╝e opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Wsp├│┼éautorzy monografii starali si─Ö ukaza─ç najwa┼╝niejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we sp├│┼éczesnych spo┼éecze┼ästwach postindustrialnych, funkcjonuj─ůcych w warunkach informatyzacji, globalizacji, a tak┼╝e wszechobecnego konsumpcjonizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12733 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13772 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka "The New Educational Review")
W ksi─ů┼╝ce zwr├│cono uwag─Ö na wykorzystanie przez dzieci komputer├│w, r├│┼╝nych us┼éug sieciowych funkcjonuj─ůcych w Internecie jak r├│wnie┼╝ medi├│w prostych, np. uk┼éadanek i klock├│w. Dokonano ponadto charakterystyki medi├│w i materia┼é├│w dydaktycznych ch─Ötnie wykorzystywanych w procesie kszta┼écenia do prezentacji r├│┼╝nego typu tre┼Ťci obrazowych i d┼║wi─Ökowych. Om├│wiono reklam─Ö w mediach i r├│┼╝ne typy mechanizm├│w wp┼éywaj─ůcych na odbi├│r informacji przez dzieci i m┼éodzie┼╝. W kontek┼Ťcie medi├│w autor ksi─ů┼╝ki przeanalizowa┼é proces wychowania, k┼éad─ůc nacisk na jego cele oraz zwi─ůzane z tym najwa┼╝niejsze problemy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5014 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6042 V.7 [Czytelnia B], 6041 V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - 5 wydanie, stan prawny na 1 stycznia 2016 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 269 stron ; 24 cm.
Bibliografia strony 265-269.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono problematyk─Ö z zakresu prawa turystycznego, w tym prawne aspekty dzia┼éalno┼Ťci biur podr├│┼╝y, hoteli, podmiot├│w prowadz─ůcych kempingi, pola biwakowe i parkingi samochodowe. Om├│wiono tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z mi─Ödzynarodowym i krajowym przewozem os├│b i baga┼╝u, ubezpieczeniami turystycznymi oraz us┼éugami restauracyjnymi. Przedmiotem analizy s─ů r├│wnie┼╝ zagadnienia prawne dotycz─ůce uprawiania turystyki, paszport├│w i wiz, przej┼Ť─ç granicznych, kontroli granicznej oraz informacji i reklamy w turystyce. W publikacji uwzgl─Ödniono liczne przepisy prawne i orzecznictwo z zakresu turystyki w prawie polskim, prawie Unii Europejskiej oraz konwencjach mi─Ödzynarodowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17220 [Magazyn 1], P.17219 [Magazyn 1], P.17218 [Magazyn 1], P.17217 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17234 XX.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17233 XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 234-238.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzgl─Ödniaj─ůce najnowsze badania z zakresu zarz─ůdzania reklam─ů i jego wp┼éywu na konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, kt├│re wype┼énia luk─Ö poznawcz─ů dotycz─ůc─ů rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodz─ů pomi─Ödzy tymi zagadnieniami. Zesp├│┼é autor├│w skoncentrowa┼é swoj─ů uwag─Ö na r├│┼╝nych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjno┼Ťci, mi─Ödzynarodowym kontek┼Ťcie prowadzenia dzia┼éa┼ä reklamowych, przebiegu proces├│w reklamowych w przedsi─Öbiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy w┼Ťr├│d jej odbiorc├│w, spinaj─ůc je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozwa┼╝ania obejmuj─ů zar├│wno zagadnienia teoretyczne po┼Ťwi─Öcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawi─ůzuj─ůce do szeroko zakrojonych bada┼ä empirycznych polskich przedsi─Öbiorstw. Niezwykle wa┼╝nym walorem tej monografii jest przywo┼éanie i analiza wynik├│w bada┼ä empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsi─Öbiorstw, a dotycz─ůcych realizowanych w nich proces├│w zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů reklamow─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11143 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12135 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Prawnika)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 745-[770].
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Punktem wyj┼Ťcia dla rozwa┼╝a┼ä jest produkt zdatny do obrotu zar├│wno faktycznie jak r├│wnie┼╝ prawnie, czyli taki, kt├│ry w szczeg├│lno┼Ťci uzyska┼é pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, je┼╝eli jest ono wymagane. Publikacja dotyczy handlu wymienionymi produktami na masow─ů skal─Ö, jest analiz─ů ram prawnych oraz sposobu funkcjonowania systemu, w ramach kt├│rego handel taki jest prowadzony, a jednocze┼Ťnie pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie o spos├│b godzenia przez prawodawc─Ö interes├│w os├│b zaanga┼╝owanych w wytwarzanie i handel produktem leczniczym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11704 XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again