Form of Work
Książki
(63)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Status
only on-site
(62)
available
(50)
unavailable
(11)
Branch
Magazyny
(23)
Wypożyczalnie
(38)
Czytelnie
(62)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Mruk Henryk
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Maison Dominika
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarek Józef
(1)
Borysowski Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Burgers Willem
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlebda Barbara
(1)
Chlebda Wojciech (1950- )
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Danecka Irena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dereń Bożena
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gargaś Klaudia
(1)
Gorman Lyn
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Gędek Marek (1965- )
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Kruk Wacław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marcinkiewicz Radosław
(1)
Marć Małgorzata
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McLean David (1949- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milutina Tamara A
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musioł Marcin
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nesterowicz Mirosław (1942- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ożóg Marcin (1975- )
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Przyszlak Alicja Joanna
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Sadza Agata
(1)
Sagan Adam
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Stefańska Elwira
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Sudolska Agata (1971- )
(1)
Svensson Ulf
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Tarsa Jadwiga
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Traple Elżbieta
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska-Michna Franciszka
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Łukasik-Turecka Agnieszka
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Year
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(14)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(63)
Language
Polish
(62)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Subject
REKLAMA
(14)
MARKETING
(12)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
INTERNET
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(4)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(4)
FARMACJA
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
LEKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Turystyka
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
JĘZYK POLSKIi
(1)
Język rosyjski
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacje
(1)
PERSWAZJA
(1)
POZNANIE
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
Prawo
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Sport
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
WYCHOWANIE
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(15)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
SŁOWNIKI FRAZEOLOGICZNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
63 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem książki jest spojrzenie na reklamę z możliwie jak największej liczby punktów widzenia. Książka składa się z 12 artykułów. Ich autorzy analizują zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczajów, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artykułów przedstawiają różne formy przekazu reklamowego, m.in. reklamę polityczną i marketing szeptany, a także ich konsekwencje, zarówno dla odbiorców, jak i nadawców. Nie zabrakło również artykułów, które odkrywałyby niektóre aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16227 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-163.
Autor książki przedstawia podstawowe typy oraz szczegółowe rodzaje efektów uzyskiwanych za pomocą reklamy. Najwięcej miejsca poświęca efektom komunikacyjnym, opisując liczne modelowe ujęcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontekście procesów zarządczych związanych z reklamą, omawiając etap wyznaczania celów w procesie planowania reklamy oraz założenia i przebieg procesu pomiaru wyników inwestycji reklamowych. Podręcznik powstał w oparciu o monografię "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12138 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym została omówiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania. (ze Wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13854 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Temat: REKLAMA ; PORADNIKI
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej książce prezentują spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych publikacjach. Nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy, aby osiągnąć konkretne i wymierne cele biznesowe. Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową oraz przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy. Omawia również, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media. Poradnik prezentuje także różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz większa złożoność i zmienność otoczenia gospodarczego oraz mnogość i mniej przewidywalna współzależność instrumentów komunikacji powodują, że menedżerowie podejmują wiele decyzji w warunkach rosnącej niepewności. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewnątrz niej była skuteczna i spójna, firma powinna wykorzystać potencjał zróżnicowanych doświadczeń i umiejętności swoich pracowników. Dlatego harmonijność ich działań w kontaktach osobistych i grupowych, umiejętności negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mogą się okazać pomocne we wzmocnieniu siły komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka odsłania kulisy reklamy. Prezentuje ją niejako od kuchni. Rozbierając na części pierwsze, ukazuje jak każdy jej aspekt oddziałuje na odbiorcę. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne gołym okiem, ale również to, co jest hermetycznie ukryte przed widownią. Pozwala znaleźć się po drugiej stronie i zobaczyć, jak poszczególne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozajęzykowe (linia, barwa, gra światłem, ruchem, kompozycją i kadrem) wpływają na odbiorcę. Książka ta odsłania kurtynę reklamowej rzeczywistości - uczy myślenia reklamowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13092 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy pracach.
Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację procesów uczenia się. W konsekwencji pojawia się konieczność wprowadzania nowych sposobów i koncepcji zarządzania, pozwalających organizacjom wykorzystywać wiedzę, wzmacniać kluczowe kompetencje i rozwijać umiejętności pracowników, wspomagać organizacyjne uczenie się, jak również budować swój wizerunek. Obserwacja praktyki pozwala stwierdzić, że o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Współczesne organizacje muszą podejmować więc działania związane z kształtowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapitału intelektualnego, którego podstawę zawsze stanowi wiedza jej pracowników i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadzą wiedzę, wzbogacają ją o własne doświadczenia, przetwarzają i decydują o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolność oraz chęć uczenia się pracowników organizacji były jak największe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18505 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W książce omówione zostały tematy, stanowiące zasadniczą kanwę wykładów z "podstaw marketingu". Mają na celu pomóc studentom odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przez Autora "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i ułatwiają znalezienie i zrozumienie konkretnego tekstu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7701 [Magazyn 1], P.7686 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8690 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8689 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy menedżerowi świeżych pomysłów oraz zainspiruje do efektywnego działania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ideą niniejszej książki jest odniesienie się do etyki public relations w kontekście etyki profesjonalnej. Punktem wyjścia jest próba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, wartości i regulacji funkcjonujących w ramach systemu samoregulacji branży. Najistotniejsza jest jednak praktyka społeczna związana z etycznymi regulacjami branży. Kolejne rozdziały poświęcone są dziennikarstwu i reklamie, jako uzupełnieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13191 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Szósty zeszyt tematycznego przekładowego słownika wielowyrazowych jednostek języka poświęcony jest w całości szeroko pojmowanemu ruchowi turystycznemu i obejmuje takie obszary, jak historia miasta i regionu, oprowadzanie wycieczek, zwiedzanie muzeów, orientowanie się w przestrzeni, promocja i reklama w turystyce, ekonomia turystyki itp. Zaletą słownika jest to, że ustalone przez autorów pary przekładowe w zdecydowanej większości nie były dotychczas notowane przez słowniki przekładowe. Słownik zawiera ok. 3500 jednostek i ich ekwiwalentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15535 XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12744 IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13781 IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Prezentowana książka jest wynikiem zarówno naukowych zainteresowań autorów, jak i ich związku z praktyką. Jest pierwszym szczegółowym opracowaniem problematyki dotyczącej prawa farmaceutycznego w Polsce. Chociaż jej autorzy skupiają się głównie na omówieniu przepisów ustawy - Prawo farmaceutyczne, nie można jej nazwać komentarzem, ponieważ poruszane zagadnienia wykraczają daleko poza zakres tej ustawy. Omówiono w niej podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne związane z dopuszczaniem do obrotu produktów leczniczych, prowadzeniem badań klinicznych, wytwarzaniem produktów leczniczych, reklamą produktów leczniczych, obrotem produktami leczniczymi, w tym z ustalaniem cen. Przedmiotem analizy prawnej są także zagadnienia ochrony wyłączności danych, SPC, ochrony znaków towarowych w związku z importem równoległym. Praca zawiera również pełne odniesienie do prawa wspólnotowego i w szerokim zakresie uwzględnia orzecznictwo Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11661 XVIII.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą interdyscyplinarnego podejścia do problematyki promocji i reklamy we współczesnym świecie, ze szczególnym odniesieniem do zachodnich warunków kulturowych oraz społeczeństw państw wysokorozwiniętych i rozwijających się. Dominującymi perspektywami spojrzenia na promocję i reklamę w prezentowanej publikacji są perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalazły się także opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Współautorzy monografii starali się ukazać najważniejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we spółczesnych społeczeństwach postindustrialnych, funkcjonujących w warunkach informatyzacji, globalizacji, a także wszechobecnego konsumpcjonizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12733 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13772 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka "The New Educational Review")
W książce zwrócono uwagę na wykorzystanie przez dzieci komputerów, różnych usług sieciowych funkcjonujących w Internecie jak również mediów prostych, np. układanek i klocków. Dokonano ponadto charakterystyki mediów i materiałów dydaktycznych chętnie wykorzystywanych w procesie kształcenia do prezentacji różnego typu treści obrazowych i dźwiękowych. Omówiono reklamę w mediach i różne typy mechanizmów wpływających na odbiór informacji przez dzieci i młodzież. W kontekście mediów autor książki przeanalizował proces wychowania, kładąc nacisk na jego cele oraz związane z tym najważniejsze problemy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5014 V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6042 V.7 [Czytelnia B], 6041 V.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Prawo turystyczne / Mirosław Nesterowicz. - 5 wydanie, stan prawny na 1 stycznia 2016 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 269 stron ; 24 cm.
Bibliografia strony 265-269.
W książce przedstawiono problematykę z zakresu prawa turystycznego, w tym prawne aspekty działalności biur podróży, hoteli, podmiotów prowadzących kempingi, pola biwakowe i parkingi samochodowe. Omówiono także kwestie związane z międzynarodowym i krajowym przewozem osób i bagażu, ubezpieczeniami turystycznymi oraz usługami restauracyjnymi. Przedmiotem analizy są również zagadnienia prawne dotyczące uprawiania turystyki, paszportów i wiz, przejść granicznych, kontroli granicznej oraz informacji i reklamy w turystyce. W publikacji uwzględniono liczne przepisy prawne i orzecznictwo z zakresu turystyki w prawie polskim, prawie Unii Europejskiej oraz konwencjach międzynarodowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17220 [Magazyn 1], P.17219 [Magazyn 1], P.17218 [Magazyn 1], P.17217 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17234 XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17233 XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 234-238.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11143 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12135 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Prawnika)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 745-[770].
W książce omówiono handel produktem leczniczym oraz produktami pokrewnymi, czyli m.in. kosmetykami i suplementami diety. Punktem wyjścia dla rozważań jest produkt zdatny do obrotu zarówno faktycznie jak również prawnie, czyli taki, który w szczególności uzyskał pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, jeżeli jest ono wymagane. Publikacja dotyczy handlu wymienionymi produktami na masową skalę, jest analizą ram prawnych oraz sposobu funkcjonowania systemu, w ramach którego handel taki jest prowadzony, a jednocześnie próbą odpowiedzi na pytanie o sposób godzenia przez prawodawcę interesów osób zaangażowanych w wytwarzanie i handel produktem leczniczym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11704 XVIII.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych, a także wszystkich tych, którzy interesują się tematyką marketingowego zarządzania w oświacie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11980 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again