Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(84)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Status
only on-site
(83)
available
(82)
unavailable
(5)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(35)
Wypo┼╝yczalnie
(54)
Czytelnie
(83)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Armstrong Gary
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Levinson Jay Conrad
(2)
Maison Dominika
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Gra┼╝yna Barbara (1951- )
(1)
Bednarek J├│zef
(1)
Berkley Holly
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Borysowski Daniel
(1)
Brady Regina
(1)
Burgers Willem
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chlebda Barbara
(1)
Chlebda Wojciech (1950- )
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Czarnecki Pawe┼é (1980- )
(1)
Danecka Irena
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dereń Bożena
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Drews Agnieszka (1990- )
(1)
Dr├│┼╝d┼╝ Aleksandra
(1)
Fazlagi─ç Jan
(1)
Forrest Edward
(1)
Garga┼Ť Klaudia
(1)
Ga┼é─ůzka Piotr
(1)
Godin Seth
(1)
Gorman Lyn
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Góral Lesław
(1)
G─Ödek Marek (1965- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kerin Roger A
(1)
Konarzewska-┼╗uczek Anna
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kope─ç Alicja
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kott Grzegorz
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Ko─çwin Julita
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Kruk Wacław
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Kuku┼éa Artur Jan (1969- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mateusz
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Makowski Michał
(1)
Malewska-Mostowicz Ludwika
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marcinkiewicz Radosław
(1)
Marć Małgorzata
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McLean David (1949- )
(1)
McLeod Angus
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Michałowicz Adrianna
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mich├│r Andrzej
(1)
Milutina Tamara A
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musioł Marcin
(1)
My┼Ťliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Namysłowska Monika
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Nesterowicz Miros┼éaw (1942- )
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Paweł
(1)
Nowicka Julia
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(54)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(86)
Language
Polish
(85)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Handlowcy
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. public relations
(1)
Subject
MARKETING
(18)
REKLAMA
(14)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(7)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(7)
INTERNET
(6)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
Marketing
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(4)
PUBLIC RELATIONS
(4)
FARMACJA
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
REKLAMA INTERNETOWA
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
LEKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Turystyka
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Aptekarstwo
(1)
BANKI
(1)
Banki
(1)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
J─śZYK POLSKIi
(1)
J─Özyk rosyjski
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacje
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POZNANIE
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEST─śPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
Prawo
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
Reklama
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
STRONY WWW
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Sport
(1)
TELEMARKETING
(1)
TURYSTYKA
(1)
Usługi finansowe
(1)
WYCHOWANIE
(1)
Wojsko
(1)
ZACHOWANIA ZDROWOTNE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
Podr─Öcznik
(7)
PODR─śCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
SŁOWNIKI FRAZEOLOGICZNE
(1)
SŁOWNIKI POLSKO-ROSYJSKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
J─Özykoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
86 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest spojrzenie na reklam─Ö z mo┼╝liwie jak najwi─Ökszej liczby punkt├│w widzenia. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 12 artyku┼é├│w. Ich autorzy analizuj─ů zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczaj├│w, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artyku┼é├│w przedstawiaj─ů r├│┼╝ne formy przekazu reklamowego, m.in. reklam─Ö polityczn─ů i marketing szeptany, a tak┼╝e ich konsekwencje, zar├│wno dla odbiorc├│w, jak i nadawc├│w. Nie zabrak┼éo r├│wnie┼╝ artyku┼é├│w, kt├│re odkrywa┼éyby niekt├│re aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16227.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-163.
Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia podstawowe typy oraz szczeg├│┼éowe rodzaje efekt├│w uzyskiwanych za pomoc─ů reklamy. Najwi─Öcej miejsca po┼Ťwi─Öca efektom komunikacyjnym, opisuj─ůc liczne modelowe uj─Öcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontek┼Ťcie proces├│w zarz─ůdczych zwi─ůzanych z reklam─ů, omawiaj─ůc etap wyznaczania cel├│w w procesie planowania reklamy oraz za┼éo┼╝enia i przebieg procesu pomiaru wynik├│w inwestycji reklamowych. Podr─Öcznik powsta┼é w oparciu o monografi─Ö "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12138.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 135-138. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka ta to przewodnik dla tych, kt├│rzy wybrali internet jako form─Ö promocji swojego przedsi─Öwzi─Öcia i poszukuj─ů rad specjalist├│w. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsi─Öbiorstwa oraz uczy, jak zrealizowa─ç skuteczn─ů kampani─Ö reklamow─ů, dysponuj─ůc niewielkim bud┼╝etem. Czytaj─ůc j─ů, poznasz kulisy kampanii reklamowych, kt├│re odnios┼éy najwi─Ökszy sukces. Przekonasz si─Ö jak wiele mo┼╝e zyska─ç Twoja firma dzi─Öki takiej w┼éa┼Ťnie formie reklamy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7025 [Magazyn 1], P.7024 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7841.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4452.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö - poza wst─Öpem i zako┼äczeniem - z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym zosta┼éa om├│wiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na kt├│rych bazuje reklama, niekiedy nie┼Ťwiadomie. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest istocie reklamy. Rozdzia┼é czwarty wskazuje na miejsce reklamy we wsp├│┼éczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdzia┼é pi─ůty analizuje reklam─Ö w kontek┼Ťcie znaku i znaczenia, czyli traktuje reklam─Ö jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikat├│w reklamowych. Rozdzia┼é sz├│sty zajmuje si─Ö istot─ů samego komunikatu reklamowego, jego element├│w i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z u┼╝yciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem ┼╝ycia w reklamie. Rozdzia┼é si├│dmy po┼Ťwi─Öcony jest uwarunkowaniom, w jakich przysz┼éo reklamie funkcjonowa─ç, co nie pozostaje bez wp┼éywu na kwestie efektywno┼Ťci, skuteczno┼Ťci i oddzia┼éywania. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13854.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej ksi─ů┼╝ce prezentuj─ů spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od wi─Ökszo┼Ťci uj─Ö─ç prezentowanych w polskoj─Özycznych publikacjach. Nie koncentruj─ů si─Ö na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do cel├│w firmy, aby osi─ůgn─ů─ç konkretne i wymierne cele biznesowe. Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak zaplanowa─ç kampani─Ö reklamow─ů oraz przybli┼╝a sposoby okre┼Ťlania adresat├│w, cel├│w i tre┼Ťci reklamy. Omawia r├│wnie┼╝, w jaki spos├│b ustali─ç zakres wykorzystania medi├│w w kampanii reklamowej i jakie to maj─ů by─ç media. Poradnik prezentuje tak┼╝e r├│┼╝nice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczno┼Ťci reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Tyt. oryg.: Guerrilla marketing for the home-based business
Poradnik dla tych, kt├│rzy zdecydowali si─Ö na dzia┼éanie na w┼éasny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsi─Öbiorc├│w techniki umo┼╝liwiaj─ůce stworzenie grona lojalnych klient├│w, wypromowanie domowej firmy i osi─ůgni─Öcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zlece┼ä, reklamowania us┼éug oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8961.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10524.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie si─Ö w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz wi─Öksza z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia gospodarczego oraz mnogo┼Ť─ç i mniej przewidywalna wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç instrument├│w komunikacji powoduj─ů, ┼╝e mened┼╝erowie podejmuj─ů wiele decyzji w warunkach rosn─ůcej niepewno┼Ťci. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewn─ůtrz niej by┼éa skuteczna i sp├│jna, firma powinna wykorzysta─ç potencja┼é zr├│┼╝nicowanych do┼Ťwiadcze┼ä i umiej─Ötno┼Ťci swoich pracownik├│w. Dlatego harmonijno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä w kontaktach osobistych i grupowych, umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne we wzmocnieniu si┼éy komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ods┼éania kulisy reklamy. Prezentuje j─ů niejako od kuchni. Rozbieraj─ůc na cz─Ö┼Ťci pierwsze, ukazuje jak ka┼╝dy jej aspekt oddzia┼éuje na odbiorc─Ö. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne go┼éym okiem, ale r├│wnie┼╝ to, co jest hermetycznie ukryte przed widowni─ů. Pozwala znale┼║─ç si─Ö po drugiej stronie i zobaczy─ç, jak poszczeg├│lne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozaj─Özykowe (linia, barwa, gra ┼Ťwiat┼éem, ruchem, kompozycj─ů i kadrem) wp┼éywaj─ů na odbiorc─Ö. Ksi─ů┼╝ka ta ods┼éania kurtyn─Ö reklamowej rzeczywisto┼Ťci - uczy my┼Ťlenia reklamowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13092.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy pracach.
Zmiany dokonywane w otoczeniu implikuj─ů konieczno┼Ť─ç przekszta┼écania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiej─Ötno┼Ťciach i kompetencjach, zorientowane na ci─ůg┼éy rozw├│j i realizacj─Ö proces├│w uczenia si─Ö. W konsekwencji pojawia si─Ö konieczno┼Ť─ç wprowadzania nowych sposob├│w i koncepcji zarz─ůdzania, pozwalaj─ůcych organizacjom wykorzystywa─ç wiedz─Ö, wzmacnia─ç kluczowe kompetencje i rozwija─ç umiej─Ötno┼Ťci pracownik├│w, wspomaga─ç organizacyjne uczenie si─Ö, jak r├│wnie┼╝ budowa─ç sw├│j wizerunek. Obserwacja praktyki pozwala stwierdzi─ç, ┼╝e o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Wsp├│┼éczesne organizacje musz─ů podejmowa─ç wi─Öc dzia┼éania zwi─ůzane z kszta┼étowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapita┼éu intelektualnego, kt├│rego podstaw─Ö zawsze stanowi wiedza jej pracownik├│w i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadz─ů wiedz─Ö, wzbogacaj─ů j─ů o w┼éasne do┼Ťwiadczenia, przetwarzaj─ů i decyduj─ů o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolno┼Ť─ç oraz ch─Ö─ç uczenia si─Ö pracownik├│w organizacji by┼éy jak najwi─Öksze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18505.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce om├│wione zosta┼éy tematy, stanowi─ůce zasadnicz─ů kanw─Ö wyk┼éad├│w z "podstaw marketingu". Maj─ů na celu pom├│c studentom odpowiedzie─ç na ich zapotrzebowanie, a wybrane przez Autora "bloki tematyczne" odpowiadaj─ů podstawom wiedzy marketingowej i u┼éatwiaj─ů znalezienie i zrozumienie konkretnego tekstu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7701 [Magazyn 1], P.7686 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8690.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8689.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka proponuj─ůca nowe podej┼Ťcie do rozwi─ůza┼ä marketingowych, od okre┼Ťlenia produkt├│w i rynk├│w po ustalanie cen, promocj─Ö i dystrybucj─Ö. Autor podkre┼Ťla konieczno┼Ť─ç uwzgl─Ödniania bada┼ä w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj─ůtkowo zabawny, b┼éyskotliwy i bezpo┼Ťredni spos├│b. Dzi─Öki przejrzystemu wywodowi oraz przyk┼éadom wpadek i sukces├│w r├│┼╝nych firm ka┼╝dy mened┼╝er z ┼éatwo┼Ťci─ů prze┼éo┼╝y rady autora na w┼éasn─ů praktyk─Ö. Ksi─ů┼╝ka dostarczy mened┼╝erowi ┼Ťwie┼╝ych pomys┼é├│w oraz zainspiruje do efektywnego dzia┼éania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy po┼éo┼╝yli szczeg├│lny nacisk na analiz─Ö zachowa┼ä rynkowych odbiorc├│w, powi─ůza┼ä mi─Ödzy dostawcami a odbiorcami oraz aspekt├│w strategicznych decyzji marketingowych, na charakterystyk─Ö specyficznych transakcji zawieranych na rynkach instytucjonalnych, a tak┼╝e na prezentacj─Ö instrument├│w i technik marketingowych (np. nowych technik zwi─ůzanych z rozwojem technologii informacyjnych). Przedstawili r├│wnie┼╝ specyfik─Ö dzia┼éa┼ä marketingowych na ka┼╝dym z g┼é├│wnych segment├│w rynku instytucjonalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6993.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7803.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie Twoim doradc─ů podczas partyzanckich atak├│w na rynek. Dzi─Öki niej dowiesz si─Ö, w jaki spos├│b zaistnie─ç na rynku, sta─ç si─Ö znan─ů osob─ů i czerpa─ç z tego korzy┼Ťci. Nauczysz si─Ö budowa─ç swoj─ů reputacj─Ö i gromadzi─ç wok├│┼é siebie potencjalnych klient├│w. Stworzysz siatki wywiadowcze, kt├│re donios─ů Ci o zainteresowaniu Twoimi us┼éugami, znajd─ů kolejnych kontrahent├│w i poinformuj─ů o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoj─ů firm─Ö, ponosz─ůc minimalne koszty.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6986 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7790.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7789.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzy─ç rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sie─ç - wsp├│┼éprac─Ö z du┼╝ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa┼╝y i aukcji internetowych. W ksi─ů┼╝ce prezentuje solidn─ů wiedz─Ö o e-biznesie poszerzon─ů o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt├│rzy skorzystali z jego do┼Ťwiadczenia... i nie┼║le na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C], P.4897.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C], 5458.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
"Internet to Klondike XXI wieku" Tak twierdzi cz┼éowiek, kt├│ry zdoby┼é najwi─Ökszy w historii maj─ůtek - Bill Gates. Je┼Ťli istotnie tak jest, to ebooka "Marketing internetowy w praktyce" trzeba by por├│wna─ç do mapki, na kt├│rej precyzyjnie wyrysowano po┼éo┼╝enie wszystkich oczekuj─ůcych na poszukiwaczy z┼éotono┼Ťnych dzia┼éek. Kto┼Ť, komu taka mapka wpada w r─Öce, mo┼╝e oczywi┼Ťcie z ni─ů zrobi─ç co zechce. Mo┼╝e jej u┼╝y─ç na rozpa┼ék─Ö, zmi─ů─ç i rzuci─ç do zabawy kotu, oprawi─ç w ramk─Ö i podarowa─ç s─ůsiadce... Mo┼╝e te┼╝ zdecydowa─ç si─Ö wykorzysta─ç okazj─Ö i zdoby─ç bogactwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5317.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3396)
Bibliogr. s. 158-161.
"Ide─ů niniejszej ksi─ů┼╝ki jest odniesienie si─Ö do etyki public relations w kontek┼Ťcie etyki profesjonalnej. Punktem wyj┼Ťcia jest pr├│ba rekonstrukcji ram teoretycznych, norm, warto┼Ťci i regulacji funkcjonuj─ůcych w ramach systemu samoregulacji bran┼╝y. Najistotniejsza jest jednak praktyka spo┼éeczna zwi─ůzana z etycznymi regulacjami bran┼╝y. Kolejne rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone s─ů dziennikarstwu i reklamie, jako uzupe┼énieniu refleksji na temat etyki PR." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13191.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podr─Öcznik ┼é─ůczy teori─Ö z praktyk─ů, staj─ůc si─Ö swoistym przewodnikiem po ┼Ťwiecie reklamy, w kt├│rym zaczynaj─ů dominowa─ç nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapozna─ç si─Ö z kluczowymi narz─Ödziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu medi├│w, a tak┼╝e dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku b─Öd─ů dokonywa┼éy si─Ö zmiany w ┼Ťwiecie medi├│w. Autorzy wyja┼Ťniaj─ů Czytelnikowi r├│┼╝nice pomi─Ödzy tradycyjn─ů reklam─ů a jej odmian─ů on-line, dostarczaj─ů r├│wnie┼╝ odpowiedzi na pytanie jak kszta┼étowa─ç wizerunek w sieci oraz tworzy─ç pozytywne relacje z klientem spo┼éeczno┼Ťciowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Sz├│sty zeszyt tematycznego przek┼éadowego s┼éownika wielowyrazowych jednostek j─Özyka po┼Ťwi─Öcony jest w ca┼éo┼Ťci szeroko pojmowanemu ruchowi turystycznemu i obejmuje takie obszary, jak historia miasta i regionu, oprowadzanie wycieczek, zwiedzanie muze├│w, orientowanie si─Ö w przestrzeni, promocja i reklama w turystyce, ekonomia turystyki itp. Zalet─ů s┼éownika jest to, ┼╝e ustalone przez autor├│w pary przek┼éadowe w zdecydowanej wi─Ökszo┼Ťci nie by┼éy dotychczas notowane przez s┼éowniki przek┼éadowe. S┼éownik zawiera ok. 3500 jednostek i ich ekwiwalent├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15535.XXII.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysi─ůce kobiet w Polsce codziennie zastanawiaj─ů si─Ö nad za┼éo┼╝eniem w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Niestety, znaczna cz─Ö┼Ť─ç z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie pod─ů┼╝a za w┼éasnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w ka┼╝dy skok na g┼é─Öbok─ů wod─Ö, powtrzymuje je konieczno┼Ť─ç dope┼énienia wielu formalno┼Ťci i skomplikowana procedura zak┼éadania i prowadzenia w┼éasnej formy. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz konkretne wskaz├│wki pozwalaj─ůce zorientowa─ç si─Ö w przepisach i nie utkn─ů─ç na jakiej┼Ť rafie. Niezale┼╝nie od tego, jaki typ dzia┼éalno┼Ťci planujesz prowadzi─ç, zdob─Ödziesz wiedz─Ö o obowi─ůzuj─ůcym prawie, regu┼éach pisania biznesplanu i mo┼╝liwo┼Ťciach sfinansowania swojego przedsi─Öwzi─Öcia. Dowiesz si─Ö tak┼╝e wi─Öcej o wyborze sposobu opodatkowania w zale┼╝no┼Ťci od typu dzia┼éalno┼Ťci oraz o dzia┼éaniach marketingowych. Nast─Öpnie przejrzysz szczeg├│┼éowe propozycje i pomys┼éy autorki dotycz─ůce r├│┼╝nych dziedzin prowadzenia dzia┼éalno┼Ťci - od apteki do szko┼éy ta┼äca - oraz gotowe wzory wa┼╝nych um├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12744.IX.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
Prezentowana ksi─ů┼╝ka jest wynikiem zar├│wno naukowych zainteresowa┼ä autor├│w, jak i ich zwi─ůzku z praktyk─ů. Jest pierwszym szczeg├│┼éowym opracowaniem problematyki dotycz─ůcej prawa farmaceutycznego w Polsce. Chocia┼╝ jej autorzy skupiaj─ů si─Ö g┼é├│wnie na om├│wieniu przepis├│w ustawy - Prawo farmaceutyczne, nie mo┼╝na jej nazwa─ç komentarzem, poniewa┼╝ poruszane zagadnienia wykraczaj─ů daleko poza zakres tej ustawy. Om├│wiono w niej podstawowe poj─Öcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne zwi─ůzane z dopuszczaniem do obrotu produkt├│w leczniczych, prowadzeniem bada┼ä klinicznych, wytwarzaniem produkt├│w leczniczych, reklam─ů produkt├│w leczniczych, obrotem produktami leczniczymi, w tym z ustalaniem cen. Przedmiotem analizy prawnej s─ů tak┼╝e zagadnienia ochrony wy┼é─ůczno┼Ťci danych, SPC, ochrony znak├│w towarowych w zwi─ůzku z importem r├│wnoleg┼éym. Praca zawiera r├│wnie┼╝ pe┼éne odniesienie do prawa wsp├│lnotowego i w szerokim zakresie uwzgl─Ödnia orzecznictwo Europejskiego Trybuna┼éu Sprawiedliwo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11661.XVIII.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again