Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(7)
Author
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek J├│zef
(1)
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
INTERNET
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
REKLAMA
(2)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
PRZEST─śPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Ksi─ů┼╝ka "Skuteczno┼Ť─ç promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyja┼Ťnia: jak zarz─ůdza─ç dzia┼éalno┼Ťci─ů promocyjn─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie, przybli┼╝a metody szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przedstawia istot─Ö Business Inteligence - technologii wspieraj─ůcej pomiar skuteczno┼Ťci promocji w Internecie, ukazuje koncepcj─Ö modelu szacowania skuteczno┼Ťci promocji internetowej, przybli┼╝a analiz─Ö skuteczno┼Ťci kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narz─Ödzia, prezentuje empiryczn─ů weryfikacj─Ö modelu na podstawie bada┼ä przeprowadzonych w┼Ťr├│d przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15019 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15874 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Teksty Kultury)
Bibliogr. przy pracach.
Reklama nas otacza i osacza. Przeci─Ötny mieszkaniec du┼╝ego europejskiego miasta styka si─Ö codziennie z blisko tysi─ůcem reklam. S─ů ni─ů przecie┼╝ nie tylko telewizyjne spoty, wyskakuj─ůce okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To tak┼╝e opakowania produkt├│w zawieraj─ůcych logo producenta, przem├│wienia polityk├│w i puszki Wielkiej Orkiestry ┼Üwi─ůtecznej Pomocy. W┼éa┼Ťciwie czasem trudniej jest powiedzie─ç, co reklam─ů nie jest... Amerykanie ucz─ů ma┼ée dzieci tego, ┼╝e reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie nale┼╝y jej myli─ç z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiaduj─ů si─Ö wi─Öc, ┼╝e pan, kt├│ry w telewizji zach─Öca ich do zjedzenia czekolady okre┼Ťlonej marki, ma w tym sw├│j w┼éasny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ├│w pan sugeruje. Do polskich szk├│┼é te┼╝ powinni┼Ťmy wprowadzi─ç tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie nale┼╝y jednak zaniedbywa─ç doros┼éych. Niniejsza ksi─ů┼╝ka ┼Ťwietnie si─Ö w t─Ö ide─Ö wpisuje. B─Ödzie znakomit─ů lektur─ů dla wszystkich pragn─ůcych widzie─ç reklam─Ö jako zjawisko interdyscyplinarne, kt├│re trzeba analizowa─ç z wielu punkt├│w widzenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.15043 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15939 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zosta┼éy w niej om├│wione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wp┼éyw komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpo┼Ťredni); wykorzystanie medi├│w w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narz─Ödzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wska┼║niki ogl─ůdalno┼Ťci witryn www, badania zachowa┼ä konsument├│w online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. prac. ang.
Bibliogr. przy pracach.
"Ta praca zbiorowa (...) z pewno┼Ťci─ů zainteresuje szerokie grono czytelnik├│w. Dynamiczny rozw├│j hipermedi├│w i technologii informatycznej wywiera olbrzymi wp┼éyw na wszystkie dziedziny aktywno┼Ťci cz┼éowieka, dlatego mo┼╝na i trzeba m├│wi─ç o szansach, jakie stwarza cyber┼Ťwiat, ujmuj─ůc je w dwu biegunach: r├│┼╝norakich pozytyw├│w stymuluj─ůcych rozw├│j, jak i powa┼╝nych zagro┼╝e┼ä oraz niebezpiecze┼ästw. I t─Ö istotn─ů aktualn─ů problematyk─Ö podejmuj─ů w poszczeg├│lnych artyku┼éach autorzy tej publikacji". (prof. dr hab. Janusz Gajda)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11908 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11907 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8827 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10331 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narz─Ödzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim ┼Ťwiecie ┼╝yjemy i robimy biznes. I w takim ┼Ťwiecie firmy kwitn─ů albo umieraj─ů w zale┼╝no┼Ťci od tego, czy ju┼╝ stosuj─ů e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjn─ů posta─ç. Jak zawsze, gdy pojawiaj─ů si─Ö nowe techniki i metody, a dotyczy to tak┼╝e e-marketingu, trzeba si─Ö ich nauczy─ç i w┼éa┼Ťciwie wdro┼╝y─ç w praktyce. Ksi─ů┼╝ka pod redakcj─ů prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego stanowi znakomite i ca┼éo┼Ťciowe wprowadzenie w tematyk─Ö e-marketingu, poniewa┼╝ jest narz─Ödziowa, praktyczna, zawiera wiele ─çwicze┼ä i studi├│w przypadk├│w oraz zagadnie┼ä do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka ksi─ů┼╝ki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, us┼éugi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12324 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again