Form of Work
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypożyczalnie
(4)
Czytelnie
(7)
Author
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
INTERNET
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
REKLAMA
(2)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15019 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15874 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Teksty Kultury)
Bibliogr. przy pracach.
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.15043 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15939 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. prac. ang.
Bibliogr. przy pracach.
"Ta praca zbiorowa (...) z pewnością zainteresuje szerokie grono czytelników. Dynamiczny rozwój hipermediów i technologii informatycznej wywiera olbrzymi wpływ na wszystkie dziedziny aktywności człowieka, dlatego można i trzeba mówić o szansach, jakie stwarza cyberświat, ujmując je w dwu biegunach: różnorakich pozytywów stymulujących rozwój, jak i poważnych zagrożeń oraz niebezpieczeństw. I tę istotną aktualną problematykę podejmują w poszczególnych artykułach autorzy tej publikacji". (prof. dr hab. Janusz Gajda)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11908 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11907 VI.11 [Wypożyczalnia B], P.8827 VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10331 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12324 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again