Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Grzegorczyk Adam M
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
REKLAMA
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
INTERNET
(1)
PERSWAZJA
(1)
RODZINA
(1)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Wsp├│┼éczesna psychologia medi├│w. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w kt├│rej zaprezentowano wyra┼║n─ů cezur─Ö pomi─Ödzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali si─Ö wy┼é─ůcznie efektem b─ůd┼║ wp┼éywem medi├│w i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w kt├│rym niebagatelne znaczenie w naszym ┼╝yciu coraz bardziej maj─ů nowe media i technologie, wdzieraj─ůce si─Ö ekspansywnie w przestrze┼ä prywatn─ů, spo┼éeczn─ů i publiczn─ů. Zaproponowano Czytelnikom refleksj─Ö nad rol─ů psychologii w kontek┼Ťcie kontaktu cz┼éowieka z mediami (g┼é├│wnie telewizj─ů i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajduj─ů si─Ö zar├│wno artyku┼éy teoretyczne, wprowadzaj─ůce w problematyk─Ö, jak i odnosz─ůce si─Ö do zagadnie┼ä szczeg├│┼éowych, analizuj─ůce okre┼Ťlone zjawiska i problemy. Autorami tekst├│w s─ů g┼é├│wnie psycholodzy, reprezentuj─ůcy r├│┼╝ne o┼Ťrodki naukowe z ca┼éej Polski. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14290 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Celem opracowania jest inspirowanie do refleksji nad zwi─ůzkami pomi─Ödzy r├│┼╝nymi wymiarami funkcjonowania rodziny a oddzia┼éywaniem medi├│w na jednostk─Ö i jej styl ┼╝ycia. W ksi─ů┼╝ce zosta┼éa przedstawiona wieloaspektowa analiza rodziny w kategoriach tw├│rcy i odbiorcy tre┼Ťci medialnych. Autorzy szukaj─ů w niej odpowiedzi na pytania: Czy media zmienia┼éy rodzin─Ö? Jak, w jaki spos├│b, dlaczego i po co?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12958 VI.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14087 VI.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porz─ůdkuje wiedz─Ö z zakresu oddzia┼éywania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca opr├│cz warto┼Ťci poznawczej oraz praktycznej mo┼╝e pe┼éni─ç r├│wnie┼╝ funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wci─ů┼╝ istnieje zapotrzebowanie na wiedz─Ö, kt├│ra w mo┼╝liwie pe┼ény spos├│b pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddzia┼éywaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podr─Öcznik adresowany zar├│wno do student├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, pracownik├│w agencji reklamowych, jak i do ka┼╝dego konsumenta, traktuje w┼éa┼Ťnie o tym, jak reklama przemienia zwyk┼éy produkt w istotny element ┼╝ycia spo┼éecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11156 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12173 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again