Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(8)
available
(7)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(8)
Author
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mr├│z Bogdan
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sidor-Rz─ůdkowska Ma┼égorzata
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Komunikacja marketingowa
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MENTORING
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
SPO┼╗YCIE
(1)
USŁUGI
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
8 results Filter
Book
In basket
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. przy rozdz.
Coaching sta┼é si─Ö w ostatnim okresie jednym z najpopularniejszych termin├│w. Podkre┼Ťla si─Ö powszechnie, i┼╝ stanowi on najbardziej warto┼Ťciowe podej┼Ťcie do rozwoju zawodowego pracownik├│w, a waga tej problematyki stale ro┼Ťnie. Coaching jest bowiem optymaln─ů strategi─ů na trudne czasy - nie spos├│b znale┼║─ç drugiej koncepcji i praktyki dzia┼éania, kt├│ra tak bardzo wzmacnia kultur─Ö organizacyjn─ů firmy. Prezentowana ksi─ů┼╝ka jest odpowiedzi─ů na piln─ů potrzeb─Ö kompleksowego uj─Öcia problematyki coachingu w odniesieniu do reali├│w polskich organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10377 IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive.)
Budowanie marki, wobec kt├│rej konsumenci b─Öd─ů lojalni po prostu dlatego, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasoch┼éonne. Wymaga te┼╝ konsekwencji planowania i dzia┼éania. Jednak to wszystko bardzo si─Ö op┼éaca. Cena, jako┼Ť─ç, dost─Öpno┼Ť─ç oferty schodz─ů na dalszy plan wobec przyjemno┼Ťci p┼éyn─ůcej z faktu korzystania z tego w┼éa┼Ťnie produktu czy tej us┼éugi. W┼éa┼Ťciciel takiej marki mo┼╝e zawsze liczy─ç na jej wyznawc├│w. Staje si─Ö odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywi┼Ťcie nadal szuka─ç nowych odbiorc├│w swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klient├│w, reklamuj─ůcych ukochany brand w┼Ťr├│d przyjaci├│┼é.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17187 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17069 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17068 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksi─ůzki jest pr├│ba spojrzenia na rol─Ö konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce oaz problematyke zachowa┼ä konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki oferuje perspektyw─Ö globaln─ů i koncentruje si─Ö na przegl─ůdzie najwa┼╝niejszych czynnik├│w kszta┼étuj─ůcych zachowania wsp├│┼éczesnych konsument├│w w epoce globalizacji i Internetu. Cz─Ö┼Ť─ç druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki spos├│b nowe technologie zmieniaj─ů i modeluja zachowania wsp├│┼éczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to pr├│ba spojrzenia na relacje konsument├│w z przedsi─Öbiorstwem jako najwa┼╝niejszym podmiotem gospodarczym, kt├│ry ma zaspokaja─ç ich r├│┼╝ne potrzeby.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem ksi─ů┼╝ki jest przybli┼╝enie czytelnikowi wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä i ┼║r├│de┼é budowy warto┼Ťci klient├│w dla firm, rodzaju warto┼Ťci, kt├│re wsp├│┼écze┼Ťnie odgrywaj─ů lub powinny odgrywa─ç istotn─ů rol─Ö w budowie warto┼Ťci klient├│w oraz, na przyk┼éadzie konkretnych dzia┼éa┼ä, przybli┼╝enie - jak obecnie niekt├│re przedsi─Öbiorstwa buduj─ů warto┼Ť─ç swoich klient├│w. Struktur─Ö ksi─ů┼╝ki przyporz─ůdkowano trzem grupom problem├│w, jakie obecnie stoj─ů przed zarz─ůdzaj─ůcymi i realizuj─ůcymi koncepcj─Ö budowy warto┼Ťci klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy warto┼Ťci klienta, ┼║r├│d┼éom i procesowi tworzenia warto┼Ťci klienta (dob├│r odpowiednich warto┼Ťci), prezentacji przyk┼éad├│w praktycznego podej┼Ťcia do budowy warto┼Ťci klienta (na przyk┼éadzie wybranych firm).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14951 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15782 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarz─ůdzanie warto┼Ťci─ů klienta to podej┼Ťcie zarz─ůdcze traktuj─ůce klient├│w jako zas├│b firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç si─Ö mierzy i zwi─Öksza przez organizacj─Ö proces├│w wok├│┼é relacji z nimi. Internet znacz─ůco wp┼éyn─ů┼é na rozw├│j relacji firm z klientami. Sta┼é si─Ö przestrzeni─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů wielostronn─ů komunikacj─Ö, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet wsp├│┼étworzenie warto┼Ťci. Opracowanie to jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie, jak zarz─ůdza─ç warto┼Ťci─ů klienta w internecie, zw┼éaszcza - w jaki spos├│b wykorzysta─ç internet w procesie dostarczania warto┼Ťci klientom, aby doprowadzi─ç do wzrostu ich warto┼Ťci, a przez to do wzrostu warto┼Ťci firmy i generowania korzy┼Ťci dla udzia┼éowc├│w. W por├│wnaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano si─Ö raczej na ca┼éo┼Ťciowym spojrzeniu na relacje z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14156 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wsp├│┼éczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zar├│wno dla firm, organizacji, jak i marek, kt├│re chc─ů przetrwa─ç i rozwija─ç si─Ö w warunkach ogromnej konkurencji w wi─Ökszo┼Ťci bran┼╝, coraz szybszym post─Öpem technologicznym, wi─Ökszym nasyceniem informacji docieraj─ůcych ka┼╝dego dnia do konsument├│w. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencja┼éu zawartego w potrzebach konsument├│w, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania dzia┼éa┼ä i zasad marketingowych do motywowania pracownik├│w, skutecznego budowania d┼éugofalowych relacji z klientami oraz organizowania dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18011 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18010 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again