Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING PARTNERSKI
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing
(2)
Badania marketingowe
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MENTORING
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obsługa klienta
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPOŻYCIE
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
USŁUGI
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
relacje z klientem
(9)
marketing
(5)
badania marketingowe
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
usługi
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie wartością klienta
(2)
Internet
(1)
analiza marketingowa
(1)
coaching
(1)
etyka
(1)
franchising
(1)
handel detaliczny
(1)
handel hurtowy
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość usług
(1)
kanały marketingowe
(1)
klient
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
konsumpcja
(1)
konsumpcjonizm
(1)
logistyka
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing relacji
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing zintegrowany
(1)
merchandising
(1)
negocjacje
(1)
nieetyczne praktyki
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona konsumenta
(1)
organizacje non-profit
(1)
orientacja na klienta
(1)
planowanie marketingowe
(1)
postrzeganie
(1)
potrzeba
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
reklama
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprzedaż
(1)
strategia marketingowa
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Bibliogr. przy rozdz.
Coaching stał się w ostatnim okresie jednym z najpopularniejszych terminów. Podkreśla się powszechnie, iż stanowi on najbardziej wartościowe podejście do rozwoju zawodowego pracowników, a waga tej problematyki stale rośnie. Coaching jest bowiem optymalną strategią na trudne czasy - nie sposób znaleźć drugiej koncepcji i praktyki działania, która tak bardzo wzmacnia kulturę organizacyjną firmy. Prezentowana książka jest odpowiedzią na pilną potrzebę kompleksowego ujęcia problematyki coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10377.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive.)
Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17187 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17069.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17068.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksiązki jest próba spojrzenia na rolę konsumenta we współczesnej gospodarce oaz problematyke zachowań konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza część książki oferuje perspektywę globalną i koncentruje się na przeglądzie najważniejszych czynników kształtujących zachowania współczesnych konsumentów w epoce globalizacji i Internetu. Część druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki sposób nowe technologie zmieniają i modeluja zachowania współczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to próba spojrzenia na relacje konsumentów z przedsiębiorstwem jako najważniejszym podmiotem gospodarczym, który ma zaspokajać ich różne potrzeby.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13416.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14391.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14951.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15782.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 253-273.
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa przez organizację procesów wokół relacji z nimi. Internet znacząco wpłynął na rozwój relacji firm z klientami. Stał się przestrzenią umożliwiającą wielostronną komunikację, wyszukiwanie informacji, zawieranie transakcji, a nawet współtworzenie wartości. Opracowanie to jest próbą odpowiedzi na pytanie, jak zarządzać wartością klienta w internecie, zwłaszcza - w jaki sposób wykorzystać internet w procesie dostarczania wartości klientom, aby doprowadzić do wzrostu ich wartości, a przez to do wzrostu wartości firmy i generowania korzyści dla udziałowców. W porównaniu z licznymi publikacjami z zakresu marketingu internetowego w opracowaniu skoncentrowano się raczej na całościowym spojrzeniu na relacje z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14156.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 600-670.
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22447.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22446.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej