Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
only on-site
(2)
Branch
Czytelnie
(2)
Author
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
ADMINISTRACJA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Monografie Lex)
Na ksi─ů┼╝ce zb─Ödny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organ├│w administracji publicznej i jednostek samorz─ůdu terytorialnego, s─ůd├│w, prokuratury, policji i os├│b sprawuj─ůcych funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasi─Ögu mi─Ödzynarodowym. Zawarto w nim wyniki bada┼ä naukowych oraz ustalenia praktyk├│w dotycz─ůce kszta┼étowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami w┼éadz publicznych. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kszta┼étowania wizerunku podmiot├│w sfery publicznej, w szczeg├│lno┼Ťci w kontek┼Ťcie reputacji, to┼╝samo┼Ťci i zaufania. Dokonano szczeg├│┼éowej analizy takich zagadnie┼ä jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblemat├│w w dzia┼éaniach z zakresu public relations, czy te┼╝ wykorzystanie systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů (ISO). Cz─Ö┼Ť─ç druga zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona komunikacji jako podstawie dzia┼éa┼ä public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli w┼éadz z obywatelami oraz specyfik─Ö kontakt├│w z mass mediami. Om├│wiono narz─Ödzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a tak┼╝e komunikacyjne znaczenie wydarze┼ä, m.in. imprez o charakterze masowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 261-286. Indeksy.
Autorzy prezentuj─ů psychologiczne podej┼Ťcie do zarz─ůdzania organizacj─ů. Problematyka rozpatrywana jest zar├│wno w aspekcie wewn─Ötrznym, odnosz─ůcym si─Ö do funkcjonowania cz┼éowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewn─Ötrznym, buduj─ůc wizerunek i mark─Ö przedsi─Öbiorstwa. Podzia┼é ksi─ů┼╝ki na cztery cz─Ö┼Ťci wynika z prezentowanej tematyki. W cz─Ö┼Ťci pierwszej Autorzy koncentruj─ů si─Ö na kwestiach og├│lnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowo┼Ť─ç, cz─Ö┼Ť─ç druga po┼Ťwi─Öcona jest zarz─ůdzaniu kompetencjami zawodowymi pracownik├│w, motywowaniu i szkoleniom, w cz─Ö┼Ťci trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaanga┼╝owanie i emocje, natomiast w czwartej cz─Ö┼Ťci poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a tak┼╝e kszta┼étowania marki przedsi─Öbiorstwa. W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy po┼é─ůczone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili si─Ö na kwestiach zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowo┼Ť─ç w organizacji, kariera i rozw├│j zawodowy, motywowanie, zaanga┼╝owanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsi─Öbiorstwa. Psychologiczne uj─Öcie pomaga w zrozumieniu mechanizm├│w zachodz─ůcych wewn─ůtrz organizacji i przyczyni─ç si─Ö do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11356.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again