Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(37)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Status
only on-site
(37)
available
(27)
Branch
Magazyny
(11)
Wypo┼╝yczalnie
(16)
Czytelnie
(37)
Author
Buko Jacek
(4)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Niemczyk Agata
(3)
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Balińska Agata
(2)
Barteczko Krzysztof
(2)
Dziedzic Ewa
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Zawadka Jan
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Afonin Anatolij Alekseevi─Ź (1938- )
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna n
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jaremen Daria El┼╝bieta n
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kantyka Joanna
(1)
Kantyka Joanna (kultura fizyczna)
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Lewandowska Agnieszka
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Manczak Iryna. n
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nizioł Anna. n
(1)
Olszewski Marcin. n
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- ) n
(1)
Para Anna Katarzyna. n
(1)
Przybylska Anna (geograf) n
(1)
Rapacz Andrzej (1951- ) n
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala J├│zef
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Sieczko Anna
(1)
Sieczko Anna (ekonomia)
(1)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szutowski Dawid. n
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wszendybył-Skulska Ewa
(1)
Zawistowska Hanna
(1)
Zawistowska Hanna (1950- ) n
(1)
─ćwikli┼äska Jolanta n
(1)
Year
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(38)
Subject
TURYSTYKA
(27)
USŁUGI
(10)
Turystyka
(5)
BIURA PODRÓŻY
(3)
POPYT
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
GASTRONOMIA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Innowacje
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MARKETING
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POSTAWY
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Sport
(1)
TURYSTYKA KONGRESOWA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-0
(7)
1989-
(4)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
38 results Filter
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 304.)
Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE.
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowane w niniejszej publikacji artyku┼éy s─ů efektem w┼éasnych bada┼ä ich autor├│w, a zawarte w nich konkluzje mog─ů sta─ç si─Ö przyczynkiem do dyskusji nad poruszanymi w opracowaniu zagadnieniami. Zamys┼éem autor├│w publikacji jest zapoznanie czytelnik├│w z aktualnymi trendami i tendencjami wyst─Öpuj─ůcymi na rynku turystycznym w Polsce oraz wzbogacenie wiedzy na temat funkcjonowania polskiej turystyki i bran┼╝y turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15285 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Celem opracowania jest zaprezentowanie podstawowych marketingowych metod badania post─Öpowania konsument├│w na rynku turystycznym. Ksi─ů┼╝ka pozwala tak┼╝e zapozna─ç si─Ö z najistotniejszymi mechanizmami funkcjonowania tego rynku. Podr─Öcznik przeznaczony jest dla student├│w uczelni ekonomicznych a tak┼╝e dla os├│b zatrudnionych w sektorze turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6711 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7550 XX.5 [Czytelnia B], 7549 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Temat: TURYSTYKA
Słowo kluczowe: turystyka ; rynek turystyczny ; doradztwo
Bibliogr. s. 151-161.
Problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z turystyk─ů, kt├│ra jest zjawiskiem interdyscyplinarnym mo┼╝na przedstawi─ç w kontek┼Ťcie r├│┼╝nych obszar├│w tematycznych. W opracowaniu zagadnienia zosta┼éy uj─Öte w wymiarze: ekonomicznym, spo┼éecznym i przestrzennym. Celem tej publikacji jest przybli┼╝enie zagadnie┼ä dotycz─ůcych turystyki, w tym czynnik├│w jej rozwoju i rodzaj├│w, zarz─ůdzania turystyk─ů, rynku turystycznego oraz roli doradztwa w jego rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14365 XX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15271 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych o┼Ťrodk├│w naukowych z praktykami r├│┼╝nych poziom├│w zarz─ůdzania wsp├│┼éczesn─ů turystyk─ů. Takie po┼é─ůczenie zaowocowa┼éo identyfikacj─ů kluczowych problem├│w bran┼╝y turystycznej w kontek┼Ťcie aktualnych problem├│w politycznych i gospodarczych, proces├│w i zdarze┼ä naturalnych, jak r├│wnie┼╝ zmieniaj─ůcych si─Ö potrzeb klient├│w. Uznano, ┼╝e do aktualnych kluczowych czynnik├│w sukcesu przedsi─Öbiorstw, ale tak┼╝e region├│w turystycznych, nale┼╝─ů wsparcie ze strony systemu edukacyjnego oraz przemy┼Ťlany i systematycznie realizowany proces zarz─ůdzania mark─ů organizacji czy regionu. Zaproponowany uk┼éad opracowa┼ä nie wyczerpuje problematyki zarz─ůdzania turystyk─ů w kryzysie. Niemniej mamy nadziej─Ö, ┼╝e teksty zamieszczone w ksi─ů┼╝ce stan─ů si─Ö inspiracj─ů do dalszych bada┼ä, wdro┼╝e┼ä ich wynik├│w w praktyce zarz─ůdzania turystyk─ů, jak r├│wnie┼╝ edukacji kadr dla turystyki w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14369 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15275 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 183-196, netogr. s. 197-198.
Niniejsza publikacja powsta┼éa w oparciu o wieloletnie obserwacje rynku turystyki biznesowej na ┼Ťwiecie, a tak┼╝e kontakty autora z przedsi─Öbiorstwami, organizacjami bran┼╝owymi oraz administracj─ů samorz─ůdow─ů i pa┼ästwow─ů. W wyniku prowadzonych bada┼ä w┼éasnych, a tak┼╝e uczestnictwa w wielu projektach badawczych, zebrano i uporz─ůdkowano wiedz─Ö nt. turystyki biznesowej, jej powi─ůza┼ä z gospodark─ů, jej miejsca na rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15321 XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja porusza zagadnienia turystyki i rekreacji, a tak┼╝e jej formy i tematyk─Ö ekologiczn─ů. Jest to szeresze uj─Öcie problematyki warunk├│w ekonomiczno-organizacyjnych rowoju turystyki i rekreacji. Praca zawiera wybrane artyku┼éy prezentowane na sympozjum i jest adresowana do student├│w kierunku turystyka, pracownik├│w biur podr├│┼╝y i instytucji kszta┼étuj─ůcych kierunki rozwoju turystyki..
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2143 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2844 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Wsp├│┼éczesny konsument znajduje si─Ö w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to r├│wnie┼╝ rynku turystycznego, kt├│ry obecnie staje si─Ö jednym z najwi─Ökszych sektor├│w gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, ┼╝e w 2007 r., wed┼éug szacunk├│w World Travel and Tourism Council (WTTC), ┼é─ůczny popyt turystyczny na ┼Ťwiecie wyni├│s┼é oko┼éo 7 bln USD i dynamika tego zjawiska b─Ödzie wci─ů┼╝ ros┼éa. Eksperci ┼Üwiatowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacuj─ů, ┼╝e liczba podr├│┼╝y na ┼Ťwiecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontek┼Ťcie zasadne staje si─Ö zainteresowanie wszystkich wytw├│rc├│w produkt├│w turystycznych (dotyczy to zar├│wno przedsi─Öbiorstw, jak i obszar├│w turystycznych) problematyk─ů zachowa┼ä konsument├│w na rynku turystycznym i ich post─Öpowaniem w procesie podejmowania decyzji o podr├│┼╝y turystycznej. Wiedza o potrzebach i post─Öpowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osi─ůgni─Öcie sukcesu dzia┼éalno┼Ťci rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowa┼ä turystycznych i czynnik├│w je kszta┼étuj─ůcych. Opracowanie sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586 XX.5 [Czytelnia B], 11585 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Rynek turystyczny : studium strukturalne / Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 284 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 267-284.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiano analiz─Ö struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdzia┼éach om├│wiono zagadnienia: - turystyki jako elementu struktury gospodarki, - funkcjonowania rynku turystycznego, - struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodr─Öbnieniem oferent├│w rynku turystycznego, konsument├│w oraz podmiot├│w polityki turystycznej, - struktury przedmiotowej rynku turystycznego (poda┼╝ turystyczna, popyt turystyczny, cena i jako┼Ť─ç jako┼Ťci produktu turystycznego), - proces├│w strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsi─Öbiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego), - wsp├│┼éczesnych aspekt├│w funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynk├│w substytucyjnych, kszta┼étowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14356 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14355 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15260 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka dost─Öpna r├│wnie┼╝ w wersji elektronicznej na p┼éycie CD o sygn. CD.19.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.662 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.652 XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
E-book
CD
In basket
(Prace badawcze w turystyce)
P┼éyta CD zawiera wersj─Ö elektroniczn─ů ksi─ů┼╝ki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki warto┼Ťci dla klienta w sektorze us┼éugowym na przyk┼éadzie us┼éug turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystyk─Ö poj─Ö─ç i sk┼éadnik├│w koncepcji warto┼Ťci dla klienta, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku us┼éug turystycznych, przedstawienie metodyki bada┼ä warto┼Ťci dla klienta oraz przeprowadzenie analizy warto┼Ťci dla klienta w ┼Ťwietle wynik├│w bada┼ä empirycznych. Praca sk┼éada sie z trzech rozdzia┼é├│w i jest przeznaczona dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11872 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13052 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest analiza i ocena wsp├│┼éczesnych koncepcji zarz─ůdzania kultur─ů fizyczn─ů i turystyk─ů oraz wskazanie pszysz┼éo┼Ťciowych kierunk├│w badawczych w tym obszarze. Pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç opracowania po┼Ťwi─Öcono charakterystyce wsp├│┼éczesnych metod i technik zarz─ůdzania stosowanych przez organizacje tu ty styczne w aspekcie: produktu, personelu, finans├│w. Wskazano na tematyk─Ö zr├│wnowa┼╝onego rozwoju na rynku turystyki masowej, znaczenia kapita┼éu ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji, postaw i zachowa┼ä turyst├│w, metod finansowania turystyki przez jednostki samorz─ůdu terytorialnego oraz zarz─ůdzania produktem opieki zdrowotnej na przyk┼éadzie us┼éug turystyki uzdrowiskowej. W drugiej cz─Ö┼Ťci publikacji skoncentrowano si─Ö na analizie i ocenie zarz─ůdzania organizacjami sportowymi i rekreacyjnymi uwzgl─Ödniaj─ůcymi szerokie spektrum os├│b niepe┼énosprawnych. Cz─Ö┼Ť─ç ta obejmuje zagadnienia dotycz─ůce sponsoringu sportowego, efektywno┼Ťci zarz─ůdzania, ┼║r├│de┼é finansowania sportu i rekreacji oraz charakterystyki organizacji sportowo -rekreacyjnych typu non-profit.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11855 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 214)
Bibliogr. s. 197-219.
Ksi─ů┼╝ka identyfikuje zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej, wykorzystuj─ůc w tym celu procedury statystyczne. W monografi uj─Öto rynek turystyki kulturowej w kontek┼Ťcie jego oferty produktowej, ale przede wszystkim - w kontek┼Ťcie konsument├│w, kt├│rzy podejmuj─ů r├│┼╝norodne decyzje w zwi─ůzku z podr├│┼╝─ů turystyczn─ů. Autorka prezentuje r├│wnie┼╝ czynniki, kt├│re istotnie determinuj─ů zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13986 XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 289-306. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö aktualnych zjawisk i tendencji na globalizuj─ůcym si─Ö rynku turystycznym. Uwzgl─Ödniono w niej zar├│wno dynamiczne zmiany zachodz─ůce po stronie popytu i poda┼╝y turystycznej, jak i najnowsze osi─ůgni─Öcia my┼Ťli ekonomicznej. Wa┼╝nym elementem publikacji s─ů zamieszczone w ka┼╝dym rozdziale studia przypadk├│w przedsi─Öbiorstw i region├│w turystycznych, pokazuj─ůce, w jaki spos├│b mo┼╝na zastosowa─ç podej┼Ťcie ekonomiczne do analizy konkretnych zjawisk rynku turystycznego. Om├│wiono tak z┼éo┼╝one zagadnienia jak: kolonizacja turystyczna i enklawizacja turystyki, rola pa┼ästwa w obszarze redukcji za┼éama┼ä i niedoskona┼éo┼Ťci rynku turystycznego, problematyka zr├│wnowa┼╝onego rozwoju turystyki. Najwi─Öksz─ů zalet─ů opracowania jest kompleksowo┼Ť─ç i przejrzysto┼Ť─ç omawianych zagadnie┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12450 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12449 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], P.12448 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13596 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek turystyczny : struktura, procesy, tendencje / Aleksander Panasiuk. - Wydanie 2, zmienione i rozszerzone. - Warszawa : Difin, 2019. - 373 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 353-373.
Publikacja przedstawia miejsce turystyki w gospodarce narodowej oraz podstawy teoretyczne funkcjonowania rynku turystycznego. Przeprowadzono w niej analiz─Ö struktury podmiotowej i przedmiotowej rynku turystycznego, om├│wiono dzia┼éalno┼Ť─ç dostawc├│w ofert turystycznych (przedsi─Öbiorstw turystycznych i destynacji turystycznych) oraz popyt turystyczny i zachowania rynkowe konsument├│w turystycznych. Szczeg├│lne miejsce zajmuje problematyka poda┼╝y turystycznej, w tym produktu turystycznego oraz koncepcja oferty turystycznej. W szerokim uj─Öciu przedstawiono polityk─Ö turystyczn─ů, wraz z jej uk┼éadem strukturalnym i kierunkami jej rozwoju oraz szczeg├│┼éowymi rozwi─ůzaniami regulacyjnymi, dotycz─ůcymi rynku touroperatorskiego w Unii Europejskiej, oddzia┼éywanie pa┼ästwa na turystyk─Ö spo┼éeczn─ů, fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej. Zagadnienia dotycz─ůce proces├│w kszta┼étowania rynku turystycznego obejmuj─ů problemy mikroekonomiczne oraz dotycz─ůce zarz─ůdzania podmiotami, w tym dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů, mark─Ö turystyczn─ů, nowoczesne technologie, innowacje oraz strategie na rynku turystycznym. W pracy wskazano na aktualne problemy ekonomiczne, spo┼éeczne, polityczne, organizacyjne, technologiczne kszta┼étuj─ůce funkcjonowanie rynku turystycznego. Oparto je na aktualnym stanie prawnym, dotycz─ůcym regulacji rynku turystycznego, obowi─ůzuj─ůcym w krajach Unii Europejskiej i w Polsce od 1 lipca 2018 roku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17801 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19150 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19149 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 258)
Na s. przedtyt.: VI Gremium Ekspertów Turystyki, Wrocław, 29 listopada - 1 grudnia 2012. Na grzb. odmienny tyt. serii: Prace Naukowe UE.
Bibliogr., netogr. przy ref.
"Publikacja podejmuje zagadnienia maj─ůce znaczenie dla bran┼╝y turystycznej w obliczu wyzwa┼ä wsp├│┼éczesnego rynku turystycznego oraz dla obszar├│w recepcji. Prezentowane w opracowaniu artyku┼éy zosta┼éy podzielone na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza obejmuje publikacje dotycz─ůce bran┼╝y turystycznej stoj─ůcej w obliczu wyzwa┼ä wynikaj─ůcych ze zmian nie tylko w popycie turystycznym w krajach UE, lecz r├│wnie┼╝ w poda┼╝y turystycznej, bed─ůcych skutkiem procesu globalizacji, rosn─ůcej konkurencji czy te┼╝ kryzys├│w ekonomicznych. Drug─ů cz─Ö┼Ť─ç pracy po┼Ťwi─Öcono kwestii wsp├│┼épracy sektorowej uznawanej za istotny warunek rozwoju turystyki na poziomie lokalnym i regionalnym i osi─ůgania cel├│w polityki turystycznej przez administracj─Ö publiczn─ů i samorz─ůdow─ů". (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13983 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. po rozdz.
Podr─Öcznik Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w turystyce wraz z praktycznymi przyk┼éadami jest przewodnikiem dla nowoczesnych mened┼╝er├│w rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsi─Öbiorczo┼Ťci w zarz─ůdzaniu; obni┼╝anie ryzyka planowania przedsi─Öwzi─Ö─ç; formu┼éowanie i wdra┼╝anie przedsi─Öwzi─Ö─ç przedsi─Öbiorczych; poznanie przedsi─Öbiorczo┼Ťci mi─Ödzynarodowej na przyk┼éadzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja zosta┼éa przygotowana przez Zesp├│┼é i Partner├│w Katedry Zarz─ůdzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie. Podr─Öcznik jest adresowany do student├│w, aktualnych i potencjalnych przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w instytucji publicznych, a tak┼╝e spo┼éecznych, wspomagaj─ůcych profesjonalizm i przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu turystyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11577 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11576 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 177-193. Indeks.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniaj─ů spos├│b funkcjonowania rynk├│w, w szczeg├│lno┼Ťci rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest ┼Ťledzenie zmian i ich opis w literaturze. Sta┼éo si─Ö to g┼é├│wn─ů przes┼éank─ů przygotowania niniejszej ksi─ů┼╝ki przez pracownik├│w Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wynik├│w przeprowadzonych bada┼ä. Wskazano rol─Ö TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17184 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17183 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zrodzi┼éa si─Ö z potrzeby usystematyzowania wiedzy teoretycznej o prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w formie biura podr├│┼╝y oraz po┼é─ůczenia jej z wiedz─ů praktyczn─ů, z uwzgl─Ödnieniem wynik├│w bada┼ä rynku turystycznego. Kolejne - drugie wydanie zosta┼éo poprawione w zakresie aktualizacji przepis├│w prawnych dotycz─ůcych rynku turystycznego oraz finansowania przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e zosta┼éo rozszerzone o aneks zawieraj─ůcy propozycje zmian w Ustawie o us┼éugach turystycznych. Ca┼éo┼Ť─ç podzielono na pi─Ötna┼Ťcie cz─Ö┼Ťci, z kt├│rych ka┼╝da po┼Ťwi─Öcona jest innemu zagadnieniu zwi─ůzanemu z dzia┼éalno┼Ťci─ů biur podr├│┼╝y. Opr├│cz wiedzy teoretycznej w ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione wskaz├│wki praktyczne oraz wnioski z bada┼ä przeprowadzonych przez autork─Ö, a dotycz─ůcych biur podr├│┼╝y oraz organizacji pozarz─ůdowych, w tym dzia┼éaj─ůcych na rynku turystycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7048 [Magazyn 1], P.6694 [Magazyn 1], 7881 [Magazyn 2], 7880 [Magazyn 2] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6693 XX.7 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6692 XX.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7534 XX.7 [Czytelnia B], 7533 XX.7 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si─Ö na przybli┼╝eniu podstawowych zagadnie┼ä, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z poj─Öciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: istot─Ö i genez─Ö marketingu, etapy jego rozwoju, powi─ůzania przedsi─Öbiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsi─Öbiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecj─Ö marketingu operacyjnego w uj─Öciu klasycznym, jako kombinacj─Ö czterech komponent├│w - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podej┼Ťcie do marketingu, z jego implementacj─ů do praktyki, co zilustrowano za pomoc─ů zamieszczonych przyk┼éad├│w. Og├│lne potraktowanie wybranych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przyk┼éady z rynku turystycznego, kt├│re obrazuj─ů r├│┼╝ne metody marketingowe, czyni─ů ├│w skrypt szczeg├│lnie przydatnym studentom kierunk├│w turystycznych o profilu zarz─ůdzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again