Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
available
(5)
only on-site
(5)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(5)
Author
Burda Kinga
(1)
Flejterski Stanis┼éaw (1948- )
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
K┼éosi┼äski Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
USŁUGI
(3)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(1)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KOSMETYKA
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
TURYSTYKA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
5 results Filter
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce, napisanej jasno i przejrzy┼Ťcie, zosta┼éo ukazane zastosowanie regu┼é marketingu w turystyce. Autorzy prowadz─ů czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentacj─Ö rynku us┼éug turystycznych, polityk─Ö produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklam─Ö, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajno┼Ťci, jako┼Ťci, finansowej, skuteczno┼Ťci i strategicznej. Na zako┼äczenie autorzy szczeg├│┼éowo omawiaj─ů przyk┼éady zastosowania konkretnych rozwi─ůza┼ä marketingowych w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2023 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria: Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom problematyki zachowa┼ä konsument├│w na rynku us┼éug, a tak┼╝e zbadanie, czy na decyzje konsument├│w oraz czynniki kszta┼étuj─ůce ich zachowania wp┼éywa specyfika wybranych rynk├│w us┼éug. Autorzy badaj─ů: jak przeobra┼╝a si─Ö rynek us┼éug w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kszta┼étuje si─Ö ten rynek w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä; jakie dzia┼éania marketingowe s─ů na nim prowadzone; jak zachowuj─ů si─Ö konsumenci na poszczeg├│lnych rynkach us┼éug; jakie czynniki wp┼éywaj─ů na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do student├│w i nauczycieli kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc do wyk┼éad├│w i ─çwicze┼ä z przedmiot├│w: Zachowania nabywc├│w, Marketing us┼éug, Zarz─ůdzanie us┼éugami, a tak┼╝e jako lektura uzupe┼éniaj─ůca z przedmiot├│w: Zarz─ůdzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Si─Ögn─ů po ni─ů r├│wnie┼╝ osoby prowadz─ůce szkolenia z zakresu zachowa┼ä nabywc├│w i zarz─ůdzania us┼éugami, a tak┼╝e s┼éuchacze studi├│w podyplomowych i doktoranckich, zwi─ůzanych z marketingiem i zarz─ůdzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14917 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15733 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja sk┼éada sie z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, kt├│re maj─ů g┼é├│wnie charakter pogl─ůdowy, tzn. prezentuj─ů aktualny stan wiedzy dotycz─ůcy poruszanych zagadnie┼ä. Tematyka podejmowana w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach koncentruje sie na nastepuj─ůcych zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w bran┼╝y kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsument├│w na rynku us┼éug kosmetycznych, odpowiedzialno┼Ť─ç cywilna i karna zwi─ůzana ze ┼Ťwiadczeniem us┼éug kosmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12793 XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora us┼éug. Autor przedstawi┼é w ksi─ů┼╝ce organizacj─Ö i funkcjonowanie ┼Ťwiatowego rynku us┼éug, jego uwarunkowania, wp┼éyw proces├│w globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesuj─ůcy spos├│b om├│wi┼é tak┼╝e w uj─Öciu wielop┼éaszczyznowym (wielko┼Ť─ç, struktura, roczne tempo wzrostu) ┼Ťwiatowy obr├│t us┼éugami na pocz─ůtku XXI wieku. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öci┼é podstawowym tendencjom na g┼é├│wnych rynkach us┼éug, tj. na rynkach us┼éug finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz ┼é─ůczno┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, ale zainteresuje tak┼╝e specjalist├│w w dziedzinie marketingu us┼éug oraz przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11326 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12481 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat us┼éug - najdynamiczniej rozwijaj─ůcego si─Ö obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegl─ůd 15 g┼é├│wnych rozdzia┼é├│w us┼éug, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce ┼Ťwiatowej i polskiej. Najwa┼╝niejszymi atutami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie, podkre┼Ťlenie specyfiki poszczeg├│lnych rodzaj├│w us┼éug, przyk┼éady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again