Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Burda Kinga
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Kielan Krystyna
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Książkiewicz Dorota
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Pokora Krystyna
(1)
Robinson Chris
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rucińska Danuta (1946- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
USŁUGI
(4)
Branża TSL
(1)
Globalizacja
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
INNOWACJE
(1)
Informatyzacja
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KOSMETYKA
(1)
Logistyka
(1)
MARKETING
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Spedycja
(1)
TRANSPORT
(1)
TURYSTYKA
(1)
Transport
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
rynek usług
(10)
marketing
(4)
usługi
(3)
marketing usług
(2)
promocja
(2)
transport
(2)
usługi edukacyjne
(2)
usługi logistyczne
(2)
usługi turystyczne
(2)
Internet
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs)
(1)
Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS)
(1)
badania marketingowe
(1)
cena
(1)
doradztwo
(1)
dystrybucja
(1)
działalność usługowa
(1)
ekonomika usług
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka światowa
(1)
handel
(1)
innowacje usługowe
(1)
klient
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsulting
(1)
konsument
(1)
kosmetyka
(1)
logistyka
(1)
międzynarodowy handel usługami
(1)
produkt
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
segmentacja
(1)
spedycja
(1)
strategia marketingowa
(1)
system informatyczny
(1)
transport morski
(1)
turystyka
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi biznesowe
(1)
usługi doradcze
(1)
usługi finansowe
(1)
usługi hotelarskie
(1)
usługi komunalne
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi portowo-żeglugowe
(1)
usługi publiczne
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
Światowa Organizacja Handlu
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W podręczniku zawarto zagadnienia dotyczące podstaw i ekonomiki usług. Usługi stanowią obecnie najbardziej dynamicznie rozwijający się sektor gospodarki narodowej. Zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej właśnie w usługach istnieje możliwość znalezienia zatrudnienia oraz samozatrudnienia poprzez założenie własnej firmy. Każdy rozdział podręcznika zawiera: cele oraz treści kształcenia, propozycje ćwiczeń i podsumowanie. Rozwiązanie ćwiczeń umożliwi Czytelnikowi nabycie konkretnych umiejętności, niezbędnych zarówno dla zrozumienia treści poszczególnych rozdziałów, jak i w przyszłej pracy zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4428.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce, napisanej jasno i przejrzyście, zostało ukazane zastosowanie reguł marketingu w turystyce. Autorzy prowadzą czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentację rynku usług turystycznych, politykę produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklamę, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajności, jakości, finansowej, skuteczności i strategicznej. Na zakończenie autorzy szczegółowo omawiają przykłady zastosowania konkretnych rozwiązań marketingowych w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań; jakie działania marketingowe są na nim prowadzone; jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług; jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14917.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15733.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja składa sie z sześciu rozdziałów, które mają głównie charakter poglądowy, tzn. prezentują aktualny stan wiedzy dotyczący poruszanych zagadnień. Tematyka podejmowana w poszczególnych rozdziałach koncentruje sie na nastepujących zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w branży kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych, odpowiedzialność cywilna i karna związana ze świadczeniem usług kosmetycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-168.
We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Walorami książki są: nowoczesne podejście do roli sektora usług w gospodarce, szeroki zakres poruszanych zagadnień, a także jej uporządkowana struktura. Ponadto autorzy posłużyli się interesującymi przykładami zaczerpniętymi z europejskiego sektora usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7741 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7740.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8745.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 158-164.
Dr Dorota Książkiewicz jest pracownikiem Katedry Polityki Transportowej i Integracji Gospodarczej Uniwersytetu Gdańskiego. Jako wykładowca i tutor akademicki zajmuje się analizą mechanizmów funkcjonowania współczesnej globalnej gospodarki i łańcuchów dostaw, wraz z ich zakłóceniami i zagrożeniami dla ich bezpieczeństwa i skuteczności. Jej szczególnym obszarem zainteresowań naukowych jest rozwój technologii w globalnym handlu, transporcie i logistyce: cyfryzacja procesów biznesowych, zastosowania Internetu rzeczy, analizy BIG DATA, automatyzacja i robotyzacja, zastosowania sztucznej inteligencji i uczenia się maszyn w procesach gospodarczych. Drugim obszarem badań są aspekty zarządzania ryzykiem w łańcuchach dostaw, m.in.: wojny handlowe, piractwo, terroryzm oraz wpływ tych zjawisk na funkcjonowanie łańcuchów dostaw. Trzecim obszarem zainteresowań naukowych są technologie i nowe rozwiązania organizacyjne w dążeniu do gospodarki zeroemisyjnej i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw, szczególnie w obszarze transportu i logistyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18498.IX.14 [Magazyn 1], P.18497.IX.14 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21659.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21658.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Publikacja składa się z trzech rozdziałów zawierających wyjaśnienie istoty marketingu, jego usług i zadań w administracji lokalnej. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem opracowania jest prezentacja zagadnień związanych z funkcjonowaniem rynku transportowego, marketingowym kształtowaniem rynku jako kategorii ekonomicznej i struktury funkcjonalnej oraz stosowaniem racjonalnych rozwiązań na konkretnym obszarze działalności gospodarczej, jakim jest rynek usług transportowych. Monografia prezentuje trzy części: rynek usług transportowych jako obszar działalności gospodarczej, podstawy marketingowego kształtowania rynku oraz marketing na rynku usług transportowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1016.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11326.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej