Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(3)
Author
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Kowalewski Oskar
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
HANDEL ZAGRANICZNY
(2)
BANKI MI─śDZYNARODOWE
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
RYNEK
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsze opracowanie zawiera om├│wienie podstawowych zasad i metod bada┼ä marketingowych rynk├│w zagranicznych. Wychodz─ůc od om├│wienia istoty bada┼ä marketingowych i podstawowych zakres├│w prowadzonych prac badawczych, przedstawiono nast─Öpnie metody gromadzenia informacji. Podj─Öta zosta┼éa r├│wniez pr├│ba systematyzacji metod bada┼ä strukturalnych s┼éu┼╝─ůcych wyborowi docelowych rynk├│w zagranicznych i okre┼Ťleniu podstaw mi─Ödzynarodowej strategii marketingowej. W dalszej kolejno┼Ťci om├│wiono czynniki okre┼Ťlaj─ůce funkcjonowanie podstawowych element├│w rynku oraz wybrane metody ich analizy i prognozy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3582 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3583.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Mened┼╝era i Bankowca)
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne, informacje o ocenie tych rynk├│w i mo┼╝liwych sposobach wej┼Ťcia na nie, r├│┼╝ne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, wzajemne zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy tymi strategiami, r├│┼╝ne warianty organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketingowej na rynkach mi─Ödzynarodowych oraz informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach. Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego ┼Ťwiadomie nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami tego przedmiotu ani z dok┼éadnym opisem bada┼ä marketingowych rynku mi─Ödzynarodowego czy form wej┼Ťcia na nie. Niniejsza publikacja mo┼╝e wi─Öc by─ç wykorzystana podczas zaj─Ö─ç ze studentami akademii ekonomicznych, wydzia┼é├│w zarz─ůdzania i ekonomii uniwersytet├│w przy omawianiu problem├│w zarz─ůdzania mi─Ödzynarodowego i marketingu mi─Ödzynarodowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3569 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3568.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 227-240.
Ksi─ů┼╝ka jest pierwsz─ů po┼Ťwi─Öcon─ů w ca┼éo┼Ťci wsp├│┼éczesnym badaniom empirycznym w zakresie bankowo┼Ťci mi─Ödzynarodowej w kraju. Autor analizuje rentowno┼Ť─ç i koszty dzia┼éania podmiotu zale┼╝nego na rynkach rozwijaj─ůcych si─Ö wzgl─Ödem banku mi─Ödzynarodowego. Kwestia ta ma kluczowe znaczenie w zrozumieniu czynnik├│w determinuj─ůcych ekspansj─Ö bank├│w mi─Ödzynarodowych na rynki zagraniczne, w szczeg├│lno┼Ťci pa┼ästw rozwijaj─ůcych si─Ö. Uzyskane w tym zakresie wyniki maj─ů walor praktyczny, gdy┼╝ pozwalaj─ů oceni─ç strategi─Ö dzia┼éalno┼Ťci bank├│w mi─Ödzynarodowych pod wzgl─Ödem kreowania warto┼Ťci dla akcjonariuszy. Ksi─ů┼╝ka umo┼╝liwia zapoznanie si─Ö z dotychczasowymi wynikami bada┼ä i przedstawia problemy ci─ůgle nie rozwi─ůzane w literaturze przedmiotu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11637.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12847.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again