Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(20)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(30)
only on-site
(19)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(14)
Wypo┼╝yczalnie
(17)
Czytelnie
(19)
Author
Garbarski Lechosław
(4)
Mruk Henryk
(4)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Armstrong Gary
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Buko Jacek
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwi┼äska-Ja┼Ťkiewicz Ma┼égorzata
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kie┼╝el Ewa
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(15)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
SEGMENTACJA RYNKU
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Decyzje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODR─śCZNIKI
(6)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
20 results Filter
Book
In basket
Jest to nowoczesny podr─Öcznik b─Öd─ůcy efektem bada┼ä i zainteresowa┼ä naukowych autor├│w. Przedstawiono w nim zagadnienia zwi─ůzane z funkcjonowaniem przedsi─Öbiorstw handlowych zar├│wno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we wsp├│┼éczesnej gospodarce, znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsi─Öbiorstwach handlowych, istot─Ö i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozwa┼╝ania na temat wp┼éywu internetu na przysz┼éo┼Ť─ç handlu, roli system├│w informacyjnych oraz trend├│w w zakresie globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10978 [Magazyn 1], P.10977 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2927 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1501 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 251-270.
Autorka postrzega i prezentuje agroturystyk─Ö jako form─Ö biznesu i przymierza tre┼Ťci z dziedziny zarz─ůdzania marketingowego w┼éa┼Ťciwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdy┼╝ pozwala unaoczni─ç, ┼╝e gospodarstwa rolne to ma┼ée przedsi─Öbiorstwa i r├│┼╝nicowanie dzia┼éalno┼Ťci jest pomys┼éem na zarabianie pieni─Ödzy w ka┼╝dym biznesie, tak┼╝e w rolnictwie. Ksi─ů┼╝ka zawiera recept─Ö dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. recept─Ö na post─Öpowanie podmiot├│w biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obs┼éugi, aby zmaksymalizowa─ç prawdopodobie┼ästwo wi─Ökszych dochod├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12850 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13957 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi odniesienie do najwa┼╝niejszych decyzji marketingowych przedsi─Öbiorstw, dotycz─ůcych segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru w┼éa┼Ťciwego zestawu narz─Ödzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzeda┼╝y. Przewidziana jako podr─Öcznik, jest jednak adresowana nie tylko do student├│w uczelni ekonomicznych, ale r├│wnie┼╝ do pracownik├│w prowadz─ůcych analizy marketingowe w przedsi─Öbiorstwach lub agencjach bada┼ä marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11932 XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wp┼éywu proces├│w globalizacyjnych na zachowania konsument├│w. Jest wynikiem wsp├│┼épracy naukowc├│w i praktyk├│w z wiod─ůcych polskich o┼Ťrodk├│w naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu ┼ü├│dzkiego, a tak┼╝e Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowa┼ä autor├│w jest konsument, jego decyzje i dzia┼éanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dost─Öpu do internetu, kryzys├│w, a tak┼╝e ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne. G┼é─Öbokiej analizie poddane zosta┼éy najnowsze tendencje w zachowaniach konsument├│w pod wp┼éywem zmieniaj─ůcego si─Ö otoczenia oraz zachodz─ůcych w nich proces├│w. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano zmiany, jakie zachodz─ů w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te s─ů spowodowane zar├│wno u┼╝ytkowaniem medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, us┼éug mobilnych, zmian─ů w stylu ┼╝ycia, jak i dzia┼éaniami przedsi─Öbiorstw. Wskazano wsp├│┼éczesne problemy oraz przedstawiono specyfik─Ö segment├│w konsument├│w charakteryzuj─ůcych rynki rozwini─Öte.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17287 XVIII.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17286 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12844 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podr─Öcznik odzwierciedla zmiany zachodz─ůce w polskiej gospodarce oraz sta┼éy post─Öp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy om├│wili w nim: istot─Ö i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywc├│w, segmentacj─Ö rynku, problematyk─Ö produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarz─ůdzania marketingiem. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu s─ů zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12438 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka ta jest uzupe┼énieniem podr─Öcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych dzia┼éa┼ä", przygotowanego przez ten sam zesp├│┼é autorski. Zawiera mi─Ödzy innymi przyk┼éady z rynku, praktyczne wskaz├│wki oraz zestawienia, om├│wienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a tak┼╝e zagadnienia wykraczaj─ůce poza tre┼Ť─ç wspomnianego podr─Öcznika, takie jak wsp├│┼épraca przedsi─Öbiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje u┼éatwiaj─ůce pisanie prac dyplomowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11520 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11519 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12751 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie istoty i kierunk├│w rozwoju wsp├│┼éczesnego marketingu z uwzgl─Ödnieniem specyfiki poszczeg├│lnych rynk├│w i zwi─ůzanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W cz─Ö┼Ťci empirycznej ksi─ů┼╝ki przedstawiono liczne przyk┼éady strategii instument├│w marketingowych, z po┼éo┼╝eniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Ca┼éo┼Ť─ç opracowania zosta┼éa wzbogacona materia┼éem graficznym, ilustruj─ůcym sposoby prowadzenia r├│┼╝norodnych akcji marketingowych". (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem podr─Öcznika jest syntetyczne przedstawienie najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä umo┼╝liwiaj─ůcych zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten spos├│b podstaw do jego dalszego studiowania. Podr─Öcznik ma za zadanie wpojenie studentom najwa┼╝niejszych zasad i regu┼é marketingu, b─Öd─ůcego fundamentem marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem oraz warunkiem osi─ůgni─Öcia wysokiej pozycji rynkowej i ci─ůg┼éego utrzymywania i poprawiania konkurencyjno┼Ťci firmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12164 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12163 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285 IX.16 [Czytelnia C], 12284 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodz─ůce w otoczeniu wp┼éywaj─ů na ewolucj─Ö koncepcji zarz─ůdzania marketingowego w przedsi─Öbiorstwach. Kierowanie si─Ö warto┼Ťci─ů, a nie tylko cen─ů, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarz─ůdzanie do┼Ťwiadczeniem konsumenta, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, a tak┼╝e wiedza na temat funkcjonowania m├│zgu i osi─ůgni─Öcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kszta┼étuj─ůce marketing XXI wieku. Podr─Öcznik zawiera odwo┼éania do trend├│w w gospodarce i zachowaniach konsument├│w, kt├│re wyznaczaj─ů nowe strategie, czyli sposoby osi─ůgania cel├│w marketingowych w przedsi─Öbiorstwie. Obja┼Ťnieniu omawianych zasad i technik marketingu s┼éu┼╝─ů trafne przyk┼éady z praktyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12089 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12088 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13202 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorc├│w konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematyk─Ö popytu turystycznego na bran┼╝owych rynkach turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13452 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materia┼éy do ─çwicze┼ä z podstaw marketingu, zawieraj─ůce zbi├│r najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tego zakresu. Zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza po┼Ťwi─Öcona jest podstawom teoretycznym, druga za┼Ť wybranym obszarom zastosowania marketingu. Ka┼╝dy rozdzia┼é sk┼éada si─Ö z: kr├│tkiej cz─Ö┼Ťci teoretycznej - teorii w pigu┼éce, test├│w sprawdzaj─ůcych rozumienie om├│wionych zagadnie┼ä, zda┼ä do uzupe┼énienia, zada┼ä problemowych do przedyskutowania, kt├│re mog─ů by─ç wykorzystane przez wyk┼éadowc├│w jako podstawa do prowadzenia ─çwicze┼ä lub warsztat├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12522 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13646 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narz─Ödziach oddzia┼éywania na rynek, ale spos├│b my┼Ťlenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce obu tych kwestii. Du┼╝o miejsca po┼Ťwi─Öcono om├│wieniu narz─Ödzi marketingowego oddzia┼éywania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona zosta┼éa istota marketingu, jego miejsce i rola w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13649 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14668 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym ┼║r├│d┼éem wiedzy o marketingu w przedsi─Öbiorstwie. Omawia zagadnienia: bada┼ä marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsi─Öbiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przyk┼éady z dzia┼éalno┼Ťci polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumie─ç istot─Ö marketingu jako koncepcji zarz─ůdzania i pozna─ç wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci ni─ů rz─ůdz─ůce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12415 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13575 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again