Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(9)
Status
only on-site
(8)
available
(5)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(8)
Author
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Mucha Janusz (1949- )
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szumski Oskar
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
┼Üwi─ůtkiewicz-Mo┼Ťny Maria
(1)
Żylińska Pola
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
INTERNET
(5)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Materiały z konf., 13 października 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
"Przedstawiona monografia zawiera aktualn─ů analiz─Ö mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania serwis├│w internetowych i zintegrowanych z nimi system├│w informatycznych oraz narz─Ödzi i metod ich budowy w gospodarce. Zakres publikacji obejmuje nast─Öpuj─ůc─ů tematyk─Ö: miejsce i rola serwis├│w internetowych w rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, metody i technologie budowy nowoczesnych system├│w informatycznych spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, aspekty informacyjno-zarz─ůdcze system├│w informacyjnych oraz organizacyjnych, ekonomiczno-spo┼éecznych oraz kulturowych uwarunkowa┼ä biznesu r├│wnie┼╝ elektronicznego. Publikacja stanowi wi─Öc przegl─ůd najwa┼╝niejszych problem├│w wyra┼╝anych na licznych krajowych i zagranicznych konferencjach dotycz─ůcych kierunk├│w rozwoju system├│w informatycznych." (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12086 XV.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13194 XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 111-120.
Pojawienie si─Ö nowych zjawisk ┼Ťwiata wirtualnego mo┼╝e mie─ç powa┼╝ne konsekwencje w ┼Ťwiecie rzeczywistym na p┼éaszczyznach: spo┼éecznej, psy┬şchicznej, kulturowej, jak te┼╝ gospodarczej. Dotychczasowe definicje zwi─ůzane z gospodark─ů wymagaj─ů przemy┼Ťlenia, o czym ┼Ťwiadcz─ů tocz─ůce si─Ö dyskusje o prawnym uj─Öciu us┼éug zwi─ůzanych z ICT, zaczynaj─ůc od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, ko┼äcz─ůc na typowo inter┬şnetowych. Pojawiaj─ů si─Ö nowe mechanizmy, kt├│rych ekonomi┼Ťci nie potrafi─ů jednoznacznie zaliczy─ç do d├│br lub us┼éug.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10934 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Ksi─ů┼╝ka pe┼éni rol─Ö doradcy dla os├│b zainteresowanych uruchomieniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w sieci, a nast─Öpnie jej prowadzeniem. Om├│wiono w niej krok po kroku wszystkie czynno┼Ťci, jakie nale┼╝y wykona─ç, by prawid┼éowo przygotowa─ç kampani─Ö marketingow─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie. Ka┼╝dy etap procedury zosta┼é zaprezentowany zgodnie z obowi─ůzuj─ůcym ustawodawstwem i obowi─ůzuj─ůcymi normami. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: Co kryje si─Ö pod poj─Öciem marketing i jaka jest r├│┼╝nica pomi─Ödzy jego form─ů tradycyjn─ů a internetow─ů? Co to jest marketing internetowy? Jak prawid┼éowo przygotowa─ç stron─Ö WWW przedsi─Öbiorstwa oraz jak j─ů rozwija─ç, by przynosi┼éa korzy┼Ťci przedsi─Öbiorcy? Jak zoptymalizowa─ç sw├│j biznes w Internecie w interakcji z u┼╝ytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywa─ç eksploracji kolejnych element├│w, kt├│re s─ů niezb─Ödne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narz─Ödzi internetowych u┼╝ywa─ç, by prowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö marketingow─ů w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci.)
Ksi─ů┼╝ka, kt├│r─ů proponujemy Czytelnikom, jest bardziej zbiorem wielu pyta┼ä ni┼╝ odpowiedzi, ale te┼╝ naszym celem nie by┼éo danie gotowych rozwi─ůza┼ä, ale raczej pewnych wskaz├│wek, jak wygl─ůdaj─ů dzi┼Ť, ale te┼╝ jak mog─ů by─ç projektowane ju┼╝ w nieodleg┼éej przysz┼éo┼Ťci nowe praktyki komunikacyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15521 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 136)
Bibliogr. s. 213-259.
Ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů analizy kilku obszar├│w problemowych odnosz─ůcych si─Ö z jednej strony do kultury konwergencji i Web 2.0, z drugiej natomiast do samego zjawiska Library 2.0, jego charakterystyki oraz zmian jakie proponuje. Szczeg├│┼éowej analizie poddano funkcjonalno┼Ť─ç kluczowych element├│w i narz─Ödzi wchodz─ůcych w sk┼éad koncepcji Library 2.0, a tak┼╝e scharakteryzowano mo┼╝liwo┼Ťci ich praktycznego wykorzystania w poszczeg├│lnych instytucjach bibliotecznych. Ksi─ů┼╝ka podkre┼Ťla, ┼╝e zjawisko Web 2.0 oddzia┼éuje na ewolucj─Ö tak tradycyjnych, jak i cyfrowych bibliotek, a zmiany te maj─ů g┼é├│wnie pozytywny wp┼éyw na oferowane przez ksi─ů┼╝nice us┼éugi informacyjno-biblioteczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13429 I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytu┼éowe zmiany dotycz─ů zar├│wno sfery technologicznej, instrument├│w, za pomoc─ů kt├│rych si─Ö komunikujemy, tre┼Ťci, kt├│re s─ů/mog─ů by─ç komunikowane, jak te┼╝ charakteru nadawcy i odbiorcy komunikat├│w. W pierwszej cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki opisywane s─ů media, kt├│re jak nigdy wcze┼Ťniej musz─ů poszukiwa─ç swojej to┼╝samo┼Ťci. W drugiej cz─Ö┼Ťci omawiane s─ů problemy zwi─ůzane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest zwi─ůzane z komunikowaniem marketingowym, reklam─ů, public relations. W ostatniej cz─Ö┼Ťci pojawiaj─ů si─Ö analizy Web 2.0. (ze wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11161 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11915 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Ksi─ů┼╝ka stanowi wieloaspektow─ů analiz─Ö sieci spo┼éeczno┼Ťciowych, poczynaj─ůc od przyczyn i skutk├│w ich powstania a┼╝ po mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania zar├│wno w biznesie, jak i do komunikowania spo┼éecznego i interpersonalnego. Poza wst─Öpem, ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, zako┼äczenia, trzech aneks├│w, bibliografii oraz spisu tablic i rysunk├│w. Rozdzia┼é pierwszy jest po┼Ťwi─Öcony kwestiom definicyjnym tytu┼éowych sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i om├│wieniu podstaw funkcjonowania na przyk┼éadzie najpopularniejszego obecnie na ┼Ťwiecie serwisu spo┼éeczno┼Ťciowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej zwi─ůzane z kapita┼éem spo┼éecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci spo┼éeczno┼Ťciowych. Rozdzia┼é czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zar├│wno technicznych zwi─ůzanych z mo┼╝liwo┼Ťciami sieci, jak i etycznych wynikaj─ůcych z wirtualnych sposob├│w komunikowania. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy istotnego i nierozerwalnie zwi─ůzanego z gospodark─ů kontekstu politycznego. Sz├│sty rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki zawiera przyk┼éady wykorzystania potencja┼éu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych w gospodarce i polityce, prezentuje tak┼╝e tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwis├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. W zako┼äczeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych bada┼ä koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kszta┼étowaniu demokracji i spo┼éecze┼ästwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest studiom nad strukturalnymi i kulturowymi aspektami technologii internetowych i nowych medi├│w. Prezentuje m.in. wp┼éyw globalnej Sieci na integracj─Ö spo┼éeczn─ů, na codzieny j─Özyk, muzyk─Ö, na powstaj─ůce nowe formy przemocy. Analizuje nowe formy spo┼éeczno┼Ťci (tzw. wirtualnych), nowe sposoby aktywno┼Ťci publicznej, jak np. dziennikarstwo internetowe czy blogi. Inny, tak wa┼╝ny w ostatniej dekadzie w Polsce, obszar analizy to badania nad spo┼éecze┼ästwem informacyjnym i spo┼éecze┼ästwem wiedzy. Ukazuje zwi─ůzki nowych technologii z makroprocesami gospodarczymi, z wywo┼éywanymi przez nie przemianami w organizacji firm, ┼╝ ┼╝yciem politycznym. Przedstawia zagadnienie relacji mi─Ödzy przyrod─ů a kultur─ů, mi─Ödzy wiedz─ů humanistyczn─ů a naukami ┼Ťcis┼éymi i technicznymi. Czytelnik znajdzie tu r├│wnie┼╝ przyk┼éady bada┼ä nad technologiami spo┼éecznymi oraz wsp├│┼éczesn─ů technokracj─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11162 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12184 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podej┼Ťcia do komunikacji rynkowej stworzy┼éa wyra┼║n─ů luk─Ö poznawcz─ů, kt├│rej wype┼énieniem s─ů zainteresowane zar├│wno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmuj─ůcy si─Ö m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych m.in. nad determinantami wsp├│┼éczesnej komunikacji rynkowej, mo┼╝liwo┼Ťciami zastosowania nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci personalizacji komunikat├│w, a tak┼╝e tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazuj─ůcych jednocze┼Ťnie na konwencjonalnych i nowoczesnych ┼Ťrodkach przekazu. Obok prowadzonych bada┼ä r├│wnie istotn─ů kwesti─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç publikowania ich wynik├│w, a tak┼╝e wymiana my┼Ťli i do┼Ťwiadcze┼ä os├│b zawodowo zwi─ůzanych z problematyk─ů komunikacji." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again