Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Doughty Catherine J
(2)
Long Michael H
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
Język angielski
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczanie
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
social context
(2)
English language
(1)
cognitive process
(1)
educational context
(1)
grammar
(1)
language teaching
(1)
political context
(1)
research method
(1)
second language acquisition
(1)
teaching
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
The Handbook of Second Language Acquisition presents an integrated discussion of key, and sometimes controversial, issues in second language acquisition research. Discusses the biological and cognitive underpinnings of SLA, mechanisms, processes, and constraints on SLA, the level of ultimate attainment, research methods, and the status of SLA as a cognitive science. Includes contributions from twenty-seven of the world's leading scholars. Provides an invaluable resource for all students and scholars of human cognition, including those in linguistics, psychology, applied linguistics, ESL, foreign languages, and cognitive science.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 19346.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 19345.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Bringing together an international and interdisciplinary team of contributors, this Handbook is a wide-ranging and invaluable reference guide to language teaching. A comprehensive reference work on language teaching, which combines the latest research findings, coverage of core topics, and examples of teaching experience from a variety of languages and settings Provides a unique breadth of coverage, including: the psycholinguistic underpinnings of language learning; social, political, and educational contexts; program design; materials writing and course design; teaching and testing; teacher education; and assessment and evaluation Offers a balanced evaluation of the major positions and approaches, including examining the increasingly important social and political context of language teaching. Written by an international and interdisciplinary group of authors from a dozen different countries; English is only one of the many languages used as examples throughout the volume
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17989.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej