Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
Słowo kluczowe
społeczeństwo wirtualne
(2)
Second Life
(1)
e-marketing
(1)
e-pieniądz
(1)
handel elektroniczny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rynek elektroniczny
(1)
społeczeństwo sieci
(1)
transakcje bezgotówkowe
(1)
wirtualny świat
(1)
wykluczenie finansowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-280.
Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12298.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13433.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-214.
W książce autorzy, poprzez wyeksopnowanie czynników wyznaczających sposoby funkcjonowania w wirtualnym świecie, podjęli próbę odpowiedzi na pytania: jakie funkcje pełni informacja w społeczeństwie informacyjnym, czy nowe formy i procesy społeczne determinują zmiany techniczne, czy może jest odwrotnie, jak trwałe mogą być więzi pomiędzy członkami społeczności wirtualnych, na czym polega fenomen funkcjonowania społeczności wirtualnych na przykładzie wirtualnego świata Second Life? W publikacji zwrócono również uwagę na istotne aspekty związane z rynkiem finansowym. Z jednej strony, wskazano na innowacyjne metody dokonywania płatności, z drugiej natomiast na kwestie związane z wykluczeniem finansowym. W związku z powyższym, w oparciu o zagadnienia społeczeństwia informacyjnego (czy społeczeństwa wiedzy) oraz aspekty ekonomii Internetu podjęto próbę wyróżnienia nowego rodzaju społeczeństwa - społeczeństwa begotówkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11406.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12621.VI.6 [Czytelnia B], 12620.VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej