Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(2)
Author
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-280.
Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12298 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13433 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-214.
W książce autorzy, poprzez wyeksopnowanie czynników wyznaczających sposoby funkcjonowania w wirtualnym świecie, podjęli próbę odpowiedzi na pytania: jakie funkcje pełni informacja w społeczeństwie informacyjnym, czy nowe formy i procesy społeczne determinują zmiany techniczne, czy może jest odwrotnie, jak trwałe mogą być więzi pomiędzy członkami społeczności wirtualnych, na czym polega fenomen funkcjonowania społeczności wirtualnych na przykładzie wirtualnego świata Second Life? W publikacji zwrócono również uwagę na istotne aspekty związane z rynkiem finansowym. Z jednej strony, wskazano na innowacyjne metody dokonywania płatności, z drugiej natomiast na kwestie związane z wykluczeniem finansowym. W związku z powyższym, w oparciu o zagadnienia społeczeństwia informacyjnego (czy społeczeństwa wiedzy) oraz aspekty ekonomii Internetu podjęto próbę wyróżnienia nowego rodzaju społeczeństwa - społeczeństwa begotówkowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11406 VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12621 VI.6 [Czytelnia B], 12620 VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again