Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(17)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(14)
available
(11)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(15)
Author
Gardian Renata
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
B─Öbas Sylwester (1981- )
(1)
Charkowska Katarzyna
(1)
Datko Marek
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Janiszewska Izabela (1983- )
(1)
Jedel Joanna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Matecki Piotr
(1)
Ma─çkowska Renata
(1)
Moska Waldemar (1962- )
(1)
Strugarek Jan
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Waszy┼äska Katarzyna (1972- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(3)
SPONSORING
(3)
Sponsoring
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
KOBIETA
(2)
Kobieta
(2)
MARKETING
(2)
PROSTYTUCJA
(2)
Prostytucja
(2)
SPORT
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
ANOREKSJA
(1)
BULIMIA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Handel kobietami
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KRAKÓW (woj. małopolskie)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing sportowy
(1)
M─ś┼╗CZYZNA
(1)
M─Ö┼╝czyzna
(1)
NAŁÓG
(1)
Organizacje sportowe
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PEDOFILIA
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(1)
Rezyliencja
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
Socjologia
(1)
Sponsoring seksualny
(1)
Sport
(1)
Studenci
(1)
To┼╝samo┼Ť─ç spo┼éeczna
(1)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARSZAWA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-
(3)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Warszawa
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(3)
Monografia
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Powie┼Ť─ç obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
17 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 163-166.
Niniejsza praca próbuje zdefiniować prostytucję oraz scharakteryzować jej istotę, przedstawić przyczyny jej powstawania i uprawiania przez młode kobiety.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8563 VI.12 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9985 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony: 163-166.
Ksi─ů┼╝ka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonuj─ůcego si─Ö m.in. w ┼Ťrodowisku studenckim. G┼é├│wnym celem ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie przeprowadzonych bada┼ä, kt├│re potraktowane s─ů dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decyduj─ůcych si─Ö na sponsoring, za┼Ť z drugiej strony charakteryzuje m─Ö┼╝czyzn, kt├│rzy proponuj─ů zwi─ůzki sponsorskie. Ksi─ů┼╝ka nie zach─Öca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napi─Ötnowano w niej tak┼╝e os├│b prostytuuj─ůcych si─Ö. Autorka umo┼╝liwia racjonalny wgl─ůd w zjawisko, kt├│re istnieje w naszym spo┼éecze┼ästwie, a wok├│┼é kt├│rego nagromadzi┼éo si─Ö wiele opinii i pogl─ůd├│w, mimo ┼╝e nie ma jeszcze przeprowadzonych bada┼ä naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywisto┼Ťci─ů spo┼éeczn─ů, a zjawisko sponsoringu jest jej now─ů form─ů i jako zjawisko spo┼éeczne istnieje niezale┼╝nie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18100 [Magazyn 1], P.18099 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Wrzask / Izabela Janiszewska. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2020. - 397, [1] strona ; 21 cm.
Niezale┼╝na reporterka Larysa Lubo┼ä wpada na trop sadystycznego sponsora, m─Ö┼╝czyzny p┼éac─ůcego studentkom za brutalny seks. Tymczasem ekscentryczny policjant Bruno Wilczy┼äski usi┼éuje rozwi─ůza─ç zagadk─Ö tajemniczej ┼Ťmierci m┼éodej dziewczyny, kt├│ra niepokoj─ůco przypomina mu pewn─ů spraw─Ö sprzed lat. Ka┼╝de z nich jest ca┼ékowicie oddane swojej pracy i zrobi wszystko, aby dotrze─ç do prawdy. Niezale┼╝nie od ceny, kt├│r─ů przyjdzie im po drodze zap┼éaci─ç. Na zawsze po┼é─ůczy ich osoba tego trzeciego - m─Ö┼╝czyzny pozbawionego sumienia, wi─Ö┼║nia w┼éasnych obsesji. Tylko jak mog─ů odnale┼║─ç cz┼éowieka, kt├│ry od lat oficjalnie nie istnieje?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19704 XXVIII.3 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: rynek sportu ; sponsoring ; finansowanie
Bibliografia, netografia na stronach 173-185.
Adresatami ksi─ů┼╝ki s─ů bezpo┼Ťredni i po┼Ťredni uczestnicy rynku sportu, a wszczeg├│lno┼Ťci zarz─ůdy, czlonkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wy┼╝sza i ┼Ťrednia kadra mened┼╝erska, ludzie nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klub├│w sportowych, uczestnicy studi├│w podyplomowych i szkole┼ä z zakresu ekonomii i zarz─ůdzania sportem, studenci zar├│wno studi├│w licencjackich jak i magisterskich oraz doktorankich. Publikacja stanowi przyczynek do rozwa┼╝a┼ä dla os├│b prowadz─ůcych prace badawczo-naukowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18903 XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-202.
Ksi─ů┼╝ka stanowi bogate i fachowo przygotowane studium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnej kobiecej heteroseksualnej prostytucji. Autorka fachowo porusza si─Ö po obszarach teoretycznych wsp├│┼éczesnej pedagogiki, socjologii, seksuologii i antropologii kultury, dokonuj─ůc rzetelnego przegl─ůdu nowych prac teoretycznych i uj─Ö─ç badawczych, powsta┼éych na gruncie polskim. (ÔÇŽ) Przed┼éo┼╝on─ů mi do recenzji ksi─ů┼╝k─Ö (ÔÇŽ) uwa┼╝am za nowatorsk─ů, tw├│rcz─ů, oryginaln─ů i interdyscyplinarn─ů analiz─Ö zjawiska prostytucji w Polsce. Ksi─ů┼╝k─Ö mog─ůc─ů nie tylko czytelnika zaciekawi─ç, ale przede wszystkim pobudzi─ç do refleksji, nauczy─ç wieloaspektowego postrzegania tego - co zdawa┼éo mu si─Ö oczywiste, a tym samym spo┼éecznej tolerancji wobec kobiet, kt├│rych ┼╝yciowe losy potoczy┼éy si─Ö cz─Östo niezgodnie z jego w┼éasnym systemem warto┼Ťci. To ÔÇ×uwra┼╝liwienie spo┼éeczneÔÇŁ na do┼Ťwiadczenia i prze┼╝ycia kobiet prostytuuj─ůcych si─Ö uwa┼╝am za najcenniejszy walor rekomendowanej do wydania pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9069 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10661 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsi─Öbiorstwu szans─Ö na dotarcie do jak najwi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w, kt├│rzy maj─ů w ┼Ťwiadomo┼Ťci pozytywny wizerunek firmy, dokonaj─ů zakupu jej produkt├│w, co winno przynie┼Ť─ç oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspekt├│w sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci. Zwr├│cono uwag─Ö na: strategi─Ö sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nag┼éa┼Ťnianie faktu bycia sponsorem, analiz─Ö skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci sponsoringu, co sprawia trudno┼Ť─ç wi─Ökszo┼Ťci przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12268 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13392 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 283)
Bibliografia, netografia na stronach 301-324.
Praca o charakterze interdyscyplinarnym wpisuje si─Ö w humanistyczno-spo┼éeczny dyskurs wok├│┼é prostytucji kobiet. Autorka wszechstronnie opisuje aspekty historyczne, obyczajowe, prawne, uwarunkowania psychiczne i spo┼éeczne wi─ů┼╝─ůce si─Ö z prostytucj─ů kobiet, a tak┼╝e jej najnowsze formy w zmieniaj─ůcym si─Ö ┼Ťwiecie. Autorka przyj─Ö┼éa za┼éo┼╝enie, ┼╝e charakter i zakres prostytucji stanowi odzwierciedlenie istniej─ůcych w danym spo┼éecze┼ästwie zjawisk spo┼éeczno-kulturowych. W tym procederze, podobnie jak w soczewce, skupia si─Ö ca┼éokszta┼ét zmiennych zwi─ůzanych seksualno┼Ťci─ů cz┼éowieka, takich jak role p┼éciowe, normy, stereotypy czy przemoc seksualna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18459 VI.12 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18458 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 200-202, wykaz akt├│w prawnych s. 203-[205].
Publikacja dotyczy organizacji masowych imprez sportowych, rekreacyjnych i turystycznych. Om├│wione zosta┼éy podstawy prawne organizowania imprez o charakterze rekreacyjno-sportowym oraz zasady ich planowania; ekonomiczne przes┼éanki organizacji imprez; rodzaje oraz zasady organizowania i prowadzenia imprez rekreacyjnych; gry rekreacyjne i sportowe jako elementy aktywno┼Ťci fizycznej w czasie wolnym. Ksi─ů┼╝ka powinna zainteresowa─ç nie tylko student├│w kierunku turystyka i rekreacja, ale tak┼╝e wszystkich zajmuj─ůcych si─Ö na co dzie┼ä organizacj─ů tego typu imprez.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12439 XIX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12438 XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest po┼Ťwi─Öcona badaniom i praktyce public relations. Artyku┼éy zawarte w ksi─ů┼╝ce podejmuj─ů dalsze zagadnienia zwi─ůzane z t─ů praktyczn─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů podkre┼Ťlaj─ůc, ┼╝e PR rozszerza zakres swojego oddzia┼éywania, dotyczy nowych organizacji, obszar├│w aktywno┼Ťci, a tak┼╝e wykorzystuje ┼Ťrodki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej dzia┼éalno┼Ťci w zarz─ůdzaniu organizacjami. Kluczow─ů cech─ů publikacji jest poszukiwanie nowych rozwi─ůza┼ä dla praktyki PR oraz innych ni┼╝ dot─ůd obszar├│w badawczych. Celem monografii jest ujawnienie r├│┼╝nych sposob├│w my┼Ťlenia o public relations, a tak┼╝e postawienie przed badaczami i praktykami inspiruj─ůcych pyta┼ä o techniki PR, zakres oddzia┼éywania PR na r├│┼╝ne obszary ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego oraz czynniki, kt├│re wp┼éywaj─ů tak na praktyk─Ö PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podr─Öcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotno┼Ť─ç, aktualno┼Ť─ç, nowatorstwo i wyj─ůtkowo┼Ť─ç [...] Wyj─ůtkowo┼Ť─ç pracy legitymuje luka tematyczna zagadnie┼ä public relations w polskiej literaturze, kt├│ra dotychczas nie przedstawi┼éa zbiorczo tych zagadnie┼ä zar├│wno w uj─Öciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywa┼éa na powi─ůzanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest analiza wybranych czynnik├│w determinuj─ůcych rozw├│j marek oraz strategie markowe, a tak┼╝e charakterystyka r├│┼╝nych aspekt├│w zarz─ůdzania mark─ů, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybut├│w silnej marki. Szczeg├│┼éowo om├│wiono m.in. nast─Öpuj─ůce zagadnienia: definicja marki, elementy zarz─ůdzania mark─ů, prawne aspekty zarz─ůdzania mark─ů, narz─Ödzia marketingu mix s┼éu┼╝─ůce kszta┼étowaniu silnej marki, proces kszta┼étowania programu lojalno┼Ťciowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najwa┼╝niejsze problemy zarz─ůdzania mark─ů w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11150 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Ksi─ů┼╝ka ma charakter poradnika ukazuj─ůcego krok po kroku, jak przygotowa─ç i prowadzi─ç konkretne dzia┼éania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodz─ůc nast─Öpnie do tworzenia strategii public relations, organizowania wsp├│┼épracy z pras─ů, integrowania pracownik├│w poprzez komunikacj─Ö wewn─Ötrzn─ů, prowadzenia dzia┼éa┼ä typu internet public relations, organizacji r├│┼╝nego typu imprez i obchod├│w rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania um├│w sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy dzia┼éa┼ä z zakresu corporate governance. W┼Ťr├│d praktycznych wskaz├│wek pojawiaj─ů si─Ö uwagi na temat udzielania wywiad├│w, ubioru, zachowa┼ä przed kamer─ů czy kilkadziesi─ůt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu tak┼╝e konkretne zalecenia, jak stworzy─ç procedury ochrony wizerunku, w tym "ksi─ů┼╝k─Ö kryzysow─ů", co stanowi┼éo do tej pory tajemn─ů wiedz─Ö agencji public relations i nie pojawia┼éo si─Ö w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemy┼Ťleniami dotycz─ůcymi rozwoju dzia┼éa┼ä public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku r├│wnoleg┼éego i dzia┼éania w r├│wnoleg┼éej rzeczywisto┼Ťci wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. [257]-272.
Prezentowana monografia jest prac─ů interdyscyplinarn─ů ┼é─ůcz─ůc─ů wiedz─Ö pedagogiczn─ů, psychologiczn─ů oraz spo┼éeczn─ů. Ksi─ů┼╝ka podejmuje w swych tre┼Ťciach nowy obszar, w du┼╝ej mierze nie rozpoznany na gruncie ┼Ťrodowiska o┼Ťwiatowo-wychowawczego. W szczeg├│lno┼Ťci rodzice i nauczyciele nie maj─ů ┼Ťwiadomo┼Ťci bezpiecze┼ästwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafi─ů diagnozowa─ç r├│┼╝norodnych zagro┼╝e┼ä tam wyst─Öpuj─ůcych i im przeciwstawia─ç. W publikacji przedstawione zosta┼éy przyczyny, objawy oraz skutki zagro┼╝e┼ä cyberprzestrzeni dla dzieci i m┼éodzie┼╝y. Om├│wiono dzia┼éania edukacyjne i profilaktyczne w ┼Ťrodowiskach o┼Ťwiatowo-wychowawczych w tym obszarze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13808 VI.12 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14770 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem ksi─ů┼╝ki jest analiza ┼║r├│de┼é i mechanizm├│w powstawania i rozwoju zagro┼╝e┼ä, ich skali, zasi─Ögu i dynamiki, a tak┼╝e tendencji rozwojowych nowych patologii spo┼éecznych i uzale┼╝nie┼ä. Analiza prezentowanych tekst├│w wskazuje na wielowymiarowo┼Ť─ç zjawiska, jakim s─ů wsp├│┼éczesne patologie. Dotycz─ů one zar├│wno zdrowia psychofizycznego, jak i aspekt├│w moralnych (m.in. prostytucja, pornografia, handel ┼╝ywym towarem, sekty, sponsoring), poznawczych i spo┼éecznych (oddzia┼éywania sekt i grup wyznaniowych, przemoc i agresja w grach komputerowych, mobbing, cyberbullying, infoholizm, zakupoholizm, bigoreksja, narkotyki i dopalacze). Prace zgrupowane s─ů w trzech cz─Ö┼Ťciach: patologie spo┼éeczne o charakterze globalnym, patologie spo┼éeczne w grupach spo┼éecznych oraz indywidualne patologie spo┼éeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12201 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Lex)
Na ksi─ů┼╝ce zb─Ödny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organ├│w administracji publicznej i jednostek samorz─ůdu terytorialnego, s─ůd├│w, prokuratury, policji i os├│b sprawuj─ůcych funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasi─Ögu mi─Ödzynarodowym. Zawarto w nim wyniki bada┼ä naukowych oraz ustalenia praktyk├│w dotycz─ůce kszta┼étowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami w┼éadz publicznych. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kszta┼étowania wizerunku podmiot├│w sfery publicznej, w szczeg├│lno┼Ťci w kontek┼Ťcie reputacji, to┼╝samo┼Ťci i zaufania. Dokonano szczeg├│┼éowej analizy takich zagadnie┼ä jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblemat├│w w dzia┼éaniach z zakresu public relations, czy te┼╝ wykorzystanie systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů (ISO). Cz─Ö┼Ť─ç druga zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona komunikacji jako podstawie dzia┼éa┼ä public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli w┼éadz z obywatelami oraz specyfik─Ö kontakt├│w z mass mediami. Om├│wiono narz─Ödzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a tak┼╝e komunikacyjne znaczenie wydarze┼ä, m.in. imprez o charakterze masowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13285 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy wi─Ökszo┼Ťci prac.
Publikacja jest dzie┼éem zbiorczym zawieraj─ůcym 23 artyku┼éy przygotowane przez autor├│w oraz zespo┼éy autorskie. Monografia w doskona┼éy spos├│b uzupe┼énia istniej─ůc─ů na rynku literatur─Ö z zakresu marketingowego zarz─ůdzania organizacjami sportowymi. W poszczeg├│lnych rozdzia┼éach s─ů prezentowane interesuj─ůce wyniki prowadzonych bada┼ä naukowych. S─ů tak┼╝e zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemy┼Ťlenia, obserwacje zwi─ůzane z doskonaleniem metod i narz─Ödzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Siln─ů stron─ů opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli ca┼éo┼Ťciowego spojrzenia na poszczeg├│lne obszary marketingu oraz zarz─ůdzania. Zalet─ů monografii jest r├│wnie┼╝ powi─ůzanie tre┼Ťci rozwa┼╝a┼ä z najnowszymi trendami, kt├│re s─ů obserwowane w marketingowym zarz─ůdzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez w─ůtpienia b─Ödzie wykorzystywana przez szeroki kr─ůg odbiorc├│w. B─Öd─ů w┼Ťr├│d nich nie tylko przedstawiciele przedsi─Öbiorstw i organizacji sportowych, ale tak┼╝e studenci uczelni wy┼╝szych. To oni, jako absolwenci, zasil─ů z czasem kadry pracuj─ůce na rzecz zarz─ůdzania marketingowego w sporcie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 19844 XIX.1
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Opracowanie sk┼éada si─Ö z 14 odr─Öbnych artyku┼é├│w skupionych wok├│┼é wykorzystania nowoczesnych zasad zarz─ůdzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarz─ůdzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Ca┼éo┼Ť─ç nabiera szczeg├│lnego znaczenia w kontek┼Ťcie nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Us┼éugach Turystycznych oraz Euro 2012.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13809 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again