Form of Work
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(14)
available
(8)
unavailable
(3)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(9)
Czytelnie
(15)
Author
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Charkowska Katarzyna
(1)
Datko Marek
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Gardian Renata
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Janiszewska Izabela (1983- )
(1)
Jedel Joanna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Matecki Piotr
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Moska Waldemar (1962- )
(1)
Strugarek Jan
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Waszyńska Katarzyna (1972- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(3)
SPONSORING
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
KOBIETA
(2)
MARKETING
(2)
PROSTYTUCJA
(2)
SPORT
(2)
Sponsoring
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
ANOREKSJA
(1)
BULIMIA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Handel kobietami
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KRAKÓW (woj. małopolskie)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing sportowy
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
NAŁÓG
(1)
Organizacje sportowe
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PEDOFILIA
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
Prostytucja
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Rezyliencja
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
Sponsoring seksualny
(1)
Sport
(1)
Studenci
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARSZAWA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(3)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(3)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Kultura fizyczna i sport
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 results Filter
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8563 VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9985 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Wrzask / Izabela Janiszewska. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2020. - 397, [1] strona ; 21 cm.
Niezależna reporterka Larysa Luboń wpada na trop sadystycznego sponsora, mężczyzny płacącego studentkom za brutalny seks. Tymczasem ekscentryczny policjant Bruno Wilczyński usiłuje rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci młodej dziewczyny, która niepokojąco przypomina mu pewną sprawę sprzed lat. Każde z nich jest całkowicie oddane swojej pracy i zrobi wszystko, aby dotrzeć do prawdy. Niezależnie od ceny, którą przyjdzie im po drodze zapłacić. Na zawsze połączy ich osoba tego trzeciego - mężczyzny pozbawionego sumienia, więźnia własnych obsesji. Tylko jak mogą odnaleźć człowieka, który od lat oficjalnie nie istnieje?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19704 XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 173-185.
Adresatami książki są bezpośredni i pośredni uczestnicy rynku sportu, a wszczególności zarządy, czlonkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska, ludzie nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania sportem, studenci zarówno studiów licencjackich jak i magisterskich oraz doktorankich. Publikacja stanowi przyczynek do rozważań dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18903 XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9069 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10661 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mają w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono uwagę na: strategię sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12268 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13392 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 283)
Bibliografia, netografia na stronach 301-324.
Praca o charakterze interdyscyplinarnym wpisuje się w humanistyczno-społeczny dyskurs wokół prostytucji kobiet. Autorka wszechstronnie opisuje aspekty historyczne, obyczajowe, prawne, uwarunkowania psychiczne i społeczne wiążące się z prostytucją kobiet, a także jej najnowsze formy w zmieniającym się świecie. Autorka przyjęła założenie, że charakter i zakres prostytucji stanowi odzwierciedlenie istniejących w danym społeczeństwie zjawisk społeczno-kulturowych. W tym procederze, podobnie jak w soczewce, skupia się całokształt zmiennych związanych seksualnością człowieka, takich jak role płciowe, normy, stereotypy czy przemoc seksualna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18459 VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18458 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 200-202, wykaz aktów prawnych s. 203-[205].
Publikacja dotyczy organizacji masowych imprez sportowych, rekreacyjnych i turystycznych. Omówione zostały podstawy prawne organizowania imprez o charakterze rekreacyjno-sportowym oraz zasady ich planowania; ekonomiczne przesłanki organizacji imprez; rodzaje oraz zasady organizowania i prowadzenia imprez rekreacyjnych; gry rekreacyjne i sportowe jako elementy aktywności fizycznej w czasie wolnym. Książka powinna zainteresować nie tylko studentów kierunku turystyka i rekreacja, ale także wszystkich zajmujących się na co dzień organizacją tego typu imprez.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12439 XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12438 XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest poświęcona badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością podkreślając, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą publikacji jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podręcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotność, aktualność, nowatorstwo i wyjątkowość [...] Wyjątkowość pracy legitymuje luka tematyczna zagadnień public relations w polskiej literaturze, która dotychczas nie przedstawiła zbiorczo tych zagadnień zarówno w ujęciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywała na powiązanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, elementy zarządzania marką, prawne aspekty zarządzania marką, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11150 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686 IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. [257]-272.
Prezentowana monografia jest pracą interdyscyplinarną łączącą wiedzę pedagogiczną, psychologiczną oraz społeczną. Książka podejmuje w swych treściach nowy obszar, w dużej mierze nie rozpoznany na gruncie środowiska oświatowo-wychowawczego. W szczególności rodzice i nauczyciele nie mają świadomości bezpieczeństwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafią diagnozować różnorodnych zagrożeń tam występujących i im przeciwstawiać. W publikacji przedstawione zostały przyczyny, objawy oraz skutki zagrożeń cyberprzestrzeni dla dzieci i młodzieży. Omówiono działania edukacyjne i profilaktyczne w środowiskach oświatowo-wychowawczych w tym obszarze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13808 VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14770 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem książki jest analiza źródeł i mechanizmów powstawania i rozwoju zagrożeń, ich skali, zasięgu i dynamiki, a także tendencji rozwojowych nowych patologii społecznych i uzależnień. Analiza prezentowanych tekstów wskazuje na wielowymiarowość zjawiska, jakim są współczesne patologie. Dotyczą one zarówno zdrowia psychofizycznego, jak i aspektów moralnych (m.in. prostytucja, pornografia, handel żywym towarem, sekty, sponsoring), poznawczych i społecznych (oddziaływania sekt i grup wyznaniowych, przemoc i agresja w grach komputerowych, mobbing, cyberbullying, infoholizm, zakupoholizm, bigoreksja, narkotyki i dopalacze). Prace zgrupowane są w trzech częściach: patologie społeczne o charakterze globalnym, patologie społeczne w grupach społecznych oraz indywidualne patologie społeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12201 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13285 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. 19844 XIX.1
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz Euro 2012.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13809 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again