Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(19)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(19)
available
(15)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(19)
Author
Armstrong Gary
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Bryła Paweł (ekonomia)
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
D─ůbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Eason Adam
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Klimek Jan
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nowakowski Eligiusz Wojciech
(1)
Panowicz-Lipska Janina
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Pfaff J├│zef
(1)
Poleszak Marek
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Raich Mario
(1)
Rojek Miłosz
(1)
Rokicka Gra┼╝yna
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Strojek-Filus Marzena
(1)
Varian Hal R
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Audience Group
Biegli rewidenci
(1)
Ksi─Ögowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(4)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(3)
HANDEL
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
REKLAMA
(2)
Finanse
(1)
Handel
(1)
INNOWACJE
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MERCHANDISING
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Marketing
(1)
Mi─Ödzynarodowe Standardy Sprawozdawczo┼Ťci Finansowej
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRAWO ZOBOWI─äZANIOWE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Produkt regionalny
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
Rachunkowo┼Ť─ç
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
┼╗ywno┼Ť─ç
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(3)
Francja
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(2)
Podr─Öcznik
(2)
MARKETING
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
19 results Filter
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka Mario Raicha i Jana Klimka ma w du┼╝ym stopniu wymiar symboliczny. Napisali j─ů wsp├│lnie Szwajcar i Polak. Ich praca mia┼éa swoje korzenie w do┼Ťwiadczeniach przedsi─Öbiorczo┼Ťci szwajcarskiej, ale do┼Ťwiadczenia te zosta┼éy ju┼╝ poddane niezwykle interesuj─ůcej i tw├│rczej konfrontacji z realiami polskimi. Warsztaty przygotowane przez do┼Ťwiadczonych przedsi─Öbiorc├│w szwajcarskich dla ich m┼éodszych koleg├│w, adept├│w sztuki przedsi─Öbiorczo┼Ťci, trafi┼éy do Polski i sta┼éy si─Ö tutaj sposobem zdobywania wiedzy przez przedsi─Öbiorc├│w polskich. W rezultacie nie brak ju┼╝ w Polsce ma┼éych i ┼Ťrednich firm, kt├│re dla swego stylu dzia┼éania wprowadzi┼éy szwajcarskie wzory.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.226 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-160.
┼Üwiatowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j dzi─Öki oferowaniu korzystniejszych warunk├│w handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producent├│w i pracownik├│w najubo┼╝szych kraj├│w. Autorki przedstawi┼éy: Sprawiedliwy Handel jako now─ů inicjatyw─Ö rozwojow─ů, instytucjonalizacj─Ö i rozw├│j sprzeda┼╝y produkt├│w Sprawiedliwego Handlu, rynek produkt├│w Sprawiedliwego Handlu w Polsce, biznes wobec inicjatywy Sprawiedliwego Handlu oraz perspektywy rozwoju idei i rynku produkt├│w Sprawiedliwego Handlu. Ksi─ů┼╝ka ta jest przeznaczona dla konsument├│w, kt├│rzy odznaczaj─ů si─Ö coraz wi─Öksz─ů ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů i wra┼╝liwo┼Ťci─ů zwi─ůzan─ů ze zjawiskami zachodz─ůcymi we wsp├│┼éczesnej gospodarce. Mo┼╝e te┼╝ by─ç przydatna dla wyk┼éadowc├│w, doktorant├│w i student├│w ekonomii, zarz─ůdzania, marketingu, socjologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19840 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki spos├│b, by ten go kupi┼é. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy wprowadza czytelnika w ┼Ťwiat merchandisingu. Letura zaczyna si─Ö od definicji poj─Öcia, jego historii oraz trend├│w rozwojowych w Polsce i na ┼Ťwiecie. Nast─Öpnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decyduj─ůce o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby nam├│wienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarz─ůdza─ç sprzeda┼╝─ů, by odnie┼Ť─ç sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzgl─Ödniaj─ůcy sytuacj─Ö zwi─ůzan─ů z wej┼Ťciem Polski do Unii Europejskiej i post─Öpuj─ůc─ů globalizacj─ů. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzeda┼╝y, formu┼éowanie strategii sprzeda┼╝y, organizowanie procesu sprzeda┼╝y, kierowanie bie┼╝─ůc─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů sprzedawc├│w, kontrola, analiza i ocena dzia┼éalno┼Ťci sprzedawc├│w. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: przejrzysta struktura wyk┼éadu i przyst─Öpny j─Özyk, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, s┼éowniczek wa┼╝niejszych termin├│w, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12517 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç poprzez konwersacj─Ö? Czy zdajesz sobie spraw─Ö z tego, jak bardzo mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç Ci si─Ö j─Özyk cia┼éa? Czy wierzysz, ┼╝e da si─Ö wp┼éywa─ç na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwy┼╝szej jako┼Ťci. Stosuj─ůc zaskakuj─ůco proste, ale celnie wymierzone ┼Ťrodki przekazu, zdo┼éasz oczarowa─ç swych rozm├│wc├│w, przyci─ůgn─ů─ç ich i przekona─ç do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferowa─ç. Kim jest hipnotyczny negocjator? To cz┼éowiek budz─ůcy zaufanie. Got├│w podzieli─ç si─Ö swoj─ů wiedz─ů i praktyczn─ů rad─ů. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To cz┼éowiek, kt├│ry stosuj─ůc eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dob├│r s┼é├│w i perswazj─Ö, potrafi przekona─ç do siebie najwi─Ökszego nawet sceptyka. Ksi─ů┼╝ka ta powsta┼éa z my┼Ťl─ů o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono j─ů z my┼Ťl─ů o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolno┼Ťci komunikacyjnych, lecz na bardzo szczeg├│lnych zasadach - by nikt nawet nie zdawa┼é sobie sprawy z tego, ┼╝e w┼éa┼Ťnie co┼Ť forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi odniesienie do najwa┼╝niejszych decyzji marketingowych przedsi─Öbiorstw, dotycz─ůcych segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru w┼éa┼Ťciwego zestawu narz─Ödzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzeda┼╝y. Przewidziana jako podr─Öcznik, jest jednak adresowana nie tylko do student├│w uczelni ekonomicznych, ale r├│wnie┼╝ do pracownik├│w prowadz─ůcych analizy marketingowe w przedsi─Öbiorstwach lub agencjach bada┼ä marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11932 XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzeda┼╝y skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Ksi─ů┼╝ka prezentuje aktualne informacje s┼éu┼╝─ůce budowaniu strategii zwi─Ökszania udzia┼éu firm w bardzo szybko rosn─ůcym rynku oraz wspiera Czytelnik├│w w procesie wypracowania w┼éasnych, efektywnych metod dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12251 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
ÔÇ×Sprzeda┼╝, marketing, biznes. Regu┼éy i realiaÔÇŁ to pozycja obowi─ůzkowa dla os├│b zwi─ůzanych z szeroko poj─Ötym handlem. Pocz─ůtkuj─ůcym przedsi─Öbiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzeda┼╝y i pomo┼╝e zbudowa─ç swoj─ů koncepcj─Ö biznesu, za┼Ť czynnym handlowcom pozwoli uporz─ůdkowa─ç wiedz─Ö i sk┼éoni do przemy┼Ťle┼ä i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzeda┼╝owych. Autor ┼é─ůczy dyscyplin─Ö wywodu naukowego z lekko┼Ťci─ů pi├│ra i erudycj─ů, a jako do┼Ťwiadczony przedsi─Öbiorca urozmaica tekst ksi─ů┼╝ki licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia i relacjami z osobistych do┼Ťwiadcze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-407.
Praca sk┼éada si─Ö z trzech rozdzia┼é├│w. Pierwszy rozdzia┼é dotyczy zagadnie┼ä terminologicznych, jak r├│wnie┼╝ zawiera om├│wienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono si─Ö na przedstawieniu w┼éasnych bada┼ä empirycznych w┼Ťr├│d sprzedawc├│w produkt├│w regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu pr├│bach, obejmuj─ůcych kierownik├│w sklep├│w spo┼╝ywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punkt├│w sprzeda┼╝y detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizuj─ůcych si─Ö w dystrybucji produkt├│w regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiad├│w pog┼é─Öbionych i analizy zawarto┼Ťci ich stron internetowych. Ostatni rozdzia┼é pracy po┼Ťwi─Öcony jest prezentacji w┼éasnych wynik├│w bada┼ä w dwu pr├│bach konsument├│w: reprezentatywnej dla doros┼éych mieszka┼äc├│w Polski i z┼éo┼╝onej z m┼éodych i wykszta┼éconych konsument├│w. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikacj─Ö hipotez badawczych dotycz─ůcych zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy kluczowymi zmiennymi. W aneksie om├│wiono europejskie oznaczenia jako┼Ťci produkt├│w regionalnych i ekologicznych, jak r├│wnie┼╝ wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczeg├│lnie w Polsce i we Francji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18447 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18446 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů odpowiedzi na pytanie o drog─Ö, jak─ů obieraj─ů organizacje, g┼é├│wnie przedsi─Öbiorstwa, chc─ůce w ┼Ťwiadomy spos├│b tworzy─ç przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç monografii, sk┼éadaj─ůca si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w, podejmuje problematyk─Ö znaczenia informacji, wiedzy oraz jako┼Ťci kapita┼éu ludzkiego dla budowania potencja┼éu konkurencyjnego przedsi─Öbiorstwa. Druga cz─Ö┼Ť─ç monografii, na kt├│r─ů sk┼éadaj─ů si─Ö cztery rozdzia┼éy, koncentruje si─Ö na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjno┼Ťci organizacyjnej i procesowej przedsi─Öbiorstwa. Trzecia "sze┼Ťciorozdzia┼éowa" cz─Ö┼Ť─ç monografii po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa tworzeniu efektywnych kana┼é├│w dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14049 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14920 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony 369-373.
Znajomo┼Ť─ç narz─Ödzi i metod analizy finansowej jest niezb─Ödna w zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwem, zar├│wno przy ocenie efektywno┼Ťci dokona┼ä, jak i przy trafnym podejmowaniu decyzji dotycz─ůcych przysz┼éo┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Zakres przedmiotowy niniejszej ksi─ů┼╝ki obejmuje cztery najwa┼╝niejsze obszary analizy finansowej, czyli: teoretyczno-merytoryczne podstawy analizy finansowej; metody i narz─Ödzia analizy zasob├│w maj─ůtkowych i kapita┼éowych oraz przychod├│w, koszt├│w i wynik├│w finansowych w wymiarze bezwzgl─Ödnym; analiz─Ö wska┼║nikow─ů obejmuj─ůc─ů analiz─Ö rentowno┼Ťci, p┼éynno┼Ťci finansowej, zad┼éu┼╝enia i sprawno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; ocen─Ö zdolno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa do rozwoju. W ksi─ů┼╝ce ukazano analiz─Ö finansow─ů w uj─Öciu retro- i prospektywnym. Po┼é─ůczono wi─Öc ocen─Ö przesz┼éo┼Ťci z przysz┼éo┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17293 [Magazyn 1], P.17292 [Magazyn 1], P.14756 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14755 VIII.5 [Wypo┼╝yczalnia C], P.13533 VIII.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14565 VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie ┼Ťwiatowego bestsellera. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przez dw├│ch znakomitych i znanych na ca┼éym ┼Ťwiecie specjalist├│w z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty spos├│b szczeg├│┼éowo prezentuje wszystkie najwa┼╝niejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdra┼╝ania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wyb├│r ┼Ťrodk├│w zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzeda┼╝y oraz cen, zarz─ůdzanie kana┼éami dystrybucji, zarz─ůdzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdra┼╝ania planu i sposoby ich rozwi─ůzywania, sposoby pomiaru efektywno┼Ťci planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia s─ů zilustrowane licznymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w, a praktyczne wskaz├│wki i formularze u┼éatwi─ů wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Ka┼╝dy rozdzia┼é zawiera r├│wnie┼╝ pytania i ─çwiczenia pomagaj─ůce czytelnikowi w przyswojeniu materia┼éu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(RRR - Rachunkowo┼Ť─ç)
Bibliografia na stronach 315-317, wykaz akt├│w prawnych na stronach 11-12. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi nowatorskie podej┼Ťcie wprowadzaj─ůce do rachunkowo┼Ťci. Uwzgl─Ödnia podstaw─Ö prawn─ů MSR/MSSF, podczas gdy podobnego typu opracowania s─ů podporz─ůdkowane tylko regulacjom Ustawy o rachunkowo┼Ťci. Publikacja omawia specyfik─Ö MSR/MSSF ju┼╝ na etapie identyfikacji i klasyfikacji sk┼éadnik├│w maj─ůtku, kapita┼é├│w, element├│w wyniku finansowego oraz jego zakresu, polityki rachunkowo┼Ťci, w tym zak┼éadowego planu kont i tym podobnych zagadnie┼ä. Co istotne autorzy uwzgl─Ödnili w niej wszystkie najnowsze zmiany w prawie bilansowym. Warto zwr├│ci─ç uwag─Ö, ┼╝e ksi─ů┼╝ka jest dostosowana do struktury ciesz─ůcego si─Ö od lat nies┼éabn─ůcym zainteresowaniem podr─Öcznika ÔÇ×Rachunkowo┼Ť─ç finansowa z uwzgl─Ödnieniem MSSFÔÇŁ pod redakcj─ů naukow─ů J├│zefa Pfaffa, stanowi─ůc razem z nim sp├│jn─ů i logiczn─ů ca┼éo┼Ť─ç z punktu widzenia procesu dydaktycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17347 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18013 VIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18012 VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Intermediate microeconomics : a modern approach, 2010.
Indeks.
Kultowy podr─Öcznik do kursu ┼Ťredniego mikroekonomii i ekonomii mened┼╝erskiej. Zalety podr─Öcznika: uk┼éad podr─Öcznika zawiera kilka r├│wnoleg┼éych ┼Ťcie┼╝ek, kt├│re czyni─ů go przydatnym do prowadzenia kurs├│w na r├│┼╝nych poziomach: od podstawowego, przez ┼Ťredniozaawansowany, a┼╝ do zaawansowanego; autor nie tylko opisuje poj─Öcia i zdarzenia, lecz "otwiera" przed czytelnikiem kolejne drzwi prowadz─ůce do poznania tajemnic spraw codziennych zwykle nie┼é─ůczonych z zagadnieniami ekonomicznymi; z podr─Öcznika mog─ů korzysta─ç studenci o r├│┼╝nym stopniu znajomo┼Ťci matematyki, w g┼é├│wnym toku wyk┼éadu nie jest bowiem wykorzystywany rachunek r├│┼╝niczkowy, wiele rozdzia┼é├│w dope┼éniaj─ů dodatki matematyczne; konsekwentnie jest prezentowane uj─Öcie funkcjonalne, w kt├│rym zdarzenia gospodarcze s─ů ukazywane przez pryzmat ich wsp├│lnego problemu, nawet gdy dotycz─ů r├│┼╝nych dziedzin gospodarki, co uczy uniwersalnego my┼Ťlenia ekonomicznego; w analizie zosta┼é uwzgl─Ödniony nie tylko wp┼éyw czynnik├│w stricte ekonomicznych, lecz tak┼╝e takich jak: niepewno┼Ť─ç, nier├│wna informacja czy s┼éabo┼Ť─ç ludzkiego charakteru i instytucji, co zbli┼╝a podr─Öcznik do ├Ącodziennego ┼╝ycia├Â. Nowe wydanie zosta┼éo wzbogacone o nowe rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone teorii gier oraz ekonomii behawioralnej, mikroekonomiczn─ů koncepcj─Ö przetarg├│w, aktualne, ciekawe przyk┼éady.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13656 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13655 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14673 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podr─Öczniki Prawnicze)
Bibliogr. s. XXIII. Indeks.
Podr─Öcznik jest kontynuacj─ů podr─Öcznika "Zobowi─ůzania - cz─Ö┼Ť─ç og├│lna", wraz z kt├│rym obejmuje pe┼ény wyk┼éad z prawa zobowiaza┼ä. W podr─Öczniku om├│wiono m.in. umowy: reguluj─ůce przeniesienie praw, reguluj─ůce u┼╝ywanie rzeczy i ┼Ťwiadczenie us┼éug, dotycz─ůce stosunk├│w kredytowych i zabezpieczenia wierzytelno┼Ťci, o funkcji alimentacyjnej, umow─Ö ubezpieczenia, umow─Ö sp├│┼éki. Wydanie uwzgl─Ödnia m.in. zmiany w zakresie najmu lokali, wynikaj─ůce z nowelizacji ustawy o ochronie praw lokator├│w, zmiany wprowadzone ustaw─ů o kredycie konsumenckim, ustaw─ů o grach hazardowych. Podr─Öcznik zawiera najnowsz─ů literatur─Ö i orzecznictwo.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12563 X.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13670 X.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 131-135.
Niniejsza praca ma za zadanie teoretyczn─ů analiz─Ö efektywno┼Ťci rynku kapita┼éowego i okre┼Ťlenie wp┼éywu na t─Ö efektywno┼Ť─ç sprzeda┼╝y kr├│tkiej. Nie mniej wa┼╝nym celem jest pomoc w zrozumieniu zasad stosowania sprzeda┼╝y kr├│tkiej i jej wp┼éywu na ryzyko portfela, a tak┼╝e na popraw─Ö efektywno┼Ťci rynku kapita┼éowego. Do realizacji tego celu konieczne jest okre┼Ťlenie rynku kapita┼éowego oraz praw funkcjonuj─ůcych na tym rynku. Analizowane s─ů teorie wyceny aktyw├│w kapita┼éowych, bez kt├│rych nie ma teorii finans├│w korporacji. Ponadto celem jest zapoznanie z sam─ů metod─ů sprzeda┼╝y kr├│tkiej i podstawami prawnymi tej metody. Innym zadaniem jest pokazanie ryzyka inwestycji w przypadku wyst─Öpowania sprzeda┼╝y kr├│tkiej oraz opis szerszego spektrum metod inwestycji stoj─ůcych przed inwestorami w przypadku dopuszczenia tej metody do inwestowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11294 VIII.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12417 VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwyk┼éy przewodnik po zasadach i praktykach obowi─ůzuj─ůcych w marketingu terenowym. Autorzy opisuj─ů szczeg├│┼éowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzeda┼╝ bezpo┼Ťredni─ů, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzi─Öki ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, kiedy i w jaki spos├│b warto si─Öga─ç po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzy─ç ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotycz─ůcych skutecznego stosowania narz─Ödzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu dzia┼éa┼ä promocyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12161 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again