Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Armstrong Gary
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
REKLAMA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W ksi─ů┼╝ce Autorzy mawiaj─ů klasyczna kompozycj─Ö narz─Ödzi promocji, a wi─Öc reklam─Ö, public relations, promocj─Ö sprzeda┼╝y, merchandising, opakowanie, sprzeda┼╝ osobist─ů, marketing bezpo┼Ťredni, sponsoring oraz imprezy targowo-wystawiennicze, wzbogacon─ů o problematyk─Ö komunikacji marketingowej w Internecie i gad┼╝et├│w promocyjnych. Przedstawili tak┼╝e proces budowy nowoczesnego programu komunikacji oraz wizerunku i systemu identyfikacji przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4699.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5088.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11836.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again