Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(209)
Forma i typ
Książki
(202)
Publikacje naukowe
(10)
E-booki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(205)
tylko na miejscu
(193)
wypożyczone
(9)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(95)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(120)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(193)
Autor
Mruk Henryk
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(3)
Dawidczyk Andrzej
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Pająk Kazimierz (1953- )
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Barska Anetta
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Danilkiewicz Andrzej
(2)
Dec-Kisiel Katarzyna
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Golińska Agata
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
Gryz Jarosław
(2)
Jakubczak Ryszard (1951- )
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kawałko Bogdan
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(2)
Koziej Stanisław (1943- )
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Krupski Rafał
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Niemczyk Jerzy
(2)
Ostroga Jacek
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Skwarek Dorota
(2)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(2)
Szewczuk Adam (1945-2011)
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Wilczewska Anna
(2)
Wyrwa Joanna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zelek Aneta
(2)
Zielińska Magdalena
(2)
Zioło Magdalena
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Acharya Amitav (1962- )
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Balcerowicz Bolesław (1943- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bigos Paulina
(1)
Biliński Witold
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borowiec Jan (1952- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Bąk Henryk
(1)
Bąk Tadeusz Władysław (1960- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chojnacka Ewa (ekonomia)
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Coulton Gary
(1)
Cowling Alan
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Datko Marek
(1)
Dej Magdalena
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Dworak Janusz
(1)
Elkin Paul M
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fic Maria
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(104)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(209)
Język
polski
(208)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Handlowcy
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rolnicy
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(33)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(28)
MARKETING
(23)
ZARZĄDZANIE
(18)
MARKETING STRATEGICZNY
(11)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(10)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(9)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(8)
UNIA EUROPEJSKA
(8)
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE
(6)
GOSPODARKA TERENOWA
(5)
KADRY
(5)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(5)
INNOWACJE
(4)
KONKURENCJA
(4)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(4)
NATO
(4)
Rozwój regionalny
(4)
TURYSTYKA
(4)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Innowacje
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Marketing
(3)
ORGANIZACJA
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
ROZWÓJ REGIONALNY
(3)
USŁUGI
(3)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(2)
PLANOWANIE REGIONALNE
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
POLSKA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(2)
RYNEK FINANSOWY
(2)
Rewitalizacja
(2)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(2)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strategia
(2)
Transport
(2)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
Absorpcja
(1)
BANKI
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
FINANSE
(1)
FINANSE PUBLICZNE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
Handel elektroniczny
(1)
INFORMACJA GOSPODARCZA
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
2001-0
(6)
1989-
(4)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
LUBELSKIE, województwo (od 1999)
(2)
CHINY
(1)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Słowacja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(39)
Podręcznik
(22)
PODRĘCZNIKI
(9)
Opracowanie
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(3)
Monografia
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
strategia
(82)
strategia marketingowa
(53)
przedsiębiorstwo
(44)
marketing
(33)
strategia rozwoju
(30)
zarządzanie
(23)
zarządzanie strategiczne
(22)
badania marketingowe
(15)
bezpieczeństwo narodowe
(15)
konkurencyjność
(15)
promocja
(15)
komunikacja marketingowa
(14)
produkt
(13)
reklama
(13)
marka
(12)
strategia bezpieczeństwa narodowego
(12)
zarządzanie marketingowe
(12)
Strategia Lizbońska
(11)
analiza SWOT
(11)
planowanie strategiczne
(11)
rozwój lokalny
(11)
cena
(10)
dystrybucja
(10)
organizacja
(10)
Unia Europejska
(9)
konsument
(9)
motywowanie pracowników
(9)
plan marketingowy
(9)
planowanie marketingowe
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(9)
przywództwo
(8)
public relations
(8)
strategia finansowa
(8)
segmentacja rynku
(7)
analiza strategiczna
(6)
cykl życia produktu
(6)
innowacje
(6)
logistyka
(6)
marketing-mix
(6)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(6)
misja firmy
(6)
polityka bezpieczeństwa
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
wizja firmy
(6)
NATO
(5)
bezpieczeństwo ekonomiczne
(5)
bezpieczeństwo międzynarodowe
(5)
firma
(5)
globalizacja
(5)
innowacyjność
(5)
konkurencja
(5)
kontrola
(5)
kultura organizacyjna
(5)
marketing terytorialny
(5)
negocjacje
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
outsourcing
(5)
przedsiębiorczość
(5)
rozwój regionalny
(5)
samorząd terytorialny
(5)
struktura organizacyjna
(5)
turystyka
(5)
usługi
(5)
zachowania konsumenckie
(5)
zarządzanie ryzykiem
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
bezpieczeństwo ekologiczne
(4)
bezpieczeństwo publiczne
(4)
bezpieczeństwo społeczne
(4)
biznesplan
(4)
etyka biznesu
(4)
finanse
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
internacjonalizacja
(4)
klaster
(4)
komunikacja interpersonalna
(4)
konflikt
(4)
marketing bezpośredni
(4)
marketing międzynarodowy
(4)
marketing strategiczny
(4)
marketing usług
(4)
modele biznesowe
(4)
planowanie
(4)
podejmowanie decyzji
(4)
polityka gospodarcza
(4)
produkt turystyczny
(4)
region turystyczny
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
siły zbrojne
(4)
strategia obronności
(4)
województwo lubelskie
(4)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Internet
(3)
Polska
(3)
benchmarking
(3)
controlling
(3)
finansowanie
(3)
gmina
(3)
handel detaliczny
(3)
handel hurtowy
(3)
209 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 264-268.
Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj przedsiębiorstwa handlowe. Ponadto Autor ukazuje prawdopodobne kierunki ewolucji nowoczesnego handlu i towarzyszące im działania marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9859.IX.13 [Magazyn 1], P.8459 [Magazyn 1], P.8460 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8458.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9858.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Słowo kluczowe: NATO strategia
Bibliogr. s. 351-391. Indeksy.
Jest to pierwsza w Polsce naukowa synteza ciągłości i zmian w strategii i doktrynie politycznej NATO w okresie zimnej wojny. Koncepcje Sojuszu Północnoatlantyckiego dostosowywane były do nowych wyzwań i zagrożeń w dwubiegunowym świecie: od tarczy i miecza i strategii zmasowanego odwetu do elastycznej odpowiedzi, raportu Harmela i polityki odprężenia. Autor monografii Robert Kupiecki, badacz, analityk i dyplomata, potrafił z ogromną kompetencją wydobyć to, co składa się na kulturę strategiczną Sojuszu - na model wspólnoty obronnej demokratycznych państw Zachodu. Otrzymaliśmy dzieło, którego wartość trudno przecenić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15665.X.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 109-115.
Koncepcja zarządzania dynamicznego pozwala menedżerom sformułować właściwy sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa, który na bieżąco dostosowuje się do zmian na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Wdrażanie tej koncepcji w organizacjach umożliwia kadrze kierowniczej: - identyfikację poszczególnych czynników determinujących rozwój firmy w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej, - całościową analizę działalności firmy i jej otoczenia, - zapewnienie stałego dostępu do syntetycznej, bieżącej i rzetelnej wiedzy niezbędnej menedżerom w procesie podejmowania decyzji, - szybką reakcję na zmiany zachodzące wewnątrz i zewnątrz organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10321.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to drugie, zmienione wydanie cenionego i poszukiwanego podręcznika. Autor w sposób przystępny i zwięzły przedstawił najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem skutecznej strategii firmy, poczynając od istoty strategii i jej wpływu na osiąganie sukcesów przez strategiczną analizę firmy i rynku, na którym ona działa, aż do metod tworzenia skutecznych strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1127 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1129.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1128.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia organizacji stanowi nowatorskie ujęcie problematyki strategicznych wyborów, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy oraz omówił procedury budowy i wdrożenia strategii w warunkach, w jakich obecnie działają firmy światowe i polskie. Książka jest onbowiązkową lekturą i przewodnikiem zarówno dla menedżerów i doradców, jak i dla studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2344.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 321.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce opisano miejsce i rolę public relations w zarządzaniu firmą. Łącząc różne modele i teorie zarządzania, autorka omówiła tworzenie skutecznych strategii PR w kontekście m.in. zarządzania strategicznego firmą, działania kierownictwa firmy, zarządzania zasobami ludzkimi, działalności marketingowej firmy, wpływu globalizacji na działania PR oraz ich skuteczność. Książka jest adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR zajmujących się na co dzień kształtowaniem wizerunku firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5015 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6044.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 208)
Bibliogr. przy art.
Komunikacja rynkowa stanowi coraz częściej podstawowy obszar zainteresowań wielu pracowników nauki zajmujących się marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter skłania do refleksji nad rolą i znaczeniem tego obszaru aktywności przedsiębiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodzące procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozwój nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozwój mediów społecznościowych, a także rosnące znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsięwzięć biznesowych i budowaniu relacji na rynku powodują że komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w działalności podmiotów na rynku. Stąd też pojawia się w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnień pozwalające na wyciąganie wniosków i uogólnień dotyczących prawidłowości zachodzących w obszarze procesów i narzędzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa działające na różnych rynkach. Podejmowane przez liczne ośrodki akademickie badania empiryczne dotyczące komunikacji rynkowej owocują coraz większym porządkowaniem pojęć i ustalaniem zależności między różnymi obszarami komunikacji rynkowej. (Wstęp)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13269.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-204
Mając na uwadze wzrastającą rolę korporacji ponadnarodowych w gospodarce światowej, zrozumienie różnych aspektów działalności ponadnarodowych ma ogromne znaczenie na świecie. Jednym z kierunków badań jest analiza strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych, która jest wiodąca w literaturze światowej. W Polsce do tej pory nie prowadzono rozbudowanych badań dotyczących strategii konkurencji korporacji ponadnarodowych oraz wpływu ich działalności na krajową gospodarkę wraz ze wszystkimi parametrami ekonomicznymi i społecznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10301.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-394.
"Specjaliści od zarządzania proponują wiele zupełnie różnych, a czasami wręcz sprzecznych sposobów rozstrzygania tych paradoksów strategicznych. Niejeden menedżer jest w związku z tym zdezorientowany i sceptycznie podchodzi do oferowanych rozwiązań, oczekując aż wyłoni się jeden powszechnie akceptowany standard. Nie ma jednak ""jednej słusznej metody"" - sztuka polega na właściwym połączeniu elementów poszczególnych podejść. W Syntezie strategii przybliżono najważniejsze zagadnienia sporne związane z powyższymi paradoksami oraz zestawiono dwa skrajne punkty widzenia, dopingując menedżerów do stworzenia własnej syntezy mającej zalety obu przeciwstawnych podejść. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni różnych typów, słuchaczy w szkołach zarządzania, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8799.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10272.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering business planning and strategy : the power and application of strategic thinking, 2007
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, co to jest analiza strategiczna, jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8850.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10372.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 307-327.
W książce pokazano internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Jest to odmienne podejście od stosowanego dotychczas, które skupiało się na zachowaniach firm wchodzących na rynki zagraniczne w formie zagranicznych inwestycji bezpośrednich. Autory omówili teoretyczne aspekty ekspancji zagranicznych firm oraz strategie firm lokalnych w obliczu tej ekspansji, a następnie przedstawili wyniki badań empirycznych nad strategiami polskich firm wobec firm z zagranicy dokonujących ekspansji na polski rynek oraz praktyczne implikacje dla strategii firm, samorządu gospodarczego i polityki gospodarczej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8803 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10276.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks s. 399-407
Tyt. oryg.: Logistics management and strategy : competing through the supply chain.
W świecie jutra przewaga konkurencyjna będzie po stronie tych przedsiębiorstw, które wykażą się lepszym refleksem w zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań końcowych nabywców. Ponieważ logistyka odgrywa kluczową rolę w tym procesie, sukces rynkowy w coraz większym stopniu zależy od umiejętności właściwego rozplanowania i zsynchronizowania przepływów rzeczowych i informacyjnych w płaszczyźnie wewnątrz- i międzyorganizacyjnej. Jest to bardzo trudne zadanie, bo oprócz ścisłej współpracy między różnymi działami przedsiębiorstwa wymaga także integracji procesów biznesowych realizowanych na całej długości łańcucha dostaw. Autorzy, posługując się licznymi przykładami, objaśniają szczegółowo problemy, z jakimi muszą się zmierzyć w tym zakresie menedżerowie - ze szczególnym uwzględnieniem kwestii globalizacji sieci logistycznych - i pokazują, jak je rozwiązywać z wykorzystaniem najnowszych koncepcji zarządzania logistyką i nowoczesnych technologii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8058 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9414.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9413.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników? Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię? Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić? Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników? Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a ojej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14300.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne myślenie w firmie / Franciszek Krawiec. - Warszawa : "Difin", 2003. - 228 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr.
Książka ta napisana została dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za całokształt biznesu firmy i studentów zarządzania strategicznego, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego firmą. W niniejszej pracy pod pojęciem firmy w gospodarce rynkowej rozumie się strategiczna jednostkę biznesową lub przedsiębiorstwo, które nabywa zasoby niezbędne do wytwarzania produktów i/lub świadczenia usług w celu zaspokojenia priorytetowych potrzeb odbiorców po cenach zapewniających zysk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8758.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 253-264
Praca zawiera bogaty zbiór wiedzy na temat przedsiębiorstw działających w sieci informatycznej. Ma realistyczny, doradczy i praktyczny charakter. Wiele jej wątków poparte jest przykładami z życia gospodarczego. Dużą wartość poznawczą mają rozważania na temat transformacji przedsiębiorstwa do gospodarki sieciowej, odbiorcy końcowego oraz marketingu relacji. W Polsce nie ma takiej pozycji bibliograficznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10297.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-196.
Książka ma charakter monografii naukowej, ale w niektórych fragmentach przekształca się w podręcznik, a także poradnik dla menedżerów. Stanowi wskazówkę, przy pomocy której zarząd przedsiębiorstwa może pomyślnie zarządzać i zapewnić ciągłość procesu kompleksowej zmiany poprzez opracowywanie najlepszych praktyk w dziedzinie przywództwa, koncentrację na odbiorcę, innowację nowych produktów usług, ciągłe usprawnianie procesu, zaangażowanie pracowników, mierzenie i ocenę stopnia poprawy wyników działalności biznesowej. Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę, zgodność ludzi i procesu w celu przeprowadzenia zasadniczej zmiany oraz zapewnienia ciągłości procesu jej implementacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje, że to, co było źródłem sukcesu firmy w przeszłości, nie musi być wyznacznikiem jej sukcesu w przyszłości, a w rzeczywistości może być przeszkodą i hamulcem dotarcia do nowej i lepszej przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10305.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy bardzo szczegółowo przedstawiają najważniejsze zagadnienia z teorii psychologii negocjacji oraz procesy prowadzące do rozwiązania konfliktów interpersonalnych i międzygrupowych. To znakomity, zwięzły i przystępny materiał szkoleniowy, który można wykorzystać w programie studiów, seminariów i specjalistycznych kursów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4961.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5564.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Essentials)
Nazwa aut. na s. [237].
Tyt. oryg.: Strategy : create and implement the best strategy for your business, 2005.
Bibliogr. s. 213-227. Indeks.
Opracowanie strategii polega na robieniu właściwych rzeczy, a jej wdrożenie - na właściwym robieniu rzeczy. Aby firma mogła odnieść sukces, oba te etapy strategii muszą być do siebie dopasowane i dobrze zarządzane. Niniejsza książka wykorzystuje ponaddwudziestoletnie badania i doświadczenia wielu ludzi - od wiodących myślicieli po strategów wojskowych dysponujących wiedzą i przydatnymi narzędziami, które są im niezbędne, aby mogli aktywnie i z odpowiednią pewnością siebie uczestniczyć w przygotowywaniu i realizacji własnej strategii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11095.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12064.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Strategic human resource management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
Książka ukazuje genezę, istotę i zakres strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Prezentuje aktualny stan wiedzy oraz wyniki badań w tej dziedzinie w celu analizy najistotniejszych zagadnień: pojęcie strategii, przegląd rodzajów i ewolucja zarządzania strategicznego; zależności między procesem strategicznym a zarządzaniem zasobami ludzkimi; wykorzystanie wiedzy i narzędzi z zakresu zarządzania strategicznego w procesie planowania i tworzenia strategii zasobów ludzkich; formułowanie podstawowych kryteriów efektywności zarządzanie strukturą organizacji, jej kulturą oraz zmianami; integracja działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi dla stworzenia programu strategicznego, wspomagana przez koncepcję uczenia się organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2906.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki sposób określać odbiorcę planu, rozpoznawać rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki sposób napisać przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej