Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Komor Marcin
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
Europejskie Rynki Wewnętrzne
(1)
Unia Europejska
(1)
euromarketing
(1)
polityka gospodarcza
(1)
startegia euromarketingu-mix
(1)
strategia euroceny
(1)
strategia eurodystrybucji
(1)
strategia europroduktu
(1)
strategia europromocji
(1)
strategia konkurencji
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Głównym celem książki jest sformułowanie podstaw koncepcji euromarketingowej oraz wyjaśnienie znaczenia i funkcjonowania euromarketingu w ramach Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Zamierzeniem pracy w warstwie poznawczej jest identyfikacja celów i strategii marketingowych oraz orientacji marketingowej przedsiębiorstw prowadzących aktywną działalność gospodarczą na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych uczelni wyższych, niepublicznych szkół wyższych i szkół biznesu oraz studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu tematyki europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4397.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej