Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(7)
only on-site
(7)
unavailable
(4)
Branch
Magazyny
(6)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(7)
Author
Chojnacka Ewa (ekonomia)
(1)
Duliniec Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Ko┼éosowska Bo┼╝ena (1956- )
(1)
Krupski Rafał
(1)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(1)
Niemczyk Jerzy
(1)
Pietrzak Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Andrzej (nauki ekonomiczne)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(5)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
RYZYKO FINANSOWE
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia problematyk─Ö marketingu i finansowania strategii przedsi─Öbiorstwa. Plan marketingowy zawieraj─ůcy najwa┼╝niejsze cele firmy i ┼Ťrodki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsi─Öbiorstwa oraz ┼║r├│d┼éami finansowania przedsi─Öwzi─Ö─ç nie mo┼╝e by─ç realizowany w praktyce. Wielko┼Ť─ç zasob├│w, kt├│rymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7708.VIII.4.4 [Czytelnia C], 4450.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach [177]-181. Indeks.
Ka┼╝de przedsi─Öbiorstwo funkcjonuj─ůce na rynku powinno mie─ç ┼Ťwiadomie sformu┼éowan─ů strategi─Ö finansowania dzia┼éalno┼Ťci. Jej opracowanie nie jest ┼éatwe, gdy┼╝ wymaga od kadry zarz─ůdzaj─ůcej du┼╝ych umiej─Ötno┼Ťci analitycznych i wiedzy z zakresu zarz─ůdzania. Efektem procesu formu┼éowania strategii finansowej jest ┼Ťrednio- i d┼éugookresowy plan finansowy przedsi─Öbiorstwa. Planowanie strategii finansowania umo┼╝liwia okre┼Ťlenie potrzeb kapita┼éowych, ┼║r├│de┼é pokrycia tych potrzeb i struktury kapita┼éowej w powi─ůzaniu ze struktur─ů maj─ůtkow─ů przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z cz─Ö┼Ťci teoretycznej, w kt├│rej zaprezentowano wiedz─Ö z zakresu finans├│w przedsi─Öbiorstw zwi─ůzan─ů z formu┼éowaniem strategii finansowania dzia┼éalno┼Ťci, oraz praktycznej, zawieraj─ůcej studia przypadk├│w. Om├│wiono mi─Ödzy innymi: podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty, g┼é├│wne kryteria, kt├│re nale┼╝y bra─ç pod uwag─Ö przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania dzia┼éalno┼Ťci, charakterystyczne cechy najwa┼╝niejszych rodzaj├│w strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej, trudno┼Ťci zwi─ůzane z planowaniem strategii finansowania dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, spos├│b tworzenia strategii finansowania dzia┼éalno┼Ťci na podstawie modeli wzrostu, metody sporz─ůdzania sprawozda┼ä finansowych pro forma.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.18246.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20327.VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20326.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 151-[156].
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zasady bud┼╝etowania kapita┼éowego niezb─Ödnego do podejmowania decyzji w zakresie wyboru strategii finansowej przedsi─Öbiorstwa i zaplanowania korzystnych inwestycji przy za┼éo┼╝onym poziomie ryzyka. Celem nadrz─Ödnym jest unikni─Öcie lub minimalizacja zagro┼╝enia wyst─ůpienia sytuacji kryzysowych w firmie w przysz┼éo┼Ťci. Zawiera szczeg├│┼éowe om├│wienie zasad szacowania wolnych przep┼éyw├│w pieni─Ö┼╝nych, st├│p kosztu kapita┼éu i mo┼╝liwej na podstawie tych szacunk├│w oceny op┼éacalno┼Ťci projektowanych finansowych strategii przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11658 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11657.VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11576.VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12810.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-225.
Ka┼╝de przedsi─Öbiorstwo funkcjonuj─ůce na rynku powinno mie─ç ┼Ťwiadomie sformu┼éowan─ů strategi─Ö finansowania dzia┼éalno┼Ťci. Efektem procesu formu┼éowania strategii finansowej jest ┼Ťrednio- i d┼éugookresowy plan finansowy przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z cz─Ö┼Ťci teoretycznej, prezentuj─ůcej wiedz─Ö z zakresu finans├│w przedsi─Öbiorstw zwi─ůzan─ů z formu┼éowaniem strategii finansowania dzia┼éalno┼Ťci, oraz praktycznej, zawieraj─ůcej opis przypadk├│w wybranych przedsi─Öbiorstw. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono m.in.: podstawowe elementy strategii finansowania, g┼é├│wne kryteria ustalania rodzaju strategii finansowania, cecy charakterystyczne najwazniejszych rodzaj├│w strategii (agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej), trudno┼Ťci zwi─ůzane z planowaniem strategii finansowania dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13436 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13435.VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14400.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-230
W okresie kryzysu, kiedy klasyczne uj─Öcia strategii organizacji - opracowane w bardziej spokojnych, przewidywalnych czasach - nie spe┼éniaj─ů oczekiwa┼ä, nale┼╝y poszuka─ç innych rozwi─ůza┼ä. W monografii autorzy na tle r├│┼╝nych niekonwencjonalnych koncepcji strategii opisanych w polskiej i ┼Ťwiatowej literaturze przedmiotu prezentuj─ů w┼éasne, oryginalne propozycje. Dotycz─ů one organizacji funkcjonuj─ůcych w turbulentnym otoczeniu, czyli w warunkach ryzyka i niepewno┼Ťci. Te nowe niekorzystne warunki stwarzane przez otoczenie sprawiaj─ů, ┼╝e przedsi─Öbiorstwa w swoich d┼éugofalowych planach powinny uwzgl─Ödnia─ç nie tylko produkty i rynki, ale przede wszystkim zasoby (m.in. wiedz─Ö, postawy pracownik├│w, uprzywilejowane sformalizowane i niesformalizowane relacje z otoczeniem) maj─ůce wp┼éyw na wykorzystywanie okazji. Wsp├│┼éczesny mened┼╝er powinien zna─ç r├│┼╝ne uj─Öcia strategii, aby w zale┼╝no┼Ťci od kontekstu sytuacyjnego przedsi─Öbiorstwa m├│c dokona─ç trafnego ich wyboru. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana os├│b zainteresowanych tworzeniem i realizacj─ů strategii organizacji i zmianami w sposobie my┼Ťlenia o nich. B─Ödzie zapewne ciekaw─ů lektur─ů dla mened┼╝er├│w oraz student├│w kierunk├│w biznesowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8464 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8463.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C], 9863.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9862.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-180. Indeks.
Podstawowym celem ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie wszystkich istotnych czynnik├│w, wp┼éywaj─ůcych na decyzje podejmowane w przedsi─Öbiorstwie w zakresie wyboru ┼║r├│de┼é finansowania w podziale na: ┼║r├│d┼éa wewn─Ötrzne i zewn─Ötrzne ; finansowanie d┼éugoterminowe i kr├│tkoterminowe ; finansowanie ze ┼║r├│de┼é krajowych lub pochodz─ůcych z zagranicych; finansowanie kapita┼éem w┼éasnym, obcym lub hybrydowym. W efekcie tych decyzji kszta┼étowana jest strategia finansowania przedsi─Öbiorstwa. Istot─ů ksi─ů┼╝ki jest wszechstronna, pog┼é─Öbiona analiza decyzji przedsi─Öbiorstwa w zakresie pozyskiwania ┼║r├│de┼é finansowania, wyboru instrument├│w finansowych oraz kstza┼étowania struktury kapita┼éu zainwestowanego w przedsi─Öbiorstwie. W obecnym wydaniu ksi─ů┼╝ki wprowadzono wiele uzupe┼énie┼ä, uwzgl─Ödniaj─ůcych wp┼éyw proces├│w zachodz─ůcych na rynkach finansowych - pojawiania si─Ö nowych instrument├│w finansowych, wzrostu znaczenia niekt├│rych grup inwestor├│w - na warunki pozyskiwania ┼║r├│de┼é finansowania przez przedsi─Öbiorstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.11569 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11568.VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11567.VIII.4.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12807.VIII.4.4 [Czytelnia C], 12400.VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia omawia ca┼éo┼Ť─ç wiedzy na temat konkurencyjno┼Ťci organizacji, od uog├│lnie┼ä teoretycznych do praktyki gospodarczej. Opracowanie podzielono na dwie cz─Ö┼Ťci, z czego pierwsza zawiera tre┼Ťci z zakresu ekonomicznych aspekt├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw (zarz─ůdzania finansami, kapita┼éu ludzkiego, kapita┼éu zagranicznego, czy te┼╝ pomiaru efektywno┼Ťci dzia┼éania), druga cz─Ö┼Ť─ç przedstawia dywagacje dotycz─ůce organizacyjnych aspekt├│w zwi─ůzanych z konkurencyjno┼Ťci─ů organizacji, takie jak problematyka integracji i wsp├│┼épracy firm, nowoczesne koncepcje i metody zarz─ůdzania organizacj─ů, jak r├│wnie┼╝ zagadnienia zwi─ůzane z innowacyjno┼Ťci─ů przedsi─Öbiorstw. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13854.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again