Form of Work
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(28)
only on-site
(26)
unavailable
(7)
Branch
Magazyny
(14)
Wypożyczalnie
(21)
Czytelnie
(26)
Author
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Datko Marek
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Makowski Michał
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wróblewski Łukasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(15)
MARKETING STRATEGICZNY
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
TURYSTYKA
(2)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
RATOWNICTWO
(1)
SPONSORING
(1)
SPORT
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODRĘCZNIKI
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
27 results Filter
Book
In basket
Bibliografia strony 367-400. Indeks.
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. "Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17739 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych są procesy wyboru rynku docelowego, sposobów postępowania oraz instrumentów działania. Fundamentalną podstawą tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe są składnikiem ogólnych strategii stosowanych na rynku przez przedsiębiorstwa i inne instytucje. W książce Autorzy prezentują: istotę strategii marketingowych oraz proces ich formułowania i wyboru przez przedsiębiorstwa, strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w działalności usługowej. Przedstawiony zakres tematyczny podręcznika oraz jego treść pozwalają wyrazić nadzieję, że spełni on pożyteczną funkcję w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12269 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947 XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelników, którzy mają opanowaną podstawową wiedzę z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnień związanych z podstawami marketingu. Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówiono czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdział drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne wariany organizacji działalności marketignowej na rynkach międzynarodowych. Rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11673 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12865 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to nowoczesny podręcznik będący efektem badań i zainteresowań naukowych autorów. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce, znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych, istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozważania na temat wpływu internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10978 [Magazyn 1], P.10977 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2927 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1501 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 232-236.
Książka przedstawia marketing instytucji kultiry i jego specyfikę. Wyjaśnia, na czym polega kształtowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzieł sztuki. Wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej oraz przybliża narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku. Omawia również działania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11548 IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12780 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej książki jest określenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowań funkcjonowania firm na współczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarządzania strategicznego, a także w świetle doświadczeń globalnych. Autor stawia tezę, że odpowiedzią na „megatrendy” jest poszukiwanie wartości zarówno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie działań bieżących firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 206-208.
Książka poświęcona jest nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej niż w przedsiębiorstwach dużych i wielkich. Przedstawia metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań skuteczności podejmowanych działań. Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka zawiera również wiele przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11265 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12362 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mają w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności. Zwrócono uwagę na: strategię sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, analizę skuteczności i efektywności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12268 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13392 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14877 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15690 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano się na przybliżeniu podstawowych zagadnień, które wiążą się z pojęciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdziałach autor omawia: istotę i genezę marketingu, etapy jego rozwoju, powiązania przedsiębiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecję marketingu operacyjnego w ujęciu klasycznym, jako kombinację czterech komponentów - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazują różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie przydatnym studentom kierunków turystycznych o profilu zarządzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-207
W książce omówiono rozwój systemów informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerową integrację przedsiębiorstwa, zastosowanie Internetu w działalności przedsiębiorstwa, w tym w zarządzaniu marketingiem, co stanowi istotę organizacji wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14669 [Magazyn 1], P.14668 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14660 IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15474 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
T. 1 pt.: Problemy potencjału społecznego organizacji turystycznych i sportowych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Oddana do rąk Czytelnika książka pt. Problemy potencjału społecznego turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, a także przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. To już druga część zmagań z nauką, które zdecydowali się oni ponownie podjąć. Zamieszczone w niniejszej monografii publikacje teoretyczne, empiryczne i przeglądowe są rezultatem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów. Byli oni tak uprzejmi, by zaprezentować swoje prace w ramach niniejszego opracowania. Adresowana jest dla naukowców, dydaktyków i studentów zgłębiającą problematykę nauka o organizacji i zarządzaniu, praktyków zarządzania w sporcie, turystyce i ratownictwie, a także przedstawicieli innych dyscyplin naukowych oraz branż gospodarki, zmierzających do zapoznania się, a może nawet pogłębienia wiedzy z tego dziewiczego do niedawna obszaru nauki oraz praktyki. Katowicki AWF oraz kilku wizjerów znających od strony praktycznej problemy sportu i turystyki, zapragnęło zapoczątkować budowanie badawczych podstaw dla rozwoju nauki o zarządzaniu, skoncentrowanej na problemach sportu oraz turystyki . Niniejsza publikacja jest wynikiem pojawiania się coraz to nowszych pytań oraz problemów badawczych, kształtowania się specyficznego warsztatu naukowego ze stosowanym instrumentarium metodycznych oraz swoistych teorii i terminologii. Wieloaspektowy charakter przedstawionej książki wynika poniekąd z szerokiego wachlarza problemów, z jakimi rozpoczęły zmagania nauki o organizacji i zarządzaniu w obszarze sportu, turystyki i ratownictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16940 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 11012 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Składa się z czterech części: podstawy zarządzania marketingowego, marketing w przedsiębiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia również strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3264 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3263 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części empirycznej książki przedstawiono liczne przykłady strategii instumentów marketingowych, z położeniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Całość opracowania została wzbogacona materiałem graficznym, ilustrującym sposoby prowadzenia różnorodnych akcji marketingowych". (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing plans : how to prepare them, how to use hem, 2011.
Indeks.
"Plany marketingowe" to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, zarządzanie relacjami z klientem, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawione zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12152 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12151 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13275 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 724, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 711-714. Indeks.
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17243 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17283 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17282 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again