Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(30)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(35)
only on-site
(27)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(16)
Wypo┼╝yczalnie
(22)
Czytelnie
(27)
Author
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Datko Marek
(1)
Doli┼äska Ma┼égorzata (1956- )
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Makowski Michał
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawłowska Marta
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rymarczyk Jan (1944- )
(1)
Szozda Natalia
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wróblewski Łukasz (nauki ekonomiczne)
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(7)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(30)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(15)
MARKETING STRATEGICZNY
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
TURYSTYKA
(2)
Bran┼╝a TSL
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Internacjonalizacja przedsi─Öbiorstw
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO HANDLOWE
(1)
RATOWNICTWO
(1)
SPONSORING
(1)
SPORT
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
Transport
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
PODR─śCZNIKI
(6)
Podr─Öcznik
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Monografia
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
30 results Filter
Book
In basket
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2003. - 134 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia problematyk─Ö marketingu i finansowania strategii przedsi─Öbiorstwa. Plan marketingowy zawieraj─ůcy najwa┼╝niejsze cele firmy i ┼Ťrodki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsi─Öbiorstwa oraz ┼║r├│d┼éami finansowania przedsi─Öwzi─Ö─ç nie mo┼╝e by─ç realizowany w praktyce. Wielko┼Ť─ç zasob├│w, kt├│rymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6916 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7708 VIII.4.4 [Czytelnia C], 4450 VIII.4.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony 367-400. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsi─Öbiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskaza┼é, jakie decyzje marketingowe przedsi─Öbiorstw na rynkach zagranicznych prowadz─ů do pozytywnych efekt├│w finansowych. Uwzgl─Ödni┼é przy tym, opieraj─ůc si─Ö na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfik─Ö polskich przedsi─Öbiorstw prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji s─ů zar├│wno mened┼╝erowie podejmuj─ůcy decyzje strategiczne w przedsi─Öbiorstwie, kierownicy i specjali┼Ťci dzia┼é├│w marketingu i sprzeda┼╝y, jak i pracownicy naukowi zajmuj─ůcy si─Ö problematyk─ů zarz─ůdzania strategicznego, biznesu mi─Ödzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. "Opracowanie stanowi interesuj─ůce studium i mo┼╝e sta─ç si─Ö warto┼Ťciow─ů publikacj─ů u┼╝yteczn─ů g┼é├│wnie w procesie akademickiego kszta┼écenia zar├│wno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podej┼Ťcie do problematyki umi─Ödzynarodowienia dzia┼éa┼ä rynkowych oraz oryginalno┼Ť─ç modelu i analizy zale┼╝no┼Ťci stopnia internacjonalizacji polskich przedsi─Öbiorstw i uzyskiwanych efekt├│w finansowych stanowi─ů bezsprzeczne atuty publikacji".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17739 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Debiuty Studenckie 2020 / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu])
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Zeszyt z serii Debiuty Studenckie pt. ÔÇ×Logistyka i transportÔÇŁ obejmuje zbi├│r artyku┼é├│w przygotowanych przez student├│w Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu i Uniwersytetu Gda┼äskiego. Wyb├│r tematyki opracowania nie jest przypadkowy. W dobie globalizacji, centralizacji i automatyzacji zagadnienia zwi─ůzane z logistyk─ů i transportem nabieraj─ů znaczenia. Logistyka to ju┼╝ nie tylko organizacja, realizacja i kontrola przep┼éyw├│w fizycznych i informacyjnych mi─Ödzy punktem pochodzenia a punktem konsumpcji w celu zaspokojenia potrzeb klient├│w. We wsp├│┼éczesnej gospodarce to tak┼╝e logistyczna obs┼éuga klienta, logistyka zwrot├│w, ekologistyka, logistyka miejska, a tak┼╝e zr├│wnowa┼╝onego rozwoju.
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych s─ů procesy wyboru rynku docelowego, sposob├│w post─Öpowania oraz instrument├│w dzia┼éania. Fundamentaln─ů podstaw─ů tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe s─ů sk┼éadnikiem og├│lnych strategii stosowanych na rynku przez przedsi─Öbiorstwa i inne instytucje. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů: istot─Ö strategii marketingowych oraz proces ich formu┼éowania i wyboru przez przedsi─Öbiorstwa, strategie wobec konkurent├│w oraz wobec dostawc├│w i po┼Ťrednik├│w, strategie w r├│┼╝nych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej. Przedstawiony zakres tematyczny podr─Öcznika oraz jego tre┼Ť─ç pozwalaj─ů wyrazi─ç nadziej─Ö, ┼╝e spe┼éni on po┼╝yteczn─ů funkcj─Ö w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12269 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podr─Öcznik przedstawia, systematyzuje i jednocze┼Ťnie poszerza podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu terytorialnego, obja┼Ťniaj─ůc poj─Öcia, zale┼╝no┼Ťci, metody, techniki i uwarunkowania z nim zwi─ůzane. Rozwa┼╝ania teoretyczne uzupe┼éniaj─ů i ilustruj─ů przyk┼éady i analizy z praktyki marketingu miast, region├│w i pa┼ästw ca┼éego ┼Ťwiata.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12947 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14076 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-164, netogr. s. 164-165.
Praca jest przeznaczona dla czytelnik├│w, kt├│rzy maj─ů opanowan─ů podstawow─ů wiedz─Ö z zakresu marketingu i dlatego nie zaprezentowano zagadnie┼ä zwi─ůzanych z podstawami marketingu. Praca sk┼éada si─Ö z pi─Öciu rozdzia┼é├│w. W rozdziale pierwszym om├│wiono czynniki ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne i informacje o ich ocenie. Rozdzia┼é drugi prezentuje rodzaje strategii marketingowych i strategii funkcjonalnych, natomiast trzeci marketing-mix i jego odniesienia do rynku mi─Ödzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano r├│┼╝ne wariany organizacji dzia┼éalno┼Ťci marketignowej na rynkach mi─Ödzynarodowych. Rozdzia┼é pi─ůty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsi─Öbiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11673 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12865 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jest to nowoczesny podr─Öcznik b─Öd─ůcy efektem bada┼ä i zainteresowa┼ä naukowych autor├│w. Przedstawiono w nim zagadnienia zwi─ůzane z funkcjonowaniem przedsi─Öbiorstw handlowych zar├│wno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we wsp├│┼éczesnej gospodarce, znaczenie bada┼ä marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsi─Öbiorstwach handlowych, istot─Ö i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozwa┼╝ania na temat wp┼éywu internetu na przysz┼éo┼Ť─ç handlu, roli system├│w informacyjnych oraz trend├│w w zakresie globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10978 [Magazyn 1], P.10977 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2927 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1501 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b systematyczny przedstawiono problematyk─Ö marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i region├│w. Autor kompleksowo omawia specyfik─Ö marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podej┼Ťcie w zarz─ůdzaniu miastami i regionami, a tak┼╝e g┼é├│wne problemy funkcjonowania wsp├│┼éczesnych miast konkuruj─ůcych z innymi o dost─Öp do deficytowych czynnik├│w rozwojowych. Du┼╝o uwagi po┼Ťwi─Öca r├│wnie┼╝ zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynk├│w wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18159 XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20038 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 232-236.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia marketing instytucji kultiry i jego specyfik─Ö. Wyja┼Ťnia, na czym polega kszta┼étowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzie┼é sztuki. Wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej oraz przybli┼╝a narz─Ödzia marketingowe oparte na relacjach z g┼é├│wnymi uczestnikami rynku. Omawia r├│wnie┼╝ dzia┼éania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11548 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12780 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-221.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest okre┼Ťlenie skutecznych strategii marketingowych na tle uwarunkowa┼ä funkcjonowania firm na wsp├│┼éczesnych rynkach na tle propozycji teorii marketingu oraz teorii zarz─ůdzania strategicznego, a tak┼╝e w ┼Ťwietle do┼Ťwiadcze┼ä globalnych. Autor stawia tez─Ö, ┼╝e odpowiedzi─ů na ÔÇ×megatrendyÔÇŁ jest poszukiwanie warto┼Ťci zar├│wno na poziomie strategicznym, jak i na poziomie dzia┼éa┼ä bie┼╝─ůcych firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11818 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 206-208.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest nowym kierunkom strategii i zarz─ůdzania marketingowego, obejmuj─ůcego wszystkie poziomy i dzia┼éy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, ┼╝e dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w ma┼éych i ┼Ťrednich firmach o wy┼╝szym poziomie kultury rynkowej ni┼╝ w przedsi─Öbiorstwach du┼╝ych i wielkich. Przedstawia metody i narz─Ödzia wdra┼╝ania innowacyjnego podej┼Ťcia marketingowego, z uwzgl─Ödnieniem wymiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewn─Ötrznych i zewn─Ötrznych uwarunkowa┼ä skuteczno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä. Na zako┼äczenie om├│wione s─ů wyniki bada┼ä aktywno┼Ťci marketingowej w sektorze M┼ÜP. Ksi─ů┼╝ka zawiera r├│wnie┼╝ wiele przyk┼éad├│w z praktyki firm, kt├│re osi─ůgn─Ö┼éy sukces rynkowy dzi─Öki stosowaniu nowoczesnego marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11265 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12362 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [516]-524.
Sponsoring daje przedsi─Öbiorstwu szans─Ö na dotarcie do jak najwi─Ökszej liczby potencjalnych klient├│w, kt├│rzy maj─ů w ┼Ťwiadomo┼Ťci pozytywny wizerunek firmy, dokonaj─ů zakupu jej produkt├│w, co winno przynie┼Ť─ç oczekiwany efekt ekonomiczny. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspekt├│w sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci. Zwr├│cono uwag─Ö na: strategi─Ö sponsorowania (budowa wizerunku, formy promocji i komunikowania), nag┼éa┼Ťnianie faktu bycia sponsorem, analiz─Ö skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci sponsoringu, co sprawia trudno┼Ť─ç wi─Ökszo┼Ťci przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12268 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13392 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podr─Öcznika jest zaprezentowanie najwa┼╝niejszych zasad oraz technik marketingowych s┼éu┼╝─ůcych zwi─Ökszaniu skuteczno┼Ťci dzia┼éania przedsi─Öbiorstwa na rynku. Przes─ůdzi┼éo to o tre┼Ťci podr─Öcznika, w kt├│rym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zosta┼éy zilustrowane wieloma przyk┼éadami praktycznymi. Ich zadaniem jest u┼éatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania w┼éasnych rozwi─ůza┼ä. W naszym przekonaniu zawarte w podr─Öczniku tre┼Ťci mog─ů by─ç u┼╝yteczne zar├│wno dla student├│w uczelni ekonomicznych, tak┼╝e technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla os├│b dzia┼éaj─ůcych w praktyce, czyli pracownik├│w przedsi─Öbiorstw oraz instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14877 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15690 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-136.
W niniejszym opracowaniu skoncentrowano si─Ö na przybli┼╝eniu podstawowych zagadnie┼ä, kt├│re wi─ů┼╝─ů si─Ö z poj─Öciem, mechanizmami i instrumentami marketingu produktu. W kolejnych rozdzia┼éach autor omawia: istot─Ö i genez─Ö marketingu, etapy jego rozwoju, powi─ůzania przedsi─Öbiorstwa ze stosowanym marketingiem, otoczenie marketingowe przedsi─Öbiorstwa, planowanie strategiczne, koncpecj─Ö marketingu operacyjnego w uj─Öciu klasycznym, jako kombinacj─Ö czterech komponent├│w - produktu, ceny, dystrybucji, promocji. Niniejsze opracowanie zawiera przede wszystkim teoretyczne podej┼Ťcie do marketingu, z jego implementacj─ů do praktyki, co zilustrowano za pomoc─ů zamieszczonych przyk┼éad├│w. Og├│lne potraktowanie wybranych zagadnie┼ä z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter. Przyk┼éady z rynku turystycznego, kt├│re obrazuj─ů r├│┼╝ne metody marketingowe, czyni─ů ├│w skrypt szczeg├│lnie przydatnym studentom kierunk├│w turystycznych o profilu zarz─ůdzanie i marketing.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12753 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-207
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono rozw├│j system├│w informacyjnych organizacji. Scharakteryzowano bazy danych, systemy wspomagania decyzji, systemy eksperckie, komputerow─ů integracj─Ö przedsi─Öbiorstwa, zastosowanie Internetu w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, w tym w zarz─ůdzaniu marketingiem, co stanowi istot─Ö organizacji wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14669 [Magazyn 1], P.14668 [Magazyn 1], P.14667 [Magazyn 1], P.14666 [Magazyn 1], P.14665 [Magazyn 1], P.14664 [Magazyn 1], P.14663 [Magazyn 1], P.14662 [Magazyn 1], P.14661 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14660 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15474 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
T. 1 pt.: Problemy potencja┼éu spo┼éecznego organizacji turystycznych i sportowych w spektrum wielowymiarowych aspekt├│w zarz─ůdzania.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Oddana do r─ůk Czytelnika ksi─ů┼╝ka pt. Problemy potencja┼éu spo┼éecznego turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspekt├│w zarz─ůdzania jest zbiorem artyku┼é├│w pracownik├│w oraz student├│w Wydzia┼éu Zarz─ůdzania Sportem i Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, a tak┼╝e przedstawicieli zaprzyja┼║nionych z ni─ů ┼Ťrodowisk naukowych. To ju┼╝ druga cz─Ö┼Ť─ç zmaga┼ä z nauk─ů, kt├│re zdecydowali si─Ö oni ponownie podj─ů─ç. Zamieszczone w niniejszej monografii publikacje teoretyczne, empiryczne i przegl─ůdowe s─ů rezultatem oryginalnych pomys┼é├│w oraz dzia┼éa┼ä naukowych ich autor├│w. Byli oni tak uprzejmi, by zaprezentowa─ç swoje prace w ramach niniejszego opracowania. Adresowana jest dla naukowc├│w, dydaktyk├│w i student├│w zg┼é─Öbiaj─ůc─ů problematyk─Ö nauka o organizacji i zarz─ůdzaniu, praktyk├│w zarz─ůdzania w sporcie, turystyce i ratownictwie, a tak┼╝e przedstawicieli innych dyscyplin naukowych oraz bran┼╝ gospodarki, zmierzaj─ůcych do zapoznania si─Ö, a mo┼╝e nawet pog┼é─Öbienia wiedzy z tego dziewiczego do niedawna obszaru nauki oraz praktyki. Katowicki AWF oraz kilku wizjer├│w znaj─ůcych od strony praktycznej problemy sportu i turystyki, zapragn─Ö┼éo zapocz─ůtkowa─ç budowanie badawczych podstaw dla rozwoju nauki o zarz─ůdzaniu, skoncentrowanej na problemach sportu oraz turystyki . Niniejsza publikacja jest wynikiem pojawiania si─Ö coraz to nowszych pyta┼ä oraz problem├│w badawczych, kszta┼étowania si─Ö specyficznego warsztatu naukowego ze stosowanym instrumentarium metodycznych oraz swoistych teorii i terminologii. Wieloaspektowy charakter przedstawionej ksi─ů┼╝ki wynika poniek─ůd z szerokiego wachlarza problem├│w, z jakimi rozpocz─Ö┼éy zmagania nauki o organizacji i zarz─ůdzaniu w obszarze sportu, turystyki i ratownictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16940 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia instrumenty oraz procedury zwi─ůzane z koncentrowaniem si─Ö na d┼éugofalowych celach przedsi─Öbiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przyk┼éady mog─ů s┼éu┼╝y─ç budowaniu w┼éasnej, unikatowej strategii marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Prezentowana w ksi─ů┼╝ce wiedza u┼éatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przek┼éadaj─ůcych si─Ö na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozwa┼╝ana i odwo┼éuj─ů si─Ö do najnowszych trend├│w w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarz─ůdzanie kategoriami produkt├│w, Internet, marketing globalny, marketing bezpo┼Ťredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podej┼Ťcie do tworzenia i wdra┼╝ania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 11012 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Publikacja jest zbiorem najwa┼╝niejszych i najbardziej aktualnych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematyk─Ö, zar├│wno od strony zarz─ůdzania, jak i marketingu. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci: podstawy zarz─ůdzania marketingowego, marketing w przedsi─Öbiorstwie (misja i planowanie marketingowe, analiza sytuacji marketingowej przedsi─Öbiorstwa, system informacji marketingowej), strategie marketingowe (omawia r├│wnie┼╝ strategie konkurencyjne, strategie personalne, wdra┼╝anie strategii i kontrol─Ö strategiczn─ů), marketing w perspektywie (nowoczesne trendy w zarz─ůdzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, wykorzystanie Internetu).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12739 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13777 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje i wyja┼Ťnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowa┼ä oraz analizuje ich wp┼éyw na kszta┼étowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybli┼╝a r├│wniez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajd─ů w ksi─ů┼╝ce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspekt├│w podejmowania decyzji, kszta┼étowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i si┼éy jego oddzia┼éywania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12374 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje i wyja┼Ťnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowa┼ä oraz analizuje ich wp┼éyw na kszta┼étowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybli┼╝a r├│wniez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajd─ů w ksi─ů┼╝ce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspekt├│w podejmowania decyzji, kszta┼étowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i si┼éy jego oddzia┼éywania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3264 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3263 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again