Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnie
(1)
Czytelnie
(1)
Author
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MARKETING
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 133-135.
"Celem prezentowanej książki jest przedstawienie istoty i kierunków rozwoju współczesnego marketingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków i związanym z tym doborem instrumentarium marketingowego. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części empirycznej książki przedstawiono liczne przykłady strategii instumentów marketingowych, z położeniem nacisku na strategie promocyjne wybranych firm. Całość opracowania została wzbogacona materiałem graficznym, ilustrującym sposoby prowadzenia różnorodnych akcji marketingowych". (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12890 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14004 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again