Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Baranowska Alicja (nauki rolnicze)
(1)
Bera Ryszard
(1)
Ciechanowska Dorota
(1)
Dudak Anna
(1)
Klimkowska Katarzyna
(1)
Kondracki Stanisław
(1)
Mystkowska Iwona
(1)
Radwańska Katarzyna
(1)
Us Magdalena
(1)
Zadrożniak Bogumiła
(1)
Łącka Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
PAŃSTWOWA SZKOŁA WYŻSZA im. PAPIEŻA JANA PAWŁA II (Biała Podlaska)
(1)
Pedagogika
(1)
ROLNICTWO
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Słowo kluczowe
studia
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
absolwenci
(1)
globopedagogika
(1)
jakość kształcenia
(1)
kadra dydaktyczna
(1)
społeczeństwo wiedzy
(1)
studia rolnicze
(1)
studiowanie
(1)
uniwersytet
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza rozprawa, podejmująca ważny i aktualny problem jakości kształcenia akademickiego w obszarze nauk pedagogicznych, stanowi istotny głos w dyskusji społecznej nad kondycją, misją i zadaniami szkolnictwa wyższego w Polsce. Bogata oferta studiów pedagogicznych w Polsce, będąca odpowiedzią środowisk akademickich na potrzeby społeczne i oczekiwania rynku pracy, stanowi z jednej strony ważną i prężną część rynku studiów wyższych, z drugiej zaś jest wielkim wyzwaniem w zakresie organizacji edukacji nowoczesnej i wysokojakościowej. Organizatorzy tej edukacji - uczelnie wyższe - ponoszą niezbywalną odpowiedzialność za jakość produktu określanego mianem studiów wyższych - I i II stopnia. Dbałość o rozwój studiów pedagogicznych - tak pod kątem zakresu (poszerzenie oferty), jak i podnoszenie jakości - nie może być realizowane jedynie na poziomie poszczególnych gremiów, ukierunkowana na wspólne definiowanie problemów, diagnozę sytuacji, opracowywanie prognoz i w końcu poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz sposobów ich wdrażania. Publikacja stanowi silny głos w tej dyskusji. Wielkim walorem pracy jest zawarcie w niej stanowisk wielu wybitnych polskich pedagogów. Opracowanie składa się z czterech komplementarnych części, których zakresy treściowe ujmują szerokie spektrum problematyki jakości edukacji wyższej w obszarze nauk pedagogicznych. z recenzji prof. dr hab. Tamary Zacharuk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15195.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Lektura pracy wprowadza czytelnika w obszar ważnych społecznie kwestii łączących się z kształceniem na poziomie wyższym. Zgromadzone w niej teksty dobrze oddają dylematy współczesnego szkolnictwa wyższego, które nie bez problemów realizuje wyzwania jakie stawia przed nim "społeczeństwo wiedzy". Zamieszczone w książce wnikliwe studia zostały ujęte w dwie części: "Studiowanie w zamęcie współczesności" oraz "Wartości w edukacji akademickiej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11550.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16591 [Magazyn 1], P.16590 [Magazyn 1], B.1292 [Magazyn 2], B.1291 [Magazyn 2], B.1290 [Magazyn 2] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1289.XVII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1288.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej