Form of Work
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(6)
available
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(6)
Author
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(2)
Kozak Agnieszka
(1)
Kruse Kevin (1967- )
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Lizurej Alicja
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Wittenberg-Cox Avivah
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
KOBIETA
(2)
SUKCES
(2)
Czas
(1)
DOSTĘP do OŚWIATY
(1)
INNOWACJE
(1)
KARIERA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
SAMOREALIZACJA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
Sukces
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Rozwój osobisty
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: czas ; zarządzanie czasem ; sukces
Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17978 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19515 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19514 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dojrzałość menedżerska / Agnieszka Kozak. - Warszawa : Difin, 2011. - 161, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. [157]-161.
Kluczem do bycia dojrzałym menedżerem jest bycie dojrzałym człowiekiem - potencjał osobowościowy ujawniający się w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu menedżera. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest być skutecznym, nawet posługując się adekwatnymi narzędziami menedżerskimi. bez prawidłowo funkcjonującej, dojrzałej osobowości, nawet przy dużym potencjale intelektualnym, nie można osiągać twórczych celów i rozwijać ludzi wokół siebie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12890 IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy. Unikalnym walorem książki są przytoczone przez autorki przykłady i prezentacja ciekawych wyników badań, które mogą zachęcić liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14664 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
O zarządzaniu sobą / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 217 s. : il. ; 22 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 211-212.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing yourself, 2010.
Żyjemy w czasach, w których oczekiwania wobec pracowników stale rosną. Niejednokrotnie sprostanie im jest możliwe tylko dzięki nagięciu granic własnej wytrzymałości. Zdarza się jednak, że i to nie wystarcza. W "O zarządzaniu sobą" Czytelnik znajdzie narzędzia, które pozwolą mu z nowej perspektywy przyjrzeć się własnemu życiu i kształtować je w sposób jeszcze bardziej świadomy. Dowie się, jak skutecznie zarządzać sobą i wykorzystać nowe szanse, które dają dzisiejsze czasy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13443 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
"Prezentowany Czytelnikowi tom to dzieło wartościowe, ukazujące wciąż nowe konteksty i perspektywy odczytania fenomenów kultury popularnej. Jest głosem interdyscyplinarnym, interparadygmatycznym i wielopokoleniowym, głosem ludzi z pasją i wiedzą merytoryczną, często będących już autorytetami w tej dziedzinie, ale również młodymi adeptami nauki. I nawet jeśli ktoś, mimo doznanej przyjemności (od)czytania zawartych w nim tekstów, uparcie kwestionowałby naukowość podejmowanej w nich problematyki, to jedno jest pewne: dyskurs, który przenika tę książkę, stał się ämigotaniem prawdy, rodzącej się na własnych oczach." (z Wprowadzenia)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13396 VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 493-511.
Książka z pogranicza socjologii edukacji oraz gender studies, z jednej strony podnosi problemy związane ze społecznymi funkcjami edukacji, szczególnie - socjalizacyjną, selekcyjną i stratyfikacyją, w odniesieniu do sytuacji kobiet. Z drugiej strony porusza kwestie dotyczące bezpośrednio kobiet jako grupy społecznej w aspekcie szeroko rozumianego dostępu do różnych form tożsamości, do wykształcenia czy rynku pracy. Poza tym w części drugiej zaprezentowane są wyniki badań jakościowych, w których wzięły udział kobiety sukcesu - polskie menedżerki i akademiczki-humanistki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12257 VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy większości rozdz.
Książka prezentuje dyskusję, jaka toczy się w psychologii na temat przedsiębiorczości. Dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem, kluczowym dla osiągnięcia sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, wkomponowanej w naturalny kontekst środowiska zawodowego w określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju. Publikacja może istotnie przyczynić się do spójnego zrozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. (prof. dr hab. Andrzej Falkowski, SWPS)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12838 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again