Form of Work
Książki
(34)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(34)
available
(18)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(7)
Wypożyczalnie
(13)
Czytelnie
(34)
Author
Grzesiuk Lidia (1942- )
(2)
Hyla Marek
(2)
Suchar Marek
(2)
Boeri Tito
(1)
Boudreau John W
(1)
Bramley Peter (1934- )
(1)
Buchen Irving H. (1930- )
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czapla Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Evans Christina
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Góra Marek
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Kanios Anna
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Krasuska Magdalena
(1)
Lewandowski Piotr (ekonomia)
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Ours Jan C. van
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Suchy Stanisław
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(34)
Language
Polish
(34)
Subject
KADRY
(13)
ZARZĄDZANIE
(11)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(4)
ORGANIZACJA
(3)
INTERNET
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
MULTIMEDIA
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
PRACA
(2)
PSYCHOTERAPIA
(2)
BEZROBOCIE
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
HANDEL
(1)
INFORMATYKA
(1)
Innowacje
(1)
KARIERA
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
OŚWIATA DOROSŁYCH
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
Poradnictwo
(1)
RYNEK PRACY
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
PODRĘCZNIKI
(6)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
34 results Filter
Book
In basket
Nazwy aut. na s. [587-589].
Bibliogr. s. 465-556. Indeksy.
Trzeci tom podręcznika akademickiego przedstawia dane na temat strategii badań nad psychoterapią oraz wyniki badań nad jej efektywnością. Omawia zagadnienie szkoleń w psychoterapii w ramach różnych nurtów i szkół terapeutycznych (psychoanaliza, podejście behawioralne, poznawczo-behawioralne, modele oparte na doświadczeniu, psychoterapia systemowa). Tom przedstawia kompetencje i standardy szkolenia psychoterapeutów grupowych oraz opisuje kształcenie psychologów klinicznych w USA. W aneksie prezentowane są autorskie propozycje szkolenia w psychoterapii (realizowane w Katedrze Psychopatologii i Psychoterapii Wydziału Psychologii UW). Podręcznik otrzymał Nagrodę za najlepszą książkę akademicką z zakresu psychologii i nauk społecznych przyznaną przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej na XIII Targach Książki Akademickiej ATENA 2006.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8852 III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Tyt. oryg.: Evaluating training effectiveness, 1996.
Bibliogr. s. 203-209. Indeks.
Książka zawiera wskazówki, jak zapewniać efektywność szkoleń i jak ją oceniać, a więc jak mierzyć i uzasadniać wartość szkoleń. Wychodząc od podstawowych informacji dotyczących modeli szkoleń i etapów procesu uczenia się, autor szczególowo omawia: cele, znaczenie i podejście do oceniania efektywności szkoleń, metody i narzędzia oceny zmian zachodzących w wyniku szkolenia, metody oceny kursów, sposoby przygotowywania i wykorzystywania skutecznych narzędzi pomiaru efektywności szkoleń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12166 IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Konsultant zarządzania jakością / Jerzy Kowalczyk - Wydanie IV - Warszawa CeDeWu 2018 - 163 strony 24 cm
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp.Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17626 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18982 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18981 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 397-426.
Czwarty tom rozwija zagadnienia z poprzednich tomów podręcznika akademickiego (Teoria, Praktyka, Badania i szkolenie). Autorzy prezentują współcześnie rozwijające się podejścia integracyjne w psychoterapii, takie jak terapia NLP, neuropsychoanaliza, terapia multimodalna Lazarusa, psychodynamiczne podejście Strickera i Golda, integracyjna terapia psychodynamiczno-behawioralna Wachtel czy transteoretyczny model psychoterapii Prochaski i DiClemente. Szczególnym przesłaniem tomu jest zwrócenie uwagi na możliwości integracji i syntezy teorii i praktyki psychoterapii w czasach współczesnych. Ważny element stanowią również problemy zawodu psychoterapeuty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9843 III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11391 III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konferencji "Zarządzanie w XXI wieku - w poszukiwaniu koncepcji nowoczesnego zarządzania organizacją", 18 maja 2016 r., Józefów.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Sprawność i efektywność organizacji zależy od dopasowania do aktualnego zapotrzebowania gospodarki. Jej wyznacznikami są informatyzacja i wiedza, traktowane jako jeden ze sposobów dostosowania przedsiębiorstwa do działania w warunkach globalizacji. W zaprezentowanej publikacji przedstawiono zagadnienia z dziedziny zarządzania we współczesnym świecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19891 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Odkryć zarządzanie / Katarzyna Czainska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 255, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliogr. s. 243-249. Indeksy.
Autorka przedstawia zastosowanie wybranych koncepcji zarządzania w praktyce i poszukuje w teorii zarządzania wskazówek dla menedżerów, które będą pomocne w ich codziennej pracy. Podkreślając interdyscyplinarność zarządzania, prezentuje najważniejsze teorie w powiązaniu z innymi dziedzinami nauki, np. psychologią, pedagogiką i andragogiką. Nowatorskie ujęcie tematu, oryginalny dobór przykładów oraz żywy język to niewątpliwe atuty publikacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11354 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11350 IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym świecie, w którym rozwój gospodarczy następuje szybko i jest intensywny, a firmy muszą nadążyć za zmianami i się do nich dostosować. W szczególności obszar zainteresowania Autorów obejmuje takie tendencje i zjawiska, jak: wirtualizacja, outsourcing, kultura organizacyjna, wielokulturowość, przywództwo i kierowanie ludźmi, zarządzanie karierą, motywowanie (wynagradzanie) i zaangażowanie pracowników. Publikacja ta odnosi się do aktualnych problemów zarządczych i w pewnym stopniu wypełnia lukę istniejącą na rynku księgarskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 16410 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16409 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Celem publikacji jest ukazanie wybranych obszarów pracy socjalnej warunkowanych dynamiką zmian - głównie demograficznych i społeczno-gospodarczych - występujących we współczesnym społeczeństwie. Punktem wyjścia uczyniono tu proces przygotowania do zawodu pracownika socjalnego. Zebrany materiał przedstawiono w czterech częściach: pierwsza dotyczy refleksji nad kształceniem do pracy socjalnej, druga oscyluje wokół zagadnień związanych z funkcjonowaniem i kompetencjami podmiotów polityki zabezpieczenia społecznego. Część trzecia poświęcona jest innowacyjnym rozwiązaniom w obszarze pracy socjalnej, ostatnia natomiast koncentruje się na wieloaspektowości pracy socjalnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12182 VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The economics of imperfect labor markets" 2008.
Bibliogr. s. 361-383. Indeks.
W publikacji zwrócono szczególną uwagę na kwestie dotyczące instytucji rynku pracy i interwencji publicznej. Każdy z problemów został opisany według jednolitego wzoru zawierającego m.in. definicję, metody pomiaru i porównania międzynarodowe, wyjaśnienie teoretyczne badanego zjawiska, obserwacje empiryczne oraz zagadnienia polityki społeczno-gospodarczej. Książka jest wzbogacona przykładami liczbowymi i graficzną ilustracją wyników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13088 VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Tyt. oryg.: Partnership HR : new norms for effective recruitment, performance, and training of today's workforce, 2007.
Indeks.
"Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu "human resources". To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie były tak oczywiste. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy. Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które kładzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości. W książce zawarto wiele cennych rad dla specjalistów ds. HR, w tym odpowiedzi na pytania: jak przeprowadzić dobrą rekrutację, jak utrzymać najlepszych pracowników, jak ich oceniać, jak ich szkolić. Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13829 IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14792 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjaliści HR często muszą udowadniać, że ich działania mają wpływ na efektywność firmy. Autorzy książki, opierając się na własnej metodologii, proponują skuteczne techniki pozwalające precyzyjnie określić, jakie rezultaty finansowe mają decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracowników. Lektura książki pozwala: wykorzystywać teorię decyzji tak, aby inwestować we właściwe obszary ZZL; przedstawiać w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; obliczać efektywność metod selekcji oraz wartość wydajności pracy; sprawdzać, czy i w jaki sposób zaangażowanie i postawy pracowników mają wpływ na wyniki biznesowe; mierzyć wpływ programów szkoleniowych na zysk przedsiębiorstwa; obliczać efektywność zarządzania talentami. Dzięki wykorzystaniu miar i metod omówionych przez autorów specjaliści HR będą mogli zaproponować zmiany, przekonująco uzasadnić je osobom decyzyjnym, a dzięki temu realnie poprawić jakość pracy i wyniki finansowe firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14661 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 484-516 i przy rozdz.
Książka przedstawia najważniejsze problemy współczesnej psychologii pracy i organizacji z punktu widzenia prawa pracy obowiązującego w Unii Europejskiej. Poszczególne rozdziały omawiają kwestie analizy pracy i tworzenia jej struktury, selekcję i szkolenie pracowników, oceny pracownicze, stres i wprowadzanie zmian w organizacji. Szczególną uwagę poświęcono kwestii kierowania i zarządzania, motywowania oraz zespołom organizacyjnym. Ciekawie omówiono także zarządzanie różnorodnością oraz praktyki dyskryminacyjne w środowisku pracy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9841 III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11384 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12517 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-231.
Celem pracy jest zaprezentowanie zintegrowanego modelu kompetencji pracowniczych, wraz z opisaniem dynamiki wzajemnych reakcji, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi elementami składowymi kompetencji. W rozdziale pierwszym przedstawiono rozumienie pojęcia kompetencji i znaczenie kompetencji w budowaniu przewagi strategicznej organizacji. Rozdział drugi prezentuje obszary wykorzystywania kompetencji w organizacji: procesie rekrutacji i selekcji pracowników, systemach ocen pracowniczych, systemach badania potrzeb i oceny efektywności szkoleń oraz wartościowania pracy. Rozdział trzeci omawia funkcjonowanie systemów kompetencji w organizacjach, porównuje wzorce ich funkcjonowania oraz zestawia cechy, jakie powinny posiadać kompetencje. W rodziale tym autor zaprezentował również wyniki badań 33 systemów kompetencyjnych, wykorzystywanych przez polskie firmy. Rozdział czwarty przedstawia założenia budowy modelu kompetencji pracowniczych wraz z omówieniem wzajemnych relacji zachodzących pomiędzy składowymi elementami kompetencji. Autor zwraca tu również uwagę na wartość kultury organizacyjnej jako wyznacznika oczekiwanego pola kompetencji organizacyjnych oraz wyznacznika zakresu przejawiania kompetencji przez uczestników organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11300 IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12425 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Managing for knowledge : HR's strategic role" 2003.
Bibliogr. s. 257-260. Indeks.
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi przez ekspertów od zarządzania zasobami ludzkimi, a zwłaszcza ich funkcją pomnażania wiedzy, wskazywaniem, że dział ds. zasobów ludzkich musi dokładnie zająć się zarządzaniem wiedzą od strony koncepcyjnej i technicznej, rejestrowaniem niepisanych opowieści i anegdot oraz nieoficjalnych norm i zwyczajów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9085 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10704 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podjęto próbę zaprezentowania niektórych aspektów zarządzania wykorzystującego technologię teleinformatyczną. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych układów gospodarczych i przekształcenia zasad działania różnych organizacji. Szczególną uwagę zwrócono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarządzania, handel i marketing elektroniczny, kształtowanie się nowych rozwiązań organizacyjnych, problemy przywództwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty działań w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2007. - 375 s. : il. ; 24 cm + CD.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Mechanizmy e-learningowe są już w Polsce powszechnie stosowane zarówno w edukacji, jak i w świecie biznesu. Mimo to e-learning wciąż w wielu środowiskach pozostaje nieujarzmiony, a trudności związane z efektywnym wykorzystaniem skutecznie ograniczają jego potencjał biznesowy. W książce kompleksowo omówiono mechanizmy e-learningu i procesy jego wdrażania, a także dobre i złe praktyki, sukcesy i porażki w zastosowaniach nowych technologii wspierających rozwój kompetencji. Szczególną uwagę autor poświęca: zastosowaniom e-learningu w procesach szkoleniowych, oprogramowaniu, czyli systemom e-learningu, projektowaniu treści szkoleniowych, rodzajom, strukturze i formie e-szkoleń, usługom wsparcia procesów rozwojowych, trudnościom związanym z inwestowaniem w e-learning. Przedstawione zagadnienia są uzupełnione przeglądem funkcjonowania rynku e-learningu na świecie i omówieniem przewidywanych kierunków jego rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6547 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Przewodnik po e-learningu / Marek Hyla. - Wyd. 3 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 351 s. : il. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Indeks.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9000 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9166 V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10571 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-154.
Zarządzanie zasobami ludzkimi należy do najważniejszych zadań współczesnych menedżerów. Jednym z jego ważnych elementów jest zarządzanie talentami. Dlatego właśnie autorzy przedstawili: rolę i znaczenie utalentowanych pracowników we współczesnych firmach, rekrutację i selekcję talentów, sposoby ich wynagradzania, rozwój utalentowanych pracowników, szczególne cechy zarządzania karierami talentów, metody oceniania utalentowanych pracowników, specyfikę rozstań z takimi pracownikami. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12354 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again