Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(128)
Forma i typ
Książki
(120)
Rejestracje audio i wideo
(7)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(105)
dostępne
(47)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(28)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(106)
Autor
Mitchell H.Q
(18)
Evans Virginia
(12)
Dooley Jenny
(6)
Simmons Naomi
(6)
Holt Ron
(4)
Musiol Mady
(3)
O'Connell Sue
(3)
O'Sullivan Neil
(3)
Villarroel Magaly
(3)
Annabell Clementine
(2)
Bradford Barbara (1944- )
(2)
Celce-Murcia Marianne
(2)
Cook Guy
(2)
Copage Judy
(2)
Edwards Lynda
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Feunteun Anne
(2)
Manicolo Louise
(2)
Michałowski Bartosz
(2)
Morris Susan
(2)
Mourão Sandie
(2)
Murphy Richard A
(2)
Obee Bob
(2)
Spratt Mary (1947- ). English for teacher
(2)
Stanton Alan
(2)
Vale David
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Willis Jane
(2)
Wyatt Rawdon
(2)
Abbs Brian (1935- )
(1)
Acevedo Ana
(1)
Allemano Jane
(1)
Altamirano Annie
(1)
Arthur Lois
(1)
Ashworth Julie
(1)
Barfield Andrew
(1)
Batstone Rob
(1)
Bean Rita M
(1)
Brinton Donna M
(1)
Brook-Hart Guy
(1)
Brookes Gay
(1)
Brooks Julia
(1)
Burke Kathy
(1)
Clark John
(1)
Cohen Robert
(1)
Cook Jain
(1)
Cooper Jewell E
(1)
Cummings Martha Clark
(1)
Dobson Julia M
(1)
Doff Adrian
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Duran David
(1)
Elliott John (1938- )
(1)
Emslie Val
(1)
Escobar Linda
(1)
Ferlazzo Larry
(1)
Freebairn Ingrid
(1)
Gower Marisol
(1)
Green Catherine
(1)
Gude Kathy
(1)
Hagger Hazel
(1)
Haines Simon
(1)
Halliwell Susan
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hashemi Louise
(1)
He Ye
(1)
Holt Roger
(1)
Hull-Sypnieski Katie 1974-
(1)
Invernizzi Marcia
(1)
Januszka Dana
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnston Francine R
(1)
Jones Christopher (1949- )
(1)
Jones Leo (1943- )
(1)
Juel Connie
(1)
Keer Hilde Van
(1)
Lavery Clare
(1)
Levin Barbara B
(1)
Lewis Michael
(1)
Lewis-Wagner Donna
(1)
Lodge Patricia
(1)
Ludlow Karen
(1)
Mac Naughton Glenda
(1)
McCarthy Michael (1947- )
(1)
McGavigan Patrick
(1)
McIntyre Donald
(1)
McNiff Jean
(1)
Medwell Claire
(1)
Miller Judy L
(1)
Moon Jayne
(1)
Moule Jean
(1)
Mugglestone Patricia
(1)
Nelsen Jane
(1)
Newbrook Jacky
(1)
Nolasco Rob
(1)
Norrish John
(1)
Olshtain Elite (1938- )
(1)
Ortolano Kate
(1)
Owen-Shocki Deborah
(1)
Pugliese Chaz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(38)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(85)
Wielka Brytania
(28)
Kiribati
(8)
Anglia
(2)
Kalifornia (USA)
(1)
Niemcy
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(93)
angielski
(35)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
B2 poziom biegłości językowej
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(104)
Język angielski
(13)
Nauczanie języków obcych
(8)
Nauczanie
(6)
NAUCZYCIELE
(4)
FCE
(3)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
EGZAMINY
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Tutoring
(2)
CAE
(1)
CPE (certyfikat językowy)
(1)
CZYTANIE
(1)
Dziecko
(1)
Education
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
MNIEJSZOŚCI NARODOWE
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauczyciele języków
(1)
OBYCZAJE TOWARZYSKIE
(1)
Reading
(1)
Reading teachers
(1)
Teoria nauczania
(1)
Testy językowe
(1)
WIELKA BRYTANIA
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(18)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(12)
PODRĘCZNIKI
(10)
Podręcznik
(7)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(6)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(3)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(17)
Językoznawstwo
(13)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
teacher's book
(84)
English language
(44)
teaching
(39)
grammar
(22)
vocabulary
(20)
teacher development
(17)
teacher education
(15)
ELT
(13)
teacher
(13)
pre-school education
(12)
reading
(12)
EFL
(11)
primary school
(11)
writing
(10)
FCE
(9)
education
(9)
speaking
(9)
listening
(8)
practice test
(6)
Certificate Advanced Exam
(4)
foreign language
(4)
foreign speakers
(4)
study
(4)
teachers
(4)
CAE
(3)
English grammar
(3)
First Certificate in English
(3)
United States
(3)
intermediate level
(3)
language
(3)
language skills
(3)
learning
(3)
literacy
(3)
primary school education
(3)
teacher's handbook
(3)
CPE
(2)
English
(2)
advanced level
(2)
children of immigrants
(2)
cultural competence
(2)
discourse
(2)
elementary level
(2)
examination
(2)
intermediate
(2)
intonation
(2)
language learning
(2)
language teaching
(2)
methods of teaching
(2)
multicultural education
(2)
observation
(2)
pre-intermediate
(2)
semantics
(2)
tutoring
(2)
upper-intermediate level
(2)
use of English
(2)
workbook
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Cambridge Advanced Exam
(1)
Certificate of Proficiency
(1)
ESL
(1)
ESP
(1)
English verb
(1)
Foreign speakers
(1)
Great Britain
(1)
Study and teaching
(1)
activity program
(1)
assessment
(1)
business English
(1)
cassette
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
classroom organisation
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
conversation
(1)
cultural studies
(1)
education studies
(1)
exam
(1)
games
(1)
mentoring
(1)
minorities
(1)
motivation
(1)
practical exam
(1)
pragmatics
(1)
racism
(1)
reading skills
(1)
reading specialist
(1)
school book
(1)
social life
(1)
students
(1)
study and teaching
(1)
task-based learning
(1)
teacher's hanbook
(1)
teaching children
(1)
testing
(1)
tourism
(1)
training
(1)
upper-intermediate
(1)
young children
(1)
128 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Responsive classroom)
This book contains 50 easy-to-do activities for the end of the day: Songs and chants; Individual reflection questions; Energetic cheers; Silent cheers; Quick partner and group chats; Team or class challenges; Quiet thinking time, and more.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17690.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Book buddies : a tutoring framework for struggling readers / Francine R. Johnston, Marcia Invernizzi, Connie Juel, Donna lewis-Wagner. - Second edition. - New York : The Guilford Press, 2009. - XIV, 210 stron : ilustracje ; 26 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
Bibliografia strony 197-199.
This popular, practical resource provides guidelines for setting up a successful tutorial program in grades K-3 and presents a field-tested lesson format for individualized instruction. Clear explanations and examples demonstrate how to use the book's wealth of activities and exercises to assess students and build specific reading, writing, and spelling skills. Adding greatly to the second edition's utility is an included 70-minute DVD depicting sample sessions with a beginning reader and a late beginning reader.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17676.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 142-152.
Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills is a very practical guide, offering a straightforward framework and easy-to-implement strategies to help teachers help pupils progress in reading. A succinct introduction, it shows how schools can make positive use of differences between pupils and turn them into effective learning opportunities. Outlining the evidence base supporting peer tutoring approaches, it explores the components of the reading process and explains how peer tutoring in reading can be used with any method of teaching reading.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17715.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17675.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jossey-Bass teacher)
"Grades 4-12"--Cover.
Includes bibliographical references (p. 293-312) and index.
The number of English language learners in U.S. schools isprojected to grow to twenty-five percent by 2025. Most teachershave English learners in their classrooms, from kindergartenthrough college. The ESL/ELL Teacher?s Survival Guide offerseducators practical strategies for setting up an ESL-friendlyclassroom, motivating and interacting with students, communicatingwith parents of English learners, and navigating the challengesinherent in teaching ESL students. Provides research-based instructional techniques which haveproven effective with English learners at all proficiencylevels Offers thematic units complete with reproducible forms andworksheets, sample lesson plans, and sample studentassignments The books ESL lessons connect to core standards and technology applications
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17687.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Essential teacher knowledge : core concepts in English language teaching / Jeremy Harmer. - First edition, Third impression. - Harlow : Pearson, 2017. - 287, [1] stron. : ilustracje ; 28 cm + płyta DVD.
(Always Learning)
Essential Teacher Knowledge - a unique foundation-level methodology book with over 2 hours of video footage. Essential Teacher Knowledge is the core foundation-level guide for teachers of general English, young learners and CLIL. Units on essential theory, practical teaching advice and classroom ideas are presented across two pages, in full colour. Written in accessible English, Essential Teacher Knowledge is ideal preparation for TKT and other entry-level teacher qualifications, or as a handbook for any ELT teacher. Two hours of video footage includes demonstrations of key teaching techniques, such as giving instructions and correction, so new teachers can see the theory put into practice and global “Teachers’ Voices” - teachers from around the world sharing opinions and ideas about key issues for the global English teaching community.PIN-coded access to extra online material: audio to accompany the Pronunciation units (23 - 29), downloadable activities (Revise, Research, Reflect) to accompany every unit, more teachers’ voices videos and other resources for teachers, including an up-to-date bibliography.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17688.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching Young Children: Choices in Theory and Practice / Glenda Mac Naughton Gillian Williams. - 2 nd edition. - Berkshire: McGraw - Hill CompaniesOpen University Press" rel="nofollow">McGraw - Hill CompaniesOpen University Press McGraw - Hill Companies, 2009. - XVI, 432 s. : illustrations; 30 cm.
This book presents early childhood students and staff with a broad and diverse range of teaching techniques to support children's learning. It examines 26 techniques ranging from simple ones, such as describing and listening, to more complex methods, such as deconstruction and scaffolding. The strategies selected are derived from the best current research knowledge about how young children learn. A detailed evaluation of each strategy enables childcare staff, early childhood teachers and students to expand their repertoire of teaching strategies and to critically evaluate their own teaching in early childhood settings. Vignettes and examples show how early childhood staff use the techniques to support children's learning and help to bring the discussion of each technique to life. Revised and updated in light of the latest research, new features include: * Coverage of the phonics debate * Addition of ICT content * Questions for further discussion * Revision to the chapter on problem solving * Updated referencing throughout Teaching Young Children is key reading for students and experienced early childhood staff working in diverse settings with young children.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16865.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Positive discipline : a teacher's guide A-Z guide / Jane Nelsen, Linda Escobar, Kate Ortolano, Roslyn Duffy, Deborah Owen-Sohocki. - Revised 2nd edition. - New York : Three Rivers Press, 2001. - XV, 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia
Many teachers today are facing problems and discipline issues they never dreamed of when they decided to become teachers. Combine violence, behavioral disorders, and downright defiant attitudes from students with the age-old problems of bullying, poor attendance, and more, and the mix is positively lethal. However, there are effective, positive strategies for restoring order and turning the teacher-student relationship into one of mutual respect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17685.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-155. Indeks.
Autonomy in Language Education offers a holistic overview of and novel contribution to a complex and multifaceted, yet under-studied, field of inquiry that is transforming language pedagogy: It offers nineteen original chapters that critically analyze the impact of Henri Holec's seminal 1979 book Autonomy in Foreign Language Learning unpack theoretical, empirical, conceptual, methodological, ethical, and political developments over the last forty years from many perspectives explore practical implications for teaching, learning, and teacher education and suggest future avenues and challenges for research and practice in this broad, diverse, essential field.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21783.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21782.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
Creating Motivation offers practical strategies teachers can use to ignite their students' motivation. Motivation is a central component of any learning endeavour, but it can be tricky to distinguish between students who are bored and restless, and students who are demotivated.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21351.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Covers practical topics such as classroom observation, dealing with errors, lesson planning and presenting grammar * Includes a glossary of terms used in teaching and training and suggestions for further reading
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9730.XXIV.14 [Magazyn 1], 524.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9726.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9721.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9720.XXIV.14 [Magazyn 1], 526.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9728.XXIV.14 [Magazyn 1], P.73.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9723.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9727.XXIV.14 [Magazyn 1], 525.XXIV.14 [Magazyn 1], 521.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9729.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9732.XXIV.14 [Magazyn 1], 62.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9731.XXIV.14 [Magazyn 1], 523.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9722.XXIV.14 [Magazyn 1], 520.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9724.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9725.XXIV.14 [Magazyn 1], 61.XXIV.14 [Magazyn 1] (22 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 519.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 522.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.75.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.74.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Through clever body language and vocal inflection, this book encourages new and current teachers of English to produce inspiring lessons that will engage their pupils. The book also contains 20 ready to use lesson plans that will excite, intrigue and entertain your secondary English class, and a companion website that includes: links to useful websites, PowerPoints to display on the board, handouts for students, Chea Sheets for teachers and extra games and activities to supplement those in the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13917.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Teaching Children English" focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over. It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques. It highlights the importance of effective classroom management and organisation and supports teachers in the management of classroom resources. It provides extensive practice in lesson planning in terms of language aims. There are ten chapters each dealing with a specific aspect of teaching methodology and classroom practice. Each chapter has a theme-based approach for the task content and includes stories, rhymes, songs, practical tasks and language tasks. Methodology and classroom practice issues are related to these themes - examples include festivals, animals, storytelling and measuring.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9643 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"Teaching Children English" focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over. It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques. It highlights the importance of effective classroom management and organisation and supports teachers in the management of classroom resources. It provides extensive practice in lesson planning in terms of language aims. There are ten chapters each dealing with a specific aspect of teaching methodology and classroom practice. Each chapter has a theme-based approach for the task content and includes stories, rhymes, songs, practical tasks and language tasks. Methodology and classroom practice issues are related to these themes - examples include festivals, animals, storytelling and measuring.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.705 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1715.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.707.XXIV.14.8 [Czytelnia A], P.706.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This is part of an intermediate/upper intermediate course for teenagers. Students gain expertise in all four language skills to prepare them for First Certificate, and the constant testing and practice opportunities are designed to provide a thorough grounding in grammar and skills. Features of the course include: a variety of reading tests designed to appeal to teenagers; storylines with teenage characters, which aim to encourage reading for pleasure and discussion; a balanced writing syllabus to build up process writing skills; pronunciation hotspots to tackle stress and intonation; and grammar boxes designed to revise, consolidate and extend students' knowledge.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1063 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Fast Track to FCE : teacher's book / Jane Allemano. - [Harlow] : Longman, cop. 2001. - 144 s. ; 28 cm.
Słowo kluczowe: FCE teacher's book
Clear, straightforward methodology makes the course easy to follow. Key topic areas, lots of related vocabulary and essential grammar work give you everything you need for the exam. A complete Practice Test at the end of the book allows timed practice. Accompanying Exam Practice Workbook provides follow-up work and exam practice for each lesson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.629.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Opis wg okł. Na s. 4. okł.: Do nowej podstawy programowej.
"Our Discovery Island" to nowoczesny i uniwersalny kurs dla I etapu edukacyjnego. Zabiera dzieci na wspaniałą przygodę do świata bajkowych wysp, gdzie uczniowie spotykają niezwykłych bohaterów, poznają fascynujące historie, rozwiązują zagadki dla małych odkrywców, a przy tym uczą się angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16579.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gold B2 : Teacher's book / Clementine Annabell, Louise Manicolo, Rawdon Wyatt. - New edition, second impression - Harlow : Pearson Education Limited, 2018. - 192 strony : ilustracje ; 28 cm.
The Teacher's Book contains: Lesson plans with answers, audio scripts and writing task sample answers Three engaging photocopiable activities per unit with detailed teaching notes to revise and extend the Coursebook material Supplementary ideas for warmers and extension activities.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19824.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gold C1 Advanced : teacher's book / Clementine Annabell, Louise Manicolo, Rawdon Wyatt. - New edition, third impression. - Harlow : Pearson, 2019. - 176 strony : illustrations, 31 cm.
Uzupełnieniem kompletu jest Student's Book. Do książki dołączono płytę o tej samej sygnaturze.
Gold: British English | 4 levels Gold takes students from Preliminary to Advanced level, helping build their confidence and develop natural speaking skills in English every step of the way.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20720.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20719.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
* Stepping Stones game encourages and help pupils to make simple sentences * Innovative learner training sections with self-assessment and exciting project work
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.970 [Magazyn 1], P.969 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 243-253.
This book uses fifteen grounded research projects to explore innovative self-reflexive approaches to autonomy in language education. It emphasizes the multi-voiced and contradictory complexity of pursuing autonomy in language education and includes commentary chapters to help readers engage with key issues emerging from the research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17479.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej