Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(603)
Forma i typ
Książki
(544)
Rejestracje audio i wideo
(44)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Programy komputerowe
(10)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(538)
dostępne
(221)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(91)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(139)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(541)
Autor
Evans Virginia
(68)
Dooley Jenny
(62)
Cruz Christopher sol
(33)
Herrera Mario
(33)
Mourão Sandie
(15)
Simmons Naomi
(10)
Richards Jack C. (1943- )
(9)
Villarroel Magaly
(9)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Ellis Gail
(7)
Gray Elizabeth
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Obee Bob
(7)
Ur Penny
(7)
Edwards Lynda
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Bogucka Mariola
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Skinner Carol
(5)
Thornbury Scott
(5)
Wakeman Kate
(5)
Wright Andrew
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Brewster Jean
(4)
Broadbent Paul
(4)
Brown H. Douglas (1941- )
(4)
Couri Lilika
(4)
Doff Adrian
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Green Catherine
(4)
Harmer Jeremy (1947- )
(4)
Hill Robert
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Milton James
(4)
Puchta Herbert
(4)
Ruddle Mary
(4)
Steinbrich Piotr
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Willis Jane
(4)
Abbs Brian (1935- )
(3)
Bates Chris
(3)
Bohlke David
(3)
Celce-Murcia Marianne
(3)
Freebairn Ingrid
(3)
Gerngross Günter
(3)
Grundy Peter
(3)
Johnson Keith
(3)
Klippel Friederike
(3)
Lansford Lewis
(3)
Littlewood William T
(3)
McKenna Michael C
(3)
Nation I.S.P
(3)
Nunan David
(3)
Parrott Martin
(3)
Perrault Charles
(3)
Renandya Willy A
(3)
Richardson Karen
(3)
Rinvolucri Mario (1940- )
(3)
Rodgers Theodore S
(3)
Rollason Jane
(3)
Rumble Simon
(3)
Sinclair Barbara
(3)
Wajnryb Ruth
(3)
Walpole Sharon
(3)
Williams Marion
(3)
Woodward Tessa
(3)
Yeates Eunice
(3)
Allen Virginia French
(2)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(2)
Bamford Julian
(2)
Birdsall Melanie
(2)
Blake Bill
(2)
Bowler Bill
(2)
Bradford Barbara (1944- )
(2)
Bright Catherine
(2)
Brown Gillian (1937- )
(2)
Burden Robert L
(2)
Bygate Martin
(2)
Cameron Lynne
(2)
Chamot Anna Uhl
(2)
Chodkiewicz Halina
(2)
Chomacki Kate
(2)
Dakowska Maria
(2)
Date Olivia
(2)
Day Richard R
(2)
Devitt Matthew
(2)
Dummett Paul
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Ellis Rod
(2)
Emmerson Paul
(2)
Feunteun Anne
(2)
Gairns Ruth
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(281)
2000 - 2009
(221)
1990 - 1999
(72)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(300)
Wielka Brytania
(190)
Kiribati
(61)
Nowy Jork (stan) (USA)
(15)
Anglia
(13)
nieznany (us)
(7)
Kalifornia (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Massachusetts (USA)
(3)
Australia
(1)
nieznany (cdn)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Język
polski
(314)
angielski
(288)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Poziom zaawansowany
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Poziom profesjonalny
(5)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
C1 plus
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(429)
Język angielski
(99)
Nauczanie
(60)
Nauczanie języków obcych
(56)
JĘZYKI
(27)
CZYTANIE
(17)
NAUCZANIE
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Metody nauczania
(11)
Pomoce dydaktyczne
(7)
Dwujęzyczność
(6)
PRZYRODA
(6)
Czytanie
(5)
English language
(5)
Język handlu i biznesu
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
MATEMATYKA
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pisanie
(4)
UCZENIE SIĘ
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
Język środowiskowy
(3)
KOMPUTERY
(3)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(3)
MUZYKA
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Tutoring
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Idiomy angielskie
(2)
Individualized instruction
(2)
JĘZYK
(2)
Językoznawstwo
(2)
KULTURA
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA ANGIELSKA
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
PISANIE
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Reading (Elementary)
(2)
Reading (Primary)
(2)
Reading comprehension
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
Blended learning
(1)
CAE
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Coaching
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
EDUCATION / Elementary bisacsh
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Egzamin praktyczny
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
FONETYKA
(1)
Frazeologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Historia
(1)
IDIOMY ANGIELSKIE
(1)
INTERNET
(1)
Idiomy
(1)
Individualized reading instruction
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język biznesowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Korepetycje
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General. bisacsh
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
Language and languages
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language arts (Elementary)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(50)
Podręcznik
(43)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(34)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(28)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(13)
Bajki i baśnie
(11)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(8)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(5)
Monografia
(3)
Program edukacyjny
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(2)
Film edukacyjny
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(103)
Językoznawstwo
(100)
Literaturoznawstwo
(11)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(572)
English language
(320)
reading
(72)
pre-school education
(64)
ELT
(59)
writing
(59)
speaking
(57)
listening
(52)
primary school education
(46)
EFL
(45)
study
(44)
storytime
(42)
pupils
(41)
storytelling
(36)
learning
(34)
grammar
(32)
primary school
(28)
language
(27)
teacher's book
(24)
song
(21)
vocabulary
(21)
teaching approaches
(17)
foreign speakers
(16)
advanced level
(15)
children
(15)
methodology
(15)
ESL
(14)
English
(14)
SLA
(14)
intermediate level
(14)
foreign language
(13)
linguistics
(13)
teaching materials
(13)
second language acquisition
(12)
young learners
(12)
cartoon
(11)
education
(11)
elementary level
(11)
learning strategies
(11)
story
(11)
pre-intermediate level
(10)
coursebook
(9)
language skills
(9)
methods of teaching
(9)
teacher
(9)
upper-intermediate level
(9)
applied linguistics
(8)
culture
(8)
language acquisition
(8)
language teaching
(8)
language learning
(7)
game
(6)
literacy
(6)
photocopiable materials
(6)
science
(6)
student's book
(6)
discourse
(5)
literature
(5)
materials for teachers
(5)
play
(5)
reading comprehension
(5)
study and teaching
(5)
Great Britain
(4)
ability testing
(4)
basic level
(4)
classroom activities
(4)
communication
(4)
conversation
(4)
drama
(4)
drama (ped.)
(4)
games
(4)
mathematic
(4)
psychology
(4)
spoken English
(4)
teacher development
(4)
workbook
(4)
CLIL
(3)
assessment
(3)
bilingualism
(3)
business English
(3)
business language
(3)
communication skills
(3)
group work
(3)
handbook
(3)
lesson planning
(3)
motivation
(3)
music
(3)
phonetics
(3)
phrasal verb
(3)
planning
(3)
poster
(3)
pronunciation
(3)
saying
(3)
task-based learning
(3)
teaching vocabulary
(3)
technology
(3)
tests
(3)
word recognition
(3)
young learner
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
603 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość społeczno-ekonomiczna stawia pytania o rolę szkolnictwa wyższego w społeczeństwie. Prezentowana praca podejmuje próbę refleksji nad rolą uniwersytetu, zwłaszcza jego zadań dydaktycznych, poprzez analizę wybranego przedmiotu w kontekście związanego z nim kierunku studiów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2404.XXIV.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16626.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16628.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16629.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.414.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Innovative and evidence-based, this introduction to the main concepts and issues in language teaching uses a 'key questions' structure, enabling the reader to understand how these questions have been addressed by researchers previously, and how the findings inform language teaching practices. Grounded in research, theory and empirical evidence, the textbook provides students, practitioners and teachers with a complete introductory course in language teaching. Written in a clear and user-friendly style, and avoiding use of jargon, the book draws upon real-life teaching experiences and scenarios to provide practical advice. A glossary of key terms, questions for discussion and further reading suggestions are included. The book is perfectly suited to language teaching modules on English language, TESOL and applied linguistics courses.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21528.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21527.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Elementary : Student's book / David Bohlke, Stephanie Parker. - Andover : National Geographic Learning, 2018. - 166 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączone są dwie płyty DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17965 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17966 XXIV.13 (z 1 płytą CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17678.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Pre-intermediate : Student's book / David Bohlke, Stephanie Parker. - Andover : National Geographic Learning, 2018. - 174 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączone są 2 płyty DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17967 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17968 XXIV.13 (z 1 płytą CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17677.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Today! 1 : książka nauczyciela / Catherine Bright. - Warszawa : Pearson Central Europe, 2014. - XIII, 4-134 s. : il. (gł. kolor.) ; 30 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
(Always Learning.)
Opis wg okł.
Today! to nowoczesna czteroczęściowa seria dla klas 4-6 szkoły podstawowej, która rozwija umiejętność naturalnej komunikacji, uwzględniając przy tym indywidualne potrzeby ucznia. Kurs gwarantuje rzetelną realizację podstawy programowej, a obszerny materiał ćwiczeniowy zapewnia dodatkową praktykę i kontakt z językiem. Wszystkie wieloletnie podręczniki z serii Today! uzyskały już numer dopuszczenia MEN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16592.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Today! 2 : książka nauczyciela / Catherine Bright. - Warszawa : Pearson Central Europe, 2014. - XI, 144 s. : il. (gł. kolor.) ; 30 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
(Always Learning.)
Opis wg okł.
Today! to nowoczesna czteroczęściowa seria dla klas 4-6 szkoły podstawowej, która rozwija umiejętność naturalnej komunikacji, uwzględniając przy tym indywidualne potrzeby ucznia. Kurs gwarantuje rzetelną realizację podstawy programowej, a obszerny materiał ćwiczeniowy zapewnia dodatkową praktykę i kontakt z językiem. Wszystkie wieloletnie podręczniki z serii Today! uzyskały już numer dopuszczenia MEN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16594.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ESL/EFL teachers and trainees will welcome this methodology text, which considers all practical classroom techniques and activities in terms of solid foundation stones of research on second language acquisition. -- Readers develop an overall approach to language teaching from which their classroom practices can emerge. -- The text has user-friendly, readable prose, interactive end-of-chapter exercises for discussion and action, and end-of-chapter recommendations for further reading.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 967 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 852.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 966.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 851.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 965.XXIV.14 [Czytelnia A], 853.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Recognizing that teachers are often involved in planning and developing courses as part of their responsibilities, the authors have set out to describe the factors which must be considered in constructing courses and materials. They cover: the fact-finding stage, establishing realistic goals, surveying existing programmes, realizing goals through instructional plans, selecting the shape of the syllabus, and considerations involved in constructing communicative curricula and syllabuses. All of these aspects are considered against current theories of language learning. Examples of different types of materials are discussed, and the process of creating materials is described as the link between the syllabus and the audience. It ends with a survey of the practical issues involved in organizing writing projects. It is intended for teachers (and teachers in training) who may be involved in course planning and materials development either on a larger scale, or simply within their own institution.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3063.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Intermediate : Student's book / Paul Dummett, Helen Stephenson, Lewis Lansford. - Andover : National Geographic Learning, 2016. - 181 stron: ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Teacher's Book - sygn. 17970 XXIV.13 (z 2 płytami CD) i Workbook - sygn. 17969 XXIV.13 (z 2 płytami CD).
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17679.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Penguin English Guides)
Słowo kluczowe: teaching ELT
The new edition of this definitive guide for primary teachers, teacher trainers and trainees covers the most recent developments in language learning theories and approaches. It offers you lots of practical suggestions on selecting materials, lesson planning, managing the classroom and using resources effectively.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3290.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teaching business English / Mark Ellis, Christine Johnson. - Oxford : Oxford University Press, 2014. - IX, 237 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia strony 223-224. Indeks.
This book is for teachers, trainers, and course organizers in the field of Business English or considering a move into it. It gives background to the business learner's world and strategies for approaching the training task, focusing on the learner's professional knowledge and experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17133.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ESL & Applied Linguistics Professional Series)
Includes bibliographical references (pages 261-277) and index.
Teaching English to Second Language Learners in Academic Contexts: Reading, Writing, Listening, and Speaking provides the fundamental knowledge that ESL and EFL teachers need to teach the four language skills. This foundational text, written by internationally renowned experts in the field, explains why skills-based teaching is at the heart of effective instruction in English for academic purposes (EAP) contexts. Each of the four main sections of the book helps readers understand how each skill—reading, writing, listening, and speaking—works and explains what research has to say about successful skill performance. Pedagogically focused chapters apply this information to principles for EAP curriculum design and to instructional activities and tasks adaptable in a wide range of language-learning contexts. Options for assessment and the role of digital technologies are considered for each skill, and essential information on integrated-skill instruction is provided. Moving from theory to practice, this teacher-friendly text is an essential resource for courses in TESOL programs, for in-service teacher-training seminars, and for practicing EAP teachers who want to upgrade their teaching abilities and knowledge bases.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20514.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to teach business English / Evan Frendo. - Eight impression. - Harlow : Longman, 2012. - VI, 162 strony : ilustracje ; 25 cm.
(How To)
Bibliografia strony: 156-159. Indeks.
How to Teach Business English looks at the specific realities of teaching to this sector of the EFL market including course design, selection of materials and intercultural training.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22445.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22444.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Second Language Acquisition : an introductory course / Susan M. Gass, Larry Selinker. - 3 ed., 2 reprinted. - New York, London : Routledge, 2009. - XVIII, 593 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 523-576. Indeksy.
The new and updated edition of this bestselling introductory textbook is a comprehensive overview of the field of second language acquisition. In an easy-to-read, accessible style, it provides students with information about the scope of the field, but also provides background information on related areas such as first language acquisition. The book introduces students to current issues of data collection and data analysis, as well as provides an historical overview of the field, thus giving students context and perspective about how today's issues arise from earlier approaches.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9769.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Personalizing Language Learning / Griff Griffiths, Kathy Keohane. - Reprinted. - Cambridge : Cambridge University Press, 2001. - X, 160 s. : il. ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Index s. 156-160
This book provides a range of ready-to-use materials and practical guidance for teachers who are looking for ways to make their language teaching less detached, and more centred on the individual learner.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7910.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9202.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej