Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Moon Jayne
(2)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
Dzieci
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Język angielski
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
teaching children
(2)
EFL
(1)
English language
(1)
learning methods
(1)
teacher development
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Children Learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan Heinemann, 2002. - 184 s. : rys., tab. ; 25 cm.
(The Teacher Dvelopment Series)
There is something special about writing with children. Jayne Moon's academic rigour and classroom experience inform every page of this book- but what shines through is a sense of privilege it is to participate in someone's learning at this stage in their lives. This is a practical handbook with lots of teaching suggestions - but it is also a source of inspiration.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1589.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2999.XXIV.14.8 [Czytelnia A], P.1590.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Children learning English / Jayne Moon. - Oxford : Macmillan, 2005. - VIII,184 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Na okładce : A Guidebook for English Language Teachers.
Children Learning English is a comprehensive guidebook for teachers of English to young learners. Covering both the theory and practice of teaching English to children, it offers discovery activities and real-life examples from classrooms around the world. Provides insight into the special characteristics, abilities and attitudes children bring to the classroom. Encourages reflection on how teachers can learn from children and on how this information can be used in planning lessons and activities. Suggests how to adapt ideas and frameworks for teaching English to young learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17962.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej