Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Thornbury Scott
(3)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
Słowo kluczowe
ELT
(3)
teaching vocabulary
(3)
vocabulary
(3)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Harlow : Longman, 2005. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Finally...an introduction to teaching vocabulary that s both accessible and content-rich. Here you ll find details on the characteristics of words, how they are learned and memorized, and the best ways to teach them. Complex issues are presented in the context of the real-life challenges of today s classrooms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5171 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Ed. 5. - Harlow : Longman, 2007. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Looks in detail at the theory of words and at how students learn new vocabulary. Offers practical advice on how to help students build vocabulary in new and effective ways and how to test students’ word knowledge. Major developments, such as language corpora and lexical approaches, are clearly explained and related to your needs as a teacher. The Task File develops a teacher's skill in identifying parts of speech including lexical fields, word families, etc. to build more confidence in teaching and explaining words and their use.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5173 [Magazyn 1], P.5172 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Harlow : Longman, 2002. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Finally...an introduction to teaching vocabulary that's both accessible and content-rich. Here you ll find details on the characteristics of words, how they are learned and memorized, and the best ways to teach them. Complex issues are presented in the context of the real-life challenges of today's classrooms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3002 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1594.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1593.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej