Form of Work
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(22)
available
(15)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(6)
Wypożyczalnie
(11)
Czytelnie
(22)
Author
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Józef
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bolland Eric J
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Demczar Jacek
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Hales Colin F
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Nass Clifford
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Olchowik Jan Marian
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Reeves Byron (1949- )
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala Józef
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Shapiro Carl
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Turek Tomasz
(1)
Urbanek Adam
(1)
Varian Hal R
(1)
Wagner Jarosław
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Wyrzykowska-Antkiewicz Monika
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Audience Group
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Subject
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
INFORMATYKA
(4)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
INTERNET
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TELEKOMUNIKACJA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
CZYTANIE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PISANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SZTUKA
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Turystyka
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
1989-
(2)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
23 results Filter
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
Bibliogr. s. 195-203.
Autorka podjęła ciekawy i oryginalny temat, przeprowadziła pionierskie badania nad nowymi formami oddziaływań edukacyjno-terapeutycznych w przypadku dysleksji rozwojowej. Przygotowana praca posiada wysoką wartość aplikacyjną. Książka ma charakter uniwersalny i może być z powodzeniem stosowana w każdym okresie życia, także dorosłego człowieka, bo i on powinien się permanentnie kształcić.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11590 IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Byron Reevs i Clifford Nass, amerykańscy informatycy od technologii komunikacyjnych, postanowili zbadać - wykorzystując metody psychologii społecznej i socjologii - jak ludzie reagują na media. Otóż okazało się, że uczestnicy eksperymentu bardzo się starali, aby nie zrobić komputerowi przykrości, czuli się fizycznie zagrożeni przez coś, co było tylko wizerunkiem, przypisywali kreskówkom bogatą osobowość bądź reagowali na głosy w komputerze zgodnie ze stereotypami płci. Zachowania te potwierdziły ciekawą i nowatorską tezę autorów: wbrew intuicyjnym wyobrażeniom nasze interakcje z komputerami, telewizją i nowymi mediami są z zasady społeczne i naturalne, tak jak interakcje z innymi ludźmi. Stawianie znaku równości między mediami a realnym życiem nie wynika bynajmniej z niewiedzy lub młodego wieku, lecz jest zjawiskiem powszechnym i niezależnym od naszej świadomości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3515 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4271 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ilustrowany leksykon teleinformatyka / Adam Urbanek. - Warszawa : "IDG Poland", 2001. - 288 s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Networld)
Ilustrowany leksykon teleinformatyka to publikacja, w której zebrano i objaśniono niemal dwa tysiące pojęć teleinformatycznych z uwzględnieniem skrótów i nazw obcojęzycznych. Hasła uzupełnia kilkaset rysunków, schematów i tabel. W leksykonie znajdują się definicje wielu zagadnień z dziedziny telekomunikacji i informatyki ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych technologii komunikacyjnych, zasad funkcjonowania Internetu, konwergencji systemów, różnych rodzajów transmisji wąsko- i szerokopasmowych, łączności bezprzewodowej oraz sposobów modulacji, kompresji i kodowania transmisji danych w sieciach teleinformatycznych. Wiele uwagi poświęcono sposobom rutowania, przełączania i transmisji w sieciach telekomunikacyjnych, protokołom internetowym, technologiom światłowodowym, a także metodom ochrony i szyfrowania informacji transmitowanych przez sieci teleinformatyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2486 I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ISSN 0208-6336 ; nr 2878)
Bibliogr. przy rozdz.
Praca zawiera główne tezy z obszaru nowoczesnych form zarządzania i organizacji procesów kształcenia. Prezentuje genezę nauczania opartego na nowoczesnych środkach technicznych, z e-learningiem włącznie. W zakresie teoretycznym i badawczym omawia społeczne i techniczne aspekty upowszechnienia się e-learningu w Polsce. Dokonuje deskrypcji znaczenia ICT względem jej zastosowań edukacyjnych w kontekście społecznej asymilacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13140 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Harvard Business School Press)
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją. Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9100 [Magazyn 1], P.4888 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10723 IX.12 [Wypożyczalnia C], 5321 IX.12 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiki Mediów)
Bibliogr. s. 217-228.
W ujęciu zaproponowanym przez dr. J. Wagnera odzwierciedlone zostały najnowsze trendy oraz prognozy dotyczące dynamiki i kierunków rozwoju mediów wspierających proces edukacji. Uwzględniona została problematyka zarówno z zakresu teorii pedagogicznych istotnych w kształceniu na odległość, jak i możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych w procesie nauczania uczenia się wspomaganego komputerowo. Na podstawie przeprowadzonych badań autor książki wskazuje na potrzebę i konieczność tworzenia uczelnianych systemów wspomagania procesu nauczania-uczenia się. Ukazując pewne niedoskonałości tej formy kształcenia, podkreśla istotne pozytywne aspekty wykorzystania technologii informacyjnych w procesie kształcenia i ich wpływ na wyniki sprzyjające podnoszeniu jakości zajęć oraz skuteczności pracy pedagoga-nauczyciela.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13728 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 178.)
Bibliografia, netografia na stronach 235-245. Indeksy.
Niniejsza monografia przedstawia aktualny stan wiedzy o bibliotekarstwie - z próbą zarysowania również nieodległej a możliwej przyszłości bibliotek. Napisana klarownie, w czym umiarkowany aparat naukowy nie stanowi przeszkody. Zawiera rozbudowany indeks przedmiotowy. (…) Wiedza o bibliotekarstwie wciąż ma rację bytu. Jako świadomościowy konstrukt, wykorzystywany w mediacyjnej praktyce, jak też kreowany teoretycznie oraz wykładany - chociaż niekoniecznie w pełnej zgodzie i w harmonii: takiej jednolitości ani kompletności nie ma. Zatem to jest teraz wiedza-po-przejściach, mocno pokiereszowana, a nawet mętnie łączona z niebytem, dlatego wymaga regeneracji. I taką próbę tu podejmuję.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17633 I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Technologie mobilne w marketingu / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2014. - 229 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 211-219, netogr. s. 219-221. Indeks.
W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz większe znaczenie ma korzystanie z urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technologii mobilnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, przede wszystkim na zwiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych klientów. Autor szczegółowo omawia: trendy technologiczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technologii mobilnych i ich zastosowanie w marketingu; istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu mobilnego; możliwości zastosowania mobilnych technologii informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych elementów marketingu w tradycyjnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji; możliwości zastosowania informacyjnych technologii mobilnych w wybranych branżach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14005 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14883 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 177-193. Indeks.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wyników przeprowadzonych badań. Wskazano rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17184 XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17183 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 111-120.
Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psy­chicznej, kulturowej, jak też gospodarczej. Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo inter­netowych. Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr lub usług.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10934 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 433-454.
Społeczeństwo informacyjne. Gospodarka, technologie, procesy to monografia będąca -efektem współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego z wieloma ośrodkami akademickimi i instytucjami naukowo-badawczymi w Polsce. Zaprezentowana w niej wyniki badań na temat stanu i perspektyw rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Całość rozważań podzielona na trzy części: Społeczeństwo informacyjne w gospodarce opartej na wiedzy. Technologie informacyjno-komunikacyjne wspomagające funkcjonowanie przedsiębiorstw i rozwój regionalny. Teoretyczno-praktyczne aspekty edukacji społeczeństwa informacyjnego. W książce poruszono liczne problemy dotyczące warunków funkcjonowania współczesnych organizacji gospodarczych, zjawisk związanych z gospodarką cybernetyczną, które są zagrożeniem dla ludzi lub zrównoważonego rozwoju regionów, a także możliwości płynących z wykorzystania Internetu i wyrafinowanych technologii komputerowych. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych problematyką rozwoju współczesnej gospodarki i działalności gospodarczej, a w szczególności do studentów, menedżerów i pracowników naukowo--dydaktycznych chcących poszerzyć swoją wiedzę w zakresie gospodarki opartej na wiedzy, nowoczesnych koncepcji zarządzania i technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz edukacji społeczeństwa informacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15262 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-492. Indeks.
Książka jest poświęcona złożonym problemom zarządzania wspomaganego systemami informatycznymi. Autor pokazuje, jak za pomocą TI można uzyskać nową wartość organizacji, wykorzystując jej zasoby informacji i wiedzy, a w konsekwencji budując jej kapitał intelektualny i zwiększając jej business value. Całość materiału została podzielona na pięć części. W każdej z nich są aspekty metodologiczne oraz prezentacja wybranych rozwiązań, będących ilustracją dla przedstawionych problemów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12635 IX.11 [Wypożyczalnia C], P.12634 IX.11 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13704 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 261-276.
Początek XXI wieku cechuje wysoka dynamika zmian zachodzących w gospodarce, która w szybkim tempie staje się gospodarką globalną. Jednym z głównych czynników wywołujących te zmiany jest postęp naukowo-techniczny w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rosnące usieciowienie gospodarki i społeceństwa. Rozwija się wspólpraca sieciowa pomiędzy geograficznie odległymi od siebie przedsiębiorstwami, a konkurencja przekształca się z lokalnej w globalną. Silna presja konkurencyjna oraz wysoki poziom rozwoju techniki i technologii sprawiają, że przedsiębiorstwom coraz trudniej jest samodzielnie odnosić sukcesy rynkowe, opierając się jedynie na własnych zasobach i umiejetnościach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11604 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 465-496. Indeksy.
„Edukacja zdrowotna. Podstawy teoretyczne, metodyka, praktyka” to kompendium wiedzy dotyczące kształtowania kompetencji umożliwiających ludziom dbanie o zdrowie własne i społeczności, w której żyją. W pierwszej części podręcznika omówiono teoretyczne podstawy edukacji zdrowotnej, nakreślono jej etyczne aspekty, opisano role i kompetencje osób prowadzących edukację zdrowotną oraz przedstawiono metodykę jej prowadzenia. Druga – praktyczna część – dotyczy wybranych obszarów tematycznych w edukacji zdrowotnej dzieci i młodzieży. W tej sekcji, wzbogaconej o gotowe scenariusze zajęć, poruszono zagadnienia związane z edukacją w zakresie: dbałości o ciało, zdrowia psychicznego, żywienia, aktywności fizycznej, bezpieczeństwa, zdrowia seksualnego, zapobiegania zachowaniom ryzykownym, bycia aktywnym pacjentem. Osobne rozdziały poświęcono edukacji zdrowotnej dzieci i młodzieży z chorobami przewlekłymi oraz niepełnosprawnością intelektualną.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17191 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17151 XVIII.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17150 XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 16/2012)
Bibliogr. przy rozdz.
Procesy gospodarcze współczesnej ekonomii charakteryzują się dużym dynamizmem, nowymi trendami w zarządzaniu, a także niebywałym rozwojem i upowszechnieniem wysokich technologii. Częste zmiany otoczenia gospodarczego skłaniają przedsiębiorstwa do gruntownych reform. Podstawowym warunkiem zapewnienia pozycji oraz ekspansji rynkowej przedsiębiorstwa jest zagwarantowanie sprawności zarządzania w dynamicznie zmieniających się warunkach. Tom szesnasty Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku poświęcony został współczesnym problemom zarządzania. Został on podzielony na trzy części: - pierwsza traktuje o ewolucji teorii i sposobów zarządzania, - w drugiej części podjęto dyskurs na temat innowacji, technologii i komunikacji w zarządzaniu, - część trzecia opracowania poświęcona została problematyce społecznej odpowiedzialności biznesu i etyce w zarządzaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12457 IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13602 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [132].
Technologia informacyjna jako przedmiot została wprowadzona do szkół ponadgimnazjalnych w 2002 roku, w szkolnictwie wyższym jest obowiązkowym przedmiotem na wszystkich kierunkach kształcenia. Niniejszy zbiór zadań nie jest opracowaniem mającym na celu naukę obsługi komputera, lecz kształcenie przez rozwiązywanie zadań (kształcenie umiejętności świadomego posługiwania się komputerem oraz narzędziami i metodami infomatyki). Książka może być traktowana jako podręcznik do przedmiotu Technologia informacyjna wiekszości kierunków studiów I stopnia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14876 XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Monografia zawiera opinie na temat zmian zachodzących pod wpływem nowoczesnych technologii teleinformatycznych we współczesnym świecie, a także związane z tym szanse i zagrożenia. Przedstawiono również zagadnienia dotyczące współczesnych trendów rozwoju grafiki komputerowej, rozwoju technik sztucznej inteligencji, analizy systemów samouczących i samoorganizujących się, teorii algorytmów i ich zastosowań do rozwiązywania problemów matematycznych, technicznych i technologicznych, introdukcji aspektów informatycznych do zagadnień edukacyjnych i biznesowych oraz zagadnienia związane z nowymi architekturami komputerów i trendami rozwoju mobilnych technik teleinformatycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3554 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3553 XV.1 [Wypożyczalnia C], P.3552 XV.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4299 XV.1 [Czytelnia C], 4298 XV.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Zastosowanie mediów cyfrowych i technologii informacyjno-komunikacyjnych w każdym obszarze życia człowieka wpłynęło także na przekształcenia i ewolucję w edukacji. Analiza i ocena tych przemian na przestrzeni dziejów pozwala na wyodrębnienie pięciu przełomów w komunikacji, w kształceniu, w pracy zawodowej i w innych obszarach aktywności człowieka. Obecnie mamy piąty, największy i najważniejszy przełom edukacyjny, łączący się z mediami interaktywnymi, z Internetem, z telewizją cyfrową, z telefonią komórkową. Celem Autorów jest przedstawienie nowych wyzwań i szans najnowszych mediów cyfrowych i technologii interaktywnych tworzących cyberprzestrzeń i świat wirtualny, ich nowych funkcji oraz wynikających z nich zadań i możliwości w różnych obszarach aktywności człowieka, zwłaszcza u najmłodszych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13797 V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14764 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 169-173.
U podstaw monografii leżał zamiar autorów inspirowania oraz pobudzania przedsiębiorczych postaw i praktycznej aktywności wszystkich tych, dla których celem i płaszczyzną działania jest konkurencyjna turystyka w regionie. Treść opracowania została podzielona na dwie części. Pierwsza część obejmuje podstawowe zagadnienia związane z aktualnie rozumianym zarządzaniem konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach oraz ze strategicznym znaczeniem marki w turystyce. Druga część książki jest efektem badań empirycznych nad uwarunkowaniami konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach. Wyodrębnione zostały tu czynniki i profile konkurencyjności zarządzania, ocena lokalnego otoczenia firm turystycznych i ocena systemów zarządzania przedsiębiorstw turystycznych. Książka jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu na globalnym rynku turystycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11391 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11390 XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12590 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest znakomitym poradnikiem, w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji. Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy. Książka jest jedynym kompleksowym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i studentów ekonomii oraz zarządzania studiów podyplomowych MBA.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14901 [Magazyn 1], P.14900 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14899 IX.1 [Wypożyczalnia C], P.14898 IX.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15711 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again