Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Cichosz Marzenna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Nowicka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Pluta-Zaremba Aneta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
technologie mobilne
(3)
badania marketingowe
(1)
cloud computing
(1)
content marketing
(1)
e-commerce
(1)
e-marketing
(1)
influencer marketing
(1)
innowacyjność
(1)
konsument
(1)
marketing automation
(1)
personal branding
(1)
pozycjonowanie
(1)
pracownik
(1)
projektowanie interfejsów
(1)
reklama internetowa
(1)
samorząd terytorialny
(1)
social media marketing
(1)
usługi interaktywne
(1)
wideomarketing
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
łańcuch dostaw
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Częstochowska ISSN 0860-5017 ; nr 161)
Bibliogr. s. 143-151.
Publikacja rozpatruje zagadnienia zarządzania wiedzą i mobilności, proponując wytyczne do stworzenia kompleksowego rozwiązania organizacyjno-technicznego wspomagającego pracę mobilną, której skuteczność zależy od dostępu do zasobów wiedzy. Książka rozpatruje zagadnienia interakcji człowieka i urządzeń w procesie pozyskiwania wiedzy. Przedmiotem rozważań jest problematyka dostarczania pracownikom mobilnym aktualnych treści w sposób kontekstowy - dostosowany do sytuacji, preferencji oraz środków technicznych, jakimi dysponuje odbiorca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8618.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10042.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowej pt.: "Zarządzanie łańcuchem dostaw - w poszukiwaniu nowych źródeł przewagi konkurencyjnej", 23-24 czerwca 2016 r., Warszawa.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Monografia ma znaczenie poznawcze wzbogacające wiedzę z zakresu problematyki związanej z funkcjonowaniem i rozwojem koncepcji łańcuchów dostaw. Charakteryzuje się wyjątkową aktualnością poruszanych zagadnień. Przeprowadzone dociekania oparte zostały na przemyśleniach Autorów pogłębionych ich studiami literaturowymi oraz na wynikach badań empirycznych, a także na przykładach praktycznych rozwiązań wyznaczających aktualne i przyszłe kierunki rozwoju ewolucji łańcuchów dostaw. Ponadto monografia ma także istotne walory aplikacyjne dzięki licznie opisanym przykładom dobrych praktyk.Należy podkreślić, iż na uwagę zasługuje starannie dobrana przez Autorów zarówno krajowa, jak i zagraniczna bardzo liczna literatura przedmiotu (pozycje zwarte, artykuły, raporty badawcze).Opracowanie to stanowić będzie z pewnością cenną pozycję naukową, która niewątpliwie zainteresuje pracowników naukowych, doktorantów, studentów zarówno kierunków ekonomicznych, jak i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także menedżerów i specjalistów z praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką zarządzania łańcuchami dostaw.prof. dr hab. Maciej Urbaniak (fragment recenzji)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22282.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22281.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19529.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19528.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej