Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Bendremer Ellen
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Mullin Roddy
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Stone Merlin
(1)
Trojanowski Mariusz
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Williams Alison
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
MARKETING BEZPOŚREDNI
(3)
MARKETING
(2)
PORADNIKI
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
telemarketing
(5)
baza danych
(2)
marketing bezpośredni
(2)
Internet
(1)
audyt
(1)
badania marketingowe
(1)
degustacja
(1)
działania promocyjne
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing terenowy
(1)
merchandising
(1)
plan marketingowy
(1)
prezentacje
(1)
sprzedaż bezpośrednia
(1)
tajemniczy klient
(1)
wskaźnik ROI
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Skuteczne techniki telemarketingu to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejetności w sprzedaży przez telefon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4457.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie lub prezentację. Jednak wbrew pozorom może ona okazać się niezwykle trudna. Rozmówca może na przykład nie znać firmy bądź od początku rozmowy być nastawiony negatywnie do osób dzwoniących z jakąkolwiek ofertą. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi być przygotowany na różne scenariusze rozmów i powinien umieć odpowiednio reagować na zachowania rozmówcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4456.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 440-444.
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8059 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 9416.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9415.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4692.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The handbook of field marketing : a complete guide to understanding and outsourcing face-to-face direct marketing" 2008.
Bibliogr. s. 319. Indeks.
Field marketing to niezwykły przewodnik po zasadach i praktykach obowiązujących w marketingu terenowym. Autorzy opisują szczegółowo metody stosowane w marketingu terenowym, m.in. sprzedaż bezpośrednią, merchandising, degustacje, eventy i akcje tajemniczy klient oraz sposoby ich wykorzystania. Dzięki książce dowiesz się, kiedy i w jaki sposób warto sięgać po konkretne techniki marketingu terenowego oraz jak mierzyć ich efekty. Znajdziesz w niej wiele cennych porad dotyczących skutecznego stosowania narzędzi marketingu terenowego w analizie sytuacji rynkowej, tworzeniu marki czy planowaniu działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12161.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej