Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Filipowicz Grzegorz
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Koszutska Olga
(1)
Linde Boris von der
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
KADRY
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Słowo kluczowe
testy kompetencyjne
(2)
kompetencje zawodowe
(1)
konflikt
(1)
motywowanie pracowników
(1)
ocena pracowników
(1)
praca zespołowa
(1)
psychologia
(1)
rozwój zawodowy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kompetencjami
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(HR.)
Bibliogr. s. 391-395. Indeks.
Książka zawiera kompleksowe omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień związanych z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak: budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, kompetencyjne opisy stanowisk, rekrutacja i selekcja pracowników pod kątem kompetencji, szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, zarządzanie talentami oraz budowanie ścieżek kariery.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14368.IX.4.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15274.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej