Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(37)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(27)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(24)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(32)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Zimbardo Philip G. (1933- )
(4)
Czerniawska Ewa
(3)
Materska Maria (1942- )
(3)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Johnson Robert L
(2)
Kruszewski Krzysztof (1939- )
(2)
McCann Vivian
(2)
Radzicki Józef
(2)
Andruszko Robert
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Binder Marek
(1)
Brophy Jere E
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Dybińska Ewa (1951- )
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fry Ronald W
(1)
Gerrig Richard J. (1959- )
(1)
Goddard Sally (1957- )
(1)
Guido Sarah
(1)
Géron Aurélien
(1)
Hollins Peter
(1)
Hurbans Rishal
(1)
Izdebski Zbigniew
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Jarmocik Anna
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaiser Jan (1941- )
(1)
Kalat James W. (1946- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Komosińska Krystyna
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kowalik Stanisław (1947- )
(1)
Kuniecki Michał (1971- )
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Leszcz Molyn (1952- )
(1)
Matuszkiewicz-Górska Maria
(1)
Mietzel Gerd (1936- )
(1)
Myers David G
(1)
Müller Andreas C
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Pankiewicz Ewa
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Piwko Marian
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Schrade Ulrich (1943-2009)
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Sternik Michał
(1)
Strelau Jan (1931- )
(1)
Tavris Carol
(1)
Urbański Stanisław (1947- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wade Carole
(1)
Wagner Jarosław
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Wieczorek Adam
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Woynarowska Barbara
(1)
Yalom Irvin D. (1931- )
(1)
Śliwowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(37)
portugalski
(1)
Odbiorca
Psycholodzy
(2)
Analitycy danych
(1)
Programiści
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Psychologia
(6)
NAUCZANIE
(5)
UCZENIE SIĘ
(5)
Uczenie się
(5)
PSYCHOLOGIA
(3)
Pamięć
(3)
JĘZYKI
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
PAMIĘĆ
(2)
Programowanie (informatyka)
(2)
UCZNIOWIE
(2)
Uczenie się maszyn
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
Algorytmy
(1)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(1)
Data science
(1)
Dziecko
(1)
EGZAMINY SZKOLNE
(1)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
MNEMOTECHNIKA
(1)
MOTYWACJA
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Mnemotechnika
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NEUROPSYCHOLOGIA
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
Nauczanie
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
ONTOGENEZA
(1)
Odruchy
(1)
Osobowość
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
PSYCHOFIZJOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Poznanie
(1)
Psychofizyka
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychomotoryka
(1)
Psychopatologia
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Python (język programowania)
(1)
Pływanie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Sieci neuronowe (informatyka)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Stres
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
UCZENIE się MASZYN
(1)
Uczenie maszynowe
(1)
Uczucia
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wrażenia
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZAWÓD
(1)
Świadomość
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Podręcznik
(8)
Poradnik
(4)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LISTY APOSTOLSKIE
(1)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Słowo kluczowe
uczenie się
(31)
pamięć
(12)
nauczanie
(10)
motywacja
(9)
emocje
(8)
psychologia
(8)
inteligencja
(5)
myślenie
(5)
nauczyciel
(5)
osobowość
(5)
stres
(5)
zaburzenia psychiczne
(5)
spostrzeganie
(4)
uczenie maszynowe
(4)
nauka
(3)
rozwiązywanie problemów
(3)
terapia
(3)
algorytm
(2)
biopsychologia
(2)
cele kształcenia
(2)
dydaktyka
(2)
dzieci
(2)
e-learning
(2)
formy kształcenia
(2)
inteligencja emocjonalna
(2)
język obcy
(2)
kompetencje
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
kształcenie
(2)
metody nauczania
(2)
mózg
(2)
negocjacje
(2)
procesy poznawcze
(2)
psychologia nauczania
(2)
psychologia społeczna
(2)
sen
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
szkoła
(2)
sztuczna inteligencja
(2)
uczenie się organizacji
(2)
uzależnienie
(2)
warunkowanie sprawcze
(2)
wspomnienia
(2)
zachowanie
(2)
zasady nauczania
(2)
zdolności
(2)
zmysły
(2)
HIV
(1)
Internet
(1)
Jan Paweł II
(1)
Python
(1)
agresja
(1)
aktywność fizyczna
(1)
algorytm uczenia się
(1)
amnezja
(1)
asertywność
(1)
autonomia
(1)
badania psychologiczne
(1)
cele nauczania
(1)
choroba Huntingtona
(1)
choroba Parkinsona
(1)
choroba afektywna dwubiegunowa
(1)
choroby narządu głosu
(1)
czynniki środowiskowe
(1)
człowiek
(1)
dane tekstowe
(1)
depresja
(1)
dialog edukacyjny
(1)
dokument elektroniczny
(1)
doradztwo strategiczne
(1)
edukacja
(1)
glottodydaktyka
(1)
gry dydaktyczne
(1)
hipnoza
(1)
informacja
(1)
innowacje
(1)
integracja szkolna
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kariera zawodowa
(1)
knowledge management
(1)
kompetencje językowe
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
konflikt
(1)
kształcenie akademickie
(1)
kultura
(1)
manipulacja
(1)
medycyna szkolna
(1)
metoda Action Research
(1)
metodologia
(1)
metody badań
(1)
metody uczenia się
(1)
miażdżyca
(1)
nauczanie na odległość
(1)
nauka domowa
(1)
naukowcy
(1)
neuropsychologia
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
obciążenie zawodowe
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 5)
Indeks.
"Zagadnienia nauki zawsze rodziły głębokie zatroskanie w sercu Jana Pawła II. Dlatego w ciągu swojego pontyfikatu niestrudzenie zwracał się do świata nauki. Czynił to również pod adresem polskich uczonych. Stawiał pytanie: w jakim duchu i w jakim kierunku powinna zmierzać uprawiana nauka? (...) Jan Paweł II ostrzegał polskich uczonych przed zagrożeniami, jakie płyną z liberalnej demokracji i wolnego rynku. Stosowanie kryterium korzyści ekonomicznej szkodzi nauce i szkodzi człowiekowi." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13264.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału : The theory and practice of group psychotherapy, 2005.
Indeks.
W najnowszym wydaniu tego podręcznika znajdziemy najnowsze zalecenia badawcze i kliniczne związane z prowadzeniem grup terapeutycznych, a także rozdziały poświęcone krótkoterminowej terapii grupowej, traumie, zarządzaniu opieką zdrowotną, różnorodności etnicznej i kulturowej pacjentów oraz takim grupom, jak np. osoby chore somatycznie czy osoby uzależnione. Ponadto Irvin Yalom i Molyn Leszcz przedstawiają wyniki wielu nowych badań naukowych i analizują trendy, jakie obecnie można zaobserwować w dziedzinie prowadzenia terapii grupowych. Mocną stronę podręcznika stanowią przykłady. Autorzy chętnie się nimi posługują w odpowiednich momentach lektury. Każda z opisanych sytuacji jest zaczerpnięta z doświadczenia zawodowego Irvina Yaloma i Molyna Leszcza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22605.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22604.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozważań zawartych w pracy było zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapitałów intelektualnego i ludzkiego w badawczym ujęciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza została potraktowana instrumentalnie i zawężająco, jako narzędzie służące przede wszystkim identyfikacji elementów potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Część monografii poświęcona została badaniu zakresów znaczeniowych podstawowych pojęć, ich różnorodnej systematyzacji, a w ramach zgłębiania struktury rzeczywistości - propozycjom modelowego ujęcia problematyki. Zwieńczeniem rozważań, po ukazaniu kontekstu w postaci społeczeństwa wiedzy i dokonaniu przeglądu i identyfikacji różnorodnych zakresów znaczeniowych pojęć związanych z kapitałem intelektualnym i kapitałem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13558.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14582.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do psychologii / Andrzej Augustynek. - Warszawa : Difin, 2018. - 456, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach. Indeksy.
Psychologia współczesna, jako jedna z nauk o człowieku, zajmuje się jego psychiką i zachowaniem. Jest zarówno dyscypliną naukową, jak i formą działalności praktycznej. Psychologiczna wiedza ciągle się dynamicznie rozwija, zwłaszcza w XXI wieku, wraz z kształtowaniem się społeczeństwa informacyjnego. Jedne aspekty tej wiedzy są lepiej poznane, inne dopiero oczekują na eksplorację badawczą i opracowanie teoretyczne. Aktualny stan wiedzy psychologicznej jest wynikiem wiele lat trwających poszukiwań, których założenia i metody inspirowane są przez różne dziedziny wiedzy (zwłaszcza biologię, fizykę i chemię), systemy filozoficzne i często zupełnie odmienne podejścia metodologiczne. Wprowadzenie do psychologii to podręcznik zawierający podstawową i aktualną wiedzę psychologiczną w szerokim zakresie. Omówiono szereg zagadnień: od biologicznych podstaw psychiki, poprzez pamięć, uczenie się, wywieranie wpływu, po zaburzenia psychiczne i ich leczenie. Książka adresowana jest do szerokiego grona Czytelników interesujących się zagadnieniami psychologii i psychopatologii, zwłaszcza do lekarzy, pedagogów i studentów, nie tylko psychologii i medycyny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17900.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17899.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1 ukazało się pt. Psychologia : jak ślimak piął się w górę.
Dla studentów kierunków mających w programie psychologię.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka to kompendium wiedzy psychologicznej - adresowana jest szczególnie do studentów kierunków mających w programie psychologię jako przedmiot uzupełniający lub fakul­tatywny. Sposób prezentacji pozwala znaleźć w jednym podręczniku zarówno rozdziały poświęcone problematyce podstawowych procesów psychicznych - pamięci, myślenia, in­teligencji i osobowości, emocji (również stresu), jak i zagadnienia, których poznanie służy zwiększeniu efektywności własnego działania: prowadzenie negocjacji, rodzaje manipulacji i obrona przed nią, kierowanie karierą zawodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7508 [Magazyn 1], P.7509 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7406.III.1 [Wypożyczalnia B], P.7507.III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8386.III.1 [Czytelnia B], 8387.III.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 271-284.
Dydaktyka to jedna z najważniejszych nauk pedagogicznych w procesie kształcenia kandydatów na nauczycieli. Przyszły nauczyciel w trakcie studiowania dydaktyki rozumianej jako teoria kształcenia (nauczania – uczenia się i wychowania) powinien zdobyć podstawowe wiadomości i umiejętności dotyczące formułowania celów kształcenia, stosowania zasad, metod, form i środków dydaktycznych. [...] Mając na uwadze ułatwienie studentom pedagogiki i kierunków nauczycielskich nabycia niezbędnych kompetencji ułatwiających start zawodowy, niniejsza publikacja ujmuje podstawową wiedzę dydaktyczną i najważniejsze umiejętności w pracy nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22565.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22564.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-289.
W książce autor określa wartości i definiuje cele edukacji w szkolnictwie ogólnokształcącym. Istotną sprawą jest respektowanie zasady podmiotowości ucznia i jego wielostronnej aktywności w procesie uczenia sie i nauczania. Nie mniej ważnym zagadnieniem jest samodzielne uczenie się, którego podstawą jest znajomość metod uczenia się. W związku z tym jawi się potrzeba opracowania teorii kształcenia dotyczącej prawidłowości rządzących procesem nauczania i uczenia się w szkolnictwie ogólnokształcącym. Książka ujmuje również podstawowe umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11181.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12224.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
Tyt. oryg.: Motivating students to learn, 1998.
Bibliogr. s. 254-269. Indeksy.
Autor przedstawia zasady, sposoby i strategie motywowania uczniów do uczenia się z wykorzystaniem ich już istniejącej motywacji wewnętrznej oraz nagród zewnętrznych. Książka systematyzuje wiedzę na temat motywacji, może być traktowana jako praktyczny przewodnik po strategiach motywacyjnych. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedź na pytania: jak pracować nad motywacją każdego ucznia w klasie, jak dostosowywać strategie motywacyjne do różnic indywidualnych i grupowych oraz przypadków "trudnych" oraz jak sytuować strategie motywacyjne w planowaniu lekcji, aranżacji grup i przestrzeni, w dobieraniu stylu nauczania i oceniania. Jere Brophy, znany w świecie profesor psychologii i edukacji, zaangażowany w wielu projektach z zakresu psychologii uczenia się i nauczania, ukazuje Czytelnikom mozliwości wykorzystania w szkole najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11301.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12426.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 215-222.
Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradztwie strategicznym, aby rozwiązać praktyczne problemy firmy i dokonać gruntownej zmiany organizacji oraz stworzyć warunki do uczenia się organizacji. Od połowy lat 90. XX wieku metoda Action Research przeżywa prawdziwy boom w zachodniej praktyce konsultingu dzięki dostrzeżeniu wielu możliwości jej wykorzystania, szczególnie przy rozwiązywaniu problemów organizacyjnych i branżowych. Pomimo to metoda ta ma nadal relatywnie małe zastosowanie w polskiej praktyce, a badania Action Research w zarządzaniu są rzadko spotykane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11100.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12063.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy uczące się / Paweł Cichosz. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2007. - 894 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 863-879. Indeks.
Książka jest poświęcona metodom konstruowania uczących się programów komputerowych, zdolnych do poprawy swego działania na podstawie doświadczeń z przeszłości. Programy tego typu w zautomatyzowany sposób zdobywają wiedzę, którą wykorzystują do realizacji postawionych przed nimi zadań. Autor przybliża czytelnikowi proces uczenia się systemów z algorytmicznego punktu widzenia. Wyjaśnia, na czym polega indukcyjne uczenie się. Przedstawia dwa główne podejścia do tego zagadnienia: indukcję drzew decyzyjnych i indukcję reguł decyzyjnych. Omawia probabilistyczne metody uczenia się, a także metody grupowania pojęciowego. Zajmuje się problemami przekształcania zbioru atrybutów. Przedstawia wybrane algorytmy uczenia się aproksymacji funkcji. Opisuje odkrywanie zależności w danych i uczenia się automatów i problem uczenia się systemów ze wzmocnieniem. Wartość merytoryczną książki podnoszą liczne ćwiczenia, podzielone na tradycyjne, laboratoryjne i projektowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13893 [Magazyn 1], P.13894 [Magazyn 1] (2 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie, ISSN 1429-8635 ; nr 32)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony 325-333.
Niniejszy podręcznik przeznaczony jest dla konkretnego, wybranego kręgu odbiorców, do którego zaliczyć można: studentów i absolwentów wyższych szkół i akademii wychowania fizycznego, nauczycieli wychowania fizycznego, instruktorów i trenerów sportu pływackiego, instruktorów pływania rekreacyjnego i rehabilitacji ruchowej oraz wszystkie osoby zainteresowane uczeniem się i nauczaniem pływania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.10.XIX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne zarządzanie wiedzą / Jan Fazlagić. - Warszawa : Difin, 2014. - 294 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 281-287.
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na zajęciach oraz zadania samokształceniowe. Publikacja jest też poradnikiem dla menedżerów zainteresowanych rozwojem i zwiększaniem efektywności firm, ponieważ opisuje skuteczne metody zarządzania wiedzę i podaje bardzo wiele przykładów dobrych praktyk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14782.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15527.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak się uczyć / Ron Fry ; przełożyła Bożena Jóźwiak. - Wydanie 1. (dodruk). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2018. - 301, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Indeks.
Bestsellerowy poradnik "Jak się uczyć" pomógł milionom osób zdobywać wiedzę mądrzej zamiast większym wysiłkiem. "Jak się uczyć" przedstawia rewolucyjny system nauki bogato ilustrowany przykładami - dzięki niemu wszyscy, którzy chcą zdobywać wiedzę, poradzą sobie na każdym etapie kształcenia. Dzięki niej poznasz dogłębnie podstawowe elementy procesu uczenia się - czyli czytanie, pisanie, zarządzanie czasem, pamięć i umiejętność zdawania testów i egzaminów - po to, żeby niczego nie przegapić w procesie zdobywania wiedzy. Znajdziesz tu wskazówki, jak najlepiej przygotować sobie warunki sprzyjające nauce, jak wyróżniać się w klasie czy grupie, jak prowadzić poszukiwania online i wiele innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18312.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow / Aurélien Géron ; tłumaczenie: Krzysztof Sawka. - Wydanie II, aktualizacja do modułu TensorFlow 2. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 764, [4] strony : ilustracje ; 25 cm.
Tytuł oryginału: Hands-on machine learning with Scikit-Learn and TensorFlow
Na stronie tytułowej również informacje o miejscach wydania i wydawcy oryginału - O'Reilly.
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady i ćwiczenia. Wykorzystano gotowe rozwiązania i przedstawiono zasady pracy ze specjalistycznymi narzędziami, w tym z TensorFlow 2, najnowszą odsłoną modułu. W efekcie niepostrzeżenie przyswoisz niezbędny zasób pojęć i narzędzi służących do tworzenia systemów inteligentnych. Poznasz różnorodne techniki i zaczniesz samodzielnie ich używać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21155.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21154.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wcześniejsze wydanie pod tytułem: Odruchy, uczenie i zachowanie : klucz do umysłu dziecka : nieinwazyjne metody rozwiązywania problemów związanych z uczeniem się i zachowaniem.
Bibliografia na stronach 215-221, netografia na stronie 11. Indeksy.
Rodzice są zazwyczaj pierwszymi osobami, które dostrzegają, że ich dziecko doświadcza trudności rozwojowych. Często nie wiedzą dokładnie, na czym polega problem, ale czują, że ich dziecko czymś się różni od pozostałych. Jeśli objawy nie są poważne, trudności te są często ignorowane, a rodzice informowani, że „dziecko z tego wyrośnie”. Choć jest oczywiście prawdą, że wiele dzieci wyrasta ze swych wczesnych problemów, warto wiedzieć, że rozwój ruchowy dziecka na początkowych etapach życia ma wpływ na zachowanie i osiągnięcia szkolne w późniejszym dzieciństwie. Jeżeli niedojrzałość neuromotoryczna będzie się utrzymywać, istnieje ryzyko, że dziecko będzie doświadczać specyficznych trudności w nauce i zaburzeń zachowania na różnych etapach swojego życia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18584.III.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18583.III.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Osobowość Odnowa)
Ta książka jest szczególnym przewodnikiem po uczeniu się. Oparta na osiągnięciach wielu dyscyplin nauki, w uporządkowany sposób przedstawia wszystkie etapy procesu uczenia się. Omówiono w niej najlepsze techniki skutecznego uczenia się, uwzględniwszy wykorzystanie wrodzonych mechanizmów fizjologicznych, a także zasady tworzenia optymalnego środowiska do nauki. Sporo miejsca poświęcono temu, jak angażującym, przyjemnym i motywującym doświadczeniem może się ona okazać. Znalazły się tu również wskazówki, jak wykształcić w sobie nawyk uczenia się. Szybko się przekonasz, że zdolność efektywnego przyswajania wiedzy jest jednym z najcenniejszych zasobów, jakie można posiadać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22587.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22586.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytmy sztucznej inteligencji : ilustrowany przewodnik / Rishal Hurbans ; przekład: Tomasz Walczak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - XXIII, [1], 335 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
To praktyczny przewodnik po algorytmach sztucznej inteligencji. Skorzystają z niego programiści i inżynierowie, którzy chcą zrozumieć zagadnienia i algorytmy związane ze sztuczną inteligencją na podstawie praktycznych przykładów i wizualnych wyjaśnień. Książka pokazuje, jak radzić sobie z takimi zadaniami programistycznymi jak wykrywanie oszustw bankowych czy sterowanie pojazdem autonomicznym. Pierwsze rozdziały dotyczą podstawowych koncepcji i algorytmów i stają się punktem wyjścia do bardziej złożonych tematów: wydajnych algorytmów przeszukiwania oraz poszukiwania rozwiązań w środowisku konkurencyjnym. Przedstawiono tu zagadnienia uczenia maszynowego, w tym proces przygotowania danych, modelowania i testowania. Omówiono też zasady uczenia przez wzmacnianie za pomocą algorytmu Q-learning.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21081.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21080.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Biological psychology, 2004.
Bibliogr. s. 502-570. Indeksy.
Książka w sposób przystępny i całościowy omawia fizjologiczne, ewolucyjne i rozwojowe mechanizmy zachowań i przeżyć psychicznych. Autor skupił się na mechanizmach biologicznych związanych z najważniejszymi zagadnieniami w psychologii, takimi jak język, uczenie się i pamięć, zachowania seksualne, lęk, agresja, psychopatologia czy problem psychofizyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12204.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Językowa Dzisiaj. Podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja jest znakomitym podręcznikiem dla studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obych. Ukazuje cele programowe kształcenia językowego od strony ucznia, określa cechy istotne w pewnych grupach wieku i zaawansowania uczniów, wskazuje typowe uczniowskie trudności i omawia praktyczne sposoby, w jakie nauczyciel może je pokonać. W kolejnych rozdziałach podręcznika autorzy omawiają: nowoczesne cele nauczania języka obcego, wymagania nowej podstawy programowej, europejską politykę językową, rozwijanie kompetencji interkulturowych, umiejętność posługiwania się nowymi technologiami, problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się języka obcego, trudności, z którymi borykają się uczniowie oraz sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu. Podręcznik uwzględnia również obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11412.V.8 [Wypożyczalnia A], P.11411.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12625.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR). Szkolenia)
Książka jest kompendium wiedzy teoretycznej z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń oraz utrwalania ich efektów. Jest także praktycznym poradnikiem zawierającym przykłady zastosowania prezentowanych metod, kwestionariuszy, ankiet i innych narzędzi dla trenerów. Autorki omawiają zagadnienia związane ze szkoleniami z uwzględnieniem perspektywy organizacyjnej i pokazują, w jaki sposób szkolenie wpływa na rozwój całej firmy. Omawiając poszczególne etapy szkoleń, wskazują na ich związki z innymi funkcjami w organizacji oraz z zarządzaniem kompetencjami, wiedzą, zmianą i projektem. Przedstawiają proces nabywania kompetencji, uwzględniając specyfikę konkretnych sytuacji, m.in. pracy z małą grupą, a także zwracając uwagę na psychologiczne aspekty prowadzenia różnych typów szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6331.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej