Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(121)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(6)
E-booki
(1)
Status
available
(119)
only on-site
(101)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(46)
Wypo┼╝yczalnie
(75)
Czytelnie
(103)
Author
Opolski Krzysztof
(4)
Rudawska Iga
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(2)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(2)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Milewska Mariola
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Ozimek Irena
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Sawicki Bogus┼éaw (1952- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balińska Agata
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Bromber Piotr
(1)
Buko Jacek
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Cetner Jan
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czapiewski Piotr (bankowo┼Ť─ç)
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Detyna Beata
(1)
Detyna Jerzy
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drapińska Anna
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Dykowska Gra┼╝yna
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fazlagi─ç Amir Jan
(1)
Fedorowicz Ma┼égorzata (1968- )
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Flejterski Stanis┼éaw (1948- )
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Ginter Peter M
(1)
Gotowt-Jeziorska Alicja
(1)
Grabowski Michał (prawnik)
(1)
Grygrowski Dariusz (1962- )
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna n
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hady Joanna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hollins Bill
(1)
Howorka Boles┼éaw (1932- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicka Joanna (1959- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaremen Daria El┼╝bieta n
(1)
J├│┼║wik Bartosz
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Kordel Zdzis┼éaw (1950- )
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kosmaczewska Joanna
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krawczyk Stanisław Marian
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krupa Jan
(1)
Krysiak Andrzej (ekonomia)
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(92)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(17)
Country
Poland
(121)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(122)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Mened┼╝erowie
(1)
Subject
TURYSTYKA
(26)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
USŁUGI
(16)
BIBLIOTEKARSTWO
(7)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(7)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(6)
Turystyka
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
HOTELARSTWO
(5)
ODPOCZYNEK
(5)
BANKI
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Służba zdrowia
(4)
INNOWACJE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING
(3)
Prawo
(3)
WIEŚ
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
BIURA PODRÓŻY
(2)
Biblioteki
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
POLSKA
(2)
SPORT
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bran┼╝a TSL
(1)
EDYTORSTWO
(1)
ETYKA
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel mi─Ödzynarodowy
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KSI─śGARSTWO
(1)
Kobieta
(1)
Kosmetologia
(1)
LOGISTYKA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MIASTA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
Od┼╝ywianie
(1)
Organizacja
(1)
PEDAGOGIKA BIBLIOTECZNA
(1)
PIENI─äDZ ELEKTRONICZNY
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
Piel─Ögniarstwo
(1)
Produkcja
(1)
Prostytucja
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
Rezyliencja
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE SIECIOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
SZPITALE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA KONGRESOWA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
To┼╝samo┼Ť─ç spo┼éeczna
(1)
Subject: time
2001-
(11)
2001-0
(8)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Subject: place
Polska
(7)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
PODR─śCZNIKI
(13)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Opracowanie
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
PORADNIKI
(3)
Podr─Öcznik
(3)
Dane statystyczne
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Podr├│┼╝e i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(2)
Psychologia
(2)
Transport i logistyka
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
122 results Filter
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podr─Öczniku scharakteryzowano rynek us┼éug hotelarskich. Wyja┼Ťniono i om├│wiono m.in.: podstawowe poj─Öcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarz─ůdzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w dzia┼éalno┼Ťci hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przyk┼éadami i ─çwiczeniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10936 XX.8 [Czytelnia B], 10935 XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring us┼éug jest jedn─ů ze strategii przedsi─Öbiorstw, odpowiadaj─ůcych na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu cz─Ö┼Ťci proces├│w biznesowych: ksi─Ögowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsi─Öbiorstwom w innych krajach - o ni┼╝szych kosztach pracy lub wi─Ökszych zasobach kapita┼éu intelektualnego. Strategia ta umo┼╝liwia firmom koncentrowanie si─Ö na wykonywaniu tych dzia┼éa┼ä, kt├│re w najwi─Ökszym stopniu odpowiadaj─ů za tworzenie warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝ka zawiera prezentacj─Ö wiod─ůcych firm na ┼Ťwiecie i ┼é─ůczy rozwa┼╝ania teoretyczne z analiz─ů konkretnych przyk┼éad├│w przedsi─Öbiorstw stosuj─ůcych strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijaj─ůc─ů si─Ö hindusk─ů globaln─ů korporacj─Ö Infosys Technologies.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10024 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.10023 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10396 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podr─Öczniku s─ů zawarte podstawowe informacje pozwalaj─ůce zrozumie─ç dzia┼éanie systemu produkcyjnego i us┼éugowego oraz pozna─ç procesy, za pomoc─ů kt├│rych zasoby tych system├│w s─ů przekszta┼écane w gotowe produkty. Zasadnicza tre┼Ť─ç podr─Öcznika jest zawarta w 14 rozdzia┼éach. Autorzy przedstawili obszar zagadnie┼ä, z kt├│rymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka si─Ö in┼╝ynier procesu. Niekt├│re zagadnienia zosta┼éy uj─Öte w szerszym zakresie, inne za┼Ť ÔÇĽ zaw─Ö┼╝one, gdy┼╝ mo┼╝na je uzupe┼éni─ç, korzystaj─ůc z innych podr─Öcznik├│w serii ZIP.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14874 IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15680 IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 376-404. Indeks.
Autorka omawia podstawy teoretyczne geografii ekonomicznej, wskazuje jej powi─ůzania z innymi dyscyplinami, zw┼éaszcza ekonomi─ů i stosunkami mi─Ödzynarodowymi, charakteryzuje poszczeg├│lne sektory gospodarki oraz struktur─Ö mi─Ödzynarodowej wymiany gospodarczej, a tak┼╝e g┼é├│wne czynniki i procesy kszta┼étuj─ůce wsp├│┼éczesny mi─Ödzynarodowy podzia┼é pracy. Geografia ekonomiczna to interdyscyplinarna analiza struktur gospodarczych r├│┼╝nej skali uk┼éad├│w przestrzennych oraz zachodz─ůcych w ich ramach przemian. Ksi─ů┼╝k─Ö polecamy studentom stosunk├│w mi─Ödzynarodowych, ekonomii oraz wszystkim zainteresowanym problemami wsp├│┼éczesnej gospodarki ┼Ťwiatowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17336 [Magazyn 1], P.17335 [Magazyn 1], P.17334 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17872 XI.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17871 XI.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-197.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie procesu zmian zachodz─ůcych w tym regionie naszego kraju, przede wszystkim w ostatniej dekadzie, oraz wyzwa┼ä stoj─ůcych przed Polsk─ů Wschodni─ů w obliczu planowanych zmian w polityce sp├│jno┼Ťci UE na lata 2014-2020. Wschodnia cz─Ö┼Ť─ç Polski zostanie z du┼╝ym prawdopodobie┼ästwem zasilona wy┼╝szymi transferami w por├│wnaniu z bud┼╝etem 2007-2013, zatem zasadne staje si─Ö podj─Öcie pr├│by sformu┼éowania rekomendacji dla polityki gospodarczej kraju, w celu przyspieszenia rozwoju tego regionu. Autorzy zak┼éadaj─ů, ┼╝e ksi─ů┼╝ka b─Ödzie stanowi┼éa inspiracje do dalszych bada┼ä oraz oka┼╝e si─Ö przydatna podczas przygotowywania za┼éo┼╝e┼ä dla nowego okresu programowania na lata 2014-2020, zw┼éaszcza w procesie budowania program├│w regionalnych przez samorz─ůdy wojew├│dztw oraz tworzenia ram wsparcia w ramach nowego, centralnie zarz─ůdzanego programu wsparcia rozwoju Polski Wschodniej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12315 XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13458 XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 189-208. Indeks.
Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä autorki jest spos├│b wykorzystania ┼Ťrodowiska Internetu, w tym szczeg├│lnie Web 2.0, w dzia┼éalno┼Ťci polskich instytucji ksi─ů┼╝ki. G┼é├│wnym celem przeprowadzonych bada┼ä by┼éo okre┼Ťlenie zakresu i form zastosowania medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji ksi─ů┼╝ki w Polsce, z naciskiem na pokazanie r├│┼╝nic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 14823 I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiaj─ů uwag─Ö na produkcie (us┼éudze), na tym co rzeczywi┼Ťcie przynosi pieni─ůdze. Przyjmuj─ů szerszy punkt widzenia ni┼╝ ten, kt├│ry cechuje wiele ksi─ů┼╝ek o zarz─ůdzaniu operacjami. Uwzgl─Ödniaj─ů zagadnienia zarz─ůdzania operacjami, zarz─ůdzania projektowaniem, a tak┼╝e w pewnym stopniu marketing. Dzia┼éania podejmowane w zarz─ůdzaniu jedn─ů z nich wywieraj─ů wp┼éyw na pozosta┼ée. Dzi─Öki powi─ůzaniu tych zagadnie┼ä ┼éatwiej zrozumie─ç realia zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7897 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10896 IX.13 [Czytelnia C], 9151 IX.13 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym ┼║r├│d┼éem wiedzy o marketingu w przedsi─Öbiorstwie. Omawia zagadnienia: bada┼ä marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsi─Öbiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przyk┼éady z dzia┼éalno┼Ťci polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumie─ç istot─Ö marketingu jako koncepcji zarz─ůdzania i pozna─ç wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci ni─ů rz─ůdz─ůce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12415 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13575 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat us┼éug - najdynamiczniej rozwijaj─ůcego si─Ö obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegl─ůd 15 g┼é├│wnych rozdzia┼é├│w us┼éug, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce ┼Ťwiatowej i polskiej. Najwa┼╝niejszymi atutami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie, podkre┼Ťlenie specyfiki poszczeg├│lnych rodzaj├│w us┼éug, przyk┼éady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy ref.
Ksia┼╝ka jest zbiorem opracowa┼ä referat├│w wyg┼éoszonych na og├│lnopolskiej konferencji naukowo-metodycznej "Agroturystyka w spo┼éeczno-ekonomicznym rozwoju ┼Ťrodowiska wiejskiego", kt├│ra odby┼éa sie w 1997 r. w Bia┼éej Podlaskiej. Opracowanie ma interdyscyplinarny, wielow─ůtkowy, wieloinstytucjonalny i wielo┼Ťrodowiskowy charakter. Wsp├│ln─ů cech─ů tekst├│w jest troska o rozw├│j agroturystyki, jako wa┼╝nego czynnika rozwoju spo┼éeczno-ekonomicznego ┼Ťrodowiska wiejskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.772 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-206. Netogr. s. 207-208.
W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione wybrane zagadnienia ukazuj─ůce wsp├│┼éczesn─ů turystyk─Ö. Zawarto w nim zagadnienia przedstawiaj─ůce: czynniki rozwoju turystyki, jej rodzaje i formy, a tak┼╝e funkcje i dysfunkcje zwi─ůzane z rozwojem ruchu turystycznego. Zaprezentowano kwestie zwi─ůzane z rynkiem turystycznym, tj. popyt i poda┼╝ oraz ich przedmiot - produkt turystyczny. Przybli┼╝ono problematyk─Ö organizacji i zarz─ůdzania turystyk─ů w Polsce. Bardzo rzadko poruszanym obszarem, nie tylko w podr─Öcznikach, ale tak┼╝e w monografiach naukowych jest zagadnienie zwi─ůzane z doradztwem turystycznym. W prezentowanym podr─Öczniku znalaz┼éo one miejsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14010 XX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14886 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-194.
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla student├│w kierunk├│w turystyki i hotelarstwa, a tak┼╝e dla praktyk├│w i os├│b zainteresowanych wykorzystaniem oprogramowania wspomagaj─ůcego dystrybucj─Ö us┼éug turystycznych. Zaprezentowany zakres materia┼éu obejmuje szczeg├│┼éowe om├│wienie podstawowych funkcjonalno┼Ťci i us┼éug oferowanych przez wsp├│┼éczesne systemy rezerwacji, na przyk┼éadzie systemu AMADEUS, kt├│ry jest jednym z czo┼éowych Globalnych System├│w Dystrybucyjnych (GDS). Prezentowany materia┼é zawiera obszerne wprowadzenie do obs┼éugi systemu AMADEUS, opisuje tak┼╝e wykorzystywanie w praktyce modu┼éu rezerwacji lotniczych, hotelowych oraz samochodowych tego systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11078 XX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12035 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny ┼╝ycia, podlega silnym zmianom pod wp┼éywem radykalnych przemian zachodz─ůcych w otoczeniu, w kt├│rym ┼╝yj─ů potencjalni odwiedzaj─ůcy i dzia┼éaj─ů przedsi─Öbiorstwa dostarczaj─ůce us┼éugi. Poznanie najwa┼╝niejszych czynnik├│w, kt├│re stoj─ů za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarz─ůdzania w nowych warunkach s─ů przedmiotem rozwa┼╝a┼ä w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszaj─ů zagadnienia, kt├│re zosta┼éy pogrupowane w czterech rozdzia┼éach: przedsi─Öbiorstwa turystyczne, strategie i regionalna wsp├│┼épraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczeg├│lnych opracowa┼ä do rozdzia┼é├│w jest nieco umowne, poniewa┼╝ niekt├│re w─ůtki pojawiaj─ů si─Ö w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia cz─Östo przedstawione s─ů w kontek┼Ťcie ich zwi─ůzku z innowacjami i wp┼éywu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17243 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
W monografii ÔÇ×System ochrony zdrowia w Polsce" autorzy skoncentrowali si─Ö na wybranych, najcz─Ö┼Ťciej ocenianych, aspektach dzia┼éalno┼Ťci systemu ochrony zdrowia. Kluczem do zrozumienia podj─Ötych rozwa┼╝a┼ä, jest problematyka jako┼Ťci, efektywno┼Ťci, dost─Öpno┼Ťci i bezpiecze┼ästwa zdrowotnego. S─ů to kategorie, kt├│re stanowi─ů o pozycji rankingowej polskiego systemu ochrony zdrowia, ponadto znajduj─ů odzwierciedlenie w diagnozie systemu scharakteryzowanej w ┼Ťwiadomo┼Ťci spo┼éecznej. Ksi─ů┼╝ka zwraca uwag─Ö na istotny problem r├│┼╝nicy cel├│w uczestnik├│w systemu. Autorzy przedstawili to jako swoistego rodzaju gr─Ö interes├│w politycznych, spo┼éecznych i ekonomicznych. Warto podkre┼Ťli─ç, i┼╝ prezentowana monografia stanowi faktyczn─ů, a nie tylko deklarowan─ů pr├│b─Ö po┼é─ůczenia wiedzy teoretycznej i praktycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19226 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19225 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie og├│lnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzaj├│w turystyki oraz zagadnienia wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci uwarunkowa┼ä popytu i poda┼╝y turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13453 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9975 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11626 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykuj─ůcych prywatnie zdaje sobie spraw─Ö, ┼╝e w warunkach konkurencji same umiej─Ötno┼Ťci medyczne - nawet najlepsze - mog─ů by─ç niewystarczaj─ůce, by pozyska─ç i utrzyma─ç pacjent├│w, dlatego szuka mo┼╝liwo┼Ťci wyr├│┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji. Ksi─ů┼╝ka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje si─Ö problematyk─ů funkcjonowania zak┼éadu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko poj─Ötej komunikacji z pacjentem - nabywc─ů us┼éugi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposob├│w budowania pozytywnego wizerunku plac├│wki, kt├│r─ů zarz─ůdzaj─ů, czy w kt├│rej pracuj─ů w oczach aktualnych i potencjalnych nabywc├│w. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwi─ůza┼ä na pewno gwarantuj─ůcych rynkowy sukces plac├│wki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz mo┼╝liwych do podj─Öcia dzia┼éa┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9973 [Magazyn 1], 11623 [Magazyn 2], 11622 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykuj─ůcych prywatnie zdaje sobie spraw─Ö, ┼╝e w warunkach konkurencji same umiej─Ötno┼Ťci medyczne - nawet najlepsze - mog─ů by─ç niewystarczaj─ůce, by pozyska─ç i utrzyma─ç pacjent├│w, dlatego szuka mo┼╝liwo┼Ťci wyr├│┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji. Ksi─ů┼╝ka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje si─Ö problematyk─ů funkcjonowania zak┼éadu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko poj─Ötej komunikacji z pacjentem - nabywc─ů us┼éugi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposob├│w budowania pozytywnego wizerunku plac├│wki, kt├│r─ů zarz─ůdzaj─ů, czy w kt├│rej pracuj─ů w oczach aktualnych i potencjalnych nabywc├│w. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwi─ůza┼ä na pewno gwarantuj─ůcych rynkowy sukces plac├│wki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz mo┼╝liwych do podj─Öcia dzia┼éa┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12939 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B], P.12938 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14069 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again