Form of Work
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Status
available
(98)
only on-site
(98)
unavailable
(14)
unknown
(2)
Branch
Magazyny
(43)
Wypożyczalnie
(69)
Czytelnie
(100)
Author
Opolski Krzysztof
(4)
Rudawska Iga
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Milewska Mariola
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Ozimek Irena
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Sawicki Bogusław (1952- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balińska Agata
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Bromber Piotr
(1)
Buko Jacek
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Cetner Jan
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czapiewski Piotr (bankowość)
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Detyna Beata
(1)
Detyna Jerzy
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drapińska Anna
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fedorowicz Małgorzata (1968- )
(1)
Fiszer Dagmara. n
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Ginter Peter M
(1)
Gotowt-Jeziorska Alicja
(1)
Grabowski Michał (prawnik)
(1)
Grygrowski Dariusz (1962- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna n
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Hady Joanna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Haor Beata
(1)
Hollins Bill
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janicka Joanna (1959- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaremen Daria Elżbieta n
(1)
Jóźwik Bartosz
(1)
Kachniewska Magdalena n
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Klimkiewicz Marek
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Kociszewski Piotr (geograf) n
(1)
Kondrat Kazimierz (1956- ) n
(1)
Korona Magdalena
(1)
Kosieradzka Anna
(1)
Kosmaczewska Joanna
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krupa Jan
(1)
Krysiak Andrzej (ekonomia)
(1)
Kulasa Jerzy. n
(1)
Kutner Julian
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Lachowska Halina
(1)
Leśniowska-Gontarz Małgorzata
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(89)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(13)
Country
Poland
(113)
Language
Polish
(113)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Subject
TURYSTYKA
(27)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
USŁUGI
(15)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
HOTELARSTWO
(5)
ODPOCZYNEK
(5)
BANKI
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Turystyka
(4)
INNOWACJE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING
(3)
WIEŚ
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
Biblioteki
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Jakość usług
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
POLSKA
(2)
SPORT
(2)
Służba zdrowia
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
EDYTORSTWO
(1)
ETYKA
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
Jakość produktu
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
Kobieta
(1)
Kosmetologia
(1)
LOGISTYKA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MIASTA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
Odżywianie
(1)
PEDAGOGIKA BIBLIOTECZNA
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Prawo
(1)
Produkcja
(1)
Prostytucja
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
RYNEK PRACY
(1)
Rezyliencja
(1)
Rynek
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE SIECIOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
SZPITALE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA KONGRESOWA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Usługi turystyczne
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Subject: time
2001-
(9)
2001-0
(8)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Subject: place
Polska
(3)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
PODRĘCZNIKI
(13)
Praca zbiorowa
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Opracowanie
(3)
PORADNIKI
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
113 results Filter
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209 XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10936 XX.8 [Czytelnia B], 10935 XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10024 IX.2 [Wypożyczalnia C], P.10023 IX.2 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10396 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Zasadnicza treść podręcznika jest zawarta w 14 rozdziałach. Autorzy przedstawili obszar zagadnień, z którymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka się inżynier procesu. Niektóre zagadnienia zostały ujęte w szerszym zakresie, inne zaś ― zawężone, gdyż można je uzupełnić, korzystając z innych podręczników serii ZIP.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14874 IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15680 IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 376-404. Indeks.
Autorka omawia podstawy teoretyczne geografii ekonomicznej, wskazuje jej powiązania z innymi dyscyplinami, zwłaszcza ekonomią i stosunkami międzynarodowymi, charakteryzuje poszczególne sektory gospodarki oraz strukturę międzynarodowej wymiany gospodarczej, a także główne czynniki i procesy kształtujące współczesny międzynarodowy podział pracy. Geografia ekonomiczna to interdyscyplinarna analiza struktur gospodarczych różnej skali układów przestrzennych oraz zachodzących w ich ramach przemian. Książkę polecamy studentom stosunków międzynarodowych, ekonomii oraz wszystkim zainteresowanym problemami współczesnej gospodarki światowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17336 [Magazyn 1], P.17335 [Magazyn 1], P.17334 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17872 XI.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17871 XI.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-197.
Celem niniejszej książki jest zaprezentowanie procesu zmian zachodzących w tym regionie naszego kraju, przede wszystkim w ostatniej dekadzie, oraz wyzwań stojących przed Polską Wschodnią w obliczu planowanych zmian w polityce spójności UE na lata 2014-2020. Wschodnia część Polski zostanie z dużym prawdopodobieństwem zasilona wyższymi transferami w porównaniu z budżetem 2007-2013, zatem zasadne staje się podjęcie próby sformułowania rekomendacji dla polityki gospodarczej kraju, w celu przyspieszenia rozwoju tego regionu. Autorzy zakładają, że książka będzie stanowiła inspiracje do dalszych badań oraz okaże się przydatna podczas przygotowywania założeń dla nowego okresu programowania na lata 2014-2020, zwłaszcza w procesie budowania programów regionalnych przez samorządy województw oraz tworzenia ram wsparcia w ramach nowego, centralnie zarządzanego programu wsparcia rozwoju Polski Wschodniej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12315 XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13458 XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 189-208. Indeks.
Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 14823 I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiają uwagę na produkcie (usłudze), na tym co rzeczywiście przynosi pieniądze. Przyjmują szerszy punkt widzenia niż ten, który cechuje wiele książek o zarządzaniu operacjami. Uwzględniają zagadnienia zarządzania operacjami, zarządzania projektowaniem, a także w pewnym stopniu marketing. Działania podejmowane w zarządzaniu jedną z nich wywierają wpływ na pozostałe. Dzięki powiązaniu tych zagadnień łatwiej zrozumieć realia zarządzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7897 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10896 IX.13 [Czytelnia C], 9151 IX.13 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12415 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13575 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12414 IX.16 [Wypożyczalnia C], P.12413 IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy ref.
Ksiażka jest zbiorem opracowań referatów wygłoszonych na ogólnopolskiej konferencji naukowo-metodycznej "Agroturystyka w społeczno-ekonomicznym rozwoju środowiska wiejskiego", która odbyła sie w 1997 r. w Białej Podlaskiej. Opracowanie ma interdyscyplinarny, wielowątkowy, wieloinstytucjonalny i wielośrodowiskowy charakter. Wspólną cechą tekstów jest troska o rozwój agroturystyki, jako ważnego czynnika rozwoju społeczno-ekonomicznego środowiska wiejskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.772 XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-206. Netogr. s. 207-208.
W podręczniku zostały omówione wybrane zagadnienia ukazujące współczesną turystykę. Zawarto w nim zagadnienia przedstawiające: czynniki rozwoju turystyki, jej rodzaje i formy, a także funkcje i dysfunkcje związane z rozwojem ruchu turystycznego. Zaprezentowano kwestie związane z rynkiem turystycznym, tj. popyt i podaż oraz ich przedmiot - produkt turystyczny. Przybliżono problematykę organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Bardzo rzadko poruszanym obszarem, nie tylko w podręcznikach, ale także w monografiach naukowych jest zagadnienie związane z doradztwem turystycznym. W prezentowanym podręczniku znalazło one miejsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14010 XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14886 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-194.
Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także dla praktyków i osób zainteresowanych wykorzystaniem oprogramowania wspomagającego dystrybucję usług turystycznych. Zaprezentowany zakres materiału obejmuje szczegółowe omówienie podstawowych funkcjonalności i usług oferowanych przez współczesne systemy rezerwacji, na przykładzie systemu AMADEUS, który jest jednym z czołowych Globalnych Systemów Dystrybucyjnych (GDS). Prezentowany materiał zawiera obszerne wprowadzenie do obsługi systemu AMADEUS, opisuje także wykorzystywanie w praktyce modułu rezerwacji lotniczych, hotelowych oraz samochodowych tego systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11078 XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12035 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17243 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
W monografii „System ochrony zdrowia w Polsce" autorzy skoncentrowali się na wybranych, najczęściej ocenianych, aspektach działalności systemu ochrony zdrowia. Kluczem do zrozumienia podjętych rozważań, jest problematyka jakości, efektywności, dostępności i bezpieczeństwa zdrowotnego. Są to kategorie, które stanowią o pozycji rankingowej polskiego systemu ochrony zdrowia, ponadto znajdują odzwierciedlenie w diagnozie systemu scharakteryzowanej w świadomości społecznej. Książka zwraca uwagę na istotny problem różnicy celów uczestników systemu. Autorzy przedstawili to jako swoistego rodzaju grę interesów politycznych, społecznych i ekonomicznych. Warto podkreślić, iż prezentowana monografia stanowi faktyczną, a nie tylko deklarowaną próbę połączenia wiedzy teoretycznej i praktycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19226 XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19225 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie ogólnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzajów turystyki oraz zagadnienia współzależności uwarunkowań popytu i podaży turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13453 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9975 XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11626 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9973 [Magazyn 1], 11623 [Magazyn 2], 11622 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12939 XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14069 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again