Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(151)
Forma i typ
Książki
(147)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(153)
tylko na miejscu
(131)
wypożyczone
(12)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(68)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(95)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(131)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Rudawska Iga
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Cisek Marcin
(3)
Dutko Maciej
(3)
Dywański Piotr
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Mruk Henryk
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Milewska Mariola
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Oracz Piotr
(2)
Ozimek Irena
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sawicki Bogusław (1952- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balińska Agata
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Bekas Robert
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bromber Piotr
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Buko Jacek
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk Michał
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Cetner Jan
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyran Jakub
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czapiewski Piotr (bankowość)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(101)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(150)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(151)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(2)
Architekci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(28)
USŁUGI
(22)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(8)
BIBLIOTEKARSTWO
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Turystyka
(7)
BANKI
(6)
HOTELARSTWO
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
ODPOCZYNEK
(5)
MARKETING
(4)
Służba zdrowia
(4)
Handel elektroniczny
(3)
INNOWACJE
(3)
Jakość usług
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
LOGISTYKA
(3)
Organizacja
(3)
Prawo
(3)
WIEŚ
(3)
Zarządzanie
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
BIURA PODRÓŻY
(2)
Biblioteki
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
SPORT
(2)
UBEZPIECZENIA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
Administracja publiczna
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Branża TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
EDYTORSTWO
(1)
ETYKA
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Fitness
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
Kobieta
(1)
Kosmetologia
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Miasta
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Ochrona danych
(1)
Odżywianie
(1)
PEDAGOGIKA BIBLIOTECZNA
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA MIĘDZYNARODOWE
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
2001-0
(8)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
Podręcznik
(14)
PODRĘCZNIKI
(13)
Praca zbiorowa
(7)
Monografia
(5)
Opracowanie
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(2)
Dane statystyczne
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Transport i logistyka
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
usługi turystyczne
(51)
turystyka
(32)
marketing
(29)
usługi medyczne
(24)
usługi
(19)
służba zdrowia
(17)
zarządzanie jakością
(15)
jakość usług
(13)
zarządzanie
(13)
agroturystyka
(12)
badania marketingowe
(11)
promocja
(11)
rynek turystyczny
(11)
hotelarstwo
(10)
produkt turystyczny
(10)
usługi logistyczne
(10)
biblioteka
(9)
usługi biblioteczne
(9)
logistyka
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
ruch turystyczny
(8)
usługi bankowe
(8)
finanse
(7)
gospodarka turystyczna
(7)
konsument
(7)
marketing usług
(7)
turystyka wiejska
(7)
usługi hotelarskie
(7)
Internet
(6)
komunikacja marketingowa
(6)
turystyka biznesowa
(6)
turystyka kulturowa
(6)
banki
(5)
bibliotekarstwo
(5)
biuro podróży
(5)
cena
(5)
dystrybucja
(5)
funkcje turystyki
(5)
informacja
(5)
konkurencyjność
(5)
przedsiębiorstwo
(5)
reklama
(5)
rekreacja
(5)
rynek usług
(5)
samorząd terytorialny
(5)
strategia marketingowa
(5)
transport
(5)
turystyka międzynarodowa
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
Unia Europejska
(4)
baza noclegowa
(4)
e-marketing
(4)
ekonomika
(4)
gastronomia
(4)
jakość
(4)
marketing-mix
(4)
obszary wiejskie
(4)
ochrona konsumenta
(4)
opieka zdrowotna
(4)
organizacja turystyczna
(4)
pilot wycieczek
(4)
planowanie marketingowe
(4)
prawo
(4)
system opieki zdrowotnej
(4)
turystyka alternatywna
(4)
turystyka etniczna
(4)
turystyka krajoznawcza
(4)
turystyka kwalifikowana
(4)
turystyka morska
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
usługi edukacyjne
(4)
usługi finansowe
(4)
usługi online
(4)
usługi społeczne
(4)
wizerunek
(4)
zbiory biblioteczne
(4)
Polska
(3)
bankowość
(3)
bankowość elektroniczna
(3)
bezpieczeństwo
(3)
dysfunkcje turystyki
(3)
e-biznes
(3)
fitness
(3)
globalizacja
(3)
historia
(3)
innowacje
(3)
innowacyjność
(3)
klient
(3)
komunikacja
(3)
marka
(3)
marketing relacji
(3)
markowy produkt turystyczny
(3)
niepełnosprawni
(3)
polityka mieszkaniowa
(3)
polityka turystyczna
(3)
popyt turystyczny
(3)
produkt
(3)
promocja zdrowia
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
151 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Technik Hotelarstwa)
W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9209.XX.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10936.XX.8 [Czytelnia B], 10935.XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku zawarto zagadnienia dotyczące podstaw i ekonomiki usług. Usługi stanowią obecnie najbardziej dynamicznie rozwijający się sektor gospodarki narodowej. Zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej właśnie w usługach istnieje możliwość znalezienia zatrudnienia oraz samozatrudnienia poprzez założenie własnej firmy. Każdy rozdział podręcznika zawiera: cele oraz treści kształcenia, propozycje ćwiczeń i podsumowanie. Rozwiązanie ćwiczeń umożliwi Czytelnikowi nabycie konkretnych umiejętności, niezbędnych zarówno dla zrozumienia treści poszczególnych rozdziałów, jak i w przyszłej pracy zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4428.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 133)
Bibliografia, netografia na stronach 99-111.
Celem niniejszego opracowania jest usystematyzowanie oraz zbiorcze przedstawienie społecznych i rynkowych uwarunkowań związanych z kształtującą się na polskim rynku pracy profesją trenerów personalnych, jak również przedstawienie komplementarnego modelu kompetencji zawodowych wspomnianych specjalistów fitness. Opracowanie ma charakter przeglądowy. Na potrzeby realizacji podjętego w nim celu dokonano studiów literaturowych — posłużono się metodą analizy i krytyki piśmiennictwa (praca jest rzetelnym przeglądem aktualnych publikacji naukowych polsko- i anglojęzycznych w tej tematyce), wykorzystano wiele dostępnych opracowań o charakterze popularnonaukowym (artykuły, treści pochodzące ze stron internetowych organizacji związanych z branżą fitness oraz instytucji zajmujących się kształceniem trenerów personalnych), wykorzystano również wyniki badań własnych opublikowanych w rozprawie doktorskiej oraz artykułach naukowych, które stanowią osobisty wkład autorki w niniejsze opracowanie, a także dokonano szerokiej analizy materiałów internetowych (m.in. statystyki, prognozy rynkowe, programy kształcenia)'. Szczególną wartością pracy jest jej wymiar aplikacyjny. Opracowanie może stanowić wartościowy materiał źródłowy w pracach nad standaryzowaniem zawodu trenera personalnego, budowaniem programów kształcenia, opracowywaniem opisów stanowisk czy ofert pracy, konstruowaniem narzędzi selekcyjnych w procedurach rekrutacyjnych czy kryteriów w ocenie pracowniczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22164.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring usług jest jedną ze strategii przedsiębiorstw, odpowiadających na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu części procesów biznesowych: księgowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsiębiorstwom w innych krajach - o niższych kosztach pracy lub większych zasobach kapitału intelektualnego. Strategia ta umożliwia firmom koncentrowanie się na wykonywaniu tych działań, które w największym stopniu odpowiadają za tworzenie wartości przedsiębiorstwa. Książka zawiera prezentację wiodących firm na świecie i łączy rozważania teoretyczne z analizą konkretnych przykładów przedsiębiorstw stosujących strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijającą się hinduską globalną korporację Infosys Technologies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10024.IX.2 [Magazyn 1], P.10025 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10023.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZIP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podręczniku są zawarte podstawowe informacje pozwalające zrozumieć działanie systemu produkcyjnego i usługowego oraz poznać procesy, za pomocą których zasoby tych systemów są przekształcane w gotowe produkty. Zasadnicza treść podręcznika jest zawarta w 14 rozdziałach. Autorzy przedstawili obszar zagadnień, z którymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka się inżynier procesu. Niektóre zagadnienia zostały ujęte w szerszym zakresie, inne zaś ― zawężone, gdyż można je uzupełnić, korzystając z innych podręczników serii ZIP.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14874.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15680.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług / red. Aniela Styś. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce przedstawiono następujące zagadnienia: współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług, charakterystykę usług, instrumenty marketingu-mix w działalności usługowej, badania jakości usług, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsiębiorstw usługowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze usług, wyniki badań empirycznych na temat rzeczywistych zachowań podmiotów rynkowych w sferze usług w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-168.
We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Walorami książki są: nowoczesne podejście do roli sektora usług w gospodarce, szeroki zakres poruszanych zagadnień, a także jej uporządkowana struktura. Ponadto autorzy posłużyli się interesującymi przykładami zaczerpniętymi z europejskiego sektora usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7741 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7740.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8745.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 376-404. Indeks.
Autorka omawia podstawy teoretyczne geografii ekonomicznej, wskazuje jej powiązania z innymi dyscyplinami, zwłaszcza ekonomią i stosunkami międzynarodowymi, charakteryzuje poszczególne sektory gospodarki oraz strukturę międzynarodowej wymiany gospodarczej, a także główne czynniki i procesy kształtujące współczesny międzynarodowy podział pracy. Geografia ekonomiczna to interdyscyplinarna analiza struktur gospodarczych różnej skali układów przestrzennych oraz zachodzących w ich ramach przemian. Książkę polecamy studentom stosunków międzynarodowych, ekonomii oraz wszystkim zainteresowanym problemami współczesnej gospodarki światowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17336 [Magazyn 1], P.17334 [Magazyn 1], P.17335 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17872.XI.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17871.XI.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6284 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.5276.IX.16.5 [Magazyn 1], P.6285 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7376.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka książki obejmuje uwarunkowania marketingu międzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozważań do marketingu we współczesnym otoczeniu międzynarodowym jest myślą przewodnią wszystkich rozdziałów. Książka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak również na analizie zachowań przedsiębiorstw działających na rynku międzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespołu autorów. Na końcu każdego rozdziału zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co może ułatwić korzystanie z książki w celach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6696.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-197.
Celem niniejszej książki jest zaprezentowanie procesu zmian zachodzących w tym regionie naszego kraju, przede wszystkim w ostatniej dekadzie, oraz wyzwań stojących przed Polską Wschodnią w obliczu planowanych zmian w polityce spójności UE na lata 2014-2020. Wschodnia część Polski zostanie z dużym prawdopodobieństwem zasilona wyższymi transferami w porównaniu z budżetem 2007-2013, zatem zasadne staje się podjęcie próby sformułowania rekomendacji dla polityki gospodarczej kraju, w celu przyspieszenia rozwoju tego regionu. Autorzy zakładają, że książka będzie stanowiła inspiracje do dalszych badań oraz okaże się przydatna podczas przygotowywania założeń dla nowego okresu programowania na lata 2014-2020, zwłaszcza w procesie budowania programów regionalnych przez samorządy województw oraz tworzenia ram wsparcia w ramach nowego, centralnie zarządzanego programu wsparcia rozwoju Polski Wschodniej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12315.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13458.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych, orzecznictwo przy pracach.
Ujęte w monografii artykuły mają wymiar teoretyczny, jak i praktyczny; wiele z nich ma charakter interdyscyplinarny. Dążeniem autorów niniejszej publikacji jest zaprezentowanie wyników badań naukowych, podzielenie się doświadczeniami naukowo-badawczymi, podjęcie dyskusji i wymiany myśli oraz wskazanie nowych obszarów badań w zakresie etyki w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21920.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-208. Indeks.
Przedmiotem rozważań autorki jest sposób wykorzystania środowiska Internetu, w tym szczególnie Web 2.0, w działalności polskich instytucji książki. Głównym celem przeprowadzonych badań było określenie zakresu i form zastosowania mediów społecznościowych w działalności usługowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji książki w Polsce, z naciskiem na pokazanie różnic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14823.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiają uwagę na produkcie (usłudze), na tym co rzeczywiście przynosi pieniądze. Przyjmują szerszy punkt widzenia niż ten, który cechuje wiele książek o zarządzaniu operacjami. Uwzględniają zagadnienia zarządzania operacjami, zarządzania projektowaniem, a także w pewnym stopniu marketing. Działania podejmowane w zarządzaniu jedną z nich wywierają wpływ na pozostałe. Dzięki powiązaniu tych zagadnień łatwiej zrozumieć realia zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10896.IX.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7897.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9151.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Ksiażka jest zbiorem opracowań referatów wygłoszonych na ogólnopolskiej konferencji naukowo-metodycznej "Agroturystyka w społeczno-ekonomicznym rozwoju środowiska wiejskiego", która odbyła sie w 1997 r. w Białej Podlaskiej. Opracowanie ma interdyscyplinarny, wielowątkowy, wieloinstytucjonalny i wielośrodowiskowy charakter. Wspólną cechą tekstów jest troska o rozwój agroturystyki, jako ważnego czynnika rozwoju społeczno-ekonomicznego środowiska wiejskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.772.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej