Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(135)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(135)
only on-site
(118)
unavailable
(10)
unknown
(4)
Branch
Magazyny
(59)
Wypo┼╝yczalnie
(87)
Czytelnie
(121)
Author
Opolski Krzysztof
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Rudawska Iga
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Cisek Marcin
(3)
Dutko Maciej
(3)
Dywański Piotr
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Jasi┼äski Jakub (organizacja i zarz─ůdzanie)
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krzywor─ůczka Pawe┼é
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Mruk Henryk
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Milewska Mariola
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Oracz Piotr
(2)
Ozimek Irena
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sawicki Bogus┼éaw (1952- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balińska Agata
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Bekas Robert
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bromber Piotr
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Buko Jacek
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
B─ůk Micha┼é
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Cetner Jan
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyran Jakub
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czapiewski Piotr (bankowo┼Ť─ç)
(1)
Czaplicki Paweł
(1)
Year
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(97)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(19)
Country
Poland
(138)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(139)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Mened┼╝erowie
(1)
Subject
TURYSTYKA
(26)
USŁUGI
(20)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
BIBLIOTEKARSTWO
(7)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(7)
Turystyka
(7)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(7)
BANKI
(6)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
HOTELARSTWO
(5)
ODPOCZYNEK
(5)
MARKETING
(4)
Służba zdrowia
(4)
Handel elektroniczny
(3)
INNOWACJE
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
LOGISTYKA
(3)
Prawo
(3)
WIEŚ
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
BIURA PODRÓŻY
(2)
Biblioteki
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
POLSKA
(2)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(2)
SPORT
(2)
UBEZPIECZENIA
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bran┼╝a TSL
(1)
EDYTORSTWO
(1)
ETYKA
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel mi─Ödzynarodowy
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jako┼Ť─ç produktu
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KSI─śGARSTWO
(1)
Kobieta
(1)
Kosmetologia
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MI─śDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
Od┼╝ywianie
(1)
Organizacja
(1)
PEDAGOGIKA BIBLIOTECZNA
(1)
PIENI─äDZ ELEKTRONICZNY
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
Piel─Ögniarstwo
(1)
Polityka społeczna
(1)
Produkcja
(1)
Prostytucja
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
Rezyliencja
(1)
Rynek
(1)
Rynek pracy
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE SIECIOWE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
SZPITALE
(1)
Subject: time
2001-
(11)
2001-0
(8)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Subject: place
Polska
(7)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
PODR─śCZNIKI
(13)
Podr─Öcznik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Opracowanie
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(2)
Dane statystyczne
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Medycyna i zdrowie
(3)
Podr├│┼╝e i turystyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
139 results Filter
Book
In basket
(Technik Hotelarstwa)
W podr─Öczniku scharakteryzowano rynek us┼éug hotelarskich. Wyja┼Ťniono i om├│wiono m.in.: podstawowe poj─Öcia z dziedziny marketingu, takie jak: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja. Zaprezentowano badania marketingowe, zarz─ůdzanie i planowanie, oraz mierniki stosowane w dzia┼éalno┼Ťci hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przyk┼éadami i ─çwiczeniami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9209.XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10936.XX.8 [Czytelnia B], 10935.XX.8 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[200].
Offshoring us┼éug jest jedn─ů ze strategii przedsi─Öbiorstw, odpowiadaj─ůcych na wyzwania procesu globalizacji, rozwoju nowych technologii oraz innowacji organizacyjnych. Polega on na wydzieleniu cz─Ö┼Ťci proces├│w biznesowych: ksi─Ögowych, IT, badawczo-rozwojowych i innych z firmy macierzystej i przekazaniu ich do wykonania przedsi─Öbiorstwom w innych krajach - o ni┼╝szych kosztach pracy lub wi─Ökszych zasobach kapita┼éu intelektualnego. Strategia ta umo┼╝liwia firmom koncentrowanie si─Ö na wykonywaniu tych dzia┼éa┼ä, kt├│re w najwi─Ökszym stopniu odpowiadaj─ů za tworzenie warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝ka zawiera prezentacj─Ö wiod─ůcych firm na ┼Ťwiecie i ┼é─ůczy rozwa┼╝ania teoretyczne z analiz─ů konkretnych przyk┼éad├│w przedsi─Öbiorstw stosuj─ůcych strategie offshoringowe - od prekursora offshoringu General Electric po dynamicznie rozwijaj─ůc─ů si─Ö hindusk─ů globaln─ů korporacj─Ö Infosys Technologies.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10025 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10024.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.10023.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10396.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(ZIP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 391-396.
W podr─Öczniku s─ů zawarte podstawowe informacje pozwalaj─ůce zrozumie─ç dzia┼éanie systemu produkcyjnego i us┼éugowego oraz pozna─ç procesy, za pomoc─ů kt├│rych zasoby tych system├│w s─ů przekszta┼écane w gotowe produkty. Zasadnicza tre┼Ť─ç podr─Öcznika jest zawarta w 14 rozdzia┼éach. Autorzy przedstawili obszar zagadnie┼ä, z kt├│rymi w codziennej praktyce zawodowej spotyka si─Ö in┼╝ynier procesu. Niekt├│re zagadnienia zosta┼éy uj─Öte w szerszym zakresie, inne za┼Ť ÔÇĽ zaw─Ö┼╝one, gdy┼╝ mo┼╝na je uzupe┼éni─ç, korzystaj─ůc z innych podr─Öcznik├│w serii ZIP.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14874.IX.9 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15680.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing us┼éug / red. Aniela Sty┼Ť. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 277, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Bibliogr.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono nast─Öpuj─ůce zagadnienia: wsp├│┼éczesne koncepcje zarz─ůdzania marketingowego w sferze us┼éug, charakterystyk─Ö us┼éug, instrumenty marketingu-mix w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, badania jako┼Ťci us┼éug, metody i instrumenty, problemy strategiczne przedsi─Öbiorstw us┼éugowych, planowania marketingowe, marketing organizacji niedochodowych, badania marketingowe w sferze us┼éug, wyniki bada┼ä empirycznych na temat rzeczywistych zachowa┼ä podmiot├│w rynkowych w sferze us┼éug w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2371 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2370.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 376-404. Indeks.
Autorka omawia podstawy teoretyczne geografii ekonomicznej, wskazuje jej powi─ůzania z innymi dyscyplinami, zw┼éaszcza ekonomi─ů i stosunkami mi─Ödzynarodowymi, charakteryzuje poszczeg├│lne sektory gospodarki oraz struktur─Ö mi─Ödzynarodowej wymiany gospodarczej, a tak┼╝e g┼é├│wne czynniki i procesy kszta┼étuj─ůce wsp├│┼éczesny mi─Ödzynarodowy podzia┼é pracy. Geografia ekonomiczna to interdyscyplinarna analiza struktur gospodarczych r├│┼╝nej skali uk┼éad├│w przestrzennych oraz zachodz─ůcych w ich ramach przemian. Ksi─ů┼╝k─Ö polecamy studentom stosunk├│w mi─Ödzynarodowych, ekonomii oraz wszystkim zainteresowanym problemami wsp├│┼éczesnej gospodarki ┼Ťwiatowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17336 [Magazyn 1], P.17335 [Magazyn 1], P.17334 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17872.XI.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17871.XI.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Jedn─ů z wa┼╝niejszych tendencji rozwoju wsp├│┼éczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia us┼éug. Nic wi─Öc dziwnego, ┼╝e na rynku wydawniczym pojawia si─Ö coraz wi─Öcej prac po┼Ťwi─Öconych marketingowi us┼éug bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest ksi─ů┼╝ek takich jak ta - stanowi─ůcych kompleksowe om├│wienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszaj─ůcych kwestie wa┼╝ne dla ca┼éej sfery us┼éug. Autorzy omawiaj─ů w niej szczeg├│┼éowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy us┼éug i rynku us┼éug, - zarz─ůdzanie marketingiem w firmie us┼éugowej, - segmentacja rynku us┼éug, - jako┼Ť─ç us┼éug, - proces ┼Ťwiadczenia us┼éug, - polityka kszta┼étowania cen us┼éug, dystrybucja i promocja us┼éug, - rola personelu w marketingu firmy us┼éugowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia zwi─ůzane z e-ustugami, promocj─ů w Internecie, z rozwojem portali spo┼éeczno┼Ťciowych oraz ze wsp├│┼éczesnymi formami reklamy. Ksi─ů┼╝ka obejmuje szeroki zas├│b wiedzy z dziedziny marketingu us┼éug wymagany na poziomie akademickim.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6285 [Magazyn 1], P.6284 [Magazyn 1], P.6283 [Magazyn 1], P.6282 [Magazyn 1], P.6281 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5276.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C], 7376.IX.16.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6550.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Problematyka ksi─ů┼╝ki obejmuje uwarunkowania marketingu mi─Ödzynarodowego, jego wybrane instrumenty oraz najnowsze tendencje w tym zakresie. Odniesienie rozwa┼╝a┼ä do marketingu we wsp├│┼éczesnym otoczeniu mi─Ödzynarodowym jest my┼Ťl─ů przewodni─ů wszystkich rozdzia┼é├│w. Ksi─ů┼╝ka jest oparta na najnowszych studiach teoretycznych, jak r├│wnie┼╝ na analizie zachowa┼ä przedsi─Öbiorstw dzia┼éaj─ůcych na rynku mi─Ödzynarodowym; odzwierciedla zarazem zainteresowania naukowe zespo┼éu autor├│w. Na ko┼äcu ka┼╝dego rozdzia┼éu zamieszczono zagadnienia i pytania kontrolne, co mo┼╝e u┼éatwi─ç korzystanie z ksi─ů┼╝ki w celach dydaktycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5390 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6696.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6695.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-197.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie procesu zmian zachodz─ůcych w tym regionie naszego kraju, przede wszystkim w ostatniej dekadzie, oraz wyzwa┼ä stoj─ůcych przed Polsk─ů Wschodni─ů w obliczu planowanych zmian w polityce sp├│jno┼Ťci UE na lata 2014-2020. Wschodnia cz─Ö┼Ť─ç Polski zostanie z du┼╝ym prawdopodobie┼ästwem zasilona wy┼╝szymi transferami w por├│wnaniu z bud┼╝etem 2007-2013, zatem zasadne staje si─Ö podj─Öcie pr├│by sformu┼éowania rekomendacji dla polityki gospodarczej kraju, w celu przyspieszenia rozwoju tego regionu. Autorzy zak┼éadaj─ů, ┼╝e ksi─ů┼╝ka b─Ödzie stanowi┼éa inspiracje do dalszych bada┼ä oraz oka┼╝e si─Ö przydatna podczas przygotowywania za┼éo┼╝e┼ä dla nowego okresu programowania na lata 2014-2020, zw┼éaszcza w procesie budowania program├│w regionalnych przez samorz─ůdy wojew├│dztw oraz tworzenia ram wsparcia w ramach nowego, centralnie zarz─ůdzanego programu wsparcia rozwoju Polski Wschodniej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12315.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13458.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 189-208. Indeks.
Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä autorki jest spos├│b wykorzystania ┼Ťrodowiska Internetu, w tym szczeg├│lnie Web 2.0, w dzia┼éalno┼Ťci polskich instytucji ksi─ů┼╝ki. G┼é├│wnym celem przeprowadzonych bada┼ä by┼éo okre┼Ťlenie zakresu i form zastosowania medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej, informacyjnej, promocyjnej i handlowej instytucji ksi─ů┼╝ki w Polsce, z naciskiem na pokazanie r├│┼╝nic w sposobie ich wykorzystania przez podmioty komercyjne i niekomercyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 14823.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg. : Managing Service Operations and Implementation
Bibliogr. s. 333-341 i przy rozdz.
Autorzy skupiaj─ů uwag─Ö na produkcie (us┼éudze), na tym co rzeczywi┼Ťcie przynosi pieni─ůdze. Przyjmuj─ů szerszy punkt widzenia ni┼╝ ten, kt├│ry cechuje wiele ksi─ů┼╝ek o zarz─ůdzaniu operacjami. Uwzgl─Ödniaj─ů zagadnienia zarz─ůdzania operacjami, zarz─ůdzania projektowaniem, a tak┼╝e w pewnym stopniu marketing. Dzia┼éania podejmowane w zarz─ůdzaniu jedn─ů z nich wywieraj─ů wp┼éyw na pozosta┼ée. Dzi─Öki powi─ůzaniu tych zagadnie┼ä ┼éatwiej zrozumie─ç realia zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7897.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10896.IX.13 [Czytelnia C], 9151.IX.13 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Przyjazny podr─Öcznik do nauczania podstaw marketingu w ┼Ťwietle wsp├│┼éczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z my┼Ťl─ů o studentach kierunk├│w zarz─ůdzania i marketingu, ekonomii i studi├│w mened┼╝erskich. Ukazuje interdyscyplinarno┼Ť─ç, zwi─ůzki z zarz─ůdzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na ┼Ťwiecie. Ca┼éokszta┼ét problematyki marketingu zosta┼é logicznie i sekwencyjnie uporz─ůdkowany. Przyswojenie tre┼Ťci u┼éatwiaj─ů: przyst─Öpny j─Özyk i przejrzysta prezentacja zagadnie┼ä og├│lnych i szczeg├│┼éowych, przyk┼éady oparte na do┼Ťwiadczeniach polskich przedsi─Öbiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym ┼║r├│d┼éem wiedzy o marketingu w przedsi─Öbiorstwie. Omawia zagadnienia: bada┼ä marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsi─Öbiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przyk┼éady z dzia┼éalno┼Ťci polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumie─ç istot─Ö marketingu jako koncepcji zarz─ůdzania i pozna─ç wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci ni─ů rz─ůdz─ůce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka traktuje o zagadnieniach sk┼éadaj─ůcych si─Ö na nowoczesne, przystosowane do reali├│w XXI wieku zarz─ůdzanie marketingowe, obejmuj─ůcych: budowanie strategii i plan├│w marketingowych, docieranie do trafnych ustale┼ä badawczych i skuteczne mierzenie efekt├│w dzia┼éa┼ä, utrzymywanie kontakt├│w z klientami, budowanie silnych marek, kszta┼étowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie warto┼Ťci oraz tworzenie podstaw d┼éugofalowego wzorstu. Umiej─Ötne ┼é─ůczenie teorii z praktyk─ů oraz mn├│stwo najbardziej aktualnych przyk┼éad├│w z ┼╝ycia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12413.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat us┼éug - najdynamiczniej rozwijaj─ůcego si─Ö obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegl─ůd 15 g┼é├│wnych rozdzia┼é├│w us┼éug, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce ┼Ťwiatowej i polskiej. Najwa┼╝niejszymi atutami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie, podkre┼Ťlenie specyfiki poszczeg├│lnych rodzaj├│w us┼éug, przyk┼éady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13471.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy ref.
Ksia┼╝ka jest zbiorem opracowa┼ä referat├│w wyg┼éoszonych na og├│lnopolskiej konferencji naukowo-metodycznej "Agroturystyka w spo┼éeczno-ekonomicznym rozwoju ┼Ťrodowiska wiejskiego", kt├│ra odby┼éa sie w 1997 r. w Bia┼éej Podlaskiej. Opracowanie ma interdyscyplinarny, wielow─ůtkowy, wieloinstytucjonalny i wielo┼Ťrodowiskowy charakter. Wsp├│ln─ů cech─ů tekst├│w jest troska o rozw├│j agroturystyki, jako wa┼╝nego czynnika rozwoju spo┼éeczno-ekonomicznego ┼Ťrodowiska wiejskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.772.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-206. Netogr. s. 207-208.
W podr─Öczniku zosta┼éy om├│wione wybrane zagadnienia ukazuj─ůce wsp├│┼éczesn─ů turystyk─Ö. Zawarto w nim zagadnienia przedstawiaj─ůce: czynniki rozwoju turystyki, jej rodzaje i formy, a tak┼╝e funkcje i dysfunkcje zwi─ůzane z rozwojem ruchu turystycznego. Zaprezentowano kwestie zwi─ůzane z rynkiem turystycznym, tj. popyt i poda┼╝ oraz ich przedmiot - produkt turystyczny. Przybli┼╝ono problematyk─Ö organizacji i zarz─ůdzania turystyk─ů w Polsce. Bardzo rzadko poruszanym obszarem, nie tylko w podr─Öcznikach, ale tak┼╝e w monografiach naukowych jest zagadnienie zwi─ůzane z doradztwem turystycznym. W prezentowanym podr─Öczniku znalaz┼éo one miejsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14010.XX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14886.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzy┼äski, Krzysztof Burzy┼äski, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Ch┼éodnicki, Marcin Cicho┼ä, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywa┼äski, Pawe┼é Fornalski, Karol Fro┼ä, Daria Gaca, Adrian Gamo┼ä, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasi┼äski, Jason Hunt, ┼üukasz Kamiennik, Piotr Kie┼écz, Maria Kobry┼ä, Bartosz Kolanek, Damian Ko┼éata, Pawe┼é Korycki, Maciej St─Öpa, Micha┼é Kosel, Jacek Kotarbi┼äski, Zbigniew Krakowski, Pawe┼é Kr├│lak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Pawe┼é Krzywor─ůczka, Bartosz Langa, Miko┼éaj Lech, Maciej Lewi┼äski, Micha┼é Lidzbarski, Dagmara ┼üuczy┼äska, Marcin ┼üukia┼äczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, ┼üukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Pawe┼é Mielczarek, Piotr Motyl, Rafa┼é Namieci┼äski, Marek Nied┼║wied┼║, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Paw┼éowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdze┼ä, Barbara Rogala, Rafa┼é Sad┼éowski, Micha┼é Sadowski, Pawe┼é Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Micha┼é Sp┼éawski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-Garc├şa, Jakub Szajdzi┼äski, Piotr Szulczewski, Pawe┼é Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Miko┼éaj Winkiel, Izabela Wis┼éocka, Damian Wiszowaty, Marcin Ws├│┼é ; pod redakcj─ů Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Indeks.
Opracowana przez 83 autor├│w, b─Öd─ůcych ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdzia┼é├│w, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie najwi─Ökszy tego typu projekt wydawniczy na ┼Ťwiecie! Dwie pierwsze edycje zdoby┼éy uznanie czytelnik├│w, miesi─ůcami przodowa┼éy na listach bestseller├│w i otrzyma┼éy szereg nagr├│d - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdoby┼éo presti┼╝ow─ů nagrod─Ö Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyska┼éa tytu┼é Najlepszej Ksi─ů┼╝ki Roku 2016 oraz Oscara Czytelnik├│w 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadz─ůca kompleksow─ů wiedz─Ö na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz si─Ö z niej przede wszystkim jak zacz─ů─ç - kt├│ry model biznesu wybra─ç, kt├│re bran┼╝e i trendy s─ů najbardziej dochodowe oraz jakich narz─Ödzi u┼╝y─ç. Ksi─ů┼╝ka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzeda┼╝owych, wska┼╝e, kt├│re dzia┼éania marketingowe daj─ů dzi┼Ť najlepsze efekty i jak skutecznie budowa─ç pozacenow─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů. Zwr├│ci te┼╝ uwag─Ö na to, kt├│re b┼é─Ödy najcz─Ö┼Ťciej psuj─ů sprzeda┼╝ i jak ich unika─ç, jak ┼éatwo zadba─ç o bezpiecze┼ästwo swojego biznesu w sieci i w jaki spos├│b reagowa─ç na trudne sytuacje na linii klientÔÇôfirma oraz kt├│re procesy warto optymalizowa─ç, automatyzowa─ç lub delegowa─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20395.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-194.
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla student├│w kierunk├│w turystyki i hotelarstwa, a tak┼╝e dla praktyk├│w i os├│b zainteresowanych wykorzystaniem oprogramowania wspomagaj─ůcego dystrybucj─Ö us┼éug turystycznych. Zaprezentowany zakres materia┼éu obejmuje szczeg├│┼éowe om├│wienie podstawowych funkcjonalno┼Ťci i us┼éug oferowanych przez wsp├│┼éczesne systemy rezerwacji, na przyk┼éadzie systemu AMADEUS, kt├│ry jest jednym z czo┼éowych Globalnych System├│w Dystrybucyjnych (GDS). Prezentowany materia┼é zawiera obszerne wprowadzenie do obs┼éugi systemu AMADEUS, opisuje tak┼╝e wykorzystywanie w praktyce modu┼éu rezerwacji lotniczych, hotelowych oraz samochodowych tego systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11078.XX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12035.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny ┼╝ycia, podlega silnym zmianom pod wp┼éywem radykalnych przemian zachodz─ůcych w otoczeniu, w kt├│rym ┼╝yj─ů potencjalni odwiedzaj─ůcy i dzia┼éaj─ů przedsi─Öbiorstwa dostarczaj─ůce us┼éugi. Poznanie najwa┼╝niejszych czynnik├│w, kt├│re stoj─ů za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarz─ůdzania w nowych warunkach s─ů przedmiotem rozwa┼╝a┼ä w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszaj─ů zagadnienia, kt├│re zosta┼éy pogrupowane w czterech rozdzia┼éach: przedsi─Öbiorstwa turystyczne, strategie i regionalna wsp├│┼épraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczeg├│lnych opracowa┼ä do rozdzia┼é├│w jest nieco umowne, poniewa┼╝ niekt├│re w─ůtki pojawiaj─ů si─Ö w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia cz─Östo przedstawione s─ů w kontek┼Ťcie ich zwi─ůzku z innowacjami i wp┼éywu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again