Form of Work
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(3)
Author
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
USŁUGI
(2)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
Rynek
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17567 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18707 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18706 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Współczesne usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów. Mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawa konsumentów w Unii Europejskiej; sytuację konsumentów na rynkach usług: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13114 IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14201 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11326 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12481 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again