Form of Work
Książki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(4)
Czytelnie
(4)
Author
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
USŁUGI
(3)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
LOGISTYKA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
4 results Filter
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem książki jest przekazanie informacji z zakresu logistyki i metod zarządzania procesami logistycznymi. Pierwszy rozdział książki zawiera podstawową wiedzę o przedsiębiorstwie ze szczególnym położeniem akcentów na relacje między przedsiębiorstwami i systemy wspomagające współpracę między nimi. W drugim rozdziale przedstawiono problemy wyróżniania, koordynacji i modelowania procesów w przedsiębiorstwie. Kluczowym rozdziałem jest trzeci, w którym dokonano przeglądu i systematyzacji wiedzy o logistyce w różnych jej ujęciach. W rozdziale czwartym przedstawione są charakterystyki poszczególnych systemów transportowych z uwzględnieniem ograniczeń infrastrukturalnych i technicznych. Dopełnieniem prezentacji o systemach transportowych jest rozdział piąty przedstawiający najnowsze osiągnięcia z zakresu inżynierii i obsługi nowoczesnych magazynów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.13030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13029 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12282 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11326 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12481 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again