Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(24)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(27)
only on-site
(22)
Branch
Magazyny
(14)
Wypo┼╝yczalnie
(13)
Czytelnie
(22)
Author
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Rudawska Iga
(3)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Bromber Piotr
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Detyna Beata
(1)
Detyna Jerzy
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dykowska Gra┼╝yna
(1)
Flejterski Stanis┼éaw (1948- )
(1)
Ginter Peter M
(1)
Hady Joanna
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Korona Magdalena
(1)
Krot Katarzyna
(1)
Kutner Julian
(1)
Lachowska Halina
(1)
Le┼Ťniowska-Gontarz Ma┼égorzata
(1)
Mo┼╝d┼╝onek Monika
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowotarska-Romaniak Beata
(1)
Pasowicz Mieczys┼éaw (1958- )
(1)
Przybyła Jakub
(1)
Swayne Linda E
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Szaban Dorota (1979- )
(1)
Urba┼äczyk Edward (1947- )
(1)
Wa┼Ťniewski Krzysztof Antoni
(1)
Witczak Izabela
(1)
W─Ögrzyn Maria
(1)
Zdanowska Joanna
(1)
Ślusarczyk Bogusław L
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(23)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(24)
Subject
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
Służba zdrowia
(2)
USŁUGI
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
MARKETING
(1)
Prawo
(1)
SZPITALE
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODR─śCZNIKI
(5)
PORADNIKI
(3)
Opracowanie
(2)
PAMI─śTNIKI
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
24 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 83-84.
Celem ksi─ů┼╝ki jest wszechstronne i kompleksowe om├│wienie marketingu us┼éug zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia plac├│wek s┼éu┼╝by zdrowia, segmentacji us┼éug zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a tak┼╝e roli personelu w procesie ┼Ťwiadczenia us┼éug zdrowotnych. Bardzo przejrzysty uk┼éad tre┼Ťci pozwala ka┼╝demu, kto si─Öga do tej pracy, przej┼Ť─ç od definicji poj─Ö─ç kluczowych marketingu us┼éug do praktycznych wskaz├│wek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupe┼énieniem tekstu s─ů tabele i rysunki, kt├│re syntetycznie i logicznie ilustruj─ů zapisane tre┼Ťci. Praca zosta┼éa oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10039 [Magazyn 1], P.10038 [Magazyn 1], P.10037 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7782 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8788 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., wykaz norm i akt├│w prawnych.
Tematyka jako┼Ťci w ostatnim czasie jest do┼Ť─ç cz─Östo podejmowana w publikacjach dost─Öpnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowa┼ä bran┼╝owych, ukazuj─ůcych rol─Ö i miejsce jako┼Ťci w zarz─ůdzaniu konkretnymi instytucjami, zw┼éaszcza s┼éu┼╝by zdrowia. Ksi─ů┼╝ka w szczeg├│lny spos├│b porusza t─Ö problematyk─Ö. Istotnym jest fakt, i┼╝ autorzy s─ů dalecy od ingerowania w sztuk─Ö lekarsk─ů, od oceny fachowo┼Ťci i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencj─ů jest ukazanie, jak poprawa jako┼Ťci, w tak wa┼╝nej dziedzinie jak─ů jest opieka zdrowotna, gdzie najwa┼╝niejsze jest zdrowie i ┼╝ycie cz┼éowieka, mo┼╝e wp┼éywa─ç na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocze┼Ťnie tak┼╝e u┼éatwia─ç i wspomaga─ç prac─Ö pracownik├│w s┼éu┼╝by zdrowia. Spos├│b uj─Öcia problemu, jak i sama jego analiza czyni─ů niniejsz─ů publikacj─Ö wart─ů polecenia nie tylko kadrze zarz─ůdzaj─ůcej instytucjami s┼éu┼╝by zdrowia (szpitalami, plac├│wkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak pa┼ästwowymi, jak i prywatnymi, ale r├│wnie┼╝ lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, kt├│re maj─ů wp┼éyw na dzia┼éalno┼Ť─ç s┼éu┼╝by zdrowia, aby jak najdok┼éadniej uzmys┼éowi─ç wszystkim, ┼╝e zdrowie i ┼╝ycie cz┼éowieka jest warto┼Ťci─ů najwy┼╝sz─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9968 [Magazyn 1], 11620 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11619 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
W monografii ÔÇ×System ochrony zdrowia w Polsce" autorzy skoncentrowali si─Ö na wybranych, najcz─Ö┼Ťciej ocenianych, aspektach dzia┼éalno┼Ťci systemu ochrony zdrowia. Kluczem do zrozumienia podj─Ötych rozwa┼╝a┼ä, jest problematyka jako┼Ťci, efektywno┼Ťci, dost─Öpno┼Ťci i bezpiecze┼ästwa zdrowotnego. S─ů to kategorie, kt├│re stanowi─ů o pozycji rankingowej polskiego systemu ochrony zdrowia, ponadto znajduj─ů odzwierciedlenie w diagnozie systemu scharakteryzowanej w ┼Ťwiadomo┼Ťci spo┼éecznej. Ksi─ů┼╝ka zwraca uwag─Ö na istotny problem r├│┼╝nicy cel├│w uczestnik├│w systemu. Autorzy przedstawili to jako swoistego rodzaju gr─Ö interes├│w politycznych, spo┼éecznych i ekonomicznych. Warto podkre┼Ťli─ç, i┼╝ prezentowana monografia stanowi faktyczn─ů, a nie tylko deklarowan─ů pr├│b─Ö po┼é─ůczenia wiedzy teoretycznej i praktycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19226 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19225 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-297.
Ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů zwr├│cenia uwagi na konieczno┼Ť─ç stosowania w procesie doskonalenia jako┼Ťci us┼éug medycznych takich metod i narz─Ödzi, kt├│re pozwol─ů na skwantyfikowanie wynik├│w bada┼ä. Wyra┼╝one w spos├│b liczbowy da┼éyby zarz─ůdzaj─ůcym mo┼╝liwo┼Ť─ç por├│wna┼ä w czasie. G┼é├│wnym celem autor├│w by┼éo zaproponowanie metodyki oceny jako┼Ťci proces├│w w us┼éugach medycznych, w zak┼éadach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i mo┼╝e mie─ç zastosowanie we wszystkich podmiotach ┼Ťwiadcz─ůcych nie tylko us┼éugi medyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11921 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13099 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 309-320.
Celem ksi─ů┼╝ki jest wskazanie kierunk├│w i metod dzia┼éania plac├│wek opieki zdrowotnej zapewniaj─ůcych doskonalenie jako┼Ťci us┼éug i w rezultacie zadowolenie pacjent├│w w zmieniaj─ůcym si─Ö i specyficznym, ze wzgl─Ödu na relacj─Ö personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jako┼Ťci i metody jej pomiaru, zastosowanie marketingu relacji w zak┼éadach opieki zdrowotnej, specyfik─Ö relacji lekarz-pacjent, wyniki bada┼ä przeprowadzonych w┼Ťr├│d pacjent├│w i lekarzy. Ksi─ů┼╝ka skierowana jest do mened┼╝er├│w zarz─ůdzaj─ůcych zak┼éadami opieki zdrowotnej, student├│w kierunk├│w medycznych, zarz─ůdzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczy─ç, jakie dzia┼éania i procesy mog─ů sprawi─ç, ┼╝e plac├│wka opieki zdrowotnej b─Ödzie odbierana przez pacjent├│w jako oferuj─ůca ┼Ťwiadczenia medyczne najwy┼╝szej jako┼Ťci, przyjazna i dbaj─ůca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10035 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10036 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11662 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka ma na celu prezentacj─Ö podstawowych metod zarz─ůdzania ryzykiem oraz zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů, przy szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniu specyfiki sektora us┼éug zdrowotnych. Pierwszy rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny dzia┼éalno┼Ťci operator├│w us┼éug zdrowotnych oraz typowe rozwi─ůzania organizacyjne w tej bran┼╝y. Rozdzia┼é drugi skupia si─Ö na kwestiach zarz─ůdzania ryzykiem, zas trzeci na zarz─ůdzaniu jako┼Ťci─ů. We wszystkich trzech rozdzia┼éach, poza teoretycznym wyk┼éadem przedstawiono tak┼╝e wyczerpuj─ůce analizy przypadk├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12737 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowy i szczeg├│┼éowy opis metod i procedur zarz─ůdzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmuj─ůcy m.in.: zasady my┼Ťlenia i planowania strategicznego, sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwa┼étownie zmieniaj─ůce si─Ö warunki funkcjonowania organizacji, nowoczesne narz─Ödzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej, metody weryfikacji przyj─Ötych za┼éo┼╝e┼ä i rozwijania nowych procedur i narz─Ödzi, systemy dokumentowania dzia┼éa┼ä za pomoc─ů plan├│w strategicznych. Przedstawiona tre┼Ť─ç jest przekazana w bardzo przejrzysty spos├│b. Autorzy w ka┼╝dym rozdziale podaj─ů m.in. kluczowe teminy i odniesienia do konkretnych problem├│w u┼éatwiaj─ůcych poznanie tematu. Opis teoretyczny jest poparty licznymi przyk┼éadami oraz studiami przypadk├│w, opracowanymi tak, aby umo┼╝liwi─ç ┼╝yw─ů dyskusj─Ö i analiz─Ö r├│┼╝nych rozwi─ůza┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12322 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13469 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9975 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11626 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo om├│wili zagadnienia interpretacji jako┼Ťci us┼éug medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdra┼╝ania koncepcji zarz─ůdzania przez jako┼Ť─ç w podmiotach leczniczych. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano m.in. nast─Öpuj─ůce zagadnienia: percepcja jako┼Ťci us┼éug medycznych, mo┼╝liwo┼Ťci wdro┼╝enia orientacji projako┼Ťciowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kszta┼étowaniu jako┼Ťci us┼éug medycznych, system jako┼Ťci zgodny z norm─ů ISO 9001:2008, korzy┼Ťci wynikaj─ůce z wdro┼╝enia znormalizowanych system├│w zapewnienia jako┼Ťci w podmiotach leczniczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13410 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 167-169.
Prezentowana publikacja po┼Ťwi─Öcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinet├│w lekarskich oraz plac├│wek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinet├│w lekarskich na rynku us┼éug medycznych, koncepcj─Ö marketingowego zarz─ůdzania gabinetem, a tak┼╝e elementy konieczne do jego efektywnego wdro┼╝enia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowa┼ä pacjent├│w, umiej─Ötno┼Ť─ç tworzenia oraz zarz─ůdzania wizerunkiem i mark─ů plac├│wki, kszta┼étowania cen, komunikowania si─Ö z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10057 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10056 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11670 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN.
G┼é├│wnym przes┼éaniem monografii jest om├│wienie demograficznych i ekonomicznych wyzwa┼ä przysz┼éo┼Ťci i ich przewidywanego wp┼éywu na zdrowie i systemy ochrony zdrowia oraz rozw├│j medycyny. stanowi kompleksowy przegl─ůd zjawisk wp┼éywaj─ůcych na kszta┼ét przysz┼éej ochrony zdrowia wraz z om├│wieniem r├│┼╝norodnych mechanizm├│w, kt├│re mo┼╝na wykorzysta─ç do zmian niekorzystnych trend├│w. Na tym tle przedstawiono w niej obecne i przewidywane rezultaty innowacji w obszarze ochrony zdrowia oraz oczekiwane scenariusze w zmianie podej┼Ťcia do zdrowotnych wyzwa┼ä przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14454 XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie profesjonaln─ů praktyk─ů medyczn─ů / Kazimierz Rogozi┼äski. - Stan prawny na dzie┼ä 2 listopada 2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 311, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Monografie / Wolters Kluwer Polska ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 307-[312].
Niniejsza publikacja napisana zosta┼éa przede wszystkim z my┼Ťl─ů o lekarzach, piel─Ögniarkach, terapeutach, rehabilitantach, kt├│rzy chcieliby spojrze─ç na prowadzon─ů praktyk─Ö medyczn─ů z perspektywy us┼éug profesjonalnych . Przeprowadzona w ksi─ů┼╝ce reinterpretacja profesjonalizmu (bo jest on czym┼Ť wi─Öcej ni┼╝ fachowo┼Ť─ç i czym┼Ť innym ni┼╝ komponent promocyjny) powinna im u┼éatwi─ç wypracowanie trudnego kompromisu mi─Ödzy etyk─ů a biznesem, mi─Ödzy powo┼éaniem do wykonywania odpowiedzialnego zawodu a komercj─ů. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e r├│wnie┼╝ wzbudzi─ç zainteresowanie mened┼╝er├│w podstawowej opieki zdrowotnej, cho─çby dlatego, ┼╝e znajd─ů w niej rekonstrukcj─Ö konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do us┼éug medycznych. Wdra┼╝anie to, si─Ögaj─ůc podstaw, zwiera si─Ö jednocze┼Ťnie w model marketingowego zarz─ůdzania organizacj─ů us┼éugow─ů, model osadzony na pe┼énym czterofazowym cyklu obs┼éugi pacjenta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10066 [Magazyn 1], P.10065 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11677 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ekonomika szpitala : uwarunkowania, elementy, zasady / Izabela Witczak. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 254 s. : il., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 247-253.
Ksi─ů┼╝ka stanowi nietuzinkowy przewodnik po meandrach ekonomiki wsp├│┼éczesnego szpitala w gospodarce rynkowej. Wzmagaj─ůca si─Ö konkurencja na rynku us┼éug ochrony zdrowia zmusza mened┼╝er├│w szpitali do my┼Ťlenia w kategoriach nowoczesnego zarz─ůdzania, zapewnienia przetrwania i rozwoju w warunkach wysokiej niepewno┼Ťci i ryzyka dzia┼éania. Dotyczy to nie tylko mened┼╝er├│w niepublicznych przedsi─Öbiorstw medycznych. Tak┼╝e zarz─ůdzaj─ůcy publicznymi szpitalami coraz cz─Ö┼Ťciej zmuszani s─ů do my┼Ťlenia o swoich plac├│wkach jako o przedsi─Öbiorstwach medycznych, zmagaj─ůcych si─Ö z trudno┼Ťciami finansowymi, z zapewnieniem ci─ůg┼éo┼Ťci ┼Ťwiadcze┼ä szpitalnych, godzeniem cel├│w spo┼éecznych i ekonomicznych. Pozycja ta jest przeznaczona przede wszystkim dla innowacyjnego mened┼╝era szpitala w Polsce, zw┼éaszcza niepublicznego. Jednak z nowoczesnej wiedzy o ekonomice szpitala mog─ů i powinni czerpa─ç r├│wnie┼╝ zarz─ůdzaj─ůcy plac├│wkami publicznymi. Ksi─ů┼╝ka ta spe┼énia oczekiwania wielu innowator├│w w przedsi─Öbiorstwach medycznych, mo┼╝e by─ç z powodzeniem wykorzystania przez praktyk├│w oraz w dydaktyce przedmiotu ekonomika przedsi─Öbiorstwa medycznego. Publikacja ┼é─ůczy teori─Ö z praktyk─ů polsk─ů, wykorzystuje dorobek teoretyczny tak z dziedzin zarz─ůdzania jak i mikroekonomii, pokazuje bogaty materia┼é faktograficzny ilustruj─ůcy s─ůdy. Ukazuje tak┼╝e ogromny nacisk i wszechstronn─ů analiz─Ö wp┼éywu systemu kontraktowania ┼Ťwiadcze┼ä zdrowotnych w Polsce (i na ┼Ťwiecie) na dzia┼éania i strategie szpitali.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9966 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11617 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11616 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12844 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykuj─ůcych prywatnie zdaje sobie spraw─Ö, ┼╝e w warunkach konkurencji same umiej─Ötno┼Ťci medyczne - nawet najlepsze - mog─ů by─ç niewystarczaj─ůce, by pozyska─ç i utrzyma─ç pacjent├│w, dlatego szuka mo┼╝liwo┼Ťci wyr├│┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji. Ksi─ů┼╝ka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje si─Ö problematyk─ů funkcjonowania zak┼éadu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko poj─Ötej komunikacji z pacjentem - nabywc─ů us┼éugi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposob├│w budowania pozytywnego wizerunku plac├│wki, kt├│r─ů zarz─ůdzaj─ů, czy w kt├│rej pracuj─ů w oczach aktualnych i potencjalnych nabywc├│w. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwi─ůza┼ä na pewno gwarantuj─ůcych rynkowy sukces plac├│wki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz mo┼╝liwych do podj─Öcia dzia┼éa┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9973 [Magazyn 1], 11623 [Magazyn 2], 11622 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykuj─ůcych prywatnie zdaje sobie spraw─Ö, ┼╝e w warunkach konkurencji same umiej─Ötno┼Ťci medyczne - nawet najlepsze - mog─ů by─ç niewystarczaj─ůce, by pozyska─ç i utrzyma─ç pacjent├│w, dlatego szuka mo┼╝liwo┼Ťci wyr├│┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji. Ksi─ů┼╝ka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje si─Ö problematyk─ů funkcjonowania zak┼éadu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko poj─Ötej komunikacji z pacjentem - nabywc─ů us┼éugi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposob├│w budowania pozytywnego wizerunku plac├│wki, kt├│r─ů zarz─ůdzaj─ů, czy w kt├│rej pracuj─ů w oczach aktualnych i potencjalnych nabywc├│w. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwi─ůza┼ä na pewno gwarantuj─ůcych rynkowy sukces plac├│wki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz mo┼╝liwych do podj─Öcia dzia┼éa┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12939 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B], P.12938 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14069 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kompleksowe podej┼Ťcie do problem├│w marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania narz─Ödzi marketingowych w pozycjonowaniu us┼éug zdrowotnych, jak r├│wnie┼╝, budz─ůcy ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupe┼énienie om├│wiono obszary zastosowania marketingu w kszta┼étowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotn─ů rol─Ö. G┼é├│wnymi adresatami ksi─ů┼╝ki s─ů osoby profesjonalnie zajmuj─ůce si─Ö marketingiem w ochronie zdrowia, szczeg├│lnie pracownicy zak┼éad├│w opieki zdrowotnej, przedsi─Öbiorstw farmaceutycznych, ┼Ťrodowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do student├│w marketingu i zdrowia publicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11567 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic marketing for health care organizations : building a customer-driven health system, 2008.
Indeks.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podr─Öcznik ujmuj─ůcy w przekrojowy spos├│b najwa┼╝niejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rol─Ö w sektorze us┼éug zdrowotnych. W ksi─ů┼╝ce autorzy zawarli m.in.: opis sektora us┼éug zdrowotnych oraz roli, jak─ů odgrywa w nim marketing; analiz─Ö proces├│w psychologicznych, kt├│re wp┼éywaj─ů na decyzje pacjent├│w dotycz─ůce us┼éug zdrowotnych; om├│wienie problemu asymetryczno┼Ťci informacji oraz system├│w jej rozpowszechniania w┼Ťr├│d konsument├│w opieki zdrowotnej; tematy zwi─ůzane z segmentacj─ů rynku oraz pozycjonowaniem poszczeg├│lnych us┼éug medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie zwi─ůzane z reklam─ů i promocj─ů us┼éug medycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14158 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 449-460. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest nowoczesnym podr─Öcznikiem podstaw zarz─ůdzania zak┼éadem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje nast─Öpuj─ůce zagadnienia: krytyczna analiza zasadniczych mechanizm├│w finansowania us┼éug medycznych w Polsce, tendencje w zakresie finansowania opieki zdrowotnej - wzrost zaanga┼╝owania ┼║r├│de┼é prywatnych, restrukturyzacja zak┼éad├│w opieki zdrowotnej, narz─Ödzia i techniki zarz─ůdzania gospodark─ů finansow─ů publicznych i niepublicznych zak┼éad├│w opieki zdrowotnej, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi oraz zarz─ůdzanie wiedz─ů w zak┼éadach opieki zdrowotnej, zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů w zak┼éadach opieki zdrowotnej (zintegrowane systemy zgodne z normami ISO 9001:2000, ISO 14001:2004), marketing us┼éug medycznych, planowanie strategiczne w zak┼éadach opieki zdrowotnej, om├│wienie przepis├│w prawa dotycz─ůcego zarz─ůdzania, restrukturyzacji oraz przekszta┼éce┼ä ZOZ i SPZOZ. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla: student├│w na kierunkach zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem w opiece zdrowotnej, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych i mened┼╝erskich dla kadry medycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10150 [Magazyn 1], P.10149 [Magazyn 1], P.10148 [Magazyn 1] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11734 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-258.
Dzi─Öki post─Öpowi technologicznemu i kompleksowemu zaspokajaniu potrzeb nabywc├│w finalnych intensywnie rozwija si─Ö nowa generacja produkt├│w zlo┼╝onych - produkty systemowe. Stanowi─ů one poziom dzia┼éa┼ä konkurencyjnych i wsp├│┼épracy przedsi─Öbiorstw i ich interesariuszy. Przez zwi─Ökszenie atrakcyjno┼Ťci i konkurencyjno┼Ťci ca┼éej gospodarki dzia┼éania te mog─ů te┼╝ wywo┼éa─ç zainteresowanie pa┼ästwa i przyczyni─ç si─Ö do modyfikacji tradycyjnego modelu konkurencyjno┼Ťci. Wreszcie innowacyjny charakter produkt├│w systemowych wp┼éywa na konieczno┼Ť─ç zmiany koncepcji dzia┼éa┼ä marketingowych, a nawet modelu biznesu. Ksi─ů┼╝ka omawia sfer─Ö produkt├│w systemowych w podziale na cztery grupy produktowe: systemowe produkty us┼éugowe bankowo┼Ťci detalicznej i komercyjnych organizacji us┼éug medycznych, systemowe oferty produktowo-us┼éugowe mi─Ödzynarodowych i krajowych sieci firm handlu detalicznego, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12301 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13439 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again