Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(54)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(53)
available
(44)
Branch
Magazyny
(13)
Wypo┼╝yczalnie
(31)
Czytelnie
(53)
Author
Kunachowicz Hanna
(6)
Iwanow Krystyna
(4)
Nadolna Irena
(4)
Przygoda Beata
(4)
Uziębło Aldona
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Filipiak Marian (1935- )
(2)
Kotowska Beata
(2)
Sitko Jacek
(2)
Adamkiewicz Marek (1953- )
(1)
Anzenbacher Arno (1940- )
(1)
Białas Marcin (pedagog)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chrobak Stanis┼éaw (1961- )
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Darowski Roman (1935- )
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Dworak Janusz
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fiedurek Jan (1950- )
(1)
Fr─ůczek Zofia
(1)
Hull John (1946- )
(1)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(1)
Jajuga Teresa (1954- )
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kie┼étyka Leszek (1953- )
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kossecki Pawe┼é (1976- )
(1)
Kowalak Robert
(1)
Kupidura Adrianna
(1)
Kupidura Przemysław (nauki techniczne)
(1)
Kwiatkowska Gra┼╝yna Ewa (1957- )
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Manteuffel Szoege Henryk
(1)
Ma─çkowiak Ewa
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Paszczyk Paweł
(1)
Patena Wiktor
(1)
Przec┼éawski Krzysztof (1927- )
(1)
Przychodzeń Wojciech Kamil
(1)
Przysławski Juliusz
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Rewera Mirosław
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Sagan Adam
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skoczylas Wanda
(1)
Szymczyk Jan
(1)
Taranowicz Iwona
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Ziajka Stefan
(1)
Zychowicz Juliusz
(1)
Zygmunt Justyna
(1)
Łuczewski Michał
(1)
Year
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(16)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(54)
Language
Polish
(54)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(17)
WARTO┼Ü─ć
(6)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(5)
OD┼╗YWIANIE
(4)
ZARZ─äDZANIE
(4)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(3)
┼╗ywno┼Ť─ç
(3)
ETYKA
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
RODZINA
(2)
TABLICE i WZORY
(2)
TURYSTYKA
(2)
WIZERUNEK PRZEDSI─śBIORSTWA
(2)
Warto┼Ť─ç od┼╝ywcza
(2)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(2)
Zdrowe ┼╝ywienie
(2)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
ANTROPOLOGIA FILOZOFICZNA
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU
(1)
AUTORYTET
(1)
BIOETYKA
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
DIETETYKA
(1)
D┼üUGOWIECZNO┼Ü─ć
(1)
FINANSE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
FUZJA PRZEDSI─śBIORSTW
(1)
Fizjoterapia
(1)
INSTYTUCJE FINANSOWE
(1)
Inwestycje
(1)
Jako┼Ť─ç ┼╝ycia
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KRAJOBRAZ
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Kształcenie
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MEDYCYNA
(1)
Mleczarstwo
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Od┼╝ywianie
(1)
PAPIERY WARTOŚCIOWE
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PERSONALIZM
(1)
POSTAWY
(1)
POSTMODERNIZM
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO INTERNETOWE
(1)
PRZEJ─śCIE PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
PRZYDATNO┼Ü─ć ZAWODOWA
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
Psychoterapia
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć ZARZ─äDCZA
(1)
RUCHY SPOŁECZNE
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
RYNEK KAPITAŁOWY
(1)
RYZYKO INWESTYCYJNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia zaj─Öciowa
(1)
USŁUGI
(1)
WARTO┼Ü─ć DODANA
(1)
WIEŚ
(1)
WOLNO┼Ü─ć
(1)
ZARZ─äDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
┼ÜWIADOMO┼Ü─ć SPO┼üECZNA
(1)
Subject: time
2001-0
(4)
1989-
(1)
Subject: place
PODKARPACKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
PODR─śCZNIKI
(3)
Podr─Öcznik
(2)
Tablice i wzory
(2)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(2)
Praca zbiorowa
(1)
TABLICE i WZORY
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i le┼Ťnictwo
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
54 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-267.
┼Üwiadomo┼Ť─ç znaczenia aspekt├│w wizerunkowych sprawia, ┼╝e wiele przedsi─Öbiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dba┼éo┼Ť─ç o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz sp├│jnego pod ka┼╝dym wzgl─Ödem obrazu. Ma on zapewni─ç wyr├│┼╝nienie i zaw┼éadn─ů─ç trwale ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů odbiorc├│w. Dzi┼Ť, na silnie konkurencyjnym i prze┼éadowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Ksi─ů┼╝ka jest odpowiedzi─ů na potrzeby os├│b pragn─ůcych poszerza─ç swoj─ů wiedz─Ö i rozwija─ç umiej─Ötno┼Ťci w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej g┼é├│wnym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajd─ů w niej odpowiedzi na pytania dotycz─ůce istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspekt├│w jej tworzenia, bada┼ä i analizy wizerunku, warto┼Ťci marki korporacyjnej oraz zwi─ůzanych z ni─ů wyzwa┼ä rynkowych. Autorki pos┼éuguj─ů si─Ö licznymi przyk┼éadami, kt├│re osadzaj─ů prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniaj─ůc przekaz i pozwalaj─ůc na lepsze zrozumienie prezentowanych tre┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14783.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15528.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki warto┼Ťci dla klienta w sektorze us┼éugowym na przyk┼éadzie us┼éug turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystyk─Ö poj─Ö─ç i sk┼éadnik├│w koncepcji warto┼Ťci dla klienta, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku us┼éug turystycznych, przedstawienie metodyki bada┼ä warto┼Ťci dla klienta oraz przeprowadzenie analizy warto┼Ťci dla klienta w ┼Ťwietle wynik├│w bada┼ä empirycznych. Praca sk┼éada sie z trzech rozdzia┼é├│w i jest przeznaczona dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11872.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13052.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 309-316. Indeks.
We wsp├│┼éczesnej gospodarce wzrasta liczba os├│b zajmuj─ůcych si─Ö zarz─ůdzaniem mark─ů. Dla nich w┼éa┼Ťnie przeznaczona jest ta ksi─ů┼╝ka. Autorzy odpowiadaj─ů w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobi─ç, by marka by┼éa silna, to znaczy dostrzegana i doceniana przez nabywc├│w, i jak zwi─Ökszy─ç warto┼Ť─ç marki, to znaczy jej zdolno┼Ť─ç do d┼éugoterminowego generowania got├│wki. W ksi─ů┼╝ce szczeg├│┼éowo om├│wiono takie zagadnienia, jak: ┼Ťwiadomo┼Ť─ç i wizerunek marki, lojalno┼Ť─ç wobec marki oraz mechanizm oddzia┼éywania marki na decyzje zakupowe; sposoby pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci i wizerunku marki oraz ┼Ťwiadomo┼Ťci kategorii produktu; skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wyb├│r rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wyb├│r element├│w marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu); zarz─ůdzanie portfelem marek; techniki reklamowe u┼╝ywane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru ┼Ťwiadomo┼Ťci reklamy; finansowe aspekty zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14222.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 99-106.
Tematyka ksi─ůzki porusza aktualne kwestie zwi─ůzane z pozaprodukcyjnymi funkcjami rolnictwa. Autorzy om├│wili wp┼éyw koncepcji zr├│wnowa┼╝onego rozwoju na podej┼Ťcie do zagadnie┼ä zwi─ůzanych z rozwojem obszar├│w wiejskich, przedstawili warto┼Ť─ç krajobrazu jako warto┼Ť─ç ekonomiczn─ů. Om├│wili zasady uwzgl─Ödniania warto┼Ťci element├│w krajobrazu w procesie scalania grunt├│w pod k─ůtem wykorzystania tego procesu do kszta┼étowania krajobrazu obszar├│w wiejskich oraz zaprezentowali mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania technologii System├│w Informacji Przestrzennej do kszta┼étowania i wyceny krajobrazu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13862 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11188.XVII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12236.XVII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W ksi─ů┼╝ce autor dowodzi zasadno┼Ťci tezy, ┼╝e mo┼╝liwe jest niwelowanie powi─Ökszaj─ůcego si─Ö dystansu mi─Ödzy ekonomi─ů a naukami spo┼éecznymi, a zw┼éaszcza mi─Ödzy ekonomi─ů a humanistyk─ů. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonuj─ůc, ┼╝e mo┼╝liwe jest przezwyci─Ö┼╝enie wyst─Öpuj─ůcego powszechnie, roz┼é─ůcznego traktowania warto┼Ťci, kiedy to warto┼Ť─ç (dla) klienta przeciwstawiana jest warto┼Ťci (dla) przedsi─Öbiorstwa. Tyle┼╝ oryginalna, co prowokacyjnie sformu┼éowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych za┼éo┼╝eniach dotycz─ůcych: godno┼Ťci systemowej (rzeczywisto┼Ť─ç jest wielowymiarowa), pe┼éni semantycznej (warto┼Ť─ç odsy┼éaj─ůca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowo┼Ťci (nieodzowno┼Ť─ç wspomagania antropologicznego nauk spo┼éecznych). Sytuuj─ůc omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwo┼éuje si─Ö jednocze┼Ťnie do ich odpowiednik├│w w rzeczywisto┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej, zw┼éaszcza tej, kt├│ra jest najbli┼╝sza cz┼éowieka. S─ů ni─ů oczywi┼Ťcie us┼éugi. Wnikliwa analiza i dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç tych┼╝e pozwalaj─ů z dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej wyprowadzi─ç koncepcj─Ö relacyjnej konstelacji warto┼Ťci. W interpretacji autora staje si─Ö ona realnym ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy ekonomi─ů a aksjologi─ů, za┼Ť dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej przydaje nowego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13067.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy ref.
Problemy m┼éodzie┼╝y nale┼╝y rozpatrywa─ç w kontek┼Ťcie zmian spo┼éecznych i kulturowych, jakie zachodz─ů we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. Zmiany te z jednej strony otwieraj─ů przed m┼éodzie┼╝─ů niezwyk┼ée szanse samorealizacji, ale z drugiej strony generuj─ů coraz wi─Öksze wymagania, a tak┼╝e - zagro┼╝enia. Zawarto┼Ť─ç tomu jest ┼Ťwiadectwem r├│┼╝norodno┼Ťci aspekt├│w funkcjonowania m┼éodzie┼╝y we wsp├│┼éczesnej rzeczywisto┼Ťci, wskazuj─ůc na wiele zjawisk, kt├│re mog─ů utrudnia─ç m┼éodemu cz┼éowiekowi wej┼Ťcie w nowe role spo┼éeczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10870.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci, stanowi─ůcych owoc czterech moich podstawowych zainteresowa┼ä naukowych na przestrzeni lat ponad czterdziestu - od wydanej w 1966 roku ksi─ů┼╝ki "Miasto i cz┼éowiek" do ostatniej - "┼╗ycie to podr├│┼╝" (2005). Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza nosi tytu┼é "Cz┼éowiek", cz┼éowiek, kt├│ry by┼é zawsze w centrum moich zainteresowa┼ä. Szczeg├│lna uwaga po┼Ťwiecona jest temu, co o cz┼éowieku wiemy i temu, czego do ko┼äca nie wiemy i o co si─Ö spieramy. Cz─Ö┼Ť─ç druga - "Cz┼éowiek w przestrzeni" koncentruje si─Ö na dwu aspektach zwi─ůzku cz┼éowieka z przestrzeni─ů: procesie "urbanizacji" i procesie "turystyfikacji". Cz─Ö┼Ť─ç trzecia przypomina najwa┼╝niejsze procesy dokonuj─ůce si─Ö w ┼Ťwiecie na prze┼éomie drugiego i trzeciego tysi─ůclecia, oraz zawiera biogram autora. Wreszcie cz─Ö┼Ť─ç czwarta - to wynik moich szczeg├│lnych zainteresowa┼ä w ostatnim okresie problematyk─ů religii i etyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9140.XX.1.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10784.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(My┼Ťl Filozoficzna)
Intencj─ů tej pracy jest wprowadzenie Czytelnika w podstawowe filozoficzne problemy etyki. Znajomo┼Ť─ç ta jest niezb─Ödna ka┼╝demu, kto chce si─Ö zaj─ůc kt├│r─ů┼Ť z dziedzin etyki szczeg├│┼éowej. Istotnie, zanim przyst─ůpi si─Ö do pracy nad etyk─ů konkretnych dziedzin praktyki, powinno si─Ö wiedzie─ç, o co w etyce zasadniczo chodzi. Wtedy bowiem dopiero mo┼╝na odnie┼Ť─ç problematyk─Ö etyczn─ů do kon
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7058.II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7898.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, sk┼éadaj─ůce si─Ö z dw├│ch integralnych i dope┼éniaj─ůcych si─Ö cz─Ö┼Ťci, dowodzi, ┼╝e problem warto┼Ťci dla klienta mo┼╝na przedstawi─ç w r├│┼╝nych zakresach tematycznych, kt├│re si─Ö wzajemnie przenikaj─ů. Przedstawione wyniki bada┼ä mog─ů by─ç po┼╝yteczne dla szerokiego grona czytelnik├│w, zar├│wno dla praktyk├│w gospodarczych, jak i dla os├│b chc─ůcych roszerzy─ç wiedz─Ö na temat zachowa┼ä przedsi─Öbiorc├│w, szczeg├│lnie w czasach kryzysu. Jest to materia┼é, kt├│ry mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç tak┼╝e studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 146-[152].
W tre┼Ťci pracy bardzo obszernie zosta┼é wykorzystany skrypt Politechniki Warszawskiej i podr─Öcznik dla szk├│┼é ┼Ťrednich, oba autorstwa Uhmy [1991 i 1998], z kt├│rymi jednak autor w wielu punktach nie mo┼╝e si─Ö zgodzi─ç w ich interpretacji ekonomicznej. Drugim wa┼╝nym ┼║r├│d┼éem dla niniejszego tekstu by┼éa klasyczna praca Jiri Knappa [1978], a dla rozdzia┼é├│w wst─Öpnych opublikowana wcze┼Ťniej inna praca autora [Manteuffel Szoege 20005]. Stan prawny omawianych zagadnie┼ä, z natury rzeczy zmieniaj─ůcy si─Ö wraz z up┼éywem czasu, odpowiada mniej wi─Öcej praktyce lat 2004 i 2005.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10905 [Magazyn 1], P.10904 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9308.XXVI.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9307.XXVI.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11004.XXVI.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Przestrzenie Życia Społecznego)
Bibliogr. przy pracach.
Badania nad rodzin─ů by┼éy, s─ů i b─Öd─ů. Ich znaczenie i warto┼Ť─ç mierzone s─ů co najmniej w dw├│ch wymiarach: odnajdywanie og├│lnych mechanizm├│w ich rozwoju w uzale┼╝nieniu od zmieniaj─ůcego si─Ö spo┼éecze┼ästwa oraz od aktualno┼Ťci dostrzegania zmian wewn─ůtrz rodziny z rozpoznawaniem ich genezy, oraz form zachowania warto┼Ťciowych element├│w i poszukiwa┼ä dr├│g naprawczych. (prof. zw. dr hab. Krystyna Ferenz)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15930.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia nad Warto┼Ťciami : perspektywa socjologii makrostruktur i ruch├│w spo┼éecznych ; t. 1)
ytu┼é prezentowanej serii wydawniczej odnosi si─Ö do szeroko rozumianych kategorii aksjologicznych, z perspektywy kt├│rych socjolog dokonuje ogl─ůd├│w i nast─Öpnie ÔÇ×konstruujeÔÇŁ obrazy badanych podmiot├│w i fenomen├│w ┼╝ycia spo┼éecznego. My┼Ťl─ů przewodni─ů pierwszego tomu jest za┼éo┼╝enie, ┼╝e w ┼╝yciu publicznym, w strukturach spo┼éecznych mamy do czynienia m.in. z dwoma ÔÇ×regulatoramiÔÇŁ postaw i zachowa┼ä. Pierwszy z nich to aksjologiczny wymiar, w obr─Öbie kt├│rego funkcjonuj─ů r├│┼╝ne hierarchie czy systemy warto┼Ťci, determinuj─ůce w taki czy inny spos├│b kreatywno┼Ť─ç i partycypacj─Ö podmiot├│w w ┼╝yciu spo┼éecznym. Drugi ÔÇ×regulatorÔÇŁ ÔÇô pragmatyczny ÔÇô obejmuje utylitarne nastawienia do deklarowanych warto┼Ťci czy prezentowanych publicznie postaw i zachowa┼ä, uwarunkowane okre┼Ťlonymi interesami (indywidualnymi, grupowymi). Aplikowanie takiego podej┼Ťcia badawczego pozwala socjologowi na ujmowanie m.in.: r├│┼╝nych spo┼éecznych wi─Özi, integracji, ale tak┼╝e dystans├│w, antagonizm├│w i hierarchii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11248.VI.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12336.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10072.II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Prezentowane w ksi─ů┼╝ce badania skupi┼éy si─Ö na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie jak ludzie radz─ů sobie z kulturow─ů presj─ů na przej─Öcie kontroli nad zdrowiem. Autorka stara sie uzasadni─ç tez─Ö, ┼╝e sposoby radzenia sobie z zagro┼╝eniami zdrowia uwarunkowane s─ů zasobami, jakimi dysponuje jednostka, stanowi─ůc wyraz jej spo┼éecznej to┼╝samo┼Ťci i przynale┼╝no┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10729.XVIII.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, netografia na stronach 203-219 i przy podrozdziałach.
Publikacja ta wskazuje na ogromn─ů si┼é─Ö terapii w podnoszeniu jako┼Ťci ┼╝ycia tych kt├│rzy jej potrzebuj─ů. Terapeuci staj─ů przed ogromnym wyzwaniem jest du┼╝e zapotrzebowanie na ich prac─Ö jako osob, ktore wiedz─ů jak pom├│c tym, kt├│rzy tego wsparcia potrzebuj─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18904.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 314-326.
Problematyka dotycz─ůca badania kultury jest aktualna w ka┼╝dym typie spo┼éecze┼ästw, jednak wsp├│┼écze┼Ťnie, w dobie gwa┼étownych przemian cywilizacyjnych, nabra┼éa wyj─ůtkowego znaczenia. Dotyczy to przede wszystkim socjologicznego aspektu kultury, poniewa┼╝ ten aspekt jest szczeg├│lnie "wra┼╝liwy" na procesy transformacji zmian spo┼éecznych i ekonomicznych, na kt├│re nak┼éadaj─ů si─Ö obecnie transformacje aksjologiczne wyra┼╝aj─ůce si─Ö mi─Ödzy innymi w odchodzeniu od tradycyjnych warto┼Ťci, norm, i wzor├│w zachowa┼ä. Nie trzeba wi─Öc uzasadnia─ç, ┼╝e naukowa analiza dokonuj─ůcych si─Ö dzi┼Ť zjawisk w obszarze kultury jest prawdziwym wyzwaniem dla badaczy problem├│w spo┼éecznych. Na to zapotrzebowanie spo┼éeczne odpowiada szczeg├│lnie druga cz─Ö┼Ť─ç prezentowanej publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9182.VI.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10875.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa napisana z my┼Ťl─ů o studentach oraz osobach, kt├│re s─ů zainteresowane problematyk─ů filozoficzn─ů rozwijan─ů na poziomie moralno┼Ťci. W tym sensie praca ujmuje kwestie metodologii etyki, zw┼éaszcza w jej wersji normatywnej i stara si─Ö w spos├│b uporz─ůdkowany przedstawi─ç zagadnienia, wychodz─ůc od ich przedstawie┼ä og├│lnych, przez bardziej szczeg├│┼éowe u┼Ťci┼Ťlenia, a┼╝ po najnowsz─ů wersj─Ö refleksji moralnej jak─ů jest bioetyka. W opracowaniu podejmowane s─ů rozwa┼╝ania, ods┼éaniaj─ůce etos europejskiej moralno┼Ťci, kt├│ry w istocie okre┼Ťla charakter etyki uprawianej i nauczanej w starym ┼Ťwiecie, a w tym, co zrozumia┼ée, i w Polsce. W obr─Öb ka┼╝dego etosu z grubsza bior─ůc wchodz─ů mierniki (oceny), kryteria (warto┼Ťci i normy) oraz idea┼éy (wzorce), stanowi─ůce podstaw─Ö g┼é├│wnych form moralno┼Ťci, kt├│re obja┼Ťniaj─ů przyj─Öty i niepodwa┼╝alny w nim system my┼Ťlenia i dzia┼éania. Poj─Öcie etosu jest r├│wnie┼╝ w┼éa┼Ťciwe do okre┼Ťlania grup oraz indywidualno┼Ťci ludzkich w wymiarze po┼Ťwiadczaj─ůcym podporz─ůdkowanie si─Ö konkretnych os├│b w┼éasnym gromadom, wyr├│┼╝nionym ze wzgl─Ödu na cele, jakie im przy┼Ťwiecaj─ů oraz powszechnie akceptowane tam normy i warto┼Ťci. Etyka zatem przyjmuje, ┼╝e podstaw─ů jej zainteresowa┼ä obok idea┼é├│w (najwa┼╝niejszym jest dobro), s─ů prawid┼éa moralne, warto┼Ťci oraz okre┼Ťlony (stymulowany) styl ┼╝ycia, uchodz─ůcy za podstaw─Ö chwalonych, postulowanych i po┼╝─ůdanych czyn├│w ludzkich. Przeto etyka w swej warstwie teoretycznej analizuje etos spo┼éeczny, kt├│ry j─ů zwrotnie okre┼Ťla, warunkuje i wyr├│┼╝nia z kolei, jako tworzywo rozwa┼╝a┼ä, stanowi─ůcych t┼éo do innych bada┼ä, niekoniecznie zakorzenionych w filozoficznym my┼Ťleniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4906.II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5472.II.2 [Czytelnia B], 5471.II.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Spis tre┼Ťci tak┼╝e ang., fr.
Bibliogr. s. 13-14. Indeks.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka w┼é─ůcza si─Ö w nurt refleksji maj─ůcych na celu dok┼éadniejsze poznanie cz┼éowieka we wszystkich wymiarach i aspektach. Praca pomy┼Ťlana jest przede wszystkim jako pomoc w pracy dydaktycznej. Wydanie czwarte zawiera modyfikacje i uzupe┼énienia, dotycz─ůce m.in. definicji cz┼éowieka jako animal rationale, metody filozofii cz┼éowieka, filozofii chrze┼Ťcija┼äskiej, etycznego wymiaru ludzkiej dzia┼éalno┼Ťci oraz ateizmu Nowo┼Ťci─ů jest syntetyczne opracowanie zagadnienia: Cz┼éowiek-Absolut?
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7051.II.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7885.II.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Ksi─ů┼╝ka zawiera now─ů, oryginaln─ů koncepcj─Ö wizerunku r├│wnoleg┼éego (nazwan─ů teori─ů PI), kt├│ra powsta┼éa w wyniku 25-letnich bada┼ä autora nad kszta┼étowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granic─ů. W pracy przedstawiono rozbudowna teori─Ö PI, w tym kompleksowy model kszta┼étowania wizerunku, kt├│ry zweryfikowano za pomoc─ů dodatkowych bada┼ä oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukuj─ůcego nowych koncepcji zarz─ůdzania rozwa┼╝ania na temat wizerunku r├│wnoleg┼éego b─Öd─ů inspiruuj─ůc─ů lektur─ů. Teoretyk├│w zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kszta┼étowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Mened┼╝erowie za┼Ť znajd─ů tu nie tylko oryginalne rozwi─ůzania, ale tak┼╝e informacje, jak dokona─ç implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele bran┼╝y reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedz─ů si─Ö ponadto, jak zastosowa─ç teorie PI w zarz─ůdzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku bran┼╝y i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again