Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Królewski Jarosław
(1)
Sala Paweł
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
DZIENNIKARSTWO
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
webwriting
(2)
badania marketingowe
(1)
content marketing
(1)
copywriting
(1)
dziennikarstwo internetowe
(1)
e-commerce
(1)
e-mail marketing
(1)
e-marketing
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing mobilny
(1)
media społecznościowe
(1)
tweet
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 193, [7] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dedykowana wszystkim, zajmującym się webwritingiem - pisaniem tekstów dla Internetu. Autorka omawia podstawy funkcjonalności stron internetowych, pokazuje, jak pisać internetowe teksty dziennikarskie, perswazyjne e-maile oraz zoptymalizować tekst pod kątem wyszukiwarek. Nowością w tym wydaniu książki jest rozdział o pisaniu tweetów, gdyż portale społecznościowe to nowe wyzwanie dla webwritera. Dodatkowo książka zawiera prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystano autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13989.XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14850.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej