Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(40)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(35)
available
(32)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(11)
Wypo┼╝yczalnie
(23)
Czytelnie
(35)
Author
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Mruk Henryk
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Austen-Tynda Agata
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fazlagi─ç Jan
(1)
F├╝chsel Halina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Geryk Marcin
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Ja┼╝d┼╝ewska Iwona
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Ku─ç-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Gra┼╝yna Ewa (1957- )
(1)
K─Ösy Marcin
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Ma─çkowska Renata
(1)
Moszyński Michał
(1)
Nawrocka El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
N─Öcki Zbigniew (1947- )
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pal─Öcka Alicja
(1)
Patterson Miles L
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Przylipiak Miros┼éaw (1955- )
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Sagan Adam
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Svensson Ulf
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szczodry Helena
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Warat Marta
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Zale┼Ťkiewicz Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zwoli┼äska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łukasik Agata
(1)
┼ü─ůczy┼äski Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(7)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(40)
Language
Polish
(40)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(6)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
FIRMA (nazwa)
(3)
MARKETING
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
MIASTA
(2)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(2)
WIZERUNEK PRZEDSI─śBIORSTWA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIUROWO┼Ü─ć
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INNOWACJE
(1)
Image
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
Metody badawcze
(1)
ORGANIZACJA
(1)
POZNANIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZYDATNO┼Ü─ć ZAWODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
TRANSFORMACJA SYSTEMU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO
(1)
URBANISTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
Wizerunek medialny
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(4)
PODR─śCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
40 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 299-300. Indeksy.
Metody badania wizerunku w mediach s─ů niezwykle atrakcyjn─ů nowo┼Ťci─ů wydawnicz─ů na polskim rynku bada┼ä medi├│w. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przyk┼éadem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak r├│wnie┼╝ jego niszczenia w przestrzeni publicz┬şnej. O czym zatem jest ta ksi─ů┼╝ka? O tym, jak to robi─ç w spos├│b profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajduj─ů tu zastosowanie, jakie to mo┼╝e rodzi─ç nast─Öpstwa dla jednostki w sferze publicznej ? - i o tym wszystkim pisz─ů w spos├│b niezwykle interesuj─ůcy i badawczo odkrywczy m┼éodzi analitycy, dzia┼éaj─ůcy przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto si─Ögn─ů─ç po t─Ö ksi─ů┼╝k─Ö? - tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzy─ç wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci badawcze w zakresie komunikacji spo┼éecznej. prof. Teresa Sasi┼äska-Klas, Uniwersytet Jagiello┼äski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19560 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19559 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawd─Ö masowym zasi─Ögu dzia┼éania. Stanowi on przede wszystkim fascynuj─ůcy alternatywny ┼Ťwiat. Dzia┼éa jak magnes, co roku przyci─ůgaj─ůc nowych u┼╝ytkownik├│w. Niczym u┼╝ywka, wci─ů┼╝ odnotowuje wyd┼éu┼╝enie czasu kontaktu z odbiorc─ů. I last but not least -- Internet to nieko┼äcz─ůcy si─Ö pasa┼╝ handlowy, wymarzone miejsce spotka┼ä poda┼╝y i popytu. Poznaj specyfik─Ö ┼Ťwiatowej sieci WWW i znajd┼║ w niej w┼éa┼Ťciwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rz─ůdzi si─Ö w┼éasnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej za┼Ť stale kreuje nowe narz─Ödzia dotarcia do klienta. A s─ů one naprawd─Ö fascynuj─ůce: mo┼╝liwo┼Ť─ç dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilo┼Ť─ç kana┼é├│w, a przede wszystkim atrakcyjne spo┼éeczno┼Ťci -- ludzie m┼éodzi, aktywni, hobby┼Ťci, biznesmeni oraz entuzja┼Ťci nowinek. Mog─ů oni zosta─ç ambasadorami Twojej marki, ale mog─ů te┼╝ j─ů zniszczy─ç. Dlatego musisz pozna─ç zasady rz─ůdz─ůce Internetem i jego spo┼éeczno┼Ťciami, a nast─Öpnie zacz─ů─ç budowa─ç instrumenty wywierania wp┼éywu i wykorzysta─ç je dla dobra Twojego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7876 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8970 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [213]-226. Indeksy.
Czy mo┼╝na oceni─ç cz┼éowieka na podstawie pierwszego wra┼╝enia? Czy spos├│b ubierania si─Ö, marka samochodu lub wystr├│j mieszkania ujawniaj─ů prawd─Ö o nas samych? Skoro nasze s┼éowa nios─ů tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozosta┼ée 70%? Autor, ┼Ťwiatowej s┼éawy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia si─Ö z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakuj─ůce wnioski. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do czytelnik├│w, kt├│rzy ceni─ů fachow─ů wiedz─Ö popart─ů wynikami bada┼ä naukowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11249 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12337 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(XII Konserwatorium Wiedzy o Mie┼Ťcie ; 1)
Bibliogr. przy ref.
W tomie przedstawiono wybrane przyk┼éady przemian, jakie zasz┼éy lub zachodz─ů aktualnie we Wroc┼éawiu, Warszawie, Szczecinie, ale tak┼╝e w Kielcach, Sosnowcu czy Koszalinie. R├│┼╝norodno┼Ť─ç analiz podejmowanych w prezentowanych pracach pokazuje szerokie spektrum zmian dokonuj─ůcych si─Ö w ostatnich latach i ┼Ťwiadczy, ┼╝e dotycz─ů one zar├│wno ┼╝ycia spo┼éecznego, problematyki demograficznej, gospodarczej, jak i przestrzennej. W drugiej cz─Ö┼Ťci zgrupowano opracowania dotycz─ůce transformacji w ┼üodzi, traktuj─ůc to miasto jako celowo wybrane "Studium przypadku". Dob├│r szczeg├│┼éowej problematyki w tej cz─Ö┼Ťci wskazuje z jednej strony na pewn─ů powtarzalno┼Ť─ç zmian zachodz─ůcych w du┼╝ych miastach w Polsce (demograficznych, gospodarczych, spo┼éecznych itp..), z drugiej pokazuje indywidualno┼Ť─ç przekszta┼éce┼ä wynikaj─ůc─ů z genezy, uk┼éadu przestrzennego czy specyfiki spo┼éecznej ┼üodzi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11523 XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 241)
Bibliogr. s. 297-330.
Efektem rozwa┼╝a┼ä zawartych w niniejszej ksi─ů┼╝ce jest wk┼éad pracy w rozw├│j nauki w dziedzinie nauk ekonomicznych, w dyscyplinie ekonomia i dyscyplinie szczeg├│┼éowej ekonomika turystyki, a dotycz─ůcy: tw├│rczej systematyzacji istniej─ůcego dorobku naukowego oraz pr├│by jego krytycznej oceny, czego zwie┼äczeniem s─ů autorskie definicje wizerunku i obszaru recepcji turystycznej, zastosowania teorii ekonomii do rozwi─ůzania z┼éo┼╝onych problem├│w, odnosz─ůcych si─Ö do funkcjonowania rynku i obszaru recepcji turystycznej, pog┼é─Öbienia wiedzy naukowej na temat kszta┼étowania wizerunku obszaru recepcji turystycznej i sformu┼éowania rekomendacji dla polityki turystycznej, zaproponowania metodyki pomiaru wizerunku obszaru recepcji turystycznej z punktu widzenia jego podstawowych atrybut├│w - potencja┼éu wzrostowego i si┼éy oddzia┼éywania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13459 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14424 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Ksi─ů┼╝ka zawiera now─ů, oryginaln─ů koncepcj─Ö wizerunku r├│wnoleg┼éego (nazwan─ů teori─ů PI), kt├│ra powsta┼éa w wyniku 25-letnich bada┼ä autora nad kszta┼étowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granic─ů. W pracy przedstawiono rozbudowna teori─Ö PI, w tym kompleksowy model kszta┼étowania wizerunku, kt├│ry zweryfikowano za pomoc─ů dodatkowych bada┼ä oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukuj─ůcego nowych koncepcji zarz─ůdzania rozwa┼╝ania na temat wizerunku r├│wnoleg┼éego b─Öd─ů inspiruuj─ůc─ů lektur─ů. Teoretyk├│w zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kszta┼étowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Mened┼╝erowie za┼Ť znajd─ů tu nie tylko oryginalne rozwi─ůzania, ale tak┼╝e informacje, jak dokona─ç implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele bran┼╝y reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedz─ů si─Ö ponadto, jak zastosowa─ç teorie PI w zarz─ůdzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku bran┼╝y i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Ksi─ů┼╝ka zawiera analiz─Ö najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z marketingiem szko┼éy, pocz─ůwszy od opisu rynku o┼Ťwiatowego, a sko┼äczywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzgl─Ödnia najbardziej aktualne zjawiska wa┼╝ne z punktu widzenia marketingu szko┼éy, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektor├│w szk├│┼é i innych plac├│wek o┼Ťwiatowych, a tak┼╝e wszystkich tych, kt├│rzy interesuj─ů si─Ö tematyk─ů marketingowego zarz─ůdzania w o┼Ťwiacie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11980 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11581 I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 167-169.
Prezentowana publikacja po┼Ťwi─Öcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinet├│w lekarskich oraz plac├│wek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinet├│w lekarskich na rynku us┼éug medycznych, koncepcj─Ö marketingowego zarz─ůdzania gabinetem, a tak┼╝e elementy konieczne do jego efektywnego wdro┼╝enia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowa┼ä pacjent├│w, umiej─Ötno┼Ť─ç tworzenia oraz zarz─ůdzania wizerunkiem i mark─ů plac├│wki, kszta┼étowania cen, komunikowania si─Ö z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10057 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10056 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11670 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-226.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje tematyk─Ö zarz─ůdzania w s┼éu┼╝bie zdrowia, w szczeg├│lno┼Ťci za┼Ť postaw personelu medycznego wobec zarz─ůdzania szpitalem. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. W pierwszej autorzy opisuj─ů problematyk─Ö organizacji s┼éu┼╝by zdrowia i zarz─ůdzania oraz podnoszenia kwalifikacji mened┼╝erskich. Druga cz─Ö┼Ť─ç zawiera wyniki bada┼ä ankietowych przeprowadzonych na ponad tysi─ůcu pracownik├│w reprezentuj─ůcych kilka zawod├│w medycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13161 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14279 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest po┼Ťwi─Öcona badaniom i praktyce public relations. Artyku┼éy zawarte w ksi─ů┼╝ce podejmuj─ů dalsze zagadnienia zwi─ůzane z t─ů praktyczn─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů podkre┼Ťlaj─ůc, ┼╝e PR rozszerza zakres swojego oddzia┼éywania, dotyczy nowych organizacji, obszar├│w aktywno┼Ťci, a tak┼╝e wykorzystuje ┼Ťrodki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej dzia┼éalno┼Ťci w zarz─ůdzaniu organizacjami. Kluczow─ů cech─ů publikacji jest poszukiwanie nowych rozwi─ůza┼ä dla praktyki PR oraz innych ni┼╝ dot─ůd obszar├│w badawczych. Celem monografii jest ujawnienie r├│┼╝nych sposob├│w my┼Ťlenia o public relations, a tak┼╝e postawienie przed badaczami i praktykami inspiruj─ůcych pyta┼ä o techniki PR, zakres oddzia┼éywania PR na r├│┼╝ne obszary ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego oraz czynniki, kt├│re wp┼éywaj─ů tak na praktyk─Ö PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy ksi─ů┼╝ki - na podstawie w┼éasnych bada┼ä - przedstawiaj─ů diagnoz─Ö dzia┼éalno┼Ťci PR w samorz─ůdach terytorialnych, a nast─Öpnie wskazuj─ů, jak nale┼╝y j─ů realizowa─ç, jakie funkcje i zadania powinna spe┼énia─ç oraz jakie narz─Ödzia i instrumenty komunikowania si─Ö mo┼╝na w tym celu wykorzystywa─ç. Publikacja sk┼éada si─Ö z cz─Ö┼Ťci teoretycznej, uwzgl─Ödniaj─ůcej specyfik─Ö public relations jednostek samorz─ůdu terytorialnego, oraz z cz─Ö┼Ťci empirycznej, zawieraj─ůcej raport z przeprowadzonych bada┼ä. Ostatni rozdzia┼é po┼Ťwi─Öcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zar├│wno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12769 XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy.
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zar├│wno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowa┼ä wyborczych w polityce. Autorzy ksi─ů┼╝ki, najwybitniejsi polscy specjali┼Ťci z psychologii poznawczej, spo┼éecznej i ekonomicznej, kt├│rzy s─ů nie tylko teoretykami, ale wykorzystuj─ů wiedz─Ö naukow─ů w praktyce, zapoznaj─ů czytelnik├│w z najnowszymi odkryciami dotycz─ůcymi proces├│w umys┼éowych. W poszczeg├│lnych rozdzia┼éach koncentruj─ů si─Ö na zagadnieniach zwi─ůzanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowa┼ä konsument├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11857 III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13030 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Analiza Współczesnych Zjawisk Społecznych)
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka posiada bezs w─ůtpienia wysok─ů warto┼Ť─ç poznawcz─ů, wynikaj─ůc─ů z faktu, ┼╝e odnosi si─Ö ona do interesuj─ůcej i wa┼╝nej spo┼éecznie problematyki, jak─ů s─ů zjawiska i procesy psychospo┼éeczne b─Öd─ůce przedmiotem bada┼ä poszczeg├│lnych autor├│w. Zalet─ů ksi─ů┼╝ki jest wielostronne podej┼Ťcie do podj─Ötych zagadnie┼ä reprezentatywnych dla r├│┼╝nych dziedzin nauki, takich jak np. psychologia, pedagogika i socjologia. Dzi─Öki temu w istotny spos├│b publikacja wzbogaca wiedz─Ö psychologiczn─ů, kt├│ra mo┼╝e wydatnie usprawni─ç podejmowanie decyzji w sprawie dzia┼éa┼ä pomocowych ukierunkowanych na popraw─Ö sytuacji "jednostki w ponowoczesnym ┼Ťwiecie". Bogata zawarto┼Ť─ç merytoryczna ksi─ů┼╝ki powoduje, ┼╝e powinna ona spotka─ç si─Ö z ┼╝ywym zainteresowaniem nie tylko psycholog├│w, pedagog├│w i socjolog├│w, ale tak┼╝e specjalist├│w z innych dziedzin nauki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12413 VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zagadnienia dotycz─ůce turystyki w nowym uj─Öciu nauk ekonomicznych, akcentuj─ůcym znaczenie do┼Ťwiadcze┼ä i emocji ÔÇô a wi─Öc czynnik├│w o charakterze szczeg├│lnie niematerialnym i subiektywnym ÔÇô w procesie kszta┼étowania popytu i poda┼╝y produkt├│w turystycznych. Autorka analizuje emocje i do┼Ťwiadczenia turyst├│w jako istotne komponenty produkt├│w turystycznych, a jednocze┼Ťnie determinanty popytu turystycznego. Ksi─ů┼╝ka zawiera zatem charakterystyk─Ö i analiz─Ö g┼é├│wnych element├│w rynku (produktu i poda┼╝y oraz popytu) w nowym uj─Öciu, zgodnie z kt├│rym do┼Ťwiadczenia turysty (obecne i oczekiwane) s─ů interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz tak┼╝e jako ┼║r├│d┼éo tworzenia jego warto┼Ťci i wyznacznik jego ceny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9917 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9916 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11517 XX.5 [Czytelnia B], 11516 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona konsumentowi, zachowaniom konsumenckim i ich przestrzennym zr├│┼╝nicowaniom. W cz─Ö┼Ťci teoretycznej zosta┼éa poruszona m.in. problematyka akulturacji, zachowa┼ä senior├│w jako nabywc├│w, konsument├│w us┼éug turystycznych oraz uwarunkowa┼ä decyzji zakupowych klient├│w. Cz─Ö┼Ť─ç empiryczna dotyczy g┼é├│wnie badania opinii konsument├│w w odniesieniu do ┼╝ywno┼Ťci modyfikowanej genetycznie, wp┼éywu jako┼Ťci produktu na decyzje zakupowe, zachowa┼ä konsument├│w na terenach przygranicznych oraz analizy dochodu jako czynnika warunkuj─ůcego konsumpcj─Ö gospodarstw domowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13841 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykuj─ůcych prywatnie zdaje sobie spraw─Ö, ┼╝e w warunkach konkurencji same umiej─Ötno┼Ťci medyczne - nawet najlepsze - mog─ů by─ç niewystarczaj─ůce, by pozyska─ç i utrzyma─ç pacjent├│w, dlatego szuka mo┼╝liwo┼Ťci wyr├│┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji. Ksi─ů┼╝ka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje si─Ö problematyk─ů funkcjonowania zak┼éadu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko poj─Ötej komunikacji z pacjentem - nabywc─ů us┼éugi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposob├│w budowania pozytywnego wizerunku plac├│wki, kt├│r─ů zarz─ůdzaj─ů, czy w kt├│rej pracuj─ů w oczach aktualnych i potencjalnych nabywc├│w. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwi─ůza┼ä na pewno gwarantuj─ůcych rynkowy sukces plac├│wki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz mo┼╝liwych do podj─Öcia dzia┼éa┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9973 [Magazyn 1], 11623 [Magazyn 2], 11622 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykuj─ůcych prywatnie zdaje sobie spraw─Ö, ┼╝e w warunkach konkurencji same umiej─Ötno┼Ťci medyczne - nawet najlepsze - mog─ů by─ç niewystarczaj─ůce, by pozyska─ç i utrzyma─ç pacjent├│w, dlatego szuka mo┼╝liwo┼Ťci wyr├│┼╝nienia si─Ö na tle konkurencji. Ksi─ů┼╝ka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje si─Ö problematyk─ů funkcjonowania zak┼éadu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko poj─Ötej komunikacji z pacjentem - nabywc─ů us┼éugi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposob├│w budowania pozytywnego wizerunku plac├│wki, kt├│r─ů zarz─ůdzaj─ů, czy w kt├│rej pracuj─ů w oczach aktualnych i potencjalnych nabywc├│w. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwi─ůza┼ä na pewno gwarantuj─ůcych rynkowy sukces plac├│wki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz mo┼╝liwych do podj─Öcia dzia┼éa┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12939 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B], P.12938 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14069 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again