Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(3)
Author
Grzywacz Jacek
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
┼╗yminkowski Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
BANKI
(2)
Banki
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Marketing
(1)
Genre/Form
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Pozytywny wizerunek banku w┼Ťr├│d jego klient├│w jest jednym z najwa┼╝niejszych sk┼éadnik├│w maj─ůtku banku. Z punktu widzenia klient├│w u┼éatwia podejmowanie decyzji nabywczych poprzez minimalizacj─Ö ryzyka zakupu, a z punktu widzenia banku pozwala m.in. wyra┼║nie odr├│┼╝ni─ç si─Ö od konkurencji i budowa─ç zaufanie klient├│w do banku. Ksi─ů┼╝ka pokazuje mo┼╝liwo┼Ťci kreowania pozytywnego wizerunku banku za pomoc─ů narz─Ödzi marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2310 [Magazyn 2], 2309 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2914.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurent├│w dzia┼éajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema ┼Ťrodkami (instrumentami) oddzia┼éywania na rynek. S─ů nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak si─Ö j─ů okre┼Ťla, a nast─Öpnie pokazano, jak planuj─ůc poszczeg├│lne instrumenty, utrzymuje si─Ö lub poprawia t─Ö pozycj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono kluczowe elementy dzia┼éalno┼Ťci marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych do┼Ťwiadcze┼ä tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w kt├│rej obok sukces├│w zdarzaj─ů si─Ö r├│wnie┼╝ pora┼╝ki. Autor zwr├│cono uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç umiej─Ötnego powi─ůzania tradycyjnych narz─Ödzi marketingowych z rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, kreuj─ůcymi lojalno┼Ť─ç klient├│w. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadba─ç o pozyskanie niezb─Ödnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrument├│w. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, kt├│rego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klient├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20277.VIII.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again