Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(4)
Author
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
F├╝chsel Halina
(1)
Olszak Celina M
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(2)
BIUROWO┼Ü─ć
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
MARKETING
(1)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
WIZERUNEK PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-267.
┼Üwiadomo┼Ť─ç znaczenia aspekt├│w wizerunkowych sprawia, ┼╝e wiele przedsi─Öbiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dba┼éo┼Ť─ç o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz sp├│jnego pod ka┼╝dym wzgl─Ödem obrazu. Ma on zapewni─ç wyr├│┼╝nienie i zaw┼éadn─ů─ç trwale ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů odbiorc├│w. Dzi┼Ť, na silnie konkurencyjnym i prze┼éadowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Ksi─ů┼╝ka jest odpowiedzi─ů na potrzeby os├│b pragn─ůcych poszerza─ç swoj─ů wiedz─Ö i rozwija─ç umiej─Ötno┼Ťci w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej g┼é├│wnym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajd─ů w niej odpowiedzi na pytania dotycz─ůce istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspekt├│w jej tworzenia, bada┼ä i analizy wizerunku, warto┼Ťci marki korporacyjnej oraz zwi─ůzanych z ni─ů wyzwa┼ä rynkowych. Autorki pos┼éuguj─ů si─Ö licznymi przyk┼éadami, kt├│re osadzaj─ů prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniaj─ůc przekaz i pozwalaj─ůc na lepsze zrozumienie prezentowanych tre┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14783 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15528 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera om├│wienie poj─Ö─ç, teorii, modeli i narz─Ödzi pozwalaj─ůcych zrozumie─ç, w jaki spos├│b we wsp├│┼éczesnej gospodarce opartej na wiedzy mo┼╝na zdoby─ç i utrzyma─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů dzi─Öki umiej─Ötnemu zastosowaniu mo┼╝liwo┼Ťci, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiaj─ů w niej, jak najlepiej wykorzysta─ç najnowsze technologie i narz─Ödzia informatyczne: system├│w zarz─ůdzania organizacj─ů; system├│w zarz─ůdzania wiedz─ů; system├│w podejmowania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5147 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6274 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 313, wykaz akt├│w prawnych s. [314].
Ksi─ů┼╝ka w kompleksowy spos├│b omawia nast─Öpuj─ůce zagadnienia: miejsce asystentki w strukturze organizacji i jej rol─Ö w procesie zarz─ůdzania; kwalifikacje zawodowe i osobiste niezb─Ödne na tym stanowisku pracy; procedury biurowe, kt├│re okre┼Ťlaj─ů dzia┼éanie firmy i asystentki; dokumenty, jakie sporz─ůdza (lub z jakich korzysta) asystentka; kszta┼étowanie wizerunku w┼éasnego i wizerunku firmy; zasady dress code i ich stosowanie w praktyce biurowej; organizowanie spotka┼ä s┼éu┼╝bowych; sprz─Öt i oprogramowanie komputerowe z punktu widzenia potrzeb asystentki; porady komputerowe dla asystentki; regulacje prawne oraz zasady nazdoru i kontroli w zakresie ustawodawstwa pracy. Wszystkie zagadnienia om├│wione s─ů w formie praktycznych porad, maj─ůcych u┼éatwi─ç adaptacje na stanowisku asystentki i wykazanie si─Ö profesonalizmem w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13189 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim, przeznaczonym r├│wnie┼╝ dla wszystkich, kt├│rzy zamierzaj─ů aktywnie uczestniczy─ç w ┼╝yciu gospodarczym. Przedstawia najwa┼╝niejsze aspekty dzia┼éa┼ä public relations, tzn. kszta┼étowanie relacji z grupami otoczenia wewn─Ötrznego i zewn─Ötrznego za pomoc─ů r├│┼╝nych instrument├│w: od w┼éa┼Ťciwych publikacji, przez sponsoring i dzia┼éania lobbystyczne, po dzia┼éalno┼Ť─ç wystawiennicz─ů. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie ┼Ťrodk├│w j─Özykowych i zachowanie w┼éa┼Ťciwych relacji z mass mediami, a tak┼╝e dba┼éo┼Ť─ç o to┼╝samo┼Ť─ç firmow─ů. Ze wzgl─Ödu na coraz wi─Öksze znaczenie kszta┼étowania wizerunku kraju jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Ksi─ů┼╝ka ma charakter poradnika ukazuj─ůcego krok po kroku, jak przygotowa─ç i prowadzi─ç konkretne dzia┼éania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodz─ůc nast─Öpnie do tworzenia strategii public relations, organizowania wsp├│┼épracy z pras─ů, integrowania pracownik├│w poprzez komunikacj─Ö wewn─Ötrzn─ů, prowadzenia dzia┼éa┼ä typu internet public relations, organizacji r├│┼╝nego typu imprez i obchod├│w rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania um├│w sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy dzia┼éa┼ä z zakresu corporate governance. W┼Ťr├│d praktycznych wskaz├│wek pojawiaj─ů si─Ö uwagi na temat udzielania wywiad├│w, ubioru, zachowa┼ä przed kamer─ů czy kilkadziesi─ůt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu tak┼╝e konkretne zalecenia, jak stworzy─ç procedury ochrony wizerunku, w tym "ksi─ů┼╝k─Ö kryzysow─ů", co stanowi┼éo do tej pory tajemn─ů wiedz─Ö agencji public relations i nie pojawia┼éo si─Ö w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemy┼Ťleniami dotycz─ůcymi rozwoju dzia┼éa┼ä public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku r├│wnoleg┼éego i dzia┼éania w r├│wnoleg┼éej rzeczywisto┼Ťci wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again