Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Czytelnie
(1)
Author
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
WIZERUNEK PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-191, netogr. s. 291.
Ksi─ů┼╝ka zawiera now─ů, oryginaln─ů koncepcj─Ö wizerunku r├│wnoleg┼éego (nazwan─ů teori─ů PI), kt├│ra powsta┼éa w wyniku 25-letnich bada┼ä autora nad kszta┼étowaniem sie wizerunku, prowadzonych w kraju i za granic─ů. W pracy przedstawiono rozbudowna teori─Ö PI, w tym kompleksowy model kszta┼étowania wizerunku, kt├│ry zweryfikowano za pomoc─ů dodatkowych bada┼ä oraz analizy czynnikowej. Dla czytelnika poszukuj─ůcego nowych koncepcji zarz─ůdzania rozwa┼╝ania na temat wizerunku r├│wnoleg┼éego b─Öd─ů inspiruuj─ůc─ů lektur─ů. Teoretyk├│w zainteresuje nowe, niekonwencjonalne spojrzenie na teorie kszta┼étowania wizerunku, jako istotnego elementu w procesie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa. Mened┼╝erowie za┼Ť znajd─ů tu nie tylko oryginalne rozwi─ůzania, ale tak┼╝e informacje, jak dokona─ç implementacji teorii PI do praktyki gospodarczej. Przedstawiciele bran┼╝y reklamowej, instytucji i organizacji, dowiedz─ů si─Ö ponadto, jak zastosowa─ç teorie PI w zarz─ůdzaniu kryzysowym oraz kreowaniu wizerunku bran┼╝y i kraju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13361.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again