Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Brown Lesley
(1)
Combs Martha
(1)
GIBALDI JOSEPH (1942- ). MLA handbook for writers of research papers (ang.)
(1)
Stevenson Angus
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Czytanie
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
Język angielski
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pisanie
(1)
SZTUKA PISANIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słownik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
writer
(3)
English
(1)
dictionary
(1)
editor
(1)
handbook
(1)
literacy
(1)
readers
(1)
reading
(1)
report writing
(1)
research
(1)
teaching
(1)
terminology
(1)
writing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
MLA handbook for writers of research papers. - 7th ed., 1st print. - New York : The Modern Language Association of America, 2009. - XXI, 292 s. : il. ; 23 cm.
S. red.: Prev. ed. entered under: Gibaldi, Joseph, 1942-.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
The "MLA Handbook" is published by the Modern Language Association, the authority on MLA doumentation style. Widely adopted by universities, colleges, and secondary school, the "MLA Handbook" gives step-by-step advice on every aspect of writing research papers, from selecting a topic to submitting the completed paper. The seventh edition is a comprehensive, up-to-date guide to research and writing in the online environment. It provides an authoritative update of MLA documentation style for use in student writing, including simplified guidelines for citing works published on the Web and new recommendations for citing several kinds of works, such as digital files and graphic narratives.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13925.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
New Oxford dictionary for writers and editors. - Second edition, edited and compiled by R.M.Ritter. - Oxford ; New York : Oxford University Press, 2005. - XIV, 434 pages ; 19 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
From astronomy to zoology, biochemistry to microbiology, The Oxford Dictionary for Scientific Writers and Editors offers a wealth of information on virtually every area of science, providing clear, jargon-free definitions of terms from physics, chemistry, computer science, mathematics, immunology, and much more. Following the guidelines of such international scientific bodies as IUPAC and IUPAP, this comprehensive work provides a style guide for the presentation of scientific information, offering clear guidance on spelling (both American and British), punctuation, abbreviations, prefixes and suffixes, units and quantities, and symbols. Most important, the author has completely revised and updated the already impressive coverage of the first edition, and substantially increased coverage of the life sciences. New and revised appendices also provide valuable supplementary tables, including SI units, mathematical symbols, the electromagnetic spectrum, and the periodic table. It belongs on the reference shelf of students, academics, editors, proofreaders, publishers, typesetters, printers, newspaper and magazine editors, web editors, journalists, and anyone else who works with scientific writing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19875.I.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Readers and writers in primary grades : a balanced and integrated approach : K-3 / Martha Combs. - Fourth Edition - Boston : Pearson, copyright 2010. - XVI, 560 pages : illustrations, forms, charts ; 26 cm.
Includes bibliographical references and index.
Readers and Writers in Primary Grades: A Balanced and Integrated Approach, K-3 uniquely focuses on the skills and practices reading teachers use to ensure that every child learns to read and write in the primary grades. Each chapter begins with brief but concrete explanations of the theory behind instruction and then thoroughly presents processes and procedures for integrating reading and writing it into daily classroom practice. A model of an integrated framework displayed at the opening of each chapter lays out for readers where reading components fit in a comprehensive reading program. Final chapters illustrate how to use three different instructional approaches--literature based whole/small group, basal reading/language arts program, and content area unit studies--for integrating reading and writing instruction for grades K-3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17695.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej