Form of Work
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(5)
available
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(5)
Author
Beadle Matt
(1)
Lenar Paweł
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Wasylczyk Piotr
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Domain
Nauka i badania
(1)
5 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11399 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 189-191.
Autor w swobodnej formie prowadzi czytelnika przez proces projektowania, tworzenia i wygłaszania prezentacji - od pierwszych szkiców ołówkiem na kartce po konferencyjną scenę. Proponuje wiele nieoczywistych rozwiązań, a wszystko po to, by odczarować niezrozumiałe, nudne wystąpienia. Książka zawiera wiele praktycznych ćwiczeń. Prowadzi czytelnika krok po kroku od selekcji materiału, przez wybór struktury opowiadania, pokazuje jak tworzyć slajdy i używać rekwizytów. Osobny rozdział poświęcono przygotowywaniu materiałów konferencyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18457 V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Tyt. z ekranu tyt.
Poradnik dla wszystkich, którzy w sprawach zawodowych muszą porozumiewać się w języku angielskim i od których wymaga się, by obok pogłębionych kompetencji wykazywali również niezbędne umiejętności językowe. Dobra prezentacja to nie tylko przekonująca treść i efektowny sposób demonstracji, lecz także zręczne wykorzystanie zdobyczy najnowszej techniki. Niniejsza książka będzie wam towarzyszyć na wszystkich etapach - od przy­go­to­wywania prezentacji po jej przeprowadzenie. Autor zdradza liczne triki wypróbowane w praktyce, pokazuje, jak sporządzić prezentację dla obcojęzycznego audytorium, oraz udziela wielu cennych wskazówek międzykulturowych. Książka zawiera także porady, jak wykorzystać w prezentacji program Power Point. Poradnik napisany w dwóch wersjach językowych - po polsku i po angielsku, aby można było na bieżąco śledzić przekład. We fragmentach nieodnoszących się do polskich realiów tekst autorski dostosowano tak, by był bliższy polskiemu czytelnikowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. E.1 XXIV. 13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji to książka, którą czyta się jednym tchem, a potem wielokrotnie wraca do wybranych tematów, znajdując w nich ciągle coś nowego, odkrywając dla siebie nowe wskazówki i prawdy. Zastosowanie podanych w książce wskazówek z pewnością niejednemu przyniesie wiele satysfakcji osobistej, która przełoży się na satysfakcję zawodową i być może finansową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9934 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11570 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5029 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5028 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again