Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Magazyny
(1)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(4)
Autor
Beadle Matt
(1)
Lenar Paweł
(1)
Niedzicki Wiktor
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Wasylczyk Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11399.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-191.
Autor w swobodnej formie prowadzi czytelnika przez proces projektowania, tworzenia i wygłaszania prezentacji - od pierwszych szkiców ołówkiem na kartce po konferencyjną scenę. Proponuje wiele nieoczywistych rozwiązań, a wszystko po to, by odczarować niezrozumiałe, nudne wystąpienia. Książka zawiera wiele praktycznych ćwiczeń. Prowadzi czytelnika krok po kroku od selekcji materiału, przez wybór struktury opowiadania, pokazuje jak tworzyć slajdy i używać rekwizytów. Osobny rozdział poświęcono przygotowywaniu materiałów konferencyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18457.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Tyt. z ekranu tyt.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Poradnik dla wszystkich, którzy w sprawach zawodowych muszą porozumiewać się w języku angielskim i od których wymaga się, by obok pogłębionych kompetencji wykazywali również niezbędne umiejętności językowe. Dobra prezentacja to nie tylko przekonująca treść i efektowny sposób demonstracji, lecz także zręczne wykorzystanie zdobyczy najnowszej techniki. Niniejsza książka będzie wam towarzyszyć na wszystkich etapach - od przy­go­to­wywania prezentacji po jej przeprowadzenie. Autor zdradza liczne triki wypróbowane w praktyce, pokazuje, jak sporządzić prezentację dla obcojęzycznego audytorium, oraz udziela wielu cennych wskazówek międzykulturowych. Książka zawiera także porady, jak wykorzystać w prezentacji program Power Point. Poradnik napisany w dwóch wersjach językowych - po polsku i po angielsku, aby można było na bieżąco śledzić przekład. We fragmentach nieodnoszących się do polskich realiów tekst autorski dostosowano tak, by był bliższy polskiemu czytelnikowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.1.XXIV. 13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka prezentacji to książka, którą czyta się jednym tchem, a potem wielokrotnie wraca do wybranych tematów, znajdując w nich ciągle coś nowego, odkrywając dla siebie nowe wskazówki i prawdy. Zastosowanie podanych w książce wskazówek z pewnością niejednemu przyniesie wiele satysfakcji osobistej, która przełoży się na satysfakcję zawodową i być może finansową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.9934.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11570.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5029.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5028.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej