Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Cisek Sabina
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hrabiec-Hojda Patrycja
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Mierzecka-Szczepańska Anna
(1)
Osińska Veslava (1968- )
(1)
Trzeciakowska Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(2)
Działalność gospodarcza
(1)
GOOGLE
(1)
Google
(1)
INFOBROKERZY
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WIZUALIZACJA (psychol.)
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
wyszukiwanie informacji
(6)
Google
(2)
informacja
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
Internet
(1)
architektura informacji
(1)
biznes
(1)
etyka biznesu
(1)
infobroker
(1)
infobrokerstwo
(1)
informacja naukowa
(1)
jakość informacji
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
kultura organizacyjna
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społeczny
(1)
media masowe
(1)
negocjacje
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
system zarządzania
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
użytkownik
(1)
wizualizacja informacji
(1)
zachowania informacyjne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Netografia, bibliografia na stronach 172-175.
Google hacking to pakiet umiejętności, w jakie powinien być wyposażony każdy, kto szuka informacji w internecie. Na początek trzeba zrozumieć, jak wyszukiwarka działa, co wpływa na wyniki wyszukiwania, a potem poznać język, którym trzeba się z nią komunikować. Zaawansowane wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem funkcjonalności, które daje nam powszechnie stosowany Google, to umiejętność uniwersalna. Przyda się w prowadzeniu firmy i codziennej pracy: do wyszukiwania klientów, do rekrutacji pracowników, do znajdywania, gdzie starać się o dotację i w wielu innych sytuacjach. Przyda się na etapie wyszukiwania informacji naukowej i wyszukiwaniu trudniej dostępnych materiałów do opracowania publikacji. Przyda się w szeroko rozumianym marketingu, dziennikarstwie i aby rozumieć, co dzieje się w branży, w której przyszło nam pracować. Przykłady zastosowania kompetencji Google hackingu można by jeszcze długo mnożyć. A korzyści? Na początek najbardziej oczywista czyli oszczędność czasu. Ale ważniejsze, że dzięki korzystaniu z dobrodziejstw zaawansowanych metod wyszukiwania można docierać do źródeł informacji, które niekoniecznie łatwo znaleźć po wpisaniu czegokolwiek w oknie wyszukiwarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18670.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 116)
Bibliogr. s. 141-[150]. Indeks.
Niniejsza praca liczy cztery rozdziały. Wizualizacja informacji jest typowo interdyscyplinarną dziedziną, wykorzystującą osiągnięcia naukowe ostatnich lat w analizie danych, interakcji człowiek-komputer, jak również grafice komputerowej. Dlatego rozdziały pierwszy i drugi charakteryzują tę dyscyplinę z perspektywy współczesnej problematyki badań, odpowiednio w Informacji Naukowej i Naukach Komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11427.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The search : how Google and its rivals rewrote the rules of business and transformed our culture" 2005.
Indeks.
Google, wchodząc do gry długo po Yahoo, AltaViście, Excite, Lycosie i innych pionierach, dzięki radykalnie nowemu podejściu do wyszukowania, postawiło do góry nogami marketingowe koncepcje, przeżyło załamanie dotcomów, a następnie wystartowało na giełdzie z największą i najgłośniejszą w historii Doliny Krzemowej pierwszą ofertą publiczną. "Szukaj" to nie tylko historia triumfu Google. Jest to zarazem perspektywiczne spojrzenie na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość technologii wyszukiwania oraz jej ogromny wpływ na marketing, media, kulturę pop, randki, poszukiwanie pracy, prawo międzynarodowe, wolności obywatelskie i prawie każdą inną sferę działalności człowieka. Dla każdego, kto pragnie zrozumieć fenomen sukcesu Googla oraz konsekwencje życia w świecie, w którym każde kliknięcie można utrwalić po wieczność, "Szukaj" jest lekturą obowiązkową i pouczającą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11325 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12480.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 146)
Bibliogr. s. 155-169.
Publikacja omawia teorię zachowań informacyjnych oraz przedstawia przegląd polskiego i zagranicznego piśmiennictwa na ten temat. Książka dotyczy w szczególności procesu poszukiwania informacji ľ jednego z nurtów badań związanych z użytkownikami informacji. Oprócz tego autorka definiuje wiele pojęć związanych z zachowaniami informacyjnymi m.in. problem informacyjny, potrzebę informacyjną oraz relewancję. Opisuje również wyniki badań, których celem było przedstawienie zagadnienia wyszukiwania informacji w bazach piśmiennictwa naukowego w kontekście potrzeb środowiska akademickiego. Wiele z zagadnień poruszanych w książce nie zostało wcześniej opisanych w polskiej literaturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14645.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce, do których należą m.in.: funkcje i specyfika zawodu brokera informacji, wymagane kompetencje, umiejętności i tryb kształcenia infobrokerów, rozpoczynanie działalności; kodeksy etyczne funkcjonujące w środowiskach profesjonalistów informacji oraz przepisy prawne i ich interpretacja; współpraca infobrokera z klientem, identyfikacja jego potrzeb i spełnianie oczekiwań, potencjalne źródła konfliktu oraz mediacje; infobrokerstwo systemowe: przekazywanie treści, znaczenie wiedzy i zarządzania nią w organizacji, związek między poziomem kultury infobrokerskiej a merytoryczną decyzyjnością organizacji, kwantyfikowanie wiedzy, optymalizacja procesów informacyjnych i komunikacyjnych; audyt zarządzania wiedzą; różne aspekty informacji i ich znaczenie w działalności infobrokerskiej: jakość, architektura i zasady projektowania informacji, typy źródeł informacji, rodzaje i cechy opracowań infobrokerskich; metody pracy infobrokera - strategie pozyskiwania informacji, zjawisko głębokiego Internetu i sposoby docierania do jego zasobów, bieżące monitorowanie informacji, darmowe narzędzia i podstawowe metody wykorzystywane do gromadzenia informacji z ogólnodostępnych źródeł internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15886.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podręcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania, mającej w przyszłości wpływ na pozycję i autorytet menedżera, jak również przynoszące zysk, umiejętne zarządzanie własnym biznesem. Prezentowane w podręczniku problemy i zagadnienia odwołują się do przedmiotów: kształcenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarządzania, nauka o organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarządzania, przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia w zarządzaniu, negocjacje. Zaletą podręcznika jest innowacyjność analityczna związana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarządzania w nowym otoczeniu, jakim jest społeczeństwo informacyjne, i wynikająca stąd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarządzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielość przykładów praktycznych zamieszczonych w tekście, ma w zamysle autorów pobudzić zainteresowania Czytelników dla dalszego pogłębiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11403.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej