Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(5)
only on-site
(3)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(3)
Author
Batorski Dominik
(1)
Bilska Grażyna
(1)
Calishain Tara
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chuchro Ewa
(1)
Dornfest Rael
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Nowakowski Andrzej (1953- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Żylińska Pola
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
INTERNET
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
GOOGLE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMACJA PUBLICZNA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
STRONY WWW
(1)
Genre/Form
INFORMATORY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
5 results Filter
Book
In basket
100 sposobów na Google / Tara Calishain, Rael Dornfest. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2003. - 334, [1] s. : rys. ; 24 cm.
Indeks.
Internet pozwala skorzystać z niezwykłego bogactwa informacji, trzeba tylko umieć je znaleźć. Książka wprowadza czytelnika w świat zaawansowanych technik posługiwania się wyszukiwarką internetową Google. Uczy nie tylko, jak znajdywać informacje, ale także wykorzystywać potencjał Google"a we własnych programach. Skrypty przedstawione w tej książce nie dotyczą tylko Google, mają one również za zadanie wykorzystanie ogromnego potencjału Internetu. "100 sposobów na Google" to doskonałe źródło inspiracji dla entuzjastów wyszukiwania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2579 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2580 XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; 15)
Drugie, poprawione i uzupełnione wydanie informatora obejmuje 248 opisów stron www bibliotek, instytucji kultury, fundacji, serwisów informacyjnych, blogów i innych witryn przydatnych w praktyce bibliotekarskiej - uszeregowanych w 7 działach tematycznych. W stosunku do wydania pierwszego autorka uzupełniła informator o 63 nowe adresy, dokonała aktualizacji informacji, korekty i uzupełniła treści o adresy konsorcjów bibliotek polskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13395 I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia ; vol. 5)
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 130)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem przewodnim książki jest interakcja zachodząca między nowoczesną technologia informacyjną a współczesnym społeczeństwem. Przedmiotem rozważań są: zmiany w zachowaniach informacyjnych digital natives, oddziaływanie sieci komputerowych i urządzeń komunikacji mobilnej na kształtowanie się nowych modeli biznesowych i nowego stylu życia, wpływ nowych technologii na demokratyzację i wyrównywanie szans kobiet, zarządzanie informacją indywidualną, rozwój systemów informacji publicznej, wykorzystanie internetowych serwisów informacji publicznej jako narzędzia udostępniania informacji kulturalnej, metody pomiaru efektywności systemów informacyjno-wyszukiwawczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13391 I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7142 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8009 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again