Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(13)
Status
only on-site
(12)
available
(10)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(12)
Author
Juchnowicz Marta (1948- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Augustyn J├│zef (1950- )
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Boudreau John W
(1)
Cascio Wayne F. (1946- )
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Kowalewski Karol (ekonomia)
(1)
Ko┼╝usznik Barbara
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
McGee Rita
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Muszczynko Ewa
(1)
Rennie Ann
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Szymczyk Jan
(1)
Wi┼Ťniewski Zenon (1950- )
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
KADRY
(7)
MOTYWACJA PRACY
(2)
OCENY PRACOWNIKÓW
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
INTERNET
(1)
OJCOSTWO
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
RUCHY SPOŁECZNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
13 results Filter
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka to praktyczny poradnik dla tworz─ůcych zesp├│┼é pracownik├│w i ich szef├│w. Zgrane zespo┼éy to ┼║r├│d┼éo dumy i sukces├│w ca┼éej firmy, ale tak┼╝e satysfakcja i entuzjazm pojedynczego cz┼éowieka, kt├│ry czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiaj─ů nowe mo┼╝liwo┼Ťci nawi─ůzywania pozytywnych relacji ze wsp├│┼épracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i wi─Ökszej konkurencyjno┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka zawiera mn├│stwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespo┼é├│w oraz przyk┼éad├│w z ┼╝ycia u┼éatwiaj─ůcych zrozumienie istoty problem├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5466.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 173-182.
Bardzo dynamiczne, skokowe zmiany zachodz─ůce w ┼Ťwiecie wsp├│┼éczesnych organizacji powoduj─ů, ┼╝e przedstawiciele nauk o zarz─ůdzaniu, a tak┼╝e praktycy biznesu poszukuj─ů nowych rozwi─ůza┼ä wspieraj─ůcych efektywno┼Ť─ç organizacyjn─ů. Rosn─ůca konkurencja, niepewno┼Ť─ç, kolejne fale kryzysu gospodarczego oraz niespotykany w historii ┼Ťwiata przyrost wiedzy i rozw├│j nowych technologii ÔÇô to tylko przyk┼éady czynnik├│w wyja┼Ťniaj─ůcych wzmo┼╝one zainteresowanie rozwojem nauki zarz─ůdzania i profesjonalizacj─ů praktyki zarz─ůdzania. Skutkuje ono pr├│b─ů konstruowania wci─ů┼╝ nowych koncepcji zarz─ůdzania, kt├│re b─Öd─ů w spos├│b rzetelny i trafny opisywa┼éy rzeczywisto┼Ť─ç organizacyjn─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14510 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14509.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15448.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 163-166.
Zaanga┼╝owanie pracownik├│w sta┼éo si─Ö obowi─ůzuj─ůcym standardem w zarz─ůdzaniu kapita┼éem ludzkim. ┼Üwiadome budowanie w organizacji efektywnego zaanga┼╝owania wymaga systematycznego badania poziomu i czynnik├│w determinuj─ůcych, a tak┼╝e podejmowania dzia┼éa┼ä kreuj─ůcych odpowiednie postawy i zachowania pracownik├│w. Zagadnienia te stanowi─ů g┼é├│wny przedmiot rozwa┼╝a┼ä w niniejszej ksi─ů┼╝ce. Ponad to zosta┼éy om├│wione metody i techniki wp┼éywania na aktywno┼Ť─ç zawodow─ů pracownik├│w, ukierunkowane na kszta┼étowanie zaanga┼╝owania w prac─Ö i dzia┼éalno┼Ť─ç organizacji wspomagaj─ůcych kreowanie warto┼Ťci firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawi┼éa: zmiany zachodz─ůce w zarz─ůdzaniu kapita┼éem ludzkim w organizacji; istot─Ö koncepcji zarz─ůdzania przez zaanga┼╝owanie; problemy oceny i pomiaru zaanga┼╝owania pracownik├│w; metody oceny zaanga┼╝owania organizacyjnego i zaanga┼╝owania w prac─Ö; motywowanie w zarz─ůdzaniu przez zaanga┼╝owanie; system motywowania do zaanga┼╝owania pracownik├│w. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w uczelni i kierunk├│w ekonomicznych, a tak┼╝e mened┼╝er├│w i przedsi─Öbiorc├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ojcostwo : aspekty pedagogiczne i duchowe / J├│zef Augustyn. - Wyd. 4. - Krak├│w : Wydawnictwo WAM, 2009. - 423, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 403-415.
Ojcostwo to zbi├│r refleksji nad ojcostwem naturalnym i ojcostwem duchowym. W czasach kryzysu roli ojca i rosn─ůcej liczby rozwod├│w warto zajrze─ç do pomieszczonych w tym tomie tekst├│w o ojcostwie w uj─Öciu ┼Ťw. Augustyna czy Thomasa Mertona; przeczyta─ç, co na temat rodzicielstwa pisz─ů m. in.: psychologowie, do┼Ťwiadczony kierownik duchowy, ojcowie rodzin.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15013.V.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15865.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 261-286. Indeksy.
Autorzy prezentuj─ů psychologiczne podej┼Ťcie do zarz─ůdzania organizacj─ů. Problematyka rozpatrywana jest zar├│wno w aspekcie wewn─Ötrznym, odnosz─ůcym si─Ö do funkcjonowania cz┼éowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewn─Ötrznym, buduj─ůc wizerunek i mark─Ö przedsi─Öbiorstwa. Podzia┼é ksi─ů┼╝ki na cztery cz─Ö┼Ťci wynika z prezentowanej tematyki. W cz─Ö┼Ťci pierwszej Autorzy koncentruj─ů si─Ö na kwestiach og├│lnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowo┼Ť─ç, cz─Ö┼Ť─ç druga po┼Ťwi─Öcona jest zarz─ůdzaniu kompetencjami zawodowymi pracownik├│w, motywowaniu i szkoleniom, w cz─Ö┼Ťci trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaanga┼╝owanie i emocje, natomiast w czwartej cz─Ö┼Ťci poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a tak┼╝e kszta┼étowania marki przedsi─Öbiorstwa. W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy po┼é─ůczone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili si─Ö na kwestiach zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowo┼Ť─ç w organizacji, kariera i rozw├│j zawodowy, motywowanie, zaanga┼╝owanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsi─Öbiorstwa. Psychologiczne uj─Öcie pomaga w zrozumieniu mechanizm├│w zachodz─ůcych wewn─ůtrz organizacji i przyczyni─ç si─Ö do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11356.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 253-265. Indeks.
Ksi─ůzka stanowi pomost pomi─Ödzy wiedza teoretyczn─ů i praktyk─ů. Mo┼╝e pos┼éy┼╝y─ç jako poradnik przy opracowywaniu strategii zarz─ůdzania zasobami ludzkimi i wprowadzaniu ich w ┼╝ycie. W bardzo szerokim zakresie uzwgl─Ödnia strategiczne znaczenie zasob├│w ludzkich i pokazuje, jak ka┼╝dy aspekt tych strategii powinie┼ä by─ç scalony z globaln─ů strategi─ů dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Autor publikacji omawia zagadnienia, kt├│re wp┼éywaj─ů na codzienne praktyki zzl, takie jak: zarz─ůdzanie kapita┼éem ludzkim, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu, rozw├│j organizacyjny, zaanga┼╝owanie pracownik├│w, zarz─ůdzanie talentami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12498 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12497.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13635.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Indeks.
W dzisiejszych czasach specjali┼Ťci HR cz─Östo musz─ů udowadnia─ç, ┼╝e ich dzia┼éania maj─ů wp┼éyw na efektywno┼Ť─ç firmy. Autorzy ksi─ů┼╝ki, opieraj─ůc si─Ö na w┼éasnej metodologii, proponuj─ů skuteczne techniki pozwalaj─ůce precyzyjnie okre┼Ťli─ç, jakie rezultaty finansowe maj─ů decyzje z zakresu ZZL oraz wybory samych pracownik├│w. Lektura ksi─ů┼╝ki pozwala: wykorzystywa─ç teori─Ö decyzji tak, aby inwestowa─ç we w┼éa┼Ťciwe obszary ZZL; przedstawia─ç w postaci liczbowej ukryte koszty absencji i rotacji personelu; oblicza─ç efektywno┼Ť─ç metod selekcji oraz warto┼Ť─ç wydajno┼Ťci pracy; sprawdza─ç, czy i w jaki spos├│b zaanga┼╝owanie i postawy pracownik├│w maj─ů wp┼éyw na wyniki biznesowe; mierzy─ç wp┼éyw program├│w szkoleniowych na zysk przedsi─Öbiorstwa; oblicza─ç efektywno┼Ť─ç zarz─ůdzania talentami. Dzi─Öki wykorzystaniu miar i metod om├│wionych przez autor├│w specjali┼Ťci HR b─Öd─ů mogli zaproponowa─ç zmiany, przekonuj─ůco uzasadni─ç je osobom decyzyjnym, a dzi─Öki temu realnie poprawi─ç jako┼Ť─ç pracy i wyniki finansowe firmy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14661.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 537-549. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi warto┼Ťciowe opracowanie, w kt├│rym przedstawiono w spos├│b wyczerpuj─ůcy i kompetentny wiele wymiar├│w ZKL, tj. koncepcyjny, strategiczny, operacyjny, przedmiotowy, podmiotowy. Zawiera bogate tre┼Ťci, uporz─ůdkowane pod wzgl─Ödem metodycznym, strukturalnym i logicznym, kt├│re b─Öd─ů pomocne studentom w zakresie nabywania wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w przedmiotowym obszarze oraz w kszta┼étowaniu kompetencji spo┼éecznych niezb─Ödnych do odgrywania przez nich w przysz┼éo┼Ťci r├│┼╝nych r├│l zawodowych i ┼╝yciowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13445.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14415.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podr─Öczniku zosta┼éy przedstawione zachowania jednostek i grup spo┼éecznych w organizacjach oraz metody przewidywania i kontrolowania tych zachowa┼ä. Autorka om├│wi┼éa: istot─Ö zachowa┼ä organizacyjnych, indywidualne mechanizmy zaanga┼╝owania cz┼éowieka w organizacji, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi w organizacji, wsp├│┼éprac─Ö w grupie, zespo┼éy w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przyw├│dztwo w organizacji, komunikowanie si─Ö w organizacji, efektywno┼Ť─ç organizacji a przeprowadzanie zmian, kultur─Ö organizacyjn─ů. Podr─Öcznik wzbogacaj─ů liczne przyk┼éady.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13865 [Magazyn 1], P.13864 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
(HR)
Tyt. oryg.: Employee engagement, 2011.
Bibliogr. s. 407-409.
Ksi─ů┼╝ka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narz─Ödzi i sposb├│w podej┼Ťcia do budowania zaanga┼╝owania pracownik├│w. Zamieszczone w niej materia┼éy w spos├│b kompleksowy przedstawiaj─ů proces budowania zaanga┼╝owania - pocz─ůwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez okre┼Ťlenie strategii budowania zaanga┼╝owania i wdra┼╝anie jej w ┼╝ycie, po stworzenie zaanga┼╝owanego przedsi─Öbiorstwa, umiej─ůcego rozwija─ç si─Ö i uczy─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13735.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [323]-351.
We wsp├│┼éczesnej, niezwykle z┼éo┼╝onej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie ka┼╝dej firmy staje si─Ö odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomen├│w spo┼éecznych staje si─Ö to, ┼╝e rozproszone i lu┼║no po┼é─ůczone ze sob─ů jednostki (konsumenci) potrafi─ů si─Ö samoorganizowa─ç, tworzy─ç wirtualne spo┼éeczno┼Ťci i dobrowolnie ze sob─ů wsp├│┼épracowa─ç. Jak dok┼éadnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywo┼éane rozwojem i ekspansj─ů technologii sieciowych przekszta┼écaj─ů biznes? Czy wymuszaj─ů zmian─Ö dotychczasowych praktyk i stwarzaj─ů warunki dla nowej jako┼Ťci spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu? Ksi─ů┼╝ka odpowiada na te pytania, a tak┼╝e na pytania zwi─ůzane ze skutkami zmian technologicznych, spo┼éecznych i kulturowych wywo┼éanych rozwojem nowych technologii (zw┼éaszcza Web 2.0) dla proces├│w zarz─ůdzania organizacjami, w szczeg├│lno┼Ťci dla koncepcji spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13506.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Studia nad Warto┼Ťciami : perspektywa socjologii makrostruktur i ruch├│w spo┼éecznych ; t. 1)
ytu┼é prezentowanej serii wydawniczej odnosi si─Ö do szeroko rozumianych kategorii aksjologicznych, z perspektywy kt├│rych socjolog dokonuje ogl─ůd├│w i nast─Öpnie ÔÇ×konstruujeÔÇŁ obrazy badanych podmiot├│w i fenomen├│w ┼╝ycia spo┼éecznego. My┼Ťl─ů przewodni─ů pierwszego tomu jest za┼éo┼╝enie, ┼╝e w ┼╝yciu publicznym, w strukturach spo┼éecznych mamy do czynienia m.in. z dwoma ÔÇ×regulatoramiÔÇŁ postaw i zachowa┼ä. Pierwszy z nich to aksjologiczny wymiar, w obr─Öbie kt├│rego funkcjonuj─ů r├│┼╝ne hierarchie czy systemy warto┼Ťci, determinuj─ůce w taki czy inny spos├│b kreatywno┼Ť─ç i partycypacj─Ö podmiot├│w w ┼╝yciu spo┼éecznym. Drugi ÔÇ×regulatorÔÇŁ ÔÇô pragmatyczny ÔÇô obejmuje utylitarne nastawienia do deklarowanych warto┼Ťci czy prezentowanych publicznie postaw i zachowa┼ä, uwarunkowane okre┼Ťlonymi interesami (indywidualnymi, grupowymi). Aplikowanie takiego podej┼Ťcia badawczego pozwala socjologowi na ujmowanie m.in.: r├│┼╝nych spo┼éecznych wi─Özi, integracji, ale tak┼╝e dystans├│w, antagonizm├│w i hierarchii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11248.VI.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12336.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. przy rozdz.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono uwarunkowania i specyfik─Ö funkcji personalnej w ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstwach (M┼ÜP), strategie i metody stosowane w tego typu organizacjach, kwestie elastycznych form zatrudnienia i wynagradzania. Podano tak┼╝e kilka przyk┼éad├│w realizacji funkcji personalnej w przedsi─Öbiorstwach r├│┼╝nych bran┼╝. W siedmiu odr─Öbnych tematycznie cz─Ö┼Ťciach zaprezentowano zagadnienia dotycz─ůce m.in.: przedsi─Öbiorczo┼Ťci i aktywno┼Ťci zawodowej starszych pracownik├│w w M┼ÜP; przeciwdzia┼éania pracoholizmowi w ma┼éych przedsi─Öbiorstwach; pozyskiwania kadry kierowniczej i procedur diagnozowania utalentowanych pracownik├│w; relacji sieciowych w M┼ÜP i ich wp┼éywu na realizacj─Ö zada┼ä personalnych, a tak┼╝e wykorzystania technik informatycznych; stresu zawodowego i zarz─ůdzania konfliktem; kszta┼étowania wynagrodze┼ä i problemu p┼éacy godziwej; metod diagnozy i zarz─ůdzania opartego na kompetencjach; roli unijnych instrument├│w wspierania rozwoju kapita┼éu ludzkiego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13497.IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14455.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again