Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(46)
only on-site
(40)
unavailable
(11)
Branch
Magazyny
(25)
Wypo┼╝yczalnie
(32)
Czytelnie
(40)
Author
Mruk Henryk
(4)
Tyszka Tadeusz
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(3)
Kie┼╝el Ewa
(3)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Mr├│z Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hartley Steven W
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kami┼äska Teresa (1950- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kerin Roger A
(1)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Ksi─Ö┼╝yk Marianna
(1)
Ku┼Ťmierczyk Krystyna
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Marciniak Stefan (1928- )
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudelius William
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sowa Izabela (1969- )
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(1)
Wolska Gra┼╝yna
(1)
Wo┼Ť Jerzy ( -2010)
(1)
Wo┼Ť Jerzy (ekonomia)
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Year
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(44)
Language
Polish
(44)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(24)
MARKETING
(13)
SPO┼╗YCIE
(5)
DECYZJE
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
MERCHANDISING
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
USŁUGI
(2)
ZACHOWANIE
(2)
AGROBIZNES
(1)
Decyzje
(1)
EKONOMIA
(1)
EKONOMIA MATEMATYCZNA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
POSTAWY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
REKLAMA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPORT
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(19)
PODR─śCZNIKI
(2)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
44 results Filter
Book
In basket
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 269-276.
Zamierzeniem autor├│w ksi─ů┼╝ki by┼éo kompleksowe ukazanie z┼éo┼╝onej problematyki zwi─ůzanej z konsumentem, jego miejscem w uk┼éadzie rynkowym oraz kszta┼étowaniem si─Ö rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. Atutem tej ksi─ů┼╝ki jest zaprezentowanie problematyki zachowa┼ä konsument├│w w uj─Öciu modelowym. W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z modelowaniem zachowa┼ä konsument├│w na rynku, a tak┼╝e proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, i┼╝ ksi─ů┼╝ka ta ukazuje konsumenta zar├│wno jako obiekt, kt├│rego decyzje s─ů kszta┼étowane przez rynek, jak i r├│wnie┼╝ jako jednostk─Ö aktywnie kszta┼étuj─ůc─ů swoje otoczenie. Problematyka zwi─ůzana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami zosta┼éa tak dobrana, aby sprzyja┼éa przydatno┼Ťci ksi─ů┼╝ki dla badaczy tego problemu, os├│b zajmuj─ůcych si─Ö programowaniem zjawisk rynkowych, student├│w oraz praktyk├│w, w szczeg├│lno┼Ťci pracownik├│w dzia┼é├│w marketingowych w firmach, agencji bada┼ä rynku czy te┼╝ agencji reklamowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9707.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9706.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazuj─ů, sk─ůd mo┼╝na czerpa─ç wiedz─Ö o zachowaniach konsument├│w, a nast─Öpnie okre┼Ťlaj─ů znaczenie podstawowych proces├│w poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte s─ů wynikami bada┼ä naukowych oraz zilustrowane przyk┼éadami zastosowania wiedzy psychologicznej w dzia┼éaniach marketingowych. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia opis zachowa┼ä konsumenckich z trzech punkt├│w widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych proces├│w psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, proces├│w emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza proces├│w nie┼Ťwiadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki bada┼ä nad konsumentem, czyli bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14406.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15307.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527.IX.16.2 [Czytelnia C], 8526.IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Mened┼╝era)
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Autorka omawia w spos├│b pog┼é─Öbiony i kompleksowy, z du┼╝─ů staranno┼Ťci─ů i znawstwem szerokie spektrum zagadnie┼ä konstytuuj─ůcych merchandising. Niniejsza propozycja wydawnicza powinna by─ç inspiracj─ů i pomoc─ů fachow─ů nie tylko dla ┼Ťrodowiska akademickiego, s┼éuchaczy kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie w zakresie sprzeda┼╝y, ale przede wszystkim dla firm handlowych, w szczeg├│lno┼Ťci ma┼éych firm rodzinnych, albowiem daje ona podstawy do samodzielnego stosowania zasad merchandisingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8517.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9939.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera om├│wienie teoretycznych i praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w (z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä finansowych), metod badania tych zachowa┼ä, wsp├│┼éczesnych trend├│w konsumenckich, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu ; nr 45)
Streszcz. ang. przy pracach
Przygotowuj─ůc niniejsz─ů publikacj─Ö chcieli┼Ťmy stworzy─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç zaprezentowania wynik├│w bada┼ä prowadzonych w r├│┼╝nych o┼Ťrodkach naukowych w kraju i zagranic─ů dotycz─ůcych: form i roli czynnik├│w i si┼é sprawczych procesu wdra┼╝ania innowacji we wszystkich sektorach agrobiznesu; postaw wobec innowacji r├│┼╝nych podmiot├│w i instytucji; efekt├│w ekonomicznych i spo┼éecznych wdra┼╝ania innowacji oraz sposob├│w podejmowania decyzji i przebiegu proces├│w innowacyjnych. Szerokie zainteresowanie problematyk─ů innowacji spowodowa┼éo, i┼╝ zdecydowali┼Ťmy si─Ö na wydanie dw├│ch tom├│w tego samego tytu┼éu. W tomie pierwszym wyr├│┼╝niono cztery cz─Ö┼Ťci. W cz─Ö┼Ťci pierwszej, poruszono teoretyczne aspekty definiowania i rozumienia innowacji oraz okre┼Ťlania ich roli w rozwoju rolnictwa. W cz─Ö┼Ťci drugiej umieszczono prace poruszaj─ůce problematyk─Ö innowacyjno┼Ťci w sektorze rolnictwa i przemy┼Ťle rolno-spo┼╝ywczym. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia zawiera opracowania po┼Ťwi─Öcone innowacyjno┼Ťci konsument├│w, za┼Ť cz─Ö┼Ť─ç czwarta jest miejscem prezentacji opracowa┼ä b─Öd─ůcych przyk┼éadem zastosowania nowoczesnych technik informatycznych w przygotowaniu i wykorzystaniu innowacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7991.XVII.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8442.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-175.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra pokazuje, jak sie─ç zrewolucjonizowa┼éa komunikacj─Ö mi─Ödzyludzk─ů i w jaki spos├│b firmy funkcjonuj─ůce w nowej rzeczywisto┼Ťci powinny si─Ö skutecznie promowa─ç oraz sprzedawa─ç swoje produkty i us┼éugi. Jej adresatem s─ů wszystkie osoby prowadz─ůce dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů, specjali┼Ťci marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Ksi─ů┼╝ka pozwala lepiej zrozumie─ç zmiany zachodz─ůce we wsp├│┼éczesnym marketingu oraz wykorzysta─ç potencja┼é nowych medi├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsument├│w na rynku i ich racjonalno┼Ť─ç staj─ů si─Ö coraz wa┼╝niejszymi zagadnieniami wsp├│┼éczesnej ekonomii. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů wyniki bada┼ä proces├│w konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalno┼Ťci wydatk├│w i konsumpcji w ┼Ťwietle przyj─Ötych kryteri├│w. Przedstawiaj─ů r├│wnie┼╝ ocen─Ö racjonalno┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w na rynku oraz wp┼éyw na te zachowania procesu integracji Polski z Uni─ů Europejsk─ů. W kontek┼Ťcie racjonalno┼Ťci zosta┼éy tak┼╝e rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieni─Ö┼╝nymi przez gospodarstwa domowe, oddzia┼éywania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsi─Öbiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsument├│w oraz zachowania dzieci i m┼éodzie┼╝y jako konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing.)
Bibliogr., netogr. s. 315-326. Indeks.
W warunkach wsp├│┼éczesnych przemian zachodz─ůcych w gospodarce ┼Ťwiatowej i gospodarkach narodowych, nale┼╝y bardzo wnikliwie analizowa─ç mechanizmy kszta┼étuj─ůce zachowania konsument├│w i prowadzi─ç profesjonalne, nowoczesne dzia┼éania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunk├│w jego rozwoju i specyfiki marketingu przysz┼éo┼Ťci. Za┼éo┼╝eniem rozwa┼╝a┼ä jest zbadanie, jak przeobra┼╝a si─Ö marketing w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä, jakie s─ů klasyczne i nowoczesne dzia┼éania i instrumenty marketingowe, jak zachowuj─ů si─Ö wsp├│┼écze┼Ťni konsumenci oraz jakie s─ů kierunki rozwoju marketingu. Autorzy przedstawiaj─ů: istot─Ö i przeobra┼╝enia zachodz─ůce w marketingu w kontek┼Ťcie krajowym i mi─Ödzynarodowym, podstawowe problemy badawcze, odnosz─ůce si─Ö do tradycyjnych i nowoczesnych dzia┼éa┼ä marketingowych, kierunki rozwoju marketingu. Monografia jest kierowana do student├│w i nauczycieli akademickich kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc do przedmiot├│w: podstawy marketingu, zarz─ůdzanie marketingowe, a tak┼╝e jako lektura uzupe┼éniaj─ůca z przedmiot├│w: marketing us┼éug, zachowania nabywc├│w. Mo┼╝e by─ç przydatna r├│wnie┼╝ s┼éuchaczom studi├│w podyplomowych i doktoranckich, zwi─ůzanych z marketingiem i zarz─ůdzaniem, jak r├│wnie┼╝ praktykom, ┼Ťledz─ůcym nowe trendy w marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16404.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16403.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podr─Öcznik zawiera om├│wienie teoretycznych oraz praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w, metod badania tych zachowa┼ä, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do student├│w szk├│┼é ekonomicznych na kierunkach zarz─ůdzania, marketingu, handlu i strategii przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e do czytelnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki spos├│b, by ten go kupi┼é. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy wprowadza czytelnika w ┼Ťwiat merchandisingu. Letura zaczyna si─Ö od definicji poj─Öcia, jego historii oraz trend├│w rozwojowych w Polsce i na ┼Ťwiecie. Nast─Öpnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decyduj─ůce o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby nam├│wienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksi─ůzki jest pr├│ba spojrzenia na rol─Ö konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce oaz problematyke zachowa┼ä konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki oferuje perspektyw─Ö globaln─ů i koncentruje si─Ö na przegl─ůdzie najwa┼╝niejszych czynnik├│w kszta┼étuj─ůcych zachowania wsp├│┼éczesnych konsument├│w w epoce globalizacji i Internetu. Cz─Ö┼Ť─ç druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki spos├│b nowe technologie zmieniaj─ů i modeluja zachowania wsp├│┼éczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to pr├│ba spojrzenia na relacje konsument├│w z przedsi─Öbiorstwem jako najwa┼╝niejszym podmiotem gospodarczym, kt├│ry ma zaspokaja─ç ich r├│┼╝ne potrzeby.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 214)
Bibliogr. s. 197-219.
Ksi─ů┼╝ka identyfikuje zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej, wykorzystuj─ůc w tym celu procedury statystyczne. W monografi uj─Öto rynek turystyki kulturowej w kontek┼Ťcie jego oferty produktowej, ale przede wszystkim - w kontek┼Ťcie konsument├│w, kt├│rzy podejmuj─ů r├│┼╝norodne decyzje w zwi─ůzku z podr├│┼╝─ů turystyczn─ů. Autorka prezentuje r├│wnie┼╝ czynniki, kt├│re istotnie determinuj─ů zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13986.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 229-234.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona aktualnym problemom spo┼éeczno-gospodarczym, relatywnie ma┼éo zbadanym, koncentruj─ůcym si─Ö na obustronnych zale┼╝no┼Ťciach pomi─Ödzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej tre┼Ťci tworz─ů: teoretyczne rozwa┼╝ania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wynik├│w badania empirycznego (cz─Ö┼Ť─ç druga). Ksi─ů┼╝ka jest skierowana do student├│w i wyk┼éadowc├│w kierunk├│w ekonomicznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, ale zainteresuje tak┼╝e praktyk├│w mened┼╝er├│w, specjalist├│w zajmuj─ůcych si─Ö konsumpcj─ů, rynkiem i marketingiem, a tak┼╝e dyrektor├│w firm oraz dzia┼éaczy sfery spo┼éeczno-gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17013.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17012.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Wsp├│┼écze┼Ťnie konsument bywa nazywany "kr├│lem systemu ekonomicznego". Od jego zachowa┼ä cz─Östo zale┼╝y bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsi─Öbiorstw. Autor przedstawi┼é prawid┼éowo┼Ťci wyst─Öpuj─ůce w post─Öpowaniu konsument├│w w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocze┼Ťnie zosta┼éa pokazana rola czynnik├│w psychologicznych, personalno-demograficznych, spo┼éeczno-kulturowych i ekonomicznych w kszta┼étowaniu zachowania konsument├│w na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowa┼ä, istniej─ůcej ochrony prawnej i kategorii wsp├│┼éczesnego konsumenta by┼éo g┼é├│wnym celem badawczym Autor├│w niniejszej publikacji. W przejrzysty spos├│b zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku d├│br konsumpcyjnych, wskazuj─ůc w swoich wnioskach m.in. na konieczno┼Ť─ç zast─Öpowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddzia┼éywaniu zw┼éaszcza na konsumenta innowatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14973.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15803.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-296.
W ksi─ů┼╝ce, obok klasycznych, podr─Öcznikowych uj─Ö─ç konsumpcji i zachowa┼ä konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), na┼Ťwietlono r├│wnie┼╝ problematyk─Ö konsumpcji z uwzgl─Ödnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowa┼ä (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kszta┼étowaniu zachowa┼ä konsumenckich). Szerzej om├│wiono r├│wnie┼╝ zagadnienia, kt├│rym, zdaniem autor├│w, nie po┼Ťwi─Öcono male┼╝ytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interes├│w konsumenta). Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e zainteresowa─ç student├│w i pracownik├│w wy┼╝szych uczelni, praktyk├│w, mened┼╝er├│w, a tak┼╝e wszystkich tych, ktorzy chc─ů poszerzy─ç i pog┼é─Öbi─ç swoj─ů wiedz─Ö dotycz─ůc─ů konsumpcji oraz r├│┼╝nych aspekt├│w i uwarunkowa┼ä zachowa┼ä konsumenckich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia syntetyczny przegl─ůd teorii zachowa┼ä konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych zwi─ůzanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikacj─Ö internetowych ┼║r├│de┼é informacji o produktach i us┼éugach oraz formu┼éuje zalecenia dla podmiot├│w tworz─ůcych elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-294.
Konsumpcja i zachowania konsumenckie stanowi─ů dziedzin─Ö wiedzy, kt├│ra podlega nieustannym zmianom. W ksi─ů┼╝ce autor przedstawia podstawow─ů wiedz─Ö o charakterze interdyscyplinarnym, niezb─Ödn─ů do prawid┼éowego poznania problematyki szeroko pojmowanej konsumpcji, a tak┼╝e zrozumienia preferencji i zachowa┼ä gospodarstw domowych podejmuj─ůcych decyzje konsumpcyjne na rynku. Autor omawia w niej: podstawowe poj─Öcia zwi─ůzane z konsumpcj─ů, gospodarstwem domowym oraz potrzebami i sposobami ich zaspokajania, wp┼éyw r├│┼╝nych determiant na zachowania konsumenckie, nowe trendy w zachowaniach konsument├│w na rynku, ekonomiczne i psychologiczne teorie konsumpcji, modelowanie zachowa┼ä konsument├│w na rynku, mierniki pomiaru konsumpcji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12333 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12236.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13492.IX.16.6 [Czytelnia C], 13360.IX.16.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again