Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(37)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(49)
only on-site
(33)
Branch
Magazyny
(21)
Wypo┼╝yczalnie
(28)
Czytelnie
(33)
Author
Tyszka Tadeusz
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Kie┼╝el Ewa
(3)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Mruk Henryk
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Olejniczuk-Merta Anna
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(1)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Chr─ůchol-Barczyk Urszula
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kami┼äska Teresa (1950- )
(1)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Ksi─Ö┼╝yk Marianna
(1)
Ku┼Ťmierczyk Krystyna
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Marciniak Stefan (1928- )
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Mr├│z Bogdan
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Ostrowska Izabela (nauki ekonomiczne)
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Peszko Kamila
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wojtkiewicz Monika
(1)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(1)
Wolska Gra┼╝yna
(1)
Wo┼Ť Jerzy ( -2010)
(1)
Wo┼Ť Jerzy (ekonomia)
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Year
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(12)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(37)
Language
Polish
(37)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(22)
MARKETING
(10)
SPO┼╗YCIE
(4)
DECYZJE
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
USŁUGI
(2)
AGROBIZNES
(1)
Decyzje
(1)
EKONOMIA
(1)
EKONOMIA MATEMATYCZNA
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MERCHANDISING
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
REKLAMA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPORT
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
37 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazuj─ů, sk─ůd mo┼╝na czerpa─ç wiedz─Ö o zachowaniach konsument├│w, a nast─Öpnie okre┼Ťlaj─ů znaczenie podstawowych proces├│w poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte s─ů wynikami bada┼ä naukowych oraz zilustrowane przyk┼éadami zastosowania wiedzy psychologicznej w dzia┼éaniach marketingowych. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia opis zachowa┼ä konsumenckich z trzech punkt├│w widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych proces├│w psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, proces├│w emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza proces├│w nie┼Ťwiadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki bada┼ä nad konsumentem, czyli bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14406 III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15307 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-211.
W publikacji przedstawiono procedury zarz─ůdzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia warto┼Ťci przedsi─Öbiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarz─ůdzania relacjami oraz proponuje konstrukcj─Ö wzorcowego modelu. Wskazuje na uwarunkowania relacji z klientem, uzale┼╝nionych m.in. od wzor├│w i styl├│w zachowa┼ä nabywc├│w. Istotne w pracy s─ů aspekty dydaktyczne, zwi─ůzane z przekazaniem wiedzy na temat koncepcji CRM, dzi─Öki kt├│rym problematyka ta mo┼╝e by─ç lepiej zrozumiana.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11989 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11988 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7515 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8527 IX.16.2 [Czytelnia C], 8526 IX.16.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera om├│wienie teoretycznych i praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w (z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä finansowych), metod badania tych zachowa┼ä, wsp├│┼éczesnych trend├│w konsumenckich, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11336 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu ; nr 45)
Streszcz. ang. przy pracach
Przygotowuj─ůc niniejsz─ů publikacj─Ö chcieli┼Ťmy stworzy─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç zaprezentowania wynik├│w bada┼ä prowadzonych w r├│┼╝nych o┼Ťrodkach naukowych w kraju i zagranic─ů dotycz─ůcych: form i roli czynnik├│w i si┼é sprawczych procesu wdra┼╝ania innowacji we wszystkich sektorach agrobiznesu; postaw wobec innowacji r├│┼╝nych podmiot├│w i instytucji; efekt├│w ekonomicznych i spo┼éecznych wdra┼╝ania innowacji oraz sposob├│w podejmowania decyzji i przebiegu proces├│w innowacyjnych. Szerokie zainteresowanie problematyk─ů innowacji spowodowa┼éo, i┼╝ zdecydowali┼Ťmy si─Ö na wydanie dw├│ch tom├│w tego samego tytu┼éu. W tomie pierwszym wyr├│┼╝niono cztery cz─Ö┼Ťci. W cz─Ö┼Ťci pierwszej, poruszono teoretyczne aspekty definiowania i rozumienia innowacji oraz okre┼Ťlania ich roli w rozwoju rolnictwa. W cz─Ö┼Ťci drugiej umieszczono prace poruszaj─ůce problematyk─Ö innowacyjno┼Ťci w sektorze rolnictwa i przemy┼Ťle rolno-spo┼╝ywczym. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia zawiera opracowania po┼Ťwi─Öcone innowacyjno┼Ťci konsument├│w, za┼Ť cz─Ö┼Ť─ç czwarta jest miejscem prezentacji opracowa┼ä b─Öd─ůcych przyk┼éadem zastosowania nowoczesnych technik informatycznych w przygotowaniu i wykorzystaniu innowacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7991 XVII.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8442 XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsument├│w na rynku i ich racjonalno┼Ť─ç staj─ů si─Ö coraz wa┼╝niejszymi zagadnieniami wsp├│┼éczesnej ekonomii. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů wyniki bada┼ä proces├│w konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalno┼Ťci wydatk├│w i konsumpcji w ┼Ťwietle przyj─Ötych kryteri├│w. Przedstawiaj─ů r├│wnie┼╝ ocen─Ö racjonalno┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w na rynku oraz wp┼éyw na te zachowania procesu integracji Polski z Uni─ů Europejsk─ů. W kontek┼Ťcie racjonalno┼Ťci zosta┼éy tak┼╝e rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieni─Ö┼╝nymi przez gospodarstwa domowe, oddzia┼éywania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsi─Öbiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsument├│w oraz zachowania dzieci i m┼éodzie┼╝y jako konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12336 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing.)
Bibliogr., netogr. s. 315-326. Indeks.
W warunkach wsp├│┼éczesnych przemian zachodz─ůcych w gospodarce ┼Ťwiatowej i gospodarkach narodowych, nale┼╝y bardzo wnikliwie analizowa─ç mechanizmy kszta┼étuj─ůce zachowania konsument├│w i prowadzi─ç profesjonalne, nowoczesne dzia┼éania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunk├│w jego rozwoju i specyfiki marketingu przysz┼éo┼Ťci. Za┼éo┼╝eniem rozwa┼╝a┼ä jest zbadanie, jak przeobra┼╝a si─Ö marketing w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä, jakie s─ů klasyczne i nowoczesne dzia┼éania i instrumenty marketingowe, jak zachowuj─ů si─Ö wsp├│┼écze┼Ťni konsumenci oraz jakie s─ů kierunki rozwoju marketingu. Autorzy przedstawiaj─ů: istot─Ö i przeobra┼╝enia zachodz─ůce w marketingu w kontek┼Ťcie krajowym i mi─Ödzynarodowym, podstawowe problemy badawcze, odnosz─ůce si─Ö do tradycyjnych i nowoczesnych dzia┼éa┼ä marketingowych, kierunki rozwoju marketingu. Monografia jest kierowana do student├│w i nauczycieli akademickich kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc do przedmiot├│w: podstawy marketingu, zarz─ůdzanie marketingowe, a tak┼╝e jako lektura uzupe┼éniaj─ůca z przedmiot├│w: marketing us┼éug, zachowania nabywc├│w. Mo┼╝e by─ç przydatna r├│wnie┼╝ s┼éuchaczom studi├│w podyplomowych i doktoranckich, zwi─ůzanych z marketingiem i zarz─ůdzaniem, jak r├│wnie┼╝ praktykom, ┼Ťledz─ůcym nowe trendy w marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16404 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16403 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podr─Öcznik zawiera om├│wienie teoretycznych oraz praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w, metod badania tych zachowa┼ä, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do student├│w szk├│┼é ekonomicznych na kierunkach zarz─ůdzania, marketingu, handlu i strategii przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e do czytelnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki spos├│b, by ten go kupi┼é. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy wprowadza czytelnika w ┼Ťwiat merchandisingu. Letura zaczyna si─Ö od definicji poj─Öcia, jego historii oraz trend├│w rozwojowych w Polsce i na ┼Ťwiecie. Nast─Öpnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decyduj─ůce o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby nam├│wienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksi─ůzki jest pr├│ba spojrzenia na rol─Ö konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce oaz problematyke zachowa┼ä konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki oferuje perspektyw─Ö globaln─ů i koncentruje si─Ö na przegl─ůdzie najwa┼╝niejszych czynnik├│w kszta┼étuj─ůcych zachowania wsp├│┼éczesnych konsument├│w w epoce globalizacji i Internetu. Cz─Ö┼Ť─ç druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki spos├│b nowe technologie zmieniaj─ů i modeluja zachowania wsp├│┼éczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to pr├│ba spojrzenia na relacje konsument├│w z przedsi─Öbiorstwem jako najwa┼╝niejszym podmiotem gospodarczym, kt├│ry ma zaspokaja─ç ich r├│┼╝ne potrzeby.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 214)
Bibliogr. s. 197-219.
Ksi─ů┼╝ka identyfikuje zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej, wykorzystuj─ůc w tym celu procedury statystyczne. W monografi uj─Öto rynek turystyki kulturowej w kontek┼Ťcie jego oferty produktowej, ale przede wszystkim - w kontek┼Ťcie konsument├│w, kt├│rzy podejmuj─ů r├│┼╝norodne decyzje w zwi─ůzku z podr├│┼╝─ů turystyczn─ů. Autorka prezentuje r├│wnie┼╝ czynniki, kt├│re istotnie determinuj─ů zachowania konsument├│w na rynku turystyki kulturowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13986 XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 229-234.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona aktualnym problemom spo┼éeczno-gospodarczym, relatywnie ma┼éo zbadanym, koncentruj─ůcym si─Ö na obustronnych zale┼╝no┼Ťciach pomi─Ödzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej tre┼Ťci tworz─ů: teoretyczne rozwa┼╝ania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wynik├│w badania empirycznego (cz─Ö┼Ť─ç druga). Ksi─ů┼╝ka jest skierowana do student├│w i wyk┼éadowc├│w kierunk├│w ekonomicznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, ale zainteresuje tak┼╝e praktyk├│w mened┼╝er├│w, specjalist├│w zajmuj─ůcych si─Ö konsumpcj─ů, rynkiem i marketingiem, a tak┼╝e dyrektor├│w firm oraz dzia┼éaczy sfery spo┼éeczno-gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17013 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17012 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Wsp├│┼écze┼Ťnie konsument bywa nazywany "kr├│lem systemu ekonomicznego". Od jego zachowa┼ä cz─Östo zale┼╝y bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsi─Öbiorstw. Autor przedstawi┼é prawid┼éowo┼Ťci wyst─Öpuj─ůce w post─Öpowaniu konsument├│w w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocze┼Ťnie zosta┼éa pokazana rola czynnik├│w psychologicznych, personalno-demograficznych, spo┼éeczno-kulturowych i ekonomicznych w kszta┼étowaniu zachowania konsument├│w na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12973 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 191-[199].
Zdiagnozowanie poziomu kompetencji, rodzaju zachowa┼ä, istniej─ůcej ochrony prawnej i kategorii wsp├│┼éczesnego konsumenta by┼éo g┼é├│wnym celem badawczym Autor├│w niniejszej publikacji. W przejrzysty spos├│b zaprezentowali oni wyniki swoich prac badawczych na polskim rynku d├│br konsumpcyjnych, wskazuj─ůc w swoich wnioskach m.in. na konieczno┼Ť─ç zast─Öpowania tradycyjnych metod i technik marketingowych rozwi─ůzaniami nowoczesnymi, bardziej skutecznymi w oddzia┼éywaniu zw┼éaszcza na konsumenta innowatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14973 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15803 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia syntetyczny przegl─ůd teorii zachowa┼ä konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych zwi─ůzanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikacj─Ö internetowych ┼║r├│de┼é informacji o produktach i us┼éugach oraz formu┼éuje zalecenia dla podmiot├│w tworz─ůcych elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14970 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-294.
Konsumpcja i zachowania konsumenckie stanowi─ů dziedzin─Ö wiedzy, kt├│ra podlega nieustannym zmianom. W ksi─ů┼╝ce autor przedstawia podstawow─ů wiedz─Ö o charakterze interdyscyplinarnym, niezb─Ödn─ů do prawid┼éowego poznania problematyki szeroko pojmowanej konsumpcji, a tak┼╝e zrozumienia preferencji i zachowa┼ä gospodarstw domowych podejmuj─ůcych decyzje konsumpcyjne na rynku. Autor omawia w niej: podstawowe poj─Öcia zwi─ůzane z konsumpcj─ů, gospodarstwem domowym oraz potrzebami i sposobami ich zaspokajania, wp┼éyw r├│┼╝nych determiant na zachowania konsumenckie, nowe trendy w zachowaniach konsument├│w na rynku, ekonomiczne i psychologiczne teorie konsumpcji, modelowanie zachowa┼ä konsument├│w na rynku, mierniki pomiaru konsumpcji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12333 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12236 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13492 IX.16.6 [Czytelnia C], 13360 IX.16.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wp┼éywu proces├│w globalizacyjnych na zachowania konsument├│w. Jest wynikiem wsp├│┼épracy naukowc├│w i praktyk├│w z wiod─ůcych polskich o┼Ťrodk├│w naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu ┼ü├│dzkiego, a tak┼╝e Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowa┼ä autor├│w jest konsument, jego decyzje i dzia┼éanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dost─Öpu do internetu, kryzys├│w, a tak┼╝e ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne. G┼é─Öbokiej analizie poddane zosta┼éy najnowsze tendencje w zachowaniach konsument├│w pod wp┼éywem zmieniaj─ůcego si─Ö otoczenia oraz zachodz─ůcych w nich proces├│w. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano zmiany, jakie zachodz─ů w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te s─ů spowodowane zar├│wno u┼╝ytkowaniem medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, us┼éug mobilnych, zmian─ů w stylu ┼╝ycia, jak i dzia┼éaniami przedsi─Öbiorstw. Wskazano wsp├│┼éczesne problemy oraz przedstawiono specyfik─Ö segment├│w konsument├│w charakteryzuj─ůcych rynki rozwini─Öte.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17287 XVIII.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17286 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 162-166.
W ksi─ů┼╝ce autorzy omawiaj─ů zmiany zachodz─ůce w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy ┼Ürodkowo-Wschodniej (Litwa, ┼üotwa, Polska, Ukraina) po przej┼Ťciu gospodarek tych kraj├│w transformacji systemowej. Autorzy ca┼éo┼Ťciowo przedstawili: sytuacj─Ö w badanych krajach na tle kraj├│w Unii Europejskiej, konsument├│w jako uczestnik├│w proces├│w rynkowych i zmiany ich zachowa┼ä konsumpcyjnych, zmiany w konsumpcji d├│br i us┼éug gospodarstw domowych oraz czynniki o tym decyduj─ůce, charakterystyk─Ö konsument├│w na wybranych rynkach us┼éug.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12936 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14067 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11335 [Magazyn 1], 12512 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka skupia uwag─Ö na najnowszych opracowaniach zwi─ůzanych z analiz─ů zachowa┼ä konsumenckich i na ostatnich osi─ůgni─Öciach marketingu jako nauki. Podkre┼Ťla rol─Ö wyjasnie┼ä behawioralnych, znaczenie zwyczaj├│w i modelowania schemat├│w rynkowych oraz zmian zachodz─ůcych na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych poj─Ö─ç zwi─ůzanych z r├│┼╝nymi formami dokonywania zakup├│w, schematy nabywcze - lojalno┼Ť─ç konsumencka, warto┼Ť─ç marki oraz typowe cechy rynk├│w stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepuj─ůce po podj─Öciu decyzji dotycz─ůce poziomu satysfakcji i jako┼Ťci, reakcja konsument├│w na czynniki wp┼éywaj─ůce na konsumpcj─Ö, kt├│rymi s─ů : cena, ┼Ťrodowisko detaliczne, wp┼éywy spoleczne i dzia┼éania reklamowe. Zamieszczone w ksi─ů┼╝ce ─çwiczenia praktyczne pomog─ů czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowa┼ä konsumenckich - w przprowadzaniu niezb─Ödnych oblicze┼ä, obserwacji, pomiar├│w i w obs┼éudze odpowiednich program├│w komputerowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14299 III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15216 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again