Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(808)
Publikacje naukowe
(48)
Publikacje dydaktyczne
(23)
Publikacje fachowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Czasopisma
(1)
Proza
(1)
Status
only on-site
(761)
available
(684)
unavailable
(28)
unknown
(17)
Branch
Magazyny
(234)
Wypo┼╝yczalnie
(484)
Czytelnie
(772)
Author
Sułkowski Łukasz
(8)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Ciekanowski Zbigniew
(6)
Mruk Henryk
(6)
Sałbut Bartosz
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Halemba Piotr (1966- )
(5)
Jemielniak Dariusz
(5)
Kubisiak Paweł
(5)
Penc J├│zef (1939- )
(5)
Szymonik Andrzej
(5)
Armstrong Michael (1928- )
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Janasz Krzysztof
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Ko┼║mi┼äski Andrzej Krzysztof (1941- )
(4)
Kunasz Marek
(4)
K─Ösy Marcin
(4)
Marszałek Maciej
(4)
Opolski Krzysztof
(4)
Raczkowski Konrad
(4)
Sobolewski Grzegorz
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Trocki Micha┼é (1945- )
(4)
Baruk Jerzy
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Bugdol Marek
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Gołębiewski Jan
(3)
Gryz Jarosław
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Głowacka Maria Danuta
(3)
Jarecki Wojciech
(3)
Jasi┼äski Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Korzeniowski Leszek (zarz─ůdzanie)
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Ko┼║mi┼äski Andrzej K. (1941- )
(3)
Ko┼╝uch Barbara (1950- )
(3)
Ko┼╝usznik Barbara
(3)
Leszczyński Marek (ekonomia)
(3)
Maci─ůg Justyna
(3)
Mazurek-Kusiak Anna K
(3)
McGee Rita
(3)
Mojs Ewa
(3)
Mrozowicz Kazimierz
(3)
Nogalski Bogdan (1946- )
(3)
Penc-Pietrzak Ilona
(3)
Perechuda Kazimierz
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sienkiewicz Piotr (1945- )
(3)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(3)
Sierpi┼äska Maria (1950- )
(3)
Sikorski Czes┼éaw (1943- )
(3)
Skowronek-Mielczarek Anna
(3)
St─Öpniewski Jan
(3)
Wirkus Marek
(3)
Wi┼Ťniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Adamik Anna
(2)
Austen-Tynda Agata
(2)
Balcerzak Adam P
(2)
Bartkowiak Piotr
(2)
Bisaga Anna
(2)
Blaik Piotr
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Borys Tadeusz (1945- )
(2)
Brigham Eugene F. (1930- )
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cannon James (1947- )
(2)
Ciechomski Wiesław
(2)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Czerska Małgorzata
(2)
Czupryna Antoni
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(2)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(2)
Eaton David
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Fazlagi─ç Amir Jan
(2)
Fertsch Marek
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Galicki Jan
(2)
Gali┼äska Barbara (organizacja i zarz─ůdzanie)
(2)
Gonciarski Wiesław
(2)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(2)
Go┼éembska El┼╝bieta (1946- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Go┼é─ůbeska El┼╝bieta
(2)
Graczyk Krzysztof
(2)
Grocki Romuald
(2)
Grucza Bartosz
(2)
Gumieniak Agata
(2)
Górczyński Robert
(2)
Hadzik Andrzej
(2)
Hajdas Monika
(2)
Year
2020 - 2021
(11)
2010 - 2019
(629)
2000 - 2009
(164)
1990 - 1999
(7)
Time Period of Creation
2001-
(77)
Country
Poland
(809)
unknown (km)
(1)
No place, unknown, or undetermined
(1)
Language
Polish
(808)
English
(1)
Sandawe
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(29)
Mened┼╝erowie
(7)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(3)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Adwokaci
(1)
Bankierzy
(1)
Ekonomi┼Ťci
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Hotelarze
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(1)
Pracodawcy
(1)
Radcy prawni
(1)
Specjali┼Ťci ds. controllingu
(1)
Specjali┼Ťci ds. marketingu
(1)
Subject
ZARZ─äDZANIE
(140)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(124)
KADRY
(82)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(37)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(36)
ZARZ─äDZANIE KRYZYSOWE
(34)
INNOWACJE
(31)
TURYSTYKA
(30)
SŁUŻBA ZDROWIA
(29)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(27)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(25)
MARKETING
(24)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(23)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(22)
Zarz─ůdzanie
(21)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(16)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(15)
ORGANIZACJA
(15)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(14)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(12)
Przedsi─Öbiorstwo
(12)
Zarz─ůdzanie kryzysowe
(11)
USŁUGI
(10)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(9)
MOTYWACJA PRACY
(9)
ORGANIZACJE
(9)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(9)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(9)
ZARZ─äDZANIE RYZYKIEM
(9)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(8)
MARKETING PARTNERSKI
(8)
MENED┼╗EROWIE
(8)
PODR─śCZNIKI
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(8)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(8)
Bezpieczeństwo narodowe
(7)
FIRMA (nazwa)
(7)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(7)
SZPITALE
(7)
Zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů
(7)
ADMINISTRACJA
(6)
BUDOWNICTWO
(6)
Innowacje
(6)
MIASTA
(6)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(6)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(6)
SPORT
(6)
ZDROWIE PUBLICZNE
(6)
BEZPIECZEŃSTWO
(5)
BEZPIECZE┼âSTWO MI─śDZYNARODOWE
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(5)
DECYZJE
(5)
EKONOMIA
(5)
FINANSE PUBLICZNE
(5)
GOSPODARKA TERENOWA
(5)
LOGISTYKA
(5)
POLSKA
(5)
PRACA
(5)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(5)
PRZYWÓDZTWO
(5)
SYSTEM OBRONNY PAŃSTWA
(5)
SZKOLNICTWO
(5)
TRANSFER TECHNOLOGII
(5)
Turystyka
(5)
AUDYT WEWN─śTRZNY
(4)
BANKI
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(4)
Decyzje
(4)
FINANSE
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INFORMACJA
(4)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(4)
KONKURENCJA
(4)
KRYZYS GOSPODARCZY
(4)
KULTURA
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
MARKETING TERYTORIALNY
(4)
Marketing
(4)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(4)
PRODUKCJA
(4)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(4)
ROZWÓJ REGIONALNY
(4)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(4)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(4)
Startup
(4)
Służba zdrowia
(4)
UNIA EUROPEJSKA
(4)
ZDOLNOŚCI
(4)
AGROTURYSTYKA
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(3)
BUD┼╗ETY TERENOWE
(3)
CONTROLLING
(3)
EKOROZWÓJ
(3)
GOSPODARKA
(3)
INFORMATYKA
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
KULTURA FIZYCZNA
(3)
MENTORING
(3)
Subject: time
2001-
(64)
2001-0
(30)
1989-
(18)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(23)
POLSKA
(8)
Europa
(2)
Azja
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE
(1)
Bia┼éoru┼Ť
(1)
PODLASKIE, wojew├│dztwo
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
UKRAINA
(1)
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okr─Ög)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
┼ÜWI─śTOKRZYSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(160)
PODR─śCZNIKI
(73)
Monografia
(25)
Podr─Öcznik
(19)
Materiały pomocnicze
(16)
Praca zbiorowa
(14)
PORADNIKI
(13)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(11)
Opracowanie
(9)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(5)
Raport z badań
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(3)
Poradniki
(3)
BLOGI
(2)
PODR─śCZNIKI dla SZK├ô┼ü ZAWODOWYCH
(2)
Poradnik
(2)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
Podr─Öczniki
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
SŁOWNIKI POLSKIE
(1)
SŁOWNIKI TERMINOLOGICZNE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(49)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(8)
Medycyna i zdrowie
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(4)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
Rozw├│j osobisty
(1)
811 results Filter
Book
In basket
Bia┼éa ksi─Öga zarz─ůdzania / Tadeusz Gospodarek. - Warszawa : Difin, 2018. - 486 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 467-486.
Po raz pierwszy na rynek trafia monografia, kt├│ra dotyczy pomiaru w zarz─ůdzaniu oraz opisu metod teoretycznych w zastosowaniu praktycznym optymalizacji prowadzenia biznesu. Tre┼Ťci zawarte s─ů na tyle uniwersalne, ┼╝e przez d┼éugi okres czasu nie ulegn─ů dezaktualizacji. Zaproponowane modele post─Öpowania w konkretnych problemach zarz─ůdzania wynikaj─ů na og├│┼é z dobrych praktyk stosowanych przez czo┼éowe organizacje. Monografia wnosi r├│wnie┼╝ du┼╝y ┼éadunek teoretyczny wynikaj─ůcy z interdyscyplinarnego podej┼Ťcia do zagadnie┼ä teorii zarz─ůdzania. Przede wszystkim porz─ůdkuje wiedz─Ö w zakresie modelowania na poziomie ontologicznym i epistemologicznym. Ukazuje nowe uj─Öcie podej┼Ťcia systemowego do dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. Omawia korelacje pomi─Ödzy pomiarami makro i mikro. Tre┼Ť─ç opiera si─Ö na 300 pozycjach literaturowych, w wi─Ökszo┼Ťci nowych i dost─Öpnych w internecie. W ten spos├│b pisz─ůcy opracowania zyskuj─ů szybki dost─Öp do wiedzy i cytowa┼ä. Posiadanie tej pozycji umo┼╝liwia szybkie dotarcie do praktycznych rozwi─ůza┼ä problem├│w z┼éo┼╝onych zarz─ůdzania, dlatego warto j─ů mie─ç pod r─Ök─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17902 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17901 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
S┼éowo kluczowe: zarz─ůdzanie
Tyt. oryg.: Managing, 2009.
Bibliogr. s. 313-327. Indeks.
Autor prezentuje model skutecznego zarz─ůdzania silnie zorientowanego na praktyk─Ö, uzupe┼éniaj─ůc go obserwacj─ů dwudziestu dziewi─Öciu mened┼╝er├│w z r├│┼╝norodnych organizacji i bran┼╝ w czasie jednego typowego dnia ich pracy. Wyci─ůgaj─ůc wnioski z tych obserwacji i zestawiaj─ůc je z w┼éasnym rozumieniem istoty zarz─ůdzania, Mintzberg przedstawia mi─Ödzy innymi: czynniki, kt├│re jego zdaniem s─ů naprawd─Ö istotne w procesie zarz─ůdzania, typologi─Ö r├│┼╝nych postaw wobec zarz─ůdzania, najwa┼╝niejsze problemy, z kt├│rymi musi si─Ö zmierzy─ç ka┼╝dy mened┼╝er i sposoby ich rozstrzygania, charakterystyk─Ö skutecznego zarz─ůdzania, kt├│re nazywa zarz─ůdzaniem zaanga┼╝owanym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12282 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13409 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 1129-1132.
Jeden z najlepszych podr─Öcznik├│w do nauczania statystyki na wydzia┼éach zarz─ůdzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje sw├│j uniwersalny charakter, utrzymuj─ůc pozycj─Ö lidera w mi─Ödzynarodowych aspektach biznesu. Ambicj─ů Autor├│w by┼éo stworzenie ksi─ů┼╝ki, kt├│ra nie tylko wyja┼Ťnia my┼Ťlenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale r├│wnie┼╝ osadza statystyk─Ö w rzeczywistym ┼Ťwiecie - st─ůd du┼╝o w niej przyk┼éad├│w z takich dziedzin, jak: finanse, zarz─ůdzanie, transport, turystyka, ksi─Ögowo┼Ť─ç, administracja publiczna, ekonomia, produkcja. Dodatkowo, w nowym wydaniu zwi─Ökszono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzgl─Ödniono wiele zada┼ä dotycz─ůcych rzeczywistych problem├│w. Ogromn─ů zalet─ů podr─Öcznika jest po┼é─ůczenie zagadnie┼ä teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwo┼éa┼ä do Excela).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17683 XIV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Ksi─ů┼╝ce nadano konwencj─Ö "ABC", rozumian─ů jako encyklopedyczne podej┼Ťcie do wybranej problematyki. Zaproponowany uk┼éad tre┼Ťci zapewnia ┼éatwo┼Ť─ç w korzystaniu z opracowania. Ksi─ů┼╝ka stanowi kompendium wiedzy o poszczeg├│lnych koncepcjach i metodach, jednocze┼Ťnie wskazuj─ůc ┼║r├│d┼éa umo┼╝liwiaj─ůce bli┼╝sze zapoznanie sie z konkretnym narz─Ödziem zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7041 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7869 IX.4 [Czytelnia C], 7868 IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3438 [Magazyn 1], P.3437 [Magazyn 1], 4232 [Magazyn 2] (3 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Cz─Östochowska. Wydzia┼é Zarz─ůdzania.)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Organizacja bez wyra┼║nie obranej strategii biznesowej szybko pogubi si─Ö w dynamicznie zmieniaj─ůcym si─Ö otoczeniu. Odpowiednia koncepcja dzia┼éania wska┼╝e drog─Ö do celu ludziom pracuj─ůcym w przedsi─Öbiorstwie, jednocz─ůc ich wysi┼éki i mo┼╝liwo┼Ťci. Zatem si┼é─ů ka┼╝dej organizacji, niezale┼╝nie od jej rozmiaru czy bran┼╝y, jest potencja┼é do tworzenia nowych pomys┼é├│w lub wykorzystania rozwi─ůza┼ä ju┼╝ istniej─ůcych, kt├│re mog─ů da─ç pocz─ůtek lokalnej ekspansji organizacji, a p├│┼║niej nawet na miar─Ö globaln─ů. O tym oraz o innych problemach wsp├│┼éczesnego zarz─ůdzania - w poni┼╝szych rozdzia┼éach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15674 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 21-22 października 2013 r., Warszawa.
Bibliogr. s. 235-252.
Po kryzysie finansowym, termin sustainability nie tylko zago┼Ťci┼é na dobre w ┼Ťwiecie biznesu i finansjery, ale jego znaczenie sta┼éo si─Ö tak┼╝e obszarem intensywnych eksploracji naukowych. Cieszy fakt, ┼╝e w polskim ┼Ťrodowisku mo┼╝na m├│wi─ç ju┼╝ o strategii bada┼ä nad sustainable enterprises, czego kolejnym przyk┼éadem jest niniejsza publikacja. Zar├│wno w teorii, jak i w praktyce, koncepcje sustainability lub sustainability enterprises, odwo┼éuj─ů si─Ö do sposobu dzia┼éania przedsi─Öbiorstw, kt├│re elastycznie i dynamicznie, nieustaj─ůco dostosowuj─ů si─Ö do potrzeby wprowadzania zmian, przezwyci─Ö┼╝ania trudnej sytuacji rynkowej, tworzenia warunk├│w, kt├│re zapewnia┼éyby ich funkcjonowanie nawet w sytuacji chaosu. Takie podej┼Ťcie do wyzwa┼ä to szansa powrotu przedsi─Öbiorstw na ┼Ťcie┼╝k─Ö szybkiego wzrostu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15636 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Praktyczne aspekty zarz─ůdzania procesami / Marek Kunasz. - Szczecin : Economicus, 2010. - 79, [2] s. : il. ; 24 cm.
Niniejsza publikacja zawiera zbi├│r pyta┼ä testowych, zada┼ä oraz pyta┼ä problemowych do samodzielnego rozwi─ůzywania. W publikacji zawarto tak┼╝e zestaw przyk┼éad├│w i studi├│w przypadk├│w, pozwalaj─ůcych na lepsze zrozumienie omawianej problematyki. Prezentowana publikacja stanowi uzupe┼énienie monografii "Zarz─ůdzanie procesami".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12170 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 92.
Celem publikacji jest ukazanie istoty i struktury funkcjonalnych informatycznych system├│w wspomagaj─ůcych zarz─ůdzanie na przyk┼éadzie modu┼éu IFS Dystrybucja i IFS Produkcja Zintegrowanego Systemu Zarz─ůdzania IFS Applications. Poszczeg├│lne zagadnienia s─ů omawiane w spos├│b logiczny i systematyczny. Dzi─Öki temu publikacja mo┼╝e by─ç wykorzystana do ─çwicze┼ä laboratoryjnych z dziedziny zastosowa┼ä informatycznych system├│w zarz─ůdzania w praktyce. Opracowanie umo┼╝liwia nauczenie finalnego u┼╝ytkownika pos┼éugiwania si─Ö tego typu systemami. Pocz─ůtkowy rozdzia┼é stanowi przedstawienie rodziny produkt├│w IFS. Pozosta┼ée cz─Ö┼Ťci, to materia┼éy do przeprowadzenia ─çwicze┼ä laboratoryjnych z wykorzystaniem zintegrowanego systemu zarz─ůdzania IFS Applications.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14658 [Magazyn 1], P.14657 [Magazyn 1], P.14656 [Magazyn 1], P.14655 [Magazyn 1], P.14654 [Magazyn 1], P.14653 [Magazyn 1], P.14652 [Magazyn 1], P.14651 [Magazyn 1], P.14650 [Magazyn 1], P.14649 [Magazyn 1], P.14648 [Magazyn 1], P.14647 [Magazyn 1], P.14646 [Magazyn 1], P.14645 [Magazyn 1], P.14644 [Magazyn 1], P.14643 [Magazyn 1], P.14642 [Magazyn 1], P.14641 [Magazyn 1], P.14640 [Magazyn 1], P.14639 [Magazyn 1], P.14638 [Magazyn 1], P.14637 [Magazyn 1], P.14636 [Magazyn 1], P.14635 [Magazyn 1], P.14634 [Magazyn 1], P.14633 [Magazyn 1] (26 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14632 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C], P.14631 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15473 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Zarz─ůdzenie jest kluczem do sukcesu i to niezale┼╝nie od tego, czy przedsi─Öbiorstwo na rynku ma pozycj─Ö wiod─ůc─ů, czy rzuca rynkowi nowe wyzwania, czy dopiero rozpoczyna dzia┼éalno┼Ť─ç. Autor przedstawia koncepcje zarz─ůdzania strategicznego i daje konkretne odpowiedzi na pytania: co sprawia, ┼╝e wsp├│┼éczesne przedsi─Öbiorstwo musi odznacza─ç si─Ö ekspansywno┼Ťci─ů, innowacyjno┼Ťci─ů i d┼éugofalowo┼Ťci─ů w my┼Ťleniu i dzia┼éaniu? jak ma si─Ö zachowywa─ç nowoczesny mened┼╝er, aby m├│g┼é panowa─ç nad burzliwym otoczeniem i radzi─ç sobie z coraz trudniejsz─ů przysz┼éo┼Ťci─ůw jaki spos├│b ma tworzy─ç wygrywaj─ůce strategie, aby zapewni─ç swojej firmie powodzenie na rynku i w otoczeniu? Ta ksi─ů┼╝ka pokazuje dobre zarz─ůdzanie, zarz─ůdzanie dla przysz┼éo┼Ťci, pobudzaj─ůce si┼é─Ö wyobra┼║ni i kreatywno┼Ť─ç mened┼╝era.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2352 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Ksi─ů┼╝ka w przyst─Öpny spos├│b opisuje zasady, sposoby budowy i wdra┼╝ania konkretnych strategii w poszczeg├│lne dziedziny dzia┼éalno┼Ťci firmy. Taki proces pozwala zwi─Ökszy─ç zdolno┼Ť─ç adaptacji przedsi─Öbiorstwa do zmieniaj─ůcego si─Ö i niepewnego otoczenia. Autor prezentuje podej┼Ťcie strategiczne do takich dziedzin, jak: marketing i jego wyzwania; kreowanie innowacji; gospodarowanie zasobami pracy; ochrona ┼Ťrodowiska. W┼éa┼Ťnie te dziedziny s─ů w praktyce zarz─ůdzania najwa┼╝niejsze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2353 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1349 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Mened┼╝era)
Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej. Pomaga stworzy─ç odpowiedni model funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa, wi─ů┼╝─ůcy bie┼╝─ůc─ů efektywno┼Ť─ç z dzia┼éaniami strategicznymi i pozwalaj─ůcy zachowa─ç integracj─Ö systemu ze strukturami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4591 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Zarz─ůdzanie nie jest poj─Öciem ┼éatwo definiowalnym. Wszyscy ÔÇ×czuj─ůÔÇŁ, na czym ono polega, ale ma┼éo kto wie, jak to robi─ç. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniaj─ů si─Ö i warunki zarz─ůdzania. Firmy przybieraj─ů inny kszta┼ét organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narz─Ödzi zarz─ůdzania. W┼éa┼Ťnie te nowoczesne formy organizacyjne i narz─Ödzia zarz─ůdzania s─ů om├│wione w niniejszej ksi─ů┼╝ce. Mened┼╝er zale┼╝nie od w┼éasnej diagnozy stanu organizacyjnego przedsi─Öbiorstwa sam musi dobra─ç zestaw pasuj─ůcy do jego sytuacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1755 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
S┼éowo kluczowe: marketing ; zarz─ůdzanie
Bibliogr. s. 234-249.
Zarz─ůdzanie i marketing to obszary wiedzy cechuj─ůce si─Ö niezwyk┼é─ů witalno┼Ťci─ů i dynamik─ů rozwojow─ů. Mnogo┼Ť─ç powstaj─ůcych w ich ramach koncept├│w, zastosowa┼ä, dobrych praktyk jest ogromna. Praca ma za zadanie pokaza─ç owe wa┼╝niejsze obszary wsp├│┼éczesnego zarz─ůdzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe. Pierwsze dwie cz─Ö┼Ťci pracy zosta┼éy po┼Ťwi─Öcone aspektom og├│lnym, metodycznym zarz─ůdzania i marketingu, szczeg├│lnie wa┼╝nym, kiedy rozpoczyna si─Ö prac─Ö w danym obszarze nauki i nale┼╝y zna─ç jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia. Dwa kolejne rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone s─ů kluczowym, rozwijaj─ůcym si─Ö dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przegl─ůdowe, metodyczne, traktuj─ůce o trendach rozwojowych b─ůd┼║ takie, kt├│re maj─ů charakter swoistych podsumowa┼ä wieloletnich bada┼ä w┼éasnych w obszarach takich jak: zarz─ůdzanie rozwojem pracownik├│w, kultur─ů organizacyjn─ů, warto┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, warto┼Ťci w marketingu, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç, marketing internetowy i mobilny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16138 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16137 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena)
Prezentowane w ksi─ů┼╝ce metody i techniki zarz─ůdzania powinny by─ç przydatne w procesie zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Ich wykorzystanie za┼Ť powinno zaowocowa─ç wzrostem produktywno┼Ťci zasob├│w, a w rezultacie popraw─ů wynik├│w ekonomicznych przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka uczy jak planowa─ç, organizowa─ç, motywowa─ç i kontrolowa─ç swoj─ů prac─Ö oraz dzia┼éania innych ludzi dla wsp├│lnego dobra.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1742 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / [Uniwersytet ┼ü├│dzki])
Bibliografia na stronach 107-110.
Autorzy podj─Öli pr├│b─Ö ukazania ewolucji zarz─ůdzania od ko┼äca XIX do pocz─ůtku XXI wieku. Dziel─ů opisywany okres na trzy r├│┼╝ni─ůce si─Ö etapy - industrialny, modernistyczny i informacyjny. W przyst─Öpny spos├│b przedstawiaj─ů, jak zmiana warunk├│w zewn─Ötrznych skutkowa┼éa ewolucj─ů narz─Ödzi zarz─ůdzania w przestrzeni organizacyjnej. Wychodz─ůc od zmian technicznych, poprzez zmiany spo┼éeczno-gospodarcze, prezentacja organizacji osadzona jest w szerszym kontek┼Ťcie. Czytelnik mo┼╝e wi─Öc pozna─ç zar├│wno logik─Ö otoczenia, uczestnik├│w organizacji, jak i ich wp┼éyw na logik─Ö jej funkcjonowania. Proponowany model wsparty jest przez jasny i uporz─ůdkowany wyw├│d, znajduj─ůcy odbicie w strukturze. Rozdzia┼éy po┼Ťwi─Öcone zarz─ůdzaniu w przestrzeni organizacyjnej w ka┼╝dym z okres├│w powielaj─ů logiczn─ů struktur─Ö - w ka┼╝dym, poza nakre┼Ťleniem t┼éa technologiczno-spo┼éeczno-gospodarczego, zobrazowane s─ů zmiany zachodz─ůce w obszarze struktury, strategii i kultury organizacyjnej charakterystyczne dla danego okresu. Podstaw─ů do wyodr─Öbnienia okres├│w poza zmianami technologicznymi jest te┼╝ odr─Öbna logika kieruj─ůca zarz─ůdzaniem - czytelnik obserwuje, jak w wyniku rozwoju technologicznego i spo┼éecznego w organizacjach zachodzi ewolucja, a najwa┼╝niejszym instrumentem zarz─ůdzania staje si─Ö odpowiednio: struktura, strategia i wreszcie kultura. Zmiana ta znajduje odbicie w przej┼Ťciu od prymatu wydajno┼Ťci, przez prymat konkurencyjno┼Ťci, do obowi─ůzuj─ůcego dzi┼Ť prymatu przedsi─Öbiorczo┼Ťci. Na uwag─Ö zas┼éuguje szczeg├│lnie opis okresu informacyjnego, kt├│ry wymusza swoist─ů syntez─Ö, na pierwszy rzut oka sprzecznych, rozwi─ůza┼ä przyj─Ötych we wcze┼Ťniejszych okresach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17063 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17062 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 117-[121].
Rola pracy magisterskiej jest nie do przecenienia i generalnie istniej─ů dwie oceny tej pracy, wystawiane przez samego studenta. Z pierwsz─ů ocen─ů mamy do czynienia w├│wczas, gdy student jest zadowolony (a czasami dumny) ze swojej pracy, oprawia j─ů z pietyzmem, stawia na p├│┼éce w bibliotece, aby p├│┼║niej chwali─ç si─Ö ni─ů przed dzie─çmi. Natomiast, gdy student wystawi sobie drug─ů ocen─Ö, w├│wczas nie┼Ťmia┼éo i z zak┼éopotaniem przedstawia do oceny swoj─ů prac─Ö recenzentom, aby p├│┼║niej jak najszybciej wyrzuci─ç j─ů do kosza i o niej zapomnie─ç. Pisz─ůc ten poradnik, starali┼Ťmy si─Ö dostarczy─ç studentowi podstawowe informacje, niezb─Ödne, aby m├│g┼é sobie wystawi─ç pierwsz─ů z wymienionych ocen, i mamy nadziej─Ö, ┼╝e w┼éa┼Ťnie takie oceny b─Öd─ů otrzymywali czytelnicy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11012 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11985 V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podj─Öta zosta┼éa tematyka dotycz─ůca poj─Öcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, kt├│ry zak┼éada aktywne dzia┼éania jednostek samorz─ůdu terytorialnego i innych podmiot├│w w procesie tworzenia innowacji w przedsi─Öbiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů zar├│wno nauki o zarz─ůdzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14334 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15243 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Jeste┼Ť przedsi─Öbiorc─ů? Masz innowacyjny produkt i chcesz wej┼Ť─ç z nim na rynek? Mo┼╝esz wybra─ç jedn─ů z dw├│ch dr├│g: tradycyjn─ů, opart─ů na odwiecznych m─ůdro┼Ťciach starych mistrz├│w, albo nowoczesn─ů, z u┼╝yciem modelu Lean Startup. Je┼Ťli wybra┼ée┼Ť pierwszy spos├│b - zmie┼ä lektur─Ö, je┼Ťli drugi - gratulacje! W tej ksi─ů┼╝ce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomys┼é├│w po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz si─Ö z niej, jak zweryfikowa─ç sw├│j pomys┼é, znale┼║─ç odpowiednich klient├│w, zdefiniowa─ç ostateczn─ů wersj─Ö produktu, zarobi─ç na swojej dzia┼éalno┼Ťci i j─ů wypromowa─ç. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez kt├│rych nie mo┼╝e si─Ö obej┼Ť─ç ┼╝aden przedsi─Öbiorca. Ksi─ů┼╝ka jest skierowana r├│wnie┼╝ do analityk├│w internetowych i analityk├│w danych, poniewa┼╝ pozwala powi─ůza─ç efekty ich pracy z rozwa┼╝aniami biznesowymi. Zamieszczone tu tre┼Ťci zainteresuj─ů te┼╝ ludzi zaanga┼╝owanych w rozw├│j produktu, zarz─ůdzanie nim, marketing, PR oraz dzia┼éalno┼Ť─ç inwestycyjn─ů, poniewa┼╝ dzi─Öki nim ┼éatwiej b─Ödzie im zrozumie─ç i ocenia─ç startupy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17784 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 19117 IX.5
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 19118 IX.5
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-212.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje alternatywne uj─Öcia tradycyjnych temat├│w teorii organizacji: w┼éadza i racjonalno┼Ť─ç, przyw├│dztwo i zmiana, technika i porozumiewanie si─Ö. Uzupe┼énione s─ů one nowszymi zagadnieniami, takimi jak globalizacja i wiedza narracyjna. Dominuj─ůca perspektywa to po┼é─ůczenie teorii neoinstytucjonalnej, konstruktywizmu i teorii aktora-sieci. Przedstawione w ksi─ů┼╝ce teorie ilustrowane s─ů licznymi studiami przypadku. Uznanie roli aktor├│w spo┼éecznych jako wyzwalaczy lub hamulcowych aktualizacji z┼éo┼╝onych proces├│w organizowania, ludzkie interakcje z w┼éadz─ů w tle, niezdeterminowane drogi porz─ůdkowania organizacji, wyj┼Ťcie poza racjonalno┼Ť─ç zakorzenion─ů w klasycznej my┼Ťli ekonomicznej ÔÇô wszystko to powoduje, ┼╝e fascynuj─ůca i oryginalna ksi─ů┼╝ka prof. B. Czarniawskiej jest wa┼╝nym ┼║r├│d┼éem m─ůdro┼Ťci dla poszukuj─ůcych czego┼Ť wi─Öcej ni┼╝ powierzchowne odpowiedzi na pytania dotycz─ůce wsp├│┼éczesnego zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9936 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11573 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again